Jeroens keukenwereld

Vier het

Leven

Met lekker eten & drinken bij jouw feest of evenement. Klein of groot.
Neem contact op en deel je wensen met ons, dan maken we graag een voorstel op maat.

Uniek

Alles onder een dak. Dat maakt Jeroenskeukenwereld zo uniek. Wij verzorgen in de eerste plaats het eten en drinken voor je feest of event, maar kunnen ook de sfeervolle aankleding, het meubilair, de muziek en extra personeel verzorgen. Omdat we alles zelf organiseren kunnen we ondersteunen bij alle particuliere en zakelijke aangelegenheden.

Gastvrij

Wij vinden een persoonlijke benadering erg belangrijk. Daarom komen wij heel graag bij u langs voor een persoonlijk gesprek om samen uw  wensen en door te spreken. Bij elk evenement zorgen wij er ook voor dat u een aanspreekpunt heeft. Wij zien onze gasten graag tevreden terug komen en daar dragen al onze medewerkers met alle plezier hun steentje aan bij!

Ambachtelijk

Wij gaan en staan voor kwaliteit en ambacht! Bij Jeroenskeukenwereld komt alles uit eigen keuken. Wij selecteren de mooiste producten en daaruit ontstaan de mooiste gerechten. En dat proeft u! Laat u verrassen door de heerlijke gerechten.

Onze partners