Donatello's in Nijmegen

Bezorgrestaurants in de buurt van Donatello's

4. Betalen Visa Master Card pin

1412077650 74
1419935453 74
1522086893 78

1. mani

2. Super lekker gegeten. We kozen voor het 3 gangen menu van €12.90. Ruime keuze in vooraf, hoofd en nagerechten. Alles was net even wat anders dan standaard en dat heeft ons positief verrast. Erggg lekker was het.

3. Voortreffelijk gegeten alles echt goed van smaak goede porties eten. prijs verhouding ook oke

4. T en C

Heerlijk gegeten! Zalm met tagliatelle iets aan de zoute kant. Gelukkig hadden we water :-)

5. We hebben een leuke avond gehad bij Donatello's. Het eten was prima en de service ook. Prijs was ook niks mis mee. Mocht ik dan toch een minpuntje noemen, dan zou ik zeggen dat de friet wat aan de harde kant was, maar voor de rest super.

6. Súper lekker eten en de service was top. Ze lopen continue rond en adviseren wat u kunt nemen. Ook toen ik om zoutloos eten vroeg was dit geen probleem. Vooral de pizza's zijn aan te raden! En ook de voorgerechten zoals de tomatensoep is vers bereid en heer-lijk!

7. Lekker eten voor een lage prijs

8. Vroeger een keer geweest, simpel en goed. Nu voor de 2e keer, voorgerecht klef stokbrood met groene kruidenboter. Pizza besteld; de bodem van de pizza was droog, smakeloos, niets aan. Op de pizza; crème fraiche en ijsbergsla(?). Het was helaas niets, geen smaak, de AH pizza's zijn stukken beter maar misschien hadden we gewoon pech. De bediening, het drinken en de sfeer etc. waren allemaal prima, dat wel.

9. Helemaal top! Lekker gegeten voor niet veel geld. Hele goede service, ik stootte zelf best lomp mijn drankje om en het werd direct schoon gemaakt en ik kreeg een nieuwe! Ik kom zeker terug.

10. van der Craats

2 jaar geleden een review op google+ geschreven. Namelijk het volgende:

"Al een aantal keer te gast geweest bij Donatello's. Had helaas liever een volledig positieve review willen schrijven. De laatste 3 maanden zo'n 9 maal geweest. 8 maal is er iets fout gegaan met de bestelling.
    3x een beleg te weinig of teveel
    4x de verkeerde bodem (amerikaans of italiaans).
    1x de bodems waren helemaal glazig en dus rauw.

Elke keer de serveerster erbij geroepen en de pizza in de meeste gevallen teruggestuurd. Dit resulteerde natuurlijk in een koude pizza van mijn gezelschap (of van mij bij verkeerde bestelling van gezelschap). Probleem wordt wel netjes opgelost en een gratis drankje van het huis werd iedere keer aangeboden.
    De 8e keer had ik er genoeg van en heb de manager aan tafel gehad. Van haar kregen we haar oprechte excuses en een kortingspas (achteraf blijkt dat je deze dus gratis kan krijgen bij de kassa) en de belofte dat het volgende keer allemaal goed zal lopen.
    Helaas bleek gister, de 9e keer, wederom niet goed te zijn. De bestelling is hersteld en 1 pizza is van de rekening geschrapt. De bestelling kan vele malen beter! Ik weet niet wat of waar het misgaat maar dit kan gewoon niet.

+ Lekkere pizza's voor een mooie prijs
    + Snelle bediening door leuke serveersters
    - Iedere dag ander personeel op 1 of 2 mensen na?
    - Bestellingen die foutief worden geleverd
    - Geen oplossingen na (meerdere) klachten

De lekkere pizza's en de snelle bediening laten mij voorkomen 1 ster te geven. Daarom 2 sterren."

----------------------

In de afgelopen 2 jaar ben ik er nog verschillende keren geweest, en regelmatig was de bestelling weer niet in orde. Vanavond wederom foutieve bestelling. Stokbroodje kruidenboter is van de bon gehaald. Ze bedoelen dat hele kleine puntje kruidenboter wat net genoeg is voor 3 sneetjes stokbrood met een heel dun laagje kruidenboter terwijl je 6 sneetjes stokbrood krijgt. Dit is in het verleden anders geweest! Niet de juiste manier van besparen.

Als je hier gaat eten, controleer wat voor bestelling de servering opschrijft! Mij ziet Donatello's helaas niet meer terug.

12. Top tent, heerlijke pizza's en met een maandkeuze menu ook nog aantrekkelijk geprijsd.

13. Slecht! Pizza's waren bijna aangebrand en de glazen waren vies! We zijn naar een ander restaurant gegaan.

14. Hmm, ik heb daar heerlijke lasagne gegeten! Het was wel erg veel voor één persoon. Oeh en de foccacia broodjes die we als voorgerecht hadden waren heerlijk!

15. Imko spriensma

Het eten was lekker, al had er best wat meer smaak aan toegevoegd mogen worden. Ik vond mijn pizza een beetje flauw van smaak bij Donatello's in Nijmegen.

