Don Pablo in Nijmegen

De Mexicaanse zon in Nijmegen

Vanaf parkeergarage Kelfkensbosch slechts 20 meter lopen naar het restaurant. Na 18:00 kunt u parkeren voor € 0.50 cent p/u (parkeergarage Kelfkensbosch) .

di vanaf 17:00
wo vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Don Pablo is een kleurrijk, gezellig en informeel restaurant met een authentieke Mexicaanse keuken, maar ook serveren wij sappige Argentijnse steaks van de grill. Onze spare-ribs zijn inmiddels beroemd in Nijmegen. Ook voor een uitgebreide tapaskaart bent u bij ons aan het juiste adres. Kom en geniet van onze cocktails in een Zuid-Amerikaanse sfeer met swingende salsa of merinque.

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1319597390 75
1333920636 73
1384051996 73
1419860111 79

1. Erg gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader om te bezoeken. Alleen wel aangeven als je onbeperkt tapas wilt eten. Maar vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Ook de toetjes. De cheese cake. Heerlijk.

2. Samen met een vriend heerlijk tapas gegeten, echt een aanrader! Er wordt tijdens de spits netjes gezegd dat het iets langer kan duren, wij vonden het helemaal niet lang duren. Wij zijn erg positief, tot de volgende keer.

3. "Sterke afrader! Wij hebben een onbeperkt tapas arrangement gekozen, maar het eten is ver onder de maat. Salades zijn lauw, en andere gerechten zijn koud. De verzorging van het eten heb ik mijn twijfels bij. Á 30 minuten gemiddelde wachttijd per ronde maken dat je (na het nodige geklaag) amper toe komt aan 4 rondes waarvoor je alsnog een dikke vette rekening á180€ voor 4 personen gepresenteerd krijgt. Met een rotgevoel richting huis zagen we een 'keukenhulp gezocht' flyer achter het raam geplakt, hoewel een goede kok naar mijn idee belangrijker is."

4. Nino Janssen

Goede sfeer en de eigenaar is zeer attent.

5. Bij Don Pablo waan je je weer even op vakantie. Super gezellige zaak en het eten is heerlijk. Veel keus en lekker bereid. Personeel is zeer gastvrij en ze houden rekening met alle wensen wat betreft het eten.

6. Woensdag 4 januari bij Don Pablo wezen eten.

De uitstraling is precies wat je mag verwachten. Je waant je heus even in Mexico! Niks meer of minder dan ik verwachtte.
    Maar met alleen uitstraling ben je er nog niet. Ik had gekozen voor het onbeperkt tapas eten. Een leuke kaart met bijpassende gerechten. Ruime keuze aan vlees, vis en groenten.

Kwalitatief waren de gerechten best aardig, met een paar uitschieters naar boven en naar beneden. Puur het eten zou het een voldoende zijn.

Nu is er een grote maar. De wachttijden tussen de rondes. De Efteling is er niets bij. Om half zeven zat ik aan tafel, twee uur later was ik bij de 3e ronde. De gemiddelde tijd tussen iedere ronde was zeker een half uur voordat het bestelde op tafel stond (zelfs bij koude gerechten). Iets wat natuurlijk doodzonde is. Voor mij een afknapper. Of dit eenmalig is kan ik niet beoordelen, maar voor mij een 'no go'. Zonde want er zit meer in.

7. Wederom heerlijk gegeten, dit samen met een uitstekende service en sfeer, zeker 5 sterren waard. Een aanrader dus!

8. Met de AH-restaurantzegels gekozen voor Don Pablo op basis van het menu en de recensies.

Pluspunten:
    - restaurant is erg mooi ingericht/sfeervol
    - op ieder bord ligt genoeg :)
    - bediening is vriendelijk en snel genoeg
    - tortillachips met dip vooraf en op verzoek bij het aanschuiven van de laatste gast gewoon nog een keer
    - spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot af vielen, heel goed dus, marinade was lekker pittig en niet flauw zoals je vaak treft
    - in de recensies al gelezen dat een doggy bag geen probleem is
    - de wijn is goed en betaalbaar en er wordt keuze gegeven bij de witte wijn
    - voorgerecht carpaccio was zeer goed, net als de vissoep
    - brood was erg vers, heerlijk
    - toetjes waren heerlijk.

