Bezorgrestaurants in de buurt van Maharaja

1204221262 74
1232056091 90
1322519288 86
1419941193 84
1545197927 84

1. Vera 173 punten

Rond de kerst zijn wij hier wezen eten. Het eten was lekker. Het was alleen jammer dat we niet uit de normale kaart konden kiezen, maar alleen uit een aantal menu's.

2. Ashok & Syama

Wij zijn afgelopen weekend hier gaan eten. Ik zou iedereen afraden om bij maharaja te gaan eten. Het eten smaakte nergens naar. Geen smaak, soja en groenten zacht en flauw. We hebben een uur en een kwartier moeten wachten op eten. De Naan was nog harder dan chips. We hadden hele hoge verwachtingen van dit restaurant na het lezen van reviews op diverse websites. Toen ik ze wat tips gaf werd het niet gewaardeerd. De eigenaar zei dat we niet verplicht waren om bij hun te eten. Bij de gerechten zat naan en rijst standaard erbij. Hij zij dat we niet verplicht waren om de naan te eten. Wij komen zeker nooit meer terug! 37 euro verspild! Het zijn zeker weten mensen met weinig ervaring op het gebied van koken en hoe met klanten om te gaan.
    Dank je wel Maharaja voor het verpesten dan ons dagje uit in Nijmegen!

1,1
  3. Ik heb hier enige tijd geleden heerlijk gegeten. Ik heb zelfs een alcoholvrije wijn geprobeerd :) De curry die ik had was overheerlijk. Ik heb mijn bord geheel leeggegeten.

De sfeer in het restaurant is iets minder. Maar het eten daarentegen; verrukkelijk! Ik ga hier vaker heen.

4. Vorige week lekker gegeten. Goede porties en vriendelijke bediening. Er was 1 klein minpuntje n.l. het volgende: Niet alle gerechten op de kaart konden besteld worden dit heeft te maken met het concept wat tijdens de 4daagse gebruikt is. Voor die periode snap ik dat, maar nu vond ik het jammer. Misschien verandert dat nog. We komen er zeker nog een keer terug.

5. Sietske

Helaas waren niet alle gerechten te bestellen. Het eten was lekker en de service goed.

6. Gisteravond bij Maharaja vertoefd. Een zeer aangename verrassing! Ik, als echte carnivoor, hou van de Indiase keuken en had niet verwacht dat ik het vlees niet zou missen.... geweldig! Vanavond weer? Een klein restaurant met 10 tafels, goed te overzien en het echtpaar is zeer gastvrij!

7. Super super superlekker gegeten! In tijden niet meer zo genoten. Het was echt voldoende en ontzettend lekker, hier ga ik zeker vaker heen.

8. Je kunt hier lekker Indiaas eten. Bediening was zeer behulpzaam, echte aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

9. We waren laatst bij Maharaja gaan eten en het was zeer smakeloos qua kwaliteit en qua bediening, het was niet te geloven.

We hebben bij meerdere plekken Indiaas gegeten maar dit was echt heel heel slecht zou ik zeggen.

En ten tweede voor een uitleg hadden ze niemand professioneel die ons iets uit kon leggen, personeel sprak geen Nederlands.

Ik zou zeggen neem iemand aan die goed Nederlands kan spreken en tenminste goed uit kan leggen.

Het is echt een afrader. We komen nooit meer terug!

10. Afgelopen week heerlijk gegeten hier. Wij zijn geen vegetariers maar misten het vlees echt niet in de gerechten. De Thali besteld en een tandoori met vegetarische kip. Lekker linzen soepje vooraf. De porties waren ruim en vooral de thali ( verschillende schaaltjes met kleine gerechten) is een aanrader!

11. Kennis gemaakt met vegetarisch Indiaas eten bij dit restaurant.

Zeer vriendelijk ontvangen door Radjen die ons wegwijs maakte in de menukaart. Heerlijk gegeten, helaas is er in Ermelo en wijde omgeving niet zo'n goed vegetarisch restaurant te vinden.

Radjen, wanneer open je een filiaal in Ermelo?

Echt een aanrader voor een ieder die in Nijmegen komt.

Een klein minpuntje is de verlichting in de zaak, dit zou wat intiemer kunnen, misschien door de lampen boven tafel wat lager te hangen?

12. Marijke en Caspar

Wij zijn aangenaam getroffen door de gastvrijheid, warmte en aandacht waarmee we omringd werden. De drankjes waren verrassend lekker. Wij hebben genoten van het heerlijke en vers bereide eten.

13. Zeer gastvriendelijk restaurant. Enorm lekker Indiaas & vegetarisch gegeten, zeker de moeite waard als je in Nijmegen bent!

14. Heb in veel Indiase restaurants in Nederland gegeten. Maar de kwaliteit en de gastvrijheid bij de Maharaja in Nijmegen was voor mij echt heel warm. Verder is de prijsverhouding t.o.v. de kwaliteit zeer goed. Maharaja is echt een aanbeveling voor mensen die van lekker eten houden.

15. Rob 122 punten

Dit vegetarisch eethuisje staat hoog op mijn lijstje met leuke plekken om in Nijmegen te eten. Vleesliefhebbers hoeven niet te schrikken van dit vegetarisch eten; de Indiase keuken is perfect - heerlijk gekruid en afwisselend en het vlees mis je in de gepresenteerde gerechten echt niet.

Oja, er wordt hier geen alcohol geschonken. Er is wel alcohol vrij bier en zelfs alcohol vrije wijn maar voor een goede pint bier moet je toch echt ergens anders zijn - niet dat ik dat hier overigens mis.

