Je kan de auto alleen met vergunning in de zijstaat van iZZi parkeren. Het veiligste is om de auto in of voor het Holland Casino te parkeren.

• OV

Vanaf Nijmegen centraal station is het maar een klein stukje lopen naar iZZi. Als je niet wilt of kan lopen kan je de bus pakken, lijn 30, 31 of 80, naar halte waalkade.

Bezorgrestaurants in de buurt van IZZI

Online eten bestellen

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1335199213 83
1362002566 83
1496019331 78

1. Vanavd weer eens gegeten bij Izzi!
    Voorgerecten sushi en asian touch, waren fantastisch!

Hoofdgerechten worden met zorg klaargemaakt!
    Wij kijken uit naar een volgende keer…

2. Melek 927 punten

Vandaag heb ik voor de tweede keer in dit restaurant sushi gegeten. De eerste keer is goed bevallen, vandaar ook mijn tweede bezoek.

Toen ik voorafgaand aan mijn bezoek keek op eet.nu zag ik dat de laatste twee recensies niet bepaald positief waren (en dat is nog een understatement). Ik had echter niet de indruk dat het hier 'echte' recensies betrefft, want daarvoor waren de opmerkingen te lachwekkend. Verder is het zo dat een recensie van een gebruiker die slechts één recensie heeft geplaatst vaak minder betrouwbaar is dan die van een gebruiker die meerdere recensies heeft geplaatst.

Na mijn ervaring van vanavond kan ik zeggen dat ik de opmerkingen over bevroren vis, alcohollucht en sigarettenrook niet herken. Ook de andere negatieve opmerkingen herken ik niet.

Vanavond heeft zowel mijn gezelschap als ikzelf heerlijk gegeten. Izzi gaat creatief om met het begrip sushi en dit uit zich in een diversiteit aan mooie en lekkere creaties. De meerprijs tegenover AYCE is mijns inziens zonder meer gerechtvaardigd.

De sfeer in het restaurant is bij uitstek geschikt voor een romantische afspraak. Met een bezoek aan dit restaurant zult u uw date niet teleurstellen!

3. Afgelopen week helaas een slechte ervaring bij Izzi gehad. Na 1x eerder hier vorig jaar met plezier te hebben gegeten snap ik niet wat er met dit restaurant is gebeurd. Dit restaurant pretendeert de beste op Sushi gebied te zijn van Nijmegen. Dan mag er verwacht worden dat er verse producten worden geserveerd en dat was absoluut niet het geval. De sashimi was ijskoud en kwam duidelijk uit de vriezer. Ik sprak het personeel hier op aan. Die erg netjes reageerde, maar na overleg met de eigenaresse werd hier niets aan gedaan.
    Wij bestelden daarna een hoofgerecht en dit liet meer dan een uur op zich wachten. Tevens werd 1 hoofdgerecht vergeten, waardoor 3 van ons al klaar waren terwijl de 4e uiteindelijk alleen zat te eten. Ook de sfeer was niet hoe ik het een jaar eerder heb ervaart. Erg jammer van deze zaak.
    Ondanks ons commentaar, waarbij we best wat begrip op wilde brengen, werd er niets gedaan. Al was het maar een drankje van het huis. De rekening daarentegen... Voor goed Asian food wil ik best goed betalen, maar dit staat absoluut niet in verhouding met de kwaliteit. Erg jammer.

4. Wij waren met een groepje van 4 uit eten. Het was verschrikkelijk, het eten duurde meer dan 1 uur, drinken kwam ondertussen met het eten. De gastvrouw kwam met een alcohol lucht aan tafel, daadwerkelijk om te schamen. Het personeel stonk naar sigaretten en drank! Werkelijk nog nooit mee gemaakt. De (zogenaamde) gastvrouw was zeer onvriendelijk en zeer opdringerig met drankjes.

Toen het eten werd geserveerd proefde ik gewoon diepvries vis?! Enige wat echt overheerlijk was, was tiramisu. Mijn man had een voorgerecht gekregen met vlees terwijl we duidelijk hebben aangegeven dat hij vegetarisch is.