Verbeterpunten:
    - stoelen zitten niet prettig
    - wastafel in de damestoilet ruikt erg sterk naar riool (de wc gelukkig niet)
    - veel te grote porties op de borden. Sommige gasten vinden zulke volle borden onprettig en het werkt sowieso voedselverspilling in de hand, de meeste mensen kunnen dit echt niet op
    - de wedges lijken niet vers te zijn, maar diepvries, zijn niet knapperig.

Als we een advies mogen geven: meer salade, minder vlees/hoofdgerecht.

Al met al, mede door de vriendelijke bediening, het goede eten en dat er meer dan genoeg was: een heel fijne restaurantervaring.

9. Heerlijk gegeten, goede service en geweldige sfeer! Zeker een aanrader voor zowel stelletjes als gezinnen.

10. We waren met een groep van 12 mensen. Service en personeel zeer vriendelijk en het eten was HEERLIJK!
    Heerlijke gezellige sfeer.
    Wat ons betreft beste Mexicaanse restaurant van Nederland. We gaan er zeker terug en neem het van ons aan, zeker een aanrader!!

11. Anita Hermsen

Op de web site word aangegeven dat er gluten vrije kaart is. Van te voren dus duidelijk aan gegeven. Daar gekomen nog maar een keer gemeld. Toen wij de kaart kregen maar weer gemeld. Verder was er nauwelijks iets glutenvrij te bestellen. Aardappeltjes kon niet want dat was bij hun ook al niet glutenvrij. Komen ze het eten serveren brengen ze aardappeltjes, wat ze niet mag hebben. Maar weer aangegeven ze heeft een glutenvrij dieet en ze mag dat niet, ze zou rijst krijgen. Uiteindelijk gegeten wat een beetje magertjes was. Nu nog een lekker toetje. Er word een menukaart gebracht, vervolgens moeten wij voor de verandering maar weer aangeven dat er 1persoon een glutenvrij dieet heeft. Het meisje moet het dan even gaan navragen wat er wel van besteld kan worden van de kaart. Dat is dan wel 1 soort nagerecht, nu dan laat maar. Ik heb maar de rekening gevraagd. Dus voor mensen met een glutenvrij dieet, niet naar toe gaan!

12. Verberne

13. Don Draper

Eten was lekker, sfeer niet echt aanwezig. Bediening goed, maar zo te zien genieten ze niet van hun baan, nauwelijks een glimlach of interesse getoond. Jongedame die het eten op tafel zette was niks op aan te merken. Wijn was goed maar best aan de prijs, een paar nummers verderop krijg je een halve liter voor bijna de helft van de prijs.
    Komen Betty en ik ooit nog terug? Ik denk het niet.

15. Een paar weken terug hebben we bij Don Pablo gegeten. Allereerst vond ik de keuze op het menu iets tegenvallen (ik houd niet zo van fajita's en vlees of visgerechten eet ik liever ergens anders), maar ik denk dat ik toch meer TexMex restaurants ben gewend. In ieder geval nam ik de burrito de abuela (oma's burrito) maar ik had de indruk dat oma Hollands was, want het runderstoofvlees smaakte naar een Hollands stoofpotje en was erg zoet. Niet echt wat ik had verwacht van een Mexicaans gerecht. Helaas was het ook erg eentonig, na een halve burrito vond ik het niet echt meer lekker.

De portie was niet echt royaal voor de prijs, al werden er wel verschillende bijgerechtjes bij geserveerd. Ik vroeg om mayonaise voor bij de potato-wedges en achteraf bleek dat ze 1,50 hadden gerekend voor een mini-potje, wat ik nogal overdreven vond.

Verder vond ik de service wel prima, het was best druk maar de bediening was vlot en beleefd.

16. h van Gemert

Gesmuld van de tapas. Ruime porties. Vlotte bediening en prima huiswijn.

17. André en Paul

Eindelijk weer wat tijd vrij kunnen maken voor een zeer smakelijk diner bij Don Pablo. Keer op keer is het heerlijk en ontspannen eten in deze sfeervolle zaak. Mijn complimenten voor de eigenaar (welke gewoon meewerkt) en zijn zeer vriendelijk en prettig personeel. Op vragen en advies over keuzes word er zelf met humor reageert. Al met al zeer prettig om een drukke werkdag daar zeer smaakvol te eindigen. Team van Don.. Ga zo daar ! Tot gauw !

