Vanaf parkeergarage Kelfkensbosch slechts 20 meter lopen naar het restaurant. Na 18:00 kunt u parkeren voor € 0.50 cent p/u (parkeergarage Kelfkensbosch) .

Don Pablo is een kleurrijk, gezellig en informeel restaurant met een authentieke Mexicaanse keuken, maar ook serveren wij sappige Argentijnse steaks van de grill. Onze spare-ribs zijn inmiddels beroemd in Nijmegen. Ook voor een uitgebreide tapaskaart bent u bij ons aan het juiste adres. Kom en geniet van onze cocktails in een Zuid-Amerikaanse sfeer met swingende salsa of merinque. Let op: onbeperkt tapas eten kan alleen via een telefonische reservering met de vermelding onbeperkt tapas.

5. Betalen Visa Master Card pin American Express

1320677517 74
1376200057 74
1392063641 79

1. M. Bogaard

Lekker gegeten, ruime keuze, gezellige sfeer. Alleen mag de kaart effe uitgelegd worden mbt drie gangen menu of Tapa, s eten. Het was wel erg druk dus kan de reden zijn. Gaan er zeker graag terug.

2. Martijn Flipsen

The interior is very warm and friendly, the staff is fast and nice, food was served in about 10-12 minutes and the quality was good. All in all a good experience, the price is a above average but so is the restaurant itself.

3. Goed eten voor een goede prijs, gezellige sfeer.

4. Ik en mijn vrouw komen hier met regelmaat eten en of we nou onbeperkte tapas nemen, of gewoon iets van de kaart kiezen, het is altijd lekker! De porties zijn goed, je gaat absoluut niet met honger naar huis, dit is nog wel eens het geval bij andere restaurants helaas. De inrichting is echt Mexicaans, net zoals het eten, het smaak echt authentiek! Alle bediening is ook ontzettend aardig en maakt graag een praatje met je. Wij komen zeker weten terug.

5. Leuke sfeer en heerlijke biefstuk gehad. Goed van smaak en temperatuur.
    Enige minpuntje was het voorgerecht, de chickenwings. Deze waren niet gemarineerd of gekruid en daardoor smaakloos. De bijgeleverde chilisaus maakte dit gelukkig weer goed.
    Persoonlijk zou ik zelf de kip kruiden of marineren.
    Leuk tentje om ontspannen te eten.

6. Reijnders

We hebben heerlijk gegeten. Leuke tent, sfeervol en vriendelijk personeel.

7. Wij hebben eerste kerstdag heerlijk gegeten bij jullie, het eten was ontzettend lekker, we hebben er echt van genoten, een minpunt vonden wij de stoelen.

8. 1E kerstdag heerlijk gegeten, gezellig gezeten, bediening duurde misschien ietsjes langer, maar niet hinderlijk. Alles werd goed en warm uitgeserveerd, complimenten bij deze drukte.

9. Lekker gegeten vriendelijk personeel leuke sfeer.

10. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. Top.

11. jeroen janssen

Het was een compleet plaatje, de sfeer was goed, de bediening was zeer vriendelijk en het eten duurde niet te lang.
    En het eten was ook nog es precies goed.
    Ik kom graag terug om opnieuw tapas te komen eten.

12. Wij hebben hier heerlijk tappas gegeten, en toen we de spare ribs geproefd hadden wouden wij alleen nog maar spare ribs.. Jammie! En de bediening erg aardig en sfeer is super! 'tis dat wij ver weg wonen anders kwamen wij hier zeker een keertje terug!

13. Hier erg lekker gegeten. Bij de Spareribs viel het vlees zo van het bot. Wij komen hier zeker terug.

14. Heerlijk gegeten met een leuke sfeer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Wij vonden de Margarita's wat tegenvallen maar het eten was fantastisch. Sappig vlees/vis, goed verzorgd en lekker op smaak gebracht.
    We komen zeker nog eens terug om de tapas te proberen!

15. Bianca Bongers

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, lief personeel, wij komen zeker vaker terug.

16. Op woensdagavond 13 november heerlijk gegeten. Goed advies gekregen van het bedienend personeel. Alles was even smaakvol en ook de portiegrootte meer dan voldoende. Het enthousiasme en de uitermate vriendelijke en gastvrije houding van het bedienend personeel maakten dat het een zeer genoeglijke avond werd. Complimenten!

17. Was te laat om aan de iens.nl recensie toe te voegen dat bediening zeer vriendelijk en gastvrij is. Deze mensen lijken met hart en ziel dit restaurant te runnen; maken het je echt naar de zin.
    Een wijntje wat niet aan de verwachting voldeed, werd meteen vervangen door een andere soort.

Ik kom hier zeker nog terug met gezelschap.

