Grand Café Riva in Nijmegen

Betaalbare prijzen met een intieme moderne sfeer!

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
di lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 01:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 01:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 02:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00

Restaurant & Cocktailbar in Nijmegen, populair bij studenten vanwege de betaalbare prijzen en de intieme moderne sfeer. Door de unieke ligging aan de Waalkade van Nijmegen maakt het een diner een bijzonder uitje
aan het water.

RIVA is de plek in Nijmegen waar alle elementen voor een perfecte avond samen komen: kom genieten van de goede kaart, kies uit de vele soorten bekende en minder bekende cocktails en zak lekker weg in één van de luxe banken... De fijne muziek en goede DJ's maken de avonden vervolgens meer dan compleet!

Hou onze FB pagina en website ook goed in de gaten voor de laatste acties, speciale avonden en feesten en grotere evenementen.

Ben je student, dan wordt je bij RIVA nog eens extra in de watten gelegd: bestel de lekkerste gerechten met een mooie studentenkorting. Niet op één specifieke dag, maar altijd! (Laat vooraf bij je bestelling je studentenkaart even zien)

Wil je maximaal genieten van onze ruime keuze aan cocktails? Kom dan op woensdagavond langs en bestel tussen 21:30 uur en 23:30 uur jouw favoriet met 50% korting!

Voor meer informatie over RIVA bekijk RIVA's video en beleef RIVA in 1 minuut: https://www.youtube.com/watch?v=jLC973z3ZbM

ma lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
di lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
wo lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00
do lunch vanaf 10:00 diner tot 01:00
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 01:00
za lunch vanaf 10:00 diner tot 02:00
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 00:00

1. Waardeloze zaak met een waardeloze eigenaar/bedrijfsleider. Opeens kwam de politie en werd ons zonder een duidelijke uitleg verzocht het terras te verlaten. Wat we begrepen is dat we werden beticht van het vernielen van meubilair; we zaten er 3 minuten en hadden net onze consumptie gekregen... Dus ja! Verder ook nooit meer iets van gehoord dus zegt ook genoeg. Ik ga er nooit meer heen en mijn kameraad ook niet.

2. Debbie