18. In het weekend hiet gegeten met mijn vriendin. De kip was erg lekker klaar gemaakt en de chocolade taart was ook erg lekker. Heb erg genoten hier, vriendelijke bediening, mooi restaurant en leuke muziek. Kom zeker terug.

19. Gisteren 31 augustus 2014, waren wij hier uiteten geweest. De soepen die we hebben gekozen waren bijzonder lekker. Echter was mijn T-Bone steak veel te taai. Daarnaast heb ik friet besteld maar kreeg ik vervolgens aardappelen... Volgens mij waren er paar zieken geweest gisteren want er waren slechts twee serveersters in een volle restaurant. We moesten dan ook lang wachten op de dessert.

Ik ben van mening dat dit een goed restaurant is maar ik had er iets meer van voorgesteld (de recensies zijn hier zeer positief). Volgende keer kom een keer langs voor een second opinion.

20. Jan Willem Reeve

Wij hebben hier verrassend goed gegeten. Leuk restaurant met een vriendelijke bediening. De Margarita's
    zijn goddelijk. Echt nog nooit zulke lekkere Margarita's gehad. Ga zo door Don Pablo.

21. Super restaurant! Snelle en professionele bediening. Erg lekker eten. Wij zijn na het eten de rest van de avond gebleven. Wij konden goed natafelen/borrelen. Ik kom er zeker terug.

22. Vaak bij don pablo geweest. Vlees is er heerlijk. Vis heeft wat minder smaak. Het restaurant is sfeervol alleen de stoelen zitten verschrikkelijk. Moet wel zeggen dat ik vorige week minder goed heb gegeten dan andere keren. Andere kok misschien? Toetjes, vooral churros is heerlijk!

23. Patrick & Natalie

Zojuist prima gegeten. Zeker een keertje aan te raden. Nummer 54 met gehakt was wel lekker pittig!

24. Toine van Arendonk

Sfeervol restaurant maar het eten is ronduit slecht. De tortilla's, burrito's waren klef, taai en de vulling gortdroog. Het leek wel opgewarmd van de vorige dag. Toen we dit bij het ophalen van de borden e.d. meldden kregen we verdacht snel een gratis dessert van het huis aangeboden ... hebben we niet genomen en toen kregen we korting op de rekening. Kennelijk moeten ze dat vaker doen.
    Conclusie: slecht Mexicaans restaurant.

25. Als liefhebber van van mexicaans heb ik hier een heerlijke maaltijd ontvangen, de porties zijn goed en het smaakte heerlijk. De aankleding is erg leuk. Gezellige avond gehad. Aanrader!

26. van der wielen

We hebben lekker gegeten bij Don Pablo. Prima vlees, heel mals. Presentatie van de toetjes was een plaatje en super lekker, de cappuccino was zoals het hoort!! Schuimig, hot, smaak. We waren echt tevreden, een aanrader.

27. Dit weekend bij Don Pablo gegeten en dat is prima bevallen. Leuke ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel en goed eten. We aten tapas en vooral de mini burrito kip, ossenhaaspuntjes, zalmspies, spareribs en de met kaas gevulde vijg met ham staan volgende keer weer op ons lijstje.

28. paul theunissen

Wij komen hier graag. Het valt nooit tegen
    Eten is lekker en de bediening meestal goed. Betere spareribs krijg je nergens anders. Tapas zijn ook erg goed.

29. Hier laatst met vriendinnen tapas gegeten, heerlijk! Ze willen nergens anders meer heen dan naar don pablo. Goede service, goede prijs en gezellige sfeer!

30. Na een tip van een vriend hebben we een poging gewaagd. Bovenverwachting goed! Heerlijk gegeten, erg gezellig en een prima service.
    Een aanrader!

31. Woensdag onbeperkt tapas gegeten bij Don Pablo met mijn familie, het eten smaakte erg lekker en de porties waren lekker groot. De bediening was vriendelijk en snel. Leuke muziek en gezellige sfeer, ga dit zeker vaker doen, dit restaurant is een echte aanrader.

32. Wat een supergezellig restaurant. Moesten vroeg eten voor een concert dus was nog rustig zodat alles snel kwam. Vriendelijke en vrolijke bediening. Alleen op menukaart op internet staat niet bij dat onbeperkt tapas niet op vrijdag en zaterdag is, terwijl wij daar voor kwamen, vind het jammer dat ze dat alsnog niet aanboden aan ons. Tapas was lekker en leuk dat er ook Mexicaanse tussen zaten. Spareribs waren echt heerlijk.

