India Gate in Nijmegen

1201357741 73
1208361270 81
1320417736 78
1523520081 83

1. Zeer onbeleefd! Alleen Nederlanders zijn welkom. Zodra ze zien dat je ergens anders vandaan komt ben je niet meer welkom en proberen ze je eruit te krijgen door geen service te bieden. Iedereen werd bediend behalve wij. We zijn maar weggegaan.

2. von

3. Danielle Heskamp

Geweldig lekker eten. Pittige enthousiaste gastvrouw. Aanrader!

4. Echt lekker gegeten! Een nette gelegenheid. Vriendelijke bediening. Veel keus op de kaart. Niets op aan te merken.

5. Het was als vanouds, lekker gegeten en aardige bediening. Een van de betere indiaase restaurants.

6. Gisteren lekker gegeten hier, bestelde bij de biertjes twee glazen kraanwater, die werden gebracht maar teleurstellend ook in rekening gebracht voor 2,50 per stuk, zag het helaas pas nu het afrekenen en de fooi, jammer gelijk over

7. Voor de eerste keer Indiaas gegeten en het was heerlijk. Qua uitstraling is het restaurant helaas in de jaren 70 blijven hangen. De bediening is vriendelijk maar het vier gangen menu werd er in recordtijd doorheen gewerkt. Binnen anderhalf uur stonden we weer buiten. Maar ondanks dat alles was het eten top!

8. R.Janssen

Als je een keer gezellig en lekker wilt eten ga naar India Gate, het was heerlijk een echte aanrader

9. Erg lekker gegeten. We hadden een menu voor 2 personen genomen. Het voorgerecht was lekker maar niet echt pittig. Daarom vroegen we of 1 van de hoofdgerechten goed pittig kon. Dat werd meteen geregeld!

Ook een erg vriendelijke en correcte bediening.

10. Gisteren met zijn vieren gegeten. Twee 4-gangenmenu's voor twee personen gepakt. Ontzettend lekker gegeten en hele vriendelijke bediening. Het restaurant zelf was ook leuk ingericht. Wij komen zeker terug!

11. Heerlijk gegeten. Gujrat menu. Vegetarisch. Was echt lekker met Onion Bhaji als voorgerecht. Jammer dat die plat en vrij hard waren. Horen m.i. bol en krokant-luchtig te zijn. Chocolaatje bij de koffie zou ook lekker zijn.

Maar het hoofdgerecht was echt super. We komen terug...

12. Op 13 april na een, zeer handige, reservering via eet.nu met 2 personen een 4 gangen diner en een stuk of 8 (overwegend alcoholvrije) drankjes genuttigd voor net geen 90 Euro. De begroeting was vriendelijk (de gastvrouw was gekleed in traditionele kleding en de ober was ook passend gekleed). Het interieur zag er prima uit (zeker voor een doorgaans sober ingericht Indiaas restaurant). Toiletten ook in orde. De gerechten (van de zeer uitgebreide kaart) smaakten uitstekend en werden op een mooie manier en met de, voor ons, juiste snelheid geserveerd. De bediening was vriendelijk en ok. Enkele keren om drankjes moeten vragen, natuurlijk geen echt probleem. Na 4 uur (er moest even worden bijgepraat) verlieten we, nadat vriendelijk de deur voor ons werd opengehouden, tevreden het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar en Indian Gate bedankt voor een leuke avond!

13. Eten is voortreffelijk. Bediening is goed. Een aanrader. Reserveren is wenselijk, restaurant is vlug vol vanwege het goede eten.

14. We komen hier al vele jaren. Steeds weer is het eten heerlijk en de bediening allerhartelijkst. Het is een klein en sfeervol restaurant in de binnenstad van Nijmegen. Absoluut een aanrader!