16. Remco

17. Op een gewone maandagavond een bomvol restaurant aantreffen moet wel iets bijzonders betekenen. Onze verwachtingen werden volledig waargemaakt.
    In een gezellige sfeer, waarbij opvallend veel jongeren en studenten aanwezig waren, kregen wij zeer goed uitgebalanceerde en smaakvolle gangen voorgeschoteld. We kozen voor een voordeelmenu. Als voorgerecht een prima soep en een mooie tonijnsalade en als hoofdgerecht heerlijke tagliatelliesoorten. Ook de verscheidenheid aan ijs en de fles wijn bleken een goede keuze.

18. Hier gaan wij heen voor de scherpe prijs-kwaliteit-verhouding en omdat je er gezellig zit.

De bediening laat te wensen over. Nadat onze bestelling van drankjes was opgenomen hebben we 25 minuten moeten wachten voordat de bestelling van het eten was opgenomen.

We wilden graag samen doen met 1 voorgerecht en dat werd zeer sportief opgevat, we kregen ook 2 borden. Dat vond ik erg leuk. Het was maar goed ook want het bord antipasti was erg vol! Erg lekker.

Het hoofdgerecht volgde toen snel. Onze derde gast schoof later aan en zijn bestelling werd zo snel geleverd dat we toch nog tegelijk hebben kunnen eten. Dat was super geregeld.

Voor een wijntje of koffie en betalen moest je regelmatig de aandacht trekken van de bediening, echt vervelend. Dit kan absoluut beter hier.

Over de gerechten niets te klagen, alles was van even goede kwaliteit en heerlijk.

Een heel slechte zaak dat je een meerprijs betaalt voor friet (bijgerechten). Dit hoort er gewoon bij te zitten.

Ook heel flauw dat er 1 Euro wordt gerekend voor een karaf kraanwater (we vroegen expliciet om kraanwater).

Heel goed: een duidelijk overzicht van gerechten die vegetarisch zijn door een groene V. Erg sympathiek dat daar veel aandacht aan wordt besteed.

19. Anke

20. Fantastisch gegeten voor een prima prijs en heerlijke rode wijn. De smaak van de pastaschotel met een klein biefstukje was werkelijk heerlijk! Goed restaurant, super leuke en attente bediening, wel behoorlijk veel geluid, maar ach dat dan maar op de koop toe genomen !

21. Vorige week heerlijk gegeten bij Donatellos in Nijmegen. Lekker pizza gehad met zelfgekozen topping, wat ik persoonlijk heel erg leuk vind! Een beetje van jezelf, en een beetje van Donatellos! De prijs/kwaliteit is helemaal top, je krijgt echt wat lekkers voor je geld! Samen met mijn zusje heb ik het er erg naar mijn zin gehad, komen zeker terug!

22. aicha dijkshoorn

Heb dit weekend hier voor de derde keer gegeten! De prijs-kwaliteit verhouding was geweldig, heb voor 9 euro een pizza met pijnboompitten, carpaccio, kaas, pesto en rucola gegeten! De bediening was ook erg vriendelijk. Ze vroegen wel vaker dan nodig was om een nieuw drankje.

23. Voor de tweede keer héérlijk gegeten. De prijs/kwaliteitverhouding is ronduit ongelofelijk. En de bediening is heel erg vriendelijk en adequaat.

Een absolute aanrader!

24. Silvio Poell

25. Lekkere pizza's en vriendelijk personeel.
    Helaas een ongezellige sfeer. Weinig aankleding en sfeerverlichting in dit restaurant. Jammer! Vooral omdat in Leiden en Arnhem hetzelfde restaurant gevestigd is, maar deze er wel sfeervol uitzien van binnen!

26. Tot 2 maal toe werd er anders geserveerd dan besteld. De eerste keer ging het om de verkeerde pizza, met de nodige excuses en een gratis drankej aan de 2 gedupeerden (waren met 5) werd er de juiste pizza gemaakt en geleverd. Door de haast was de juiste pizza niet helemaal gaar. Bij de desserts ging het opnieuw fout, ook hier weer de nodige excuses en de juiste dessert werd geserveerd.

Een Italiaans restaurant is niet de juiste benaming voor deze eetcafe, want meer is het niet. Een eetcafe waar je pizza's en pastas kunt eten. Van een Italiaans restaurant verwacht ik ook een risotto...

Overall: de bediening was netjes, vriendelijk maar tikje chaotisch of zoals één van ons het omschreef: een restaurant met modellen in de bediening. Prijs kwaliteit is best goed, de porties zijn ook prima. Jammer dat je bij een vlees gerecht apart frietjes moet bestellen (à 1,95 p/portie).

De sfeer is die van een (bruin studenten) eetcafe. De keuze menu is scherp geprijst en keuze uit 2 borden per gang in een 3 gangen menu. De pizza's zagen er op zich goed uit (jammer dat de 2 later geserveerde niet gaar waren).

27. Het eten is prima! Er is voldoende keus en je kunt zelf kiezen welke toppings je wilt op je pizza (zodat je mozzarella kunt kiezen i.p.v. "pizzakaas"). Over de kwaliteit valt verder niets te zeggen. Niet top!, maar zeker ook niet slecht!