33. Wij hebben hier met 8 man gegeten (onbeperkt tapas) maar het was in een woord schandalig! 19:00 uur hebben we gereserveerd, toen we binnenkwamen liep er 2 man personeel waaronder de eigenaresse. Na een half uur kwam er iemand vragen of we wat wilde drinken. Om 19:45 uur kregen we onze eerste tapas. Dit duurde erg lang! Voordat we onze eerste tapas kregen vroeg ik om wat brood met dip voor op tafel.. De eigenaar zij lachend dat het niet kon omdat er een hele grote lijst in de keuken hing van gerechten die nog klaargemaakt moesten worden. Waarop ik lachend antwoordde "grapje zeker". Nee! Dit was echt zo!.. De sfeer werd steeds grimmiger en personeel werd steeds onaardiger. 2e ronde kwamen ze serveren en onze tafel stond nog vol met het servies van de vorige ronde. De eigenaresse heeft uiteindelijk de derde ronde alles tegelijk op tafel gezet en is weg gelopen.
    Uiteindelijk kregen we onze rekening waar we stijl van achterover sloegen. Ik ben naar de eigenaar gelopen om te betalen en heb gezegd wat wij er van vonden. Hij verontschuldigde zichzelf met het probleem dat ze te weinig personeel hadden die avond. Dit is niet ons probleem! Waarop ik antwoordde dat we dat in ieder geval weten voor de volgende keer. En bedankt. Ik wil daarom ook iedereen afraden om bij dit restaurant te gaan eten!

34. Lu en tati

We waren afgelopen weekend in Nijmegen en hebben genoten van Don Pablo! Lekker eten, leuk sfeer, vriendelijk mensen en goeie presentatie! Leuk avond!

35. Gezellige tent, goed eten en erg vriendelijk personeel!
    In dit restaurant waan je je in Mexico, dankzij de muziek en het interieur.

36. Wij komen hier al vanaf het begin en de kwaliteit van het eten is nog steeds erg goed!
    Prijs/kwaliteit is ok. Ook de bediening is zoals het moet zijn. Het is er sfeervol, en ook de muziek (zuid-Amerikaans) hoort er helemaal bij.
    Kortom als je o.a. tappas wilt gaan eten ben je bij Don Pablo aan het juiste adres.

37. Prima gegeten hier. Niet alles was top maar over het geheel genomen was het lekker. Wel veel knoflook in de gerechten. Dan de bediening....wat een vervelende narrige serveerster. Een studente(denk ik) die gewoon onvriendelijk en chagerijnig was. Alleen hierdoor bedenk ik me nog wel om hier terug te komen. Niet echt goedkoop trouwens

38. Ik kom hier regelmatig eten vanwege die overheerlijke sparerib's, waar je je vingers bij aflikt.
    Het eten is echt goed en ruikt heerlijk, de bediening redelijk. Als het heel druk is dan wil er nog wel eens wat vergeten worden. Maar het heb nog nooit onvriendelijk personeel ontmoet, zoals ik las sommige reacties. Prijs/kwaliteit is prima. Daarnaast hangt er ook een gezellige sfeer, en geeft de aankleding van het restaurant het gevoel alsof je in het buitenland bent. Ook viel het me op dat sommig personeel Spaans spreekt.
    Tot snel!

39. Het personeel kon niet wachten tot we weer naar huis gingen..had liever ergens anders mijn verjaardag gevierd. Ze waren aan't zuchten vanaf een uur of 21:00 tot aan het eind zo rond 23:00, ze keken ons gewoon weg...en we zaten gewoon lekker rustig te eten maar de sfeer werd steeds vervelender. Het was jammer want normaal dan is het meestal wel gezellig.

40. Kom regelmatig bij Don Pablo, voornamelijk voor de tapas! Altijd prima, het zou wel leuk zijn dat er wat nieuwe/tijdelijke gerechtjes bij zouden komen. Service is wisselend maar wel in orde. Ik kom er graag eten :-)

41. Paul 10 punten

Het eten is ok, maar behoorlijk prijzig

42. Met mijn man en onze zoon van 9 wezen eten; hij at gewoon mee met de tapas..heerlijk! De ossenhaas was perfect, maar wel een beetje prijzig (24,-). De spareribs zijn erg mals! Gezellige sfeer, relaxte muziek op de achtergrond en prima bediening! Tot snel weer...!

