Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijmegen verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. van Gemert

Al meerdere keren hier wezen eten in dit leuke restaurantje in Bottendaal. De kaart wisselt gelukkig regelmatig en ook keus uit de weekgerechten. De porties zijn genoeg maar niet te veel zodat er ruimte over blijft voor de heerlijke toetjes. Altijd lekker gegeten en lekkere wijn. Personeel ook vriendelijk.

2. Gisteren wezen eten bij koks en ko. Het was heerlijk en dan de bediening geweldig. Zo aardig je voelde je meteen thuis. Het eten was warm (bij de meeste restaurants krijg je lauw eten)en overheerlijk vooral de entrecote met pepersaus en de zefgemaakte ijs. Echt een 9 waard! Compliment.

3. Hanny Peters

Twee weken geleden heerlijk gegeten in de gezellige ambiance van de ons welbekende Koks en Co. Dit keer: het aspergemenu...heerlijk, ik had het zelf niet beter kunnen doen! Daarbij geserveerd de wijn van de maand: Spaanse Esperanzo, de bloemetjessmaak van de Spaanse deed me denken aan een goede Sancerre..heerlijk!

Mijn vraag is dan ook:waar koop je deze wijn? Wilt U mij dat svp laten weten?

Vr. Groet en vast bedankt!

4. Na een gezellige middag shoppen met mijn vriendinnen zijn we bij Koks en Ko beland, gezellige sfeer, vriendelijk personeel.

De gastvrouw liet ons een witte wijn proeven, een "chardonnay", die we ook genomen hebben bij ons visgerecht van de dag" kabeljauw", die met veel zorg was bereidt. Voor ons was de dag een zeer leuke afsluiting en zeker een goede keuze om bij Koks en Ko te gaan eten, zeker voor herhaling vatbaar.

5. Beste mijnheer mevrouw Dudok,

Dank voor uw recensie op eet.nu. Alleen vind ik het jammer dat ik deze reactie niet op de avond zelf van u gehoord heb, dan had ik er wellicht nog wat aan kunnen doen. Als u contact met mij opneemt gunt u ons misschien nog een derde kans!
    Met vriendelijke groeten,
    namens Koks en Ko, Marij Derks.

6. Helaas een tweede teleurstelling.

In principe geef ik elk restaurant 'n tweede kans na 'n wat mindere avond dus na de teleurstelling van vorige keer opnieuw gereserveerd.

De ambiance geeft nog steeds een gevoel van krampachtig gezellig, gemoedelijk en huiselijk willen zijn, maar de kilheid blijft hangen.

Het personeel is zoals gewoonlijk zeer aardig, maar aan de lange wachttijden is nog niets veranderd.

Te beginnen bij de rode wijn: fles besteld met een temperatuur van max. 12 graden en dat is jammer. De voorgerechten waren goed van hoeveelheid maar de knoflook had gruwelijk de overhand wat zeker niet paste bij de subtiele smaken. Het lamsvlees als hoofdgerecht had een sterke bloed/water smaak waarvan je al rilt na 3 happen. De spareribs waren overgaar en nagenoeg smakeloos met relatief veel vet. Nee, mijnheer de chefkok, hier laat je veel punten liggen. In ieder geval zoveel, dat dit voor ons zeker het laatste bezoek was. Spijtig maar waar.

Wens jullie allen veel succes verder.

5,1
  7. Afgelopen week weer eens heerlijk gegeten in een uitbundige feestsfeer bij Koks en Ko. Sfeervolle kerstlichtjes en veel ballen aan linten, een heel gemoedelijk tafereel... We werden er blij van! Gezellig bekende gezichten en vriendelijke bediening die een paar keer vroeg of alles naar wens was.

Het eten was zalig; vooraf zalmrolletjes met mascarpone en rucola en een Oosterse salade met gerookte kip en garnalen, afijn teveel om op te noemen!

De wijnen waren er bij elke gang voortreffelijk op afgestemd.

Met een verzadigd gevoel en goed humeur vertrokken.

We komen zeker terug...