Totaal geen aanrader mensen, ik ben dol op de Aziatische keuken. 15 jaar in Japan gewoont totaal niet te vergelijken helaas.

2,9
  5. Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve beoordelingen. Moet haast wel van de concurrentie zijn of geen verstand van lekker en goed eten. Ga dan naar de frietboer.
    Vorige week zondag voor minimaal de 12e keer bij IZZI geweest en het was altijd top! Op Valentijnsdag gaan we weer. De prijzen zijn zeker niet hoger dan bijvoorbeeld een concurrent en uiteraard afhankelijk van wat je voor je neus krijgt. En gezien de kwaliteit die je hier krijgt, is er helemaal niks mis met de prijzen!
    Nog nergens hebben wij sushi gevonden die lekkerder is dan bij IZZI en ook de vis- en vleesgerechten zijn heerlijk, vers en constant. Vooral de heerlijke Ribeye rol is één van onze favorieten.
    Ook kunnen wij ons totaal niet vinden in de negatieve beoordelingen over de sfeer, want de sfeer is ook top. Mooi interieur, goede stoelen, niet te licht, leesbril te leen enz...
    Tijdens al onze bezoeken was de bediening altijd netjes, beleefd en op de hoogte van de gerechten. Totaal niet te vergelijken met een all you can eat vreetschuur. Mij niet gezien bij vreetschuur. Dan eet ik nog liever een broodje frikandel.

6. Voor het eerst bij Izzi gegeten. De gerechten werden mooi opgediend. Het eten was heerlijk. Je proefde dat er verse en kwalitatief zeer goede producten gebruikt worden. Sfeer was goed, stijlvolle inrichting. Bediening zeer vriendelijk. Een aanrader.

7. Margot Vermeulen

Het zat helemaal vol, daardoor erg rumoerig, weinig aandacht... Gerechten niet netjes geserveerd op het bord, loempiaatje (vooraf hapje) stond al een tijdje, deze was zacht. Voor hun prettig dat het druk is maar daardoor kwalitatief anders. Ze begonnen de wijnflessen even aan te vullen en lege op te ruimen, daardoor weer meer herrie. Leek wel of we bij een glasbak zaten...

8. Gisteren wezen eten en wat was het eten goed! De bediening was ook helemaal top. Het zusje van de bediening mag wat mij betreft wel elke keer meedraaien als wij komen eten ;)

9. Vertaal van English naar Nederlands

We had dinner at Izzy. The food was good (we had sushi) but the ambience is not enjoyable. First of all, while there was not a greeter we were not allowed to sit where we wanted. Then, we were asked to sit elsewhere. By the time we wanted to get the bill, it took ages before we got the waiters' attention: there were only two on the floor while the restaurant was rather full. In the end we decide to walk up and pay because we were afraid it would take us 1 more hour to get the bill and pay. Overall, food is good but service and ambience can be significantly improved.

5,7
  10. Sushi was echt top! Zeer vriendelijke bediening en op het terras zit je heerlijk! Een minpuntje, eten kwam wat mij betreft iets te snel na bestelling.

12. Wij hebben al in heel wat restaurants in Nijmegen en omstreken gegeten maar IZZI staat rotsvast op nummer 1 in onze favorieten top 5. Niet voor niet het beste sushi restaurant van Nederland!

We moeten blij zijn met zo'n goed Japans a la carte restaurant in Nijmegen want daar kan geen enkele all you can vreet tent tegenop! Wij vinden het eten, de sfeer, de bediening en het interieur allemaal top. Er is amper wat aan te verbeteren behalve dat het een tikkeltje donker is maar dat is dan weer extra sfeervol. De sushi is de beste die je kan krijgen, gewoon super smakelijk. Ook de vleesgerechten zijn heerlijk.

Je betaald iets meer dan in zo'n all you can vreet tent, maar het is zoveel smaakvoller, zoveel gezelliger, de beleving zoveel beter en de bediening zoveel vriendelijker en persoonlijker dat je telkens met een zeer tevreden gevoel huiswaarts keert en aan de volgende keer denkt.
    Na 12 keer zijn er we nog lang niet uitgegeten bij IZZI.