16. Wij zijn in december bij Maharadja geweest. Toen we naar binnen liepen twijfelden we nog even, omdat de entourage eenvoudig is uitgevoerd. Aangezien mijn vrouw vegetarisch is, hebben we toch de stap genomen.

Eenmaal binnen werden we aangenaam ontvangen door de gastheer (eigenaar).

Na het bestellen werden wij zeer verrast door de kwaliteit van het eten. Welke gerechten we hebben gekozen van de kaart, is mij niet bekend. We hebben de gastheer gevraagd om ons iets aan te bevelen, en dat is zeer goed bevallen.

Wij vonden de smaak van de gerechten fantastisch. Een mengeling van kruiden en smaken die wij nog niet eerder geproefd hadden.

De salade erbij, die redelijk eenvoudig is gemaakt, neutraliseert goed tussen de verschillende smaken door.

Wat ons betreft zeker een aanrader! Wanneer we weer in Nijmegen zijn, gaan we zeker weer!

17. Dave en Jolanda Klarenteun

Om een lang verhaal kort te maken.

Stop met wat je doet, ren naar Maharaja en bestel. Het zou zonde zijn als je de pijp uit gaat zonder van dit paradijs genoten te hebben.

Ps: wij zijn stevige vlees-eters, maar vonden (en vinden) het ontzettend lekker!

18. Jeroen en Maartje van Putten

Had geen woord te veel gehoord over dit restaurant. Alles klopte. Of je nou vega bent of niet: ZEKER EEN KEER GAAN ETEN! Heerlijke combinatie gerechten, overheerlijke voorgerechten. De sfeer is gezellig, bediening geeft je het gevoel alsof je thuis bent. Zeker een gelegenheid om vaker terug te komen. Binnenkort gaan we reserveren om een verjaardagspartijtje te vieren en volgende maand laten we de catering komen als we 3 jaren samen zijn. Je kunt ook alles van de kaart afhalen. Wel zo makkelijk als je haast hebt. Bedankt Maharaja!

19. A.M. Drummen

Super! Heel lekker eten, heel betaalbaar, leuke en snelle bediening, goed bereikbaar (dichtbij het station en de stad), echt ideaal! Zelfs studentenkorting. Eindelijk als vegetariër ook eens enige keus; maar ook mijn niet-vegetarische vrienden vonden het eten erg lekker. We willen er allemaal graag terugkomen!

20. Wieland Gooden

Buiten het feit dat ze al lerend het restaurant moeten runnen, vind ik de kwaliteit van het eten goed.

De bediening en contact met de eigenaar is gemoedelijk.
    Wij zijn vervente aanhangers van de indiaase keuken en hebben diverse restaurants bezocht ook in India! Ze hebben echt een authentieke Indiaase keuken. Lekker gekruid, de paneer, somosa en kip Biryani is een aanrader.

Wij gaan nog zeker andere gerechten uitproberen.

21. Patrick de Croon

Gisteravond bij Maharaja gegeten en genoten. De sfeer is prima, de menukaart uitstekend en de bediening is on- Nederlands (correct, uitgebreid en erg plezierig). Het eten was super. De prijzen zijn laag. Ik kan dit restaurant aan iedereen aanbevelen, vegetarisch/ veganistisch en religieus verantwoord in alle opzichten. Top !!
    Enige minpunt is dat het zo'n 150 kilometer van onze woonplaats af ligt.
    Anders zouden wij er elke week gaan eten. Klasse !!

22. fantastisch! heerlijk gegeten en heel erg vriendelijke bediening, complimenten daarvoor! leuke ambiance en niet al te duur. zeker een plek om nog eens terug te komen!

23. Hans en Joke

Echt gewoon perfect. Heerlijk Indiaas vegetarisch eten voor een gepaste prijs! Niet te duur, niet te goedkoop, gewoon perfect. Binnenkort met het bedrijf erheen, nu al vastgelegd voor 18 man. Dat wordt smullen!!!

24. Damien van Voorst

Ik vind mijn ervaring in dit restaurant een nachtmerrie.
    Aangezien de lekkere gerechten van enkele maanden geleden een heerlijke vergetarische tortilla,werd ik deze keer overvallen door de indiase keuken.
    Aangezien ik vaste klant ben bij Indian way aan de kelfkensbos vind ik dit leuk geprobeerd maar zeer zeker de moeite niet waard.
    Als een kenner van indiase keuken en ik ook in het verleden in india heb gewerkt ken ik de keuken door en door.
    Ik raad aan om een straatje verder een kant en klare mix bij de super de boer te kopen.
    En de sfeer in de eethuisje valt ook best tegen.
    Dit zijn duidelijk mensen zonder horeca ervaring.

25. Hardwerkende,warme mensen.Als hindoestaanse bekend met de indiaase keuken, maar nergens zo vers,goed gegeten.Geweldig is de hoeveelheid keuze van vele autenthieke gerechten.Goed om te weten is dat er veel vleesvervangende produkten worden verwerkt in de gerechten, waarbij er nauwlettend rekening gehouden wordt met veganisten

26. Monic & Mike

Geweldige sfeer, vlot personeel en een chef kok die fantastisch lekkere vegetarische gerechten tovert! Een grote aanwinst voor Nijmegen!

27. Lekker eten en gezellige bediening!

28. jack&wilma

in een woord geweldig,wat een keuze,alles smaakt heerlijk,een Walhalla voor elke Veggie.

29. gwenn vrijburg

Echt een aanrader