1. Gister avond om 7 uur met 4 personen gereserveerd. Bediening was ontzettend vriendelijk en snel. Maar de avond is ons niet helemaal bevallen. Het eten kwam snel maar het was niet zoals verwacht. In de risotto zaten bijvoorbeeld heel veel champignons, iets wat niet op de kaart wordt aangegeven. Laat de gene die het gerecht bestelt nou net totaal niet van champignons houden. Daarnaast waren de prijzen op de kaart allemaal hoger dan op de site wordt aangegeven. Hier hebben we beide geen probleem van willen maken. Maar wat ons vervolgens ontzettend tegenviel was dat ons om half 9 werd gevraagd snel een keuze te maken voor het dessert. Dit omdat de keuken elk moment wilde sluiten. Op de site staat echter aangegeven dat de keuken tot 10 geopend is. Helaas werd niet veel later ons ook de laatste ronde aangeboden. Terwijl wij niet zuinig consumeerden en er nog steeds een aantal tafels zaten. We voelden ons weggejaagd en teleurgesteld stonden we voor 10 uur al buiten. Dit terwijl er wordt aangegeven dat ze tot 12 open zijn. Genoeg reden voor ons om niet zo snel meer terug te keren. Jammer want de zaak zelf ziet er leuk uit.

2. ED 757 punten

Afgelopen week heb ik bij Mi Barrio geluncht. De menukaart is gevarieerd en de bediening is behulpzaam en vriendelijk. De sfeer is lekker relaxed. De groene salade was zeer gevarieerd en enorm lekker. De prijs / kwaliteit verhouding was daarbij zeer aangenaam. Hier kom ik zeker met familie en/of vrienden terug. Top dus.