15. Ik vind de kwaliteit van het eten uitstekend! Perfect gekruid en alles is lekker vers en dat proef je!! De bediening is erg vriendelijk en de zaak ziet er erg uitnodigend en sfeervol uit. Kortom, een echte aanrader als je waar voor je geld wilt hebben om lekker uit eten te gaan in Nijmegen!!

16. Ben vorige maand in India gate gaan eten met indiase collegas van ons bedrijf. Ze zeiden dat in dit restaurant de smaken van thuis naar boven kwamen van india, zeer authentiek dus. Het was mijn 3e keer indiaas, 1e keer in dit restaurant. Ik vond het heerlijk, voor herhaling vatbaar!

17. Jan 10 punten

Laatst wezen eten. Eten is echt super lekker. De sfeer/service is in mijn optiek iets minder maar het eten maakt alles goed. Mij zien ze zeker vaker terug.

18. Na lange tijd hier weer gegeten, misschien wel het beste Indiase restaurant van Nijmegen. Wat me alleen mateloos stoort, is dat water bij het eten niet kan, alleen als je een fles wijn besteld krijg je leidingwater geschonken, zeer treurig.

19. Fantastisch restaurant! We hebben hier gisteren voor het eerst gegeten en komen zeker vaker terug. De gerechten waren heerlijk en de porties groot genoeg. De bediening was zeer attent. Alleen het toetje (Indiaas fruit) vond ik wat simpel, maar dat is dan ook het enige minpuntje wat ik kan bedenken. Dit restaurant komt zeker in mijn top 10!

20. Gisteren avond wezen eten voor de 5e keer in 1 jaar tijd en wat een enorme heerlijke ervaring elke keer. Het eten is gewoon echt lekker, kan het niet anders zeggen dan dat ik hier maar al te graag heen ga om echt van het indiaase eten te genieten. De bediening is erg vriendelijk, je wordt goed geholpen. Ik ben echt een fijnproever van indiaas eten en ik moet zeggen dat dit restaurant wereldwijd van deze keuken in mijn top 5 staat!

21. We zijn er nu 1keer geweest (zaterdag weer!), ontzettend goed restaurant! Super vriendelijk personeel en het eten is echt ontzettend lekker! De prijs is ook prima! Een aanrader dus!

22. Marlies Fuchs

Vanavond met indiase gast gegeten.De vindaloocurry was voor onze indiase gast te heet, hij kon het niet eten en heeft aan de gastvrouw aangegeven dat er iets fout moest zijn gegaan. Zij zei daarop dat de vindaloo altijd een uitdaging was maar dat het dus aan hem lag dat het te heet was.
    Ze heeft hem wat yoghurt gebracht en daar kon hij het mee doen, geen enkele poging om het verder goed te maken. Een koffie of ander drankje van het huis was volgens mij zeer op zijn plaats geweest, maar niets van dat. Zeer klantonvriendelijk naar mijn idee.

23. Alhoewel wat betreft culinaire hoogstandjes in Indiaas eten, men in London moet zijn, was het toch voortreffelijk vertoeven in "India Gate" gisterenavond. Tandoori Lamsvlees in pittig gekruide saus was fantastisch. Daarbij was mijn favoriet de Garlic-Nan ook uitzonderlijk, alhoewel men uit meerdere variaties kon kiezen. En om te loven was ook de Lassie. Als klap op de vuurpijl was het Indiaas-ijs als desert voortreffelijk. Een echte aanrader. De interieur was eenvoud en in de juiste hindi-stijl, en daar kwam ik ook voor. De bediening was vriendelijkheid en aandacht voor de gasten, voor mij: De allerhoogste prioritiet.

Ik ga zeker weer terug!

24. Heerlijk gegeten! We namen een butter chicken en we hebben lasi gedronken, een mango smoothie, lekker groot glas. Goede service en een leuke Indiase sfeer.

25. ED 799 punten

Afgelopen vrijdag hebben we hier lekker gegeten. De gerechten worden hier prima klaar gemaakt: mild gekruid en licht pittig. India Gate is een goed Indiaas restaurant met een snelle en goede bediening. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam.