43. Leuk sfeervol restaurant, lekker en voldoende eten.

Een aantal weken geleden hier een hoofdgerecht gegeten. Ik heb toen gekozen voor Combinación Don Pablo wat erg lekker was, het is altijd wel lekker als je van alles wat kunt proberen, zeker geen tegenvaller. De portie was best aardig en een voorafje was ook zeker niet nodig geweest. Bediening was best snel en vriendelijk.

44. Redelijk gegeten, maar de prijs voor wat je krijgt is erg duur.
    Ik heb er geen spijt van dat ik gegaan ben maar ik zou niet terug gaan, er zijn veel betere.

45. Kom regelmatig bij Don Pablo maar naar mijn idee wordt de bediening steeds minder. Het eten is hier heerlijk waardoor we meerdere keren teruggekomen zijn. Ben hier vorige maand voor het laatst geweest en de service heeft helaas mijn positieve ervaringen van dit restaurant doen dalen. Drankjes die vergeten worden, eten wat deels wordt geserveerd (de andere helft kwam 10 min later). Bij aanspreken van het personeel werd er naar ons idee hier te weinig mee gedaan of excuses aangeboden.. Heel erg jammer want we kwamen hier graag!

46. Met Valentijn hebben we bij jullie gegeten. Het restaurant is erg sfeervol! Het eten is lekker en de hoeveelheid is ruim voldoende. De prijs kwaliteit verhouding is prima!

Heb slechts één kleine opmerking over het dessert: het chocoladetaartje. Dat was eigenlijk chocoladecake en was een beetje droog.

We hebben verder een super leuke/gezellige avond gehad bij Don Pablo. We komen hier zeker nog eens terug.

47. Het is ons favoriete restaurant. Ruime keuze van de kaart, ook voor vegetariërs. Heerlijke gerechten, goede, vriendelijke en vlotte bediening.

48. Afgelopen vrijdag voor het eerst bij Don Pablo gegeten. Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Geweldige sfeer, prima bediening, maar vooral ontzettend lekker eten. Echt helemaal top. We komen uit Enschede maar zullen bij een volgend bezoek aan Nijmegen Don Pablo absoluut weer bezoeken. 100% zeker.

49. Leuk restaurant, groot maar toch lekker knus en kitcherig ingericht, geeft een beetje een vakantiegevoel als je er binnen zit.
    Eten is prima, spareribs zijn lekker (niet zo taai als bij sommige andere restaurants) en ook de mexicaanse keuken is goed.
    Al met al een aanrader!

50. Hier samen met een vriendin wezen eten.
    Zaten naast een stel dat eerst hun hoofdgerecht kreeg in plaats van hun voorgerecht. Wij waren daardoor meer alert.
    Na het voorgerecht zaten we praktisch al vol maar we moesten nog beginnen met het hoofdgerecht.
    De ober die het eten kwam brengen bleef bij de tafel naast ons al lang staan maar toen hun naar huis gingen kwam hij bij ons.
    Dit gaf mij geen fijn gevoel. Ik durfde bijna geen hap te nemen.

We kregen beide het hoofdgerecht niet op en na lang aandringen van de ober dat we het mee naar huis zouden nemen wilde ik eigenlijk al gaan.

Toch besloten we een toetje te nemen.

Het is een fijn restaurant, leuke sfeer, lekker eten en leuk opgediend.
    Alleen: de bediening kan beter, de hoeveelheid van de voorgerechten is teveel en aandacht mag wat mij betreft van een bepaalde ober wat minder.

51. Kick

52. Zeer vriendelijke bediening, je word snel geholpen, gezellige sfeer en vooral heerlijk eten. Perfect als je van een gezellige sfeer houd.

Een aanrader ; fajita's kip.

53. Slechte bediening en in de loop van de tijd is de kwaliteit van het eten ook erg sterk achteruit gegaan.

54. Vanavond met zijn 2en heerlijk gegeten bij don pablo.

Alleen helaas zijn de salade porties gehalveerd van wat zij vroeger waren. Erg jammer zeker bij een gerecht als fajita's waar het heerlijk is om deze om de tortilla erbij te doen.