13. Jeroen

14. IZZI is een unieke ervaring voor de liefhebber van de Aziatische keuken, met in het bijzonder de Japanse sushi. Nog nergens in Nederland zo een overheerlijke sushi gegeten. Ik ben er nu al een aantal malen geweest en de aparte sushi combinaties en de verse ingrediënten maken de sushi tongstrelend lekkerrrr!

De overige gerechten zijn vast met evenveel liefde gemaakt als de sushi want de waterdraak (reuzegamba), beefroll en de ossenhaas zijn ontzettend smakelijk.

Ik ben als Nijmegenaar blij met een restaurant als IZZI dat de belevenis van dineren en de smaakbeleving van bekende maar ook unieke gerechten naar een hoger niveau tillen. De medewerkers zijn altijd beleefd, het interieur is prachtig en het eten is van constante kwaliteit, dat maakt het een fijn restaurant om te bezoeken.

Ronduit heerlijk!

15. Vrijdag 1 november zijn wij met zijn tweeën wezen eten bij IZZI. Dit was de derde of vierde keer. Telkens werd het beter en dit keer was het fantastisch.

De bediening was ontzettend vriendelijke en snel. We hadden een 5-gangen verrassingsmenu. Van te voren kregen we zoals altijd een heerlijke amuse. De eerste gang bestond uit een geweldig assortiment van sushi (heerlijk! en ik ben niet zo'n sushi-fan). Tussen de derde en vierde gang werd gevraagd of we even wilde wachten, wat erg fijn was en het toetje van gefrituurd ijs was weer erg lekker. Het enige minpunt dat ik kan noemen van deze avond was dat het vlees van het hoofdgerecht iets te rauw was. Ik houd zelf wel van medium-rare/medium maar het vlees was deze keer echt rare gebakken. Dit had ik zelf echter niet aangegeven en had ik beter wel kunnen doen.

Zoals altijd was de sfeer weer fantastisch, wat een mooi pand is het toch.

Al met al een erg geslaagde avond met heerlijk eten.

16. Op vrijdag 23 augustus 2013 heb ik met mijn vrouw en dochter het restaurant bezocht. Ben daar in het verleden vaker geweest en was mij altijd goed bevallen tot die vrijdag. De bediening was ronduit slecht en men gaf dat ook toe, de service was slecht ook daar gaf men hun verontschuldigingen. 35 minuten wachten op je drinken, voorgerecht 1 uur ( kreeft besteld, het nodige bestek voor kreeft niet aanwezig).
    Evenmin het kommetje met citroen om je handen te reinigen. voordat het hoofdgerecht na 2 uur kwam kreeg mijn dochter een flesje sinas waarvan de houdbaarheidsdatum 8 maanden verlopen was ( ja uiteraard heb ik daar een foto van gemaakt). Ook nadat we dit aangaven en wederom de nodige sorry te horen kregen, kreeg mijn dochter geen andere fles sinas.Toen uiteindelijk het hoofdgerecht kwam ben ik naar de bedrijfsleidster (Shirley) gegaan en heb ik mijn ongenoegen geuit en heb ik aangegeven direct op te stappen. Ik heb niets betaald , hoofdgerecht laten staan en de werkdag daarop een klachtenformulier ingeleverd bij de NVWA. Maar izzi isnie bij mij, nu niet dan niet nooit niet meer.

3,6
  17. jeroen van gastel

De bediening is goed, het eten komt vlot en is van goede kwaliteit, de wijnkaart is prima maar de wijnprijzen zijn voor een dergelijk restaurant over de top: michelin niveau. Erg jammer is dat de toiletten onder de maat, slordig en onverzorgd zijn en helaas ook blijven na reclamatie. De totale indruk blijft dus op een zesje steken....

18. Kaj 111 punten

Geweldig smaakvol eten. Vlees zeer mals en vegetarisch prima in orde.
    En het ziet er prachtig uit!