8. peter en anita

Wij zijn in nov. geweest, nooit meer. Te rumoerig en slechte bediening, tafels te dicht op elkaar, kan niet normaal met elkaar praten/eten. De bediening luistert niet, moest medium gebakken worden en was gewoon door en door gebakken, een schoenzool was er niets bij. Wij zijn geen grote eters maar hadden nog honger bij het vertrekken.
    Het eten was slecht en duurde veel te lang, hebben met voorgerecht en hoofdgerecht 2en een half uur daar gezeten.

9. Wij hadden 2 tafels gereserveerd op afstand van 10 cm. 10 cm bleek 1 meter te zijn. Er kwam ook geen enkele medewerking van het personeel om eventueel iets te regelen. Het gevolg was dat 2 groepen apart zaten, heel erg jammer. Het opnemen van de bestelling ging per tafel. En de volgorde was willekeurig. De ene tafel was klaar, toen moest de andere tafel nog aan het eten beginnen. De jongeman in de bediening was niet vriendelijk, zeg maar chagerijnig, er kon geen lachje van af. Het toppunt was toch wel toen aan het eind werd gevraagd of wij ergens anders wilden gaan zitten zodat nieuwe gasten aan onze tafel konden zitten.

10. Ruth Jongekrijg

Zaterdag 10 oktober 2009 hebben we met 17 zangers (alten en sopranen) van ons koor gegeten bij Koks en Ko, Nijmegen.

We hadden gereserveerd en aangegeven dat we vrij snel klaar moesten zijn met de maaltijd omdat we op tijd in Theater de Vereeniging moesten zijn.
    Het was perfect geregeld!

Er waren lekkere hapjes vooraf en daarna hebben we een heerlijke hoofdschotel gehad. De meiden hebben genoten!
    Hulde voor de kok en het personeel.

Voor herhaling vatbaar!

11. Door mijn vriend, die in Nijmegen woont, uitgenodigd om te gaan eten bij Koks en Ko.

Het was voor mij de eerste keer.

Het bleek een zeer goede keus te zijn. Ofschoon het druk was, hebben wij intens genoten van het heerlijke eten, de ambiance en voortreffelijke bediening.

Jullie zien mij, nee ons, vaker samen terug.

Een tevreden gast uit gastronomisch Maastricht, Peter Thijssen.

12. Zeer lekker gegeten bij Koks & Ko. Eten is van heel goede en lekkere kwaliteit, je krijgt in ieder geval waar voor je geld. Wijn van de maand genomen, welke ook zeer lekker was. Als hoofdgerecht Lamsrack-lamsboutduo genomen: Super. Mijn vriendin had geloof ik varkensoester in rode wijnsaus, waar ik ook maar eventjes van geproefd heb. Ook zeer smakelijk moet ik zeggen. Sfeer was prima, het was er nog vrij rustig (vakantie). Binnenkort maar weer even terug met de hele familie denk ik. Hier kun je met een gerust hart naar toe, want je bent verzekerd van een lekkere maaltijd.

13. Afgelopen woensdag samen met mijn man heerlijk gegeten! Vriendelijk en correct personeel. We konden zien dat ze plezier in hun werk hadden en ze probeerden het ons zo goed mogelijk naar de zin te maken. Echt een aanrader. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

14. M. Kuiper

Bediening onvriendelijk/chagerijnig. Verpest het uiteten gevoel.

3,6
  15. Erg lekker gegeten met z'n 2e vriendelijke bediening en erg attent.Ook de keuken was niet vies van een babbeltje erg leuk.

16. Voorgerecht met lamsworstjes, gort droog. Evenals hoofdgerecht met kip en het gerecht met zwaardvis, dat schijnt bij Koks&Ko zo te horen, volgens de kok. Gevraagd even te wachten met hoofdgerecht binnen 8 minuten hoofdgerecht. Geen aanrader, personeel (jonge jongen) erg aardig, die snapte het wel. Ri en Mo

1,9
  17. commercie en geld verdienen gaan hier boven de klanttevredenheid! Gezellig restaurant met lekker eten, maar de bediening laat erg te wensen over. De kaart al in je hand voor het gezelschap compleet is. Hoofdgerecht wordt geserveerd terwijl je voorgerecht nog niet op is. Brood bijbestellen gaat moeizaam. enzovoort.... jammer

Vorige pagina