De service was echter vanavond bar slecht. We werden achterin de zaak geplaatst maar alle service bleef voorin staan. De enige momenten dat ze aan tafel kwamen was om de gekozen maaltijd op te nemen helemaal in het begin en daarna alleen bij het uitserveren van het eten. Gevolg: je zit lang met lege borden voor je en lege drinkglazen. Erg jammer. Bestelde drankjes werden vergeten, maar omdat er niemand in de buurt zich beschikbaar stelt duurt het lang voordat je dit kan aangeven. Daarnaast bij de koffie specifiek gevraagd om zoetjes en dan worden deze vergeten, waardoor er toch suiker gebruikt moet worden.

Helaas, erg jammer dat de service vanavond erg veel te wensen overliet.

55. Vriendelijke bediening, goed eten en een gezellige sfeer. Wat wil je nog meer.

56. Afgelopen week heb ik dit restaurant met veel plezier en smaak bezocht.

De bediening was zeer vriendelijk en attent. De kaart was uitgebreid en duidelijk. De Fajitas Salmon was echt voortreffelijk en het was erg leuk om met zo'n warm pannetje in de weer te zijn. Zo kreeg het eten nog een extra dimensie.

Ik ga zeker terug naar Don Pablo!

57. aimee

58. Het eten was lekker, alleen de bediening heeft last van slechte communicatie. We moesten tot 3 keer ons drankje bestellen voordat we hem kregen!

Dat was ook het enige minpuntje!

59. Wij zijn hier de afgelopen jaren al vele malen gaan eten. We zijn dol op de tapas en spareribs maar ook de andere gerechten zijn heerlijk!

Het is er sfeervol, personeel vriendelijk en met name de prijs/kwaliteit verhouding vinden we erg goed.

Het is ook altijd prettig dat je snel geholpen wordt.

Ga zo door!

60. Wij zijn dinsdagavond 28 december 2010 gaan eten rond zes uur, gereserveerd.(gelukkig gedaan, want het was druk).

De bediening was vriendelijk en correct.

Mijn man en ik hebben allebei vooraf kleine kippenvleugels in een hete saus genomen, was lekker.

Daarna allebei een mix grill genomen, ik met dikke friet en mijn man met rijst.

De mix grill was erg lekker.

Daarom zou ik iedereen die van dit eten houdt dit restaurant wel aanraden.

61. Wij kwamen hier gisteren aan rond de klok van 19.45u, met de bedoeling hier tappas te eten.

De sfeer was aangenaam en deed authentiek aan. Het personeel was vriendelijk. Eén van de door ons gezelschap bestelde tappas was bijzonder klein. Dit werd opgemerkt door de ober waarna hij op eigen initiatief een vervanging serveerde. Het oorspronkelijke gerecht mocht ik gewoon opeten. Dit vonden wij een erg nette en servicegerichte actie van de ober, waarover wij zeer te spreken waren.

De keuken sloot om 21.30u zonder dat dit vooraf was gezegd. Ook stond dit niet vermeld op de menukaart. Het zou handiger zijn wanneer de sluitingstijd van de keuken vooraf zou zijn gecommuniceerd, temeer omdat we wat later arriveerden.

Het eten was goed op smaak. Het vlees was mals en lekker gekruid. Dit geldt in het bijzonder voor de spareribs.

62. We hebben hier gisteren gegeten. Een ruim menu en onze keuzes zijn erg goed bevallen.

Het was een gezellige omgeving, maar de muziek stond wat te hard. Zeker de moeite waard om er nog eens te gaan eten.

63. Een erg sfeervol restaurant! Wow!

Het eten is heerlijk en er is genoeg keuze op de kaart!

Goede bediening.

Zeker een aanrader!

64. Erg sfeervol restaurant. Het eten is erg lekker en er is genoeg keuze op de kaart! De bediening is prima, ook de prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Een aanrader wanneer je lekker Mexicaans wilt eten!

65. Goed eten, prima bediening, prijs is redelijk. Alleen laatste keer dat ik geweest ben had ik niet gereserveerd, het was door de weeks en was vrij rustig en we kregen plaats dichtbij de ingang. Vond ik erg jammer, was te krap om van je eten te kunnen genieten, maar de rest was perfect!

