Koks en Ko in Nijmegen

GENIETEN IN BOTTENDAAL, DE GEZELLIGSTE BUURT VAN NIJMEGEN!

Eten & drinken 7,8

• do 16:00 - 21:30
  • vr 16:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 21:30

Ons restaurant is door de originele, pure gerechten en ongedwongen sfeer al ruim achttien jaar een begrip in Nijmegen. In het levendige Bottendaal, en dus op loopafstand van het Centraal Station, de Keizer Karel Podia en het stadscentrum. Je kunt bij ons heerlijk eten voor een betaalbare prijs. Kleine gerechten of een uitgebreid diner. Of geniet tijdens deze zwoele zomeravonden van een lekkere borrel op ons terras of in onze gezellige binnentuin met huisgemaakte tapas en mezze erbij. In onze keuken, oorspronkelijk met een Mediterrane inslag met speels gebruik van de wereldkeuken, maken we graag gebruik van streek- en seizoensproducten. Daarom bieden we naast onze vaste menukaart ook een maandelijks wisselend menu op ons krijtbord. Onze basis? Smaakvolle, verrassende gerechten met verse ingrediënten en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook vegetariers of mensen met speciale (di)eetwensen kunnen lekker tafelen bij ons!

Tijdens de Nijmeegse vierdaagse is ons restaurant alle dagen geopend voor borrel & diner. KOKS en KO ligt vlakbij het Keizer Karel Plein en langs de intocht route dus makkelijk bereikbaar voor vierdaagselopers en supporters. We hebben heerlijke gezonde maaltijden voor jullie samengesteld voor een betaalbare prijs. Wil je alle vier de dagen komen eten? dat kan, dit jaar hebben we een stappen&happen kaart! Voor € 21,50 per dag geniet je van een voor- en hoofdgerecht met koffie of thee toe óf een hoofd- en nagerecht met koffie of thee toe.

Voetjes omhoog en wij zorgen voor de rest!

Diëten Glutenvrij, vegetarisch, lactosevrij, biologisch en suikervrij
Foto van Koks en Ko in NijmegenFoto van Koks en Ko in NijmegenFoto van Koks en Ko in NijmegenFoto van Koks en Ko in NijmegenFoto van Koks en Ko in Nijmegen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, zakelijk, huiselijk en gezellig
Voorzieningen
Terras, honden toegestaan, catering, afhalen en Wi-Fi
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
60 zitplaatsen
Personeel