19. IZZY weet Oosterse gerechten te creëren. Het was onze eerste introductie met IZZY's culinair zo rijke en smaakvolle keuken. Top. We hebben genoten van de enorme verscheidenheid aan smaken. En de bediening: top. Je wordt als gast verwelkomd en in de watten gelegd. Wij komen zeker terug.

Matthieu Derksen, 09 mrt 2013, 19:44

20. Andy Vosse

Prijs/Kwaliteit verhouding heel goed.
    Vriendelijk personeel, goede wijnen, sfeervol.

Ik rij hiervoor speciaal vanuit Amersfoort naar Nijmegen.

21. Voor het eerst hier gegeten. We hadden het 5 gangenmenu (keuze van de chef). Er wordt netjes gevraagd of de kok nog ergens rekening mee moet houden. Top! Echt heerlijk gegeten. Ik heb veel lekkere sushi op maar dit was echt tongstrelend. Je kunt lekker zitten, bediening is perfect.
    Wij komen zeker nog eens terug.

22. Helemaal goed ! Heerlijke sushi , mooie zaak, vriendelijk personeel

23. Wij hebben al een aantal keren gegeten in dit voortreffelijk restaurant. De sfeer, de bediening, het eten, alles is fantastisch. Zelden zo'n lekker sushi's gegeten. De laatste keer was het er heel erg druk en bijna elke gast bestelde sushi, daardoor wat langer moeten wachten dan normaal, maar dat neem je er graag bij. Want je weet dat je beloond wordt met lekker eten. (En men kwam het ons ook keurig vertellen!)
    Echt waar, wij komen er regelmatig, het is dus geen toevalstreffer, de kwaliteit is constant goed!
    Een aanrader!

24. Een woord: geweldig! Attente service (op een niet te drukke zondag avond), heerlijk eten (sushi) en een hele prettige lounge sfeer. Prijs/kwaliteit is in goede verhouding, ik vond de prijzen zelfs erg meevallen. Ga er zeker vaker eten!

25. Al meerdere malen geweest met verschillende horeca-collega's. Super gegeten telkens. Begin met uitgebreide sushi a la carte, dan wat dim sum en evt nog wat kleins. De sushi is het beste wat ik ooit gegeten heb, de warme oester is goddelijk zoals ook het spiesje van ossehaas. Ook ooit me laten verrassen, was ook prima, maar kreeg toen alleen sashimi als voorgerecht en miste toen de sushi, maar heb die toen bijbesteld. Tussengerecht was dimsum, super en als hoofd struisvogelbiefstuk met onvergetelijke huisgemaakte nasi. Prijzen zijn prima, kwaliteit mag wat kosten.

26. Wij hebben bij Izzi gegeten en hebben toen het vier gangen verrassingsmenu gehad. Het was echt enorm lekker. Als hoofdgerecht hadden we eend en hij smaakte echt geweldig. Alles was echt een enorm succes en we komen er zeker weer. Alleen was de prijs wat duur voor een stel studenten, maar met speciale gebeurtenissen zeker de moeite waard.

27. Mijn ervaring met dit restaurant kent 2 kanten. De Sfeer bij binnenkomst was fantastisch. Ik was met mijn vakantievriendin uit Canada. En het was zeer romantisch, tot dat het zeer matige eten op tafel kwam. Het was te pruimen maar daar houdt het ook mee op. En daar betaal je dan een belachelijke prijs voor.

Ik hoop de volgende keer in een beter restaurant te zitten

28. Wij eten hier geregeld en dit is momenteel een van ons lievelings restaurants. Super service en correct. Personeel ziet er altijd netjes en verzorgd uit net als het restaurant zelf. Tot in de puntjes! Even vriendelijk en netjes. Kwaliteit van het eten is super. En de smaak fantastisch. Ons lieveling gerechten zijn de sushi en ossehaas. Deze laatste is super mals en glijdt naar binnen. Heerlijk. Als ik aan denk kan ik niet wachten tot de volgende keer! Echt een restaurant met klasse.