66. Jammer dat u niet direct in ons restaurant uw klacht heeft aangegeven. Dan hadden we direct het misverstand over de fajitas kunnen oplossen. Uw klacht is namelijk niet terecht. Wij serveren de fajitas standaard met 3 tortillas, zure room, salade en een keuze uit patato wedges, gepofte aardappel met zure room of rijst en bonen. Daarvoor wordt niets extra's berekend. De prijs van de fajitas is 16,95

67. Naar aanleiding van de reviews hier, ben ik eens bij Don Pablo gaan eten. Mijn vrouw had een buritto met gehakt. De smaak van het gehakt was slecht. Naar mijn mening was dit restaurant behoorlijk aan de prijs. Zeker gezien de kwaliteit. Waar je normaal bij de fajita's standaard salsa, sour cream en kaas krijgt, moet je bij dit restaurant kiezen uit 1 van die drie mogelijkheden. Bijbestellen kan, maar kost weer extra. Ik zal niet nog eens bij dit restaurant gaan eten. Jammer van het eten want de man die ons bediende verstond zijn vak en deed alles gewoon goed. Aan de bediening lag het zeker niet.

68. Heel gezellig, leuke sfeer en erg lekker voor een leuke prijs gegeten.

De kinderen kregen zelfs gratis eten op zondag! Helemaal top!

Aardige bediening; alleen soms wat langzaam, zeker met kleine kinderen.

69. Ik ben hier tientallen keren geweest. Ik ben erg tevreden. Vooral de sfeer van het restaurant is een genot: kaarsjes, themagerichte prullaria aan de muur, een beetje kitch, kleurtjes. Helemaal mijn ding. Voordeel is de gezellige opstelling van de tafels.

Het eten is wat mij betreft heerlijk: meestal ga ik voor de Fajita Pollo of Fajita Mixtas. Vooral de laatste is gorgeous. Al blijf ik vinden dat er te weinig Fajitas in het bakje zitten (3). Wil je er meer, dan betaal je bij. Ook de gefrituurde inktvisringen zijn smakelijk.

Het personeel is, zoals eerder gezegd, wisselend. De eigenaren zijn altijd heel vriendelijk, maar ik heb ervaringen met wat minder hartelijkheid van hun personeel.

Desondanks blijf ik Don Pablo een echte aanrader vinden. Ik vind Don Pablo een betere en gezelligere versie van een Mexicaans restaurant.

70. Uitstraling van het restaurant is goed, dat was ook wat ons trok. De bediening was zeer matig en erg onvriendelijk, tevens had ik een haar in mijn eten, erg walgelijk.

Het eten was smakeloos en slapjes. Ik had inktvis ringen besteld en moest voor de saus betalen, erg apart.

Ik ben met mijn vriendin hier heen gegaan om lekker te eten. Wil jij dat ook? Dan moet je hier niet heen gaan.

71. ellen 41 punten

Wij zijn hier al vaak geweest, en over het algemeen vinden we het eten heel smaakvol en niet duur. Het restaurant is goed ingericht, heel gezellig met veel kaarsjes en leuke kleuren. De bediening is wat wisselend.

72. Het eten was heerlijk, tot ik opeens op een steentje beet wat uit mijn ovenschotel kwam. Deed venijnig pijn. Nadat dit kenbaar gemaakt was aan de bediening, gaf ze aan dat dit niet de bedoeling was en dat ze met de keuken ging overleggen hoe dit kwam. Daar niets meer op gehoord, ook geen excuses. Daarom maar betaald. Ons zullen ze hier niet meer zien!

73. Sander 152 punten

Heerlijk eten. Sfeer is gezellig en de bediening snel en netjes.

74. lekker eten voor redelijk prijsje goede sfeer aleen was ik de muziek op den duur wel beetje beu

75. Heeeerlijk eten, vooral de jalapenos met knoflooksaus...ben hier al meer dan 10 keer wezen eten. Goed teken toch?

76. Vorig weekend daar gegeten, en het was erg goed! Een zeer goede kaart met vele lekkere keuzes en ook zeer vriendelijk en leuk personeel! Een echte aanrader!

77. Al enkele keren smakelijk gegeten. Aardig personeel, leuke sfeer, okéje prijs. Wat mij betreft het beste Mexicaanse restaurant in Nijmegen en een betere optie dan het populairdere Popocatepetl.

78. errug lekker eten in een leuke sfeer

79. verploegen

matig

80. Henk de Wit

Gezellig restaurant, gemoedelijke sfeer

81. Was erg gezellig en lekker vriendelijk personeel!!!Ga zo door.