Op dit adres zit nu: Zeezicht

Bezorgrestaurants in de buurt van La Place Café

1. Vorige week hier gegeten en koffie gedronken. Grote cappuccino, latte macchiato en twee broodjes tonijn salade. Een wat troosteloze hoek, die er ongezellig uitzag. Personeel die er duidelijk weinig zin in hadden.
    Bij het uitzoeken van eten, bleken de bordjes die aangaven wat er op een broodje zat verkeerd geplaatst. Slordig. Wij bleven even staan, omdat er geen broodje tonijn meer leek te liggen (niet bij het bordje waarbij betreffende broodjes lagen) Waarop een medewerkster onvriendelijk vroeg: wat is er? Gevraagd naar betreffende broodjes, waarop ze zwijgend naar een ander deel van de broodjes bar liep en twee broodjes op een bordje deed.
    Deze broodjes bleken bij de eerste hap slap en smerig, terwijl het stevige broodjes horen te zijn. De sla was duidelijk niet vers en de broodjes waren zeer matig belegd met tonijn.
    Wij zijn grote koffie liefhebbers. Deze twee verschillende koppen koffie waren echter bijzonder smerig. Allebei hebben we het laten staan, evenals een groot deel van het broodje.

Een heel slechte ervaring met deze La Place. Nog niet eerder getroffen bij andere filialen van La Place. Hopelijk is dit niet besmettelijk en blijven de andere locaties wel goed. Bij deze komen wij in ieder geval nooit meer.

2. Afgelopen zondag met de La Place bonnen, 2 koppen champignonsoep genomen. Na een hap te hebben genomen, heb ik gevraagd of ik andere soep mocht nemen omdat de champignonsoep niet lekker smaakte. Het smaakte naar melk en was nogal smaakloos. De bediening begreep wat ik bedoelde na geproefd te hebben. Ik mocht 2 kommen tomatensoep meenemen die helaas koud waren. De bediening heeft de soep apart in een pannetje opgewarmd en geserveerd aan tafel. Het personeel had het prima opgelost.