29. Ik heb hier samen met mijn vriend erg lekker gegeten vorige week. We hebben hier een een jaar geleden wat hapjes genomen en het smaakte naar veel meer. Het eten was echt lekker. Wat ik best vervelend vond was de service van de oudere serveerder. Bij het bedienen van ons drankje, uitleg van de smakelijk amuse en het serveren van ons dinerkeus schonk hij alleen aandacht aan mij. Ik moest soms zelfs naar achteren schuiven want ik voelde me best ongemakkelijk daarbij. Dit vond ik niet leuk en het viel behoorlijk op, bij service richt je altijd aandacht aan iedereen door ze even aan te kijken zodat we het gevoel hebben dat we allebei welkom zijn. Gelukkig was de bazin op het eind erg vriendelijk zoals het hoort.

30. Vandaag met drie vrienden hier gegeten. Bij binnenkomst was de sfeer goed. Het was volle bak maar daar merkte je als klant weinig van qua service. Na een sake gedronken te hebben, kozen wij voor het 4 gangen verassingsmenu à 37 euro. Vooraf kregen we een smakelijke amuse van kip gevolgd door sushi en sashimi. Prima van smaak en kwaliteit. Het tweede gerecht dim sum; wederom om de vingers bij af te likken. Het hoofdgerecht was lamsrack met rijst en salade. Deze was prima bereid en wederom heerlijk.

Qua eten is het hier dan ook prima vertoeven.

Het personeel is vriendelijk en uiteindelijk zijn er maar drie negatieve punten:

1. Bij een fles wijn is geen tafelwater te krijgen. Dit moet separaat besteld worden. In mijn opinie dient een fles wijn samen met tafelwater opgediend te worden.

2. Ze blijven maar bijtanken. 3 slokjes uit het glas en het wordt vanzelf aangevuld. Het lijkt de knapzak van Douwe dabbert wel.

3. Na afrekenen kent de ober zichzelf een goede fooi toe. Moest je die als klant niet toekennen?

Conclusie: heerlijk eten waar ik zeker voor terug kom. Wat vreemde bediening wat ik lief neem gezien de kwaliteit van het eten.

31. Super lekker gegeten. Sushi is een ervaring. Je smaakpapillen worden aangenaam verrast. De smaak van de oesters is ontzettend lekker. Ossehaas was super mals. De halve kreeft was ontzettend smaakvol.

Een goed glas wijn erbij. Bediening was uitstekend. Sfeer en setting is erg aangenaam. Wij komen zeker vaker terug.

32. Vorige week hebben we geweldig gegeten bij dit restaurant. Omdat we helemaal gek zijn op sushi en sashimi, hebben we daar veel van gegeten en dus verder geen warme gerechten besteld. De sushi en sashimi waren goed, de wijn ook en de bediening erg vriendelijk. Ze hielden alles goed in de gaten, waardoor we eigenlijk nooit hebben hoeven wachten terwijl het restaurant op 2 tafels na helemaal vol zat. We hadden het geluk met z'n 2-en aan een 4 persoons tafel te mogen eten, want sommige 2-persoons tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Dit was dan ook het enige negatieve puntje van het restaurant.

33. Heel lekker gegeten voor een goede prijs. We hadden beide het 4 gangen verrassings menu. En het was een smakelijke verrassing van sushi, dim sum en nog wat andere gerechten met als hoofdgerecht een zeer smakelijk vleesgerecht. Als toetje hadden we een groene thee bavarois. Enigste minpuntje was dat de slagroom echt uit de spuitbus kwam en dat was overduidelijk te proeven maar voor de rest top. Al wouden we wat meer tijd tussen de gerechten, was dat geen enkel probleem.

Mooi interieur, met stijlvolle aankleding. Altijd prettig als je gewoon kunt zeggen doe maar iets wat lekker is en dat het dan ook echt heel erg lekker is.

34. Over de aankleding/personeel/etc:

Uiterst vriendelijk personeel, geen overbezetting, we werden goed geholpen en zelf onze fles wijn schonken ze bijtijds nog even een glaasje uit, zodat we zelf met ons gesprek verder konden! Echt zo goed, en totaal niet storend!