De bediening liet wel te wensen over. Wel correct, maar niet bepaald attent. Nadat we 3 kwartier hebben moeten wachten (terwijl de bediening ons al een aantal keren verwonderd aangekeken had omdat we niets te eten hadden) hebben we zelf maar eens gevraagd waar onze pizza's bleven... Bleek het niet doorgegeven te zijn aan de keuken. Helaas waren we niet de enige gasten met dit probleem... Jammer, want voor de rest een prima Italiaans "ristorante".

28. de dames van de chippendales

Bedroevend slecht, zelfs voor de heel aantrekkelijke prijs. We waren met zijn zessen gaan eten, en bestelden stokbrood met kruidenboter vooraf. Iedereen kreeg maar 1 stukje stokbrood... Bij het hoofdgerecht had ik de mixed grill genomen met erbij een schaaltje aardappelkroketjes. Als ik dat laatste gedaan had, had ik alleen 3 kleine stukjes vlees gehad en een klein plukje alfa alfa. Geen groenten, geen rijst/patat/aardappelen... erg, erg mager...
    Dan het dessert, we hadden het combinatie dessert genomen voor 6 personen. Na een half uur kwam er een bord voor 2 personen... na nog 20 minuten nog 1 bord voor 2... De rest hebben we maar niet afgewacht... eindoordeel... bedoevend slecht.

29. Erge lekker eten, ik zou wel meer vega keus willen hebben. Bediening is niet echt geweldig. Maar goed voor wat je betaald is het een prima keus.

30. moneymaker

Dit is voor mij het betere pizza restaurant van nijmegen.

Zeker qua kwaliteit/prijs.

Daar kan pinoccio een puntje aan zuigen.

Jonge bediening (wat is daar fout mee?)

Lekkere kaart + leuke aanbieding op MA DI WOE.

Zeker een keertje langs gaan.

31. Goed te doen voor weinig geld.

32. Ik heb hier een pizza besteld, en dit was oprecht de klefste pizza die ik ooit gegeten heb. Geen smaak, niet vers. Weggespoeld met een biertje en afgerekend.

33. Leuk restaurant voor als je heel even snel een hapje wilt eten!

Eten is goedkoop, alleen dat mag ook wel als je ziet wat voor eten je krijgt! Het is wel lekker...............maar niks is vers, het komt allemaal uit blikjes! De bediening is niet erg netjes, heb 2 keer het verkeerde menu voorgeschoteld gekregen en ik kreeg geen exuses! Ik zat te eten toen de rest van het gezin al klaar was.

Dus als je even snel een pizza wilt eten en je niet op de bediening let....... is dit restaurant wel oke!

34. Gisteren erg lekker een pizza gegeten voor slechts 6,95! Het hele restaurant zat vol en voornamelijk met jonge studenten! De bediening was netjes, maar wel allemaal aan de jonge kant.

35. Ik kwam hier als student regelmatig, nu wat minder maar als ik in de stad ben komen we toch vaak in de verleiding hier even pizza te gaan eten.

Het is vooral een goedkoop studentenrestaurant dus verwacht geen verrassend menu, maar voor een pizzeria is Donatello's prima.

De bediening is vriendelijk, misschien iets te gehaast omdat het er altijd vol zit.

Ik ben vooral weg van de vegetarische Calzone!

36. Pizza's overtreffen de verse pizza's van Albert Heijn niet.
    De bediening is onpersoonlijk en inadequaat (twee keer hier gegeten, twee keer een half uur moeten wachten voor we konden afrekenen) en de sfeer als in een kantine. Ga liever ergens anders eten...

37. Prijs prima voor een heerlijke pizza!

Bediening vriendelijk.

Open keuken waar de jonge kok constant staat te eten en te drinken, vreemd gezicht.

Bestel een grote frisdrank, kleintje erg duur in verhouding.

38. Al vaker hier gegeten. De pizza's zijn top! Vooral voor die prijs. Er worden vaker fouten gemaakt (eten niet compleet, geen excuus, drinken vergeten) die niet goed worden opgelost. De bediening is niet onvriendelijk, maar lijkt je wel soms te vergeten.

Al met al kun je hier heerlijke pizza's eten, en dat het dan niet altijd even goed gaat, ach, daar betaal je dan ook niet voor.

39. Lekker eten voor niet al te veel geld. Ideaal voor studenten!

40. Mevr. Klinkhamer

Slecht, slecht, slecht. Wachten, wachten, wachten. Na anderhalf uur nog geen eten!!! En geen enkel excuus. Alleen smoesjes: onze groep was te groot (wel 6 mensen) en het was te druk.

41. samen met mijn zoon heerlijk gegeten voor een mooie prijs.Bediening was prima

42. Pizza's zijn matig maar wel een goede prijskwaliteit verhouding verder is het wel oke

43. Matige pizza's, over de rest van het eten kan ik niet oordelen. Niet te duur.

44. Smaakpolitie

Het is een gezellig en knuf pizzaria waar je lekker kan eten voor een goede en normale prijs. En de bediening is ook top! De 2 chefs zijn 2 top gozers:P