26. Inrichting is inderdaad erg simpel, maar het eten vond ik echt heerlijk! Enorm van genoten.

27. Prima Indiaas eten maar niet het beste Indiaase restaurant naar mijn smaak.

Mijn vrouw vindt het heel erg lekker, ik vind het gewoon lekker.

Restaurant is wel erg vol, je zit erg op elkaar.

Bediening verder vriendelijk en adequaat.

Het is geen goedkoop restaurant.

28. Het gaat, de inrichting is een beetje oud maar het eten is wel goed.

Dat is ook belangrijkst.

Verder zijn de mensen heel aardig.

29. We hebben hier meerdere keren lekker Indiaas gegeten. Er hangt een fijne sfeer in het restaurant en het eten, dat op de tafel zelf warm wordt gehouden, is lekker van smaak.

De bediening voorziet je graag van advies over de pittigheid van de gerechten, voor het geval je het langzaam wil opbouwen.

30. Eten is niet geweldig, maar ook niet slecht. Voor de afwisseling is het OK.

De bediening is soms vriendelijk, maar dat verschilt per keer.

Kleine porties en sfeerloze inrichting.

Geen slecht restaurant, maar ook geen topper.

31. Waanzinnig goed eten. Mijn partner is een Brit en in Groot-Brittannie worden heel wat curry maaltijden verorberd. Het is daar standaard eten.

De menukaart is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils.

Mijn partner en ik vinden dan ook India Gate veruit het beste Indiaas restaurant van Nijmegen. De gastvrouw is zeer professioneel en heel vriendelijk.

32. Ik eet er maandelijks. Elders in Nederland ook Indiaas gegeten, in mijn ervaring is dit restaurant het beste.

33. Kaj 104 punten

Fantastisch restaurant met een goede sfeer.

Vooral de samengestelde menu's met vele gerechten in kleine bakjes zijn erg lekker!

Ook fijne bediening.

34. Voor wie houdt van India's eten, is dit naar mijn mening het restaurant in Nijmegen. Wij hebben ook in andere Indiase restaurants in Nijmegen gegeten, maar dit is veruit de lekkerste.

Relatief klein restaurant met zeer vriendelijke gastvrouw die je perfect adviseert bij de mate van pittigheid van het eten.

35. Rawdy Timmermans

Ik vind dit een goed restaurant.

Het eten was verrukkelijk en dankzij de goede bediening werd de pittigheid iets minder gemaakt.

Het enige nadeel is echter dat de garderobe redelijk snel vol zit.
    Maar het eten en de bediening is top.

Een handige tip is als je je echt verheugt op het eten, om van te voren te reserveren!

36. kees van der Sloot

Het eten is goed te noemen, maar de bediening was niet optimaal.
    Konstant ogen op je gericht of je al klaar was, dit is niet gastvrij.

Het bedierf ook een beetje de sfeer!

Detail, het bestek was niet schoon zo ook de glazen. Ik zou zeggen koop een nieuwe vaatwasser.

Diegene die dit restaurant als favoriet aangemerkt hebben moeten nodig ook is een keer een ander indiaas (of turks) restaurant in Nijmegen bezoeken.

37. Wesley W.

Een zeer goed restaurant in mijn ogen de beste van Nijmegen dus zeker de moeite waard om een keer te gaan eten voor de fijnproevers!

38. Een leuke restaurant,klein en knus. Als het redelijk vol zit ook een gezellig sfeertje.
    Het eten is in mijn ogen een 8 waard.
    Een bezoekje is zeer zeker waard.

39. Jos van Holten

Een goed restaurant.Nadeel is dat je vaak van te voren moet reserveren.Maar een top restaurant!

40. Danielle Jansen

Een top restaurant,de bediening is super.
    En de eten is al jaren verrukkelijk het is mischien een beetje duurder als de andere restaurants,maar het is zeer zeker kwaliteit!