Goede uitleg over de kaart gekregen, meer dan genoeg tijd gekregen om een keuze te maken, ze zien vanzelf als je de kaarten neerlegt, dat je eruit bent. Mooie aankleding van het restaurant, ideale locatie aan de waalkade! Ook niet lawaaierig binnen en lekker warm (absoluut niet benauwd). Stoelen zaten erg prima!

Het eten zelf:

We hadden als voorafjes de kipspiesje Japanse stijl genomen, met de gestoomde champignonnestjes erbij. Echt klasse. Ze kwamen nog een amuse vooraf brengen, welke zeer smakelijk was. Mooie aankleding van het bord, heel individueel ook! De amuse bestond uit een toastje met daarop gemengd zalm/kuit/tonijn, daar kreeg je al snel zin in meer van. De fles witte (huis)wijn was erg lekker, en paste prima bij onze lichte hapjes.

Als hoofdgerecht hadden we beide de ossenhaas, het vlees was perfect, zo mals, mooi gebakken en ook hier kregen we een schaal met heerlijke rijst bij en een schaal sla. De fles water was ook erg prettig, om de smaken mee weg te spoelen. De hele sfeer nodigde uit tot goede gesprekken en ook dan komt een fles water wel van pas.

Als toetje hadden we de wasabi explosion en de tiramisu. Echt we verbaasden ons erover hoe iets met chocolade en wasabi zo zoet kan zijn en echt maar een tikkeltje pittig, kriebels! De tiramisu maakte me helemaal stil, wat een meesterwerkje zeg!

Als afsluiter een goede bel tia maria met koffie genomen, dit kregen we apart geserveerd, zodat je zelf kan bedenken hoeveel je erin wilt doen, of het apart wilt drinken. Dat ze daaraan denken is zo fijn!

Voor een paar uur eten waren we een kleine 110 euro kwijt, maar 125 betalen was geen probleem. We komen hier zeker nog een keer terug voor de oesters. Maar in verband met een stapavond erna, toch maar gekozen voor non-seafood. Ik geloof dat de oesters hier ook heel best zullen smaken.

Geen idee hoe we dit in cijfers moeten uitdrukken, het is een bepaald gevoel wat je krijgt, en emoties kan je niet echt in cijfers uitdrukken. Hopelijk had je meer aan m'n tekst en uitleg.

Tot heel snel!

35. Paar keer gegeten met klanten en steeds goed bevallen. Leuke gerechten en goede service.

Altijd prettig als je gewoon kunt zeggen doe maar iets wat lekker is en dat het dan ook lekker is.

36. Gewoon goed. Werd ook eens tijd dat we trendy konden eten in Nijmegen. Drie gangen menu genomen plus hapjes. Alles was werkelijk heerlijk. Lekker licht en gezond vriendelijke bediening, beetje vlug met de drankjes maar niet irritant.

Mooi interieur, nadeel wc deur in de kelder klemt waardoor mijn dochter in paniek raakte!

37. 23-09-2010 opnieuw hier gegeten. Wederom een belevenis, wat een geweldige ambiance en de sushi schotel een aanrader. Wijn perfect en een relaxte sfeer. In 1 woord super....

38. In één woord gewoon super. Zeker gezien de prijs.

39. Rob 141 punten

Wij hebben hier nu 1 keer gegeten, gekozen werd er voor het 3-gangen verrassingsmenu (keuze van de chef).

Hier weten ze wat lekker eten is. De service krijgt van mij een dikke 8, net geen 9 want het bijschenken van de wijn gaat mij iets te snel (het glas is net half leeg als dit weer bijgevuld wordt).

De locatie is (bijna) perfect met mooi uitzicht over de waal en doordat het terras hoger ligt dan de weg heb je erg weinig last van het voorbij trekkende autoverkeer.

Hier ga je naar toe om heerlijk een paar uurtjes te tafelen.

40. Mooie locatie aan de Waalkade met een fijn terras buiten.

Heerlijk gegeten. Attente vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug. Aanwinst voor Nijmegen.