18. Erg lekker gegeten. Het personeel is ook heel vriendelijk en het is een sfeervolle inrichting.

19. Don Pablo is een gezellig restaurant met een ongedwongen sfeer. Zuid- Amerikaanse muziek op de achtergrond. Een echte aanrader. Al meerdere malen geweest. Het eten is heerlijk, grote porties en de bediening vriendelijk. Wij komen zeker nog terug! Ga zo door 👍

20. Fantastische avond gehad. Bediening eten alles perfect. Bedankt voor de gezellige avond.

21. Met z'n negenen heerlijk gegeten. Prima en vriendelijke bediening.
    Ik kom zeker nog eens terug 👍

22. P.Möller - Hovens

Heel gezellig, lekker, vriendelijk en warm.

23. Hans Peters

Lekker gegeten, snelle service.
    Klein foutje met uit serveren maar was snel opgelost.

24. Esther Hol

Heerlijk en veel te veel gegeten. Goede sfeer en erg goede bediening. Top avondje uit!

25. Hier gegeten afgelopen vrijdag. Extra kaarsjes neergezet door het personeel ivm jubileum. Erg leuke sfeer en heel vriendelijk personeel! Wel aan de prijzige kant.

26. Super lekker eten! Al voor de 3e keer bij Don pablo gegeten. Altijd leuke sfeer fijne bediening. Met drukte wel iets langer moeten wachten maar dat is ook logisch. Super restaurant.

27. Vanavond bij jullie mogen eten.
    Wat een goede keuze: wij en de kids hebben genoten. Zeer prettig ervaren.
    De spareribs waren erg lekker en zijn benieuwd naar het geheime recept van de chef hoor.
    Erg fijn dat er met de kids ook rekening wordt gehouden.
    Jullie service is echt top!
    Nogmaals bedankt!

28. Het eten was heerlijk! En hele leuke, gezellige bediening. Dank jullie wel voor de fijne avond!

29. Helemaal top en perfect verzorgt ga zeker nog een keer weer heen.

30. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten.

31. Lekker gegeten. Er was met dan voldoende. Vriendelijke bediening en snelle service.

32. Thijs van dijken

Heerlijk eten goed sfeertje en vrolijke bediening.

33. Wij waren er nog nooit geweest het eten was heerlijk leuk restaurant vriendelijke bediening en steeds tussen door kwamen ze vragen of alles naar wens was echt de moeite waard om vaker te gaan eten bij don pablo het was TOP.

34. Vriendelijk personeel.
    Sfeer: kaarsjes doen t altijd goed en mexican setting was heel goed.

Voorgerecht: brood met kaas en tomaat uit de oven. Lekker!! Helaas geen quichadillas bij deze mexicaan. Chickenwings: aanrader! Smaakvol.

Hoofdgerecht: niet royaal en geen extras als geraspte kaas, groene pepers of paprika of andere groente.
    Tortilla: 3 stuks maar terwijl je met min 2 pers bent.
    Smaak: niet bijzonder. Geen smaakexplosie ofzo. Wel een voldoende.

Cocktail was flauw. Minimaal alcohol en niet goed gemixt naar mijn gevoel. Maar in totaal zeker een 7 als totaalcijfer.

Nagerecht: niet genomen.

35. Melissa

Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten bij Don Pablo, je krijgt zeker waard voor je geld. Echt een aanrader!

36. Geweldig gegeten bij Don Pablo! Bij binnenkomst kwam de heerlijke geur van Mexicaanse kruiden me al tegemoet. Het is ontzettend leuk ingericht en aangekleed. Tevens werden we vriendelijk ontvangen. Service was uitmuntend en niet nep of gemaakt. Bestelling werd snel opgenomen en de tijd tussen de gangen was perfect! Ik ben erg kritisch als het gaat om Mexicaans eten maar ik werd aangenaam verrast. Het smaakte heerlijk en had ook echt de Mexicaanse smaak. Het enige minpuntje vond ik een wit stokbroodje met kruidenboter als voorafje, daar zou ik toch iets Mexicaans van maken.
    De service en vriendelijkheid was echt geweldig! Zelden zo goed meegemaakt! Complimenten!

37. SelHum.

Lekker gegeten…
    Bediening 2 man sterk was👍
    Komen, zeker nog een keer.

38. Elisabeth

Prima eten en bediening.

39. Wilfried

Leuk, gezellig en sfeervol Mexicaans restaurant, waar bediening niet opdringerig is maar wel behulpzaam en geïnteresseerd zijn. Kortom we komen hier graag terug.

Ciske en Wilfried

40. Thijs Saat

Heerlijk gegeten. Veel keuze. Vriendelijk personeel. Goede porties. Kortom, zeker een aanrader.

41. Het was weer heerlijk, gezellig en het personeel erg vriendelijk! 👌

42. Boudewijn Bingers

Goed eten, tapas als aanrader!

43. broekman

Het is een zeer sfeervolle en gezellig restaurant.
    Personeel was zeer gasvrij, eten was heerlijk.
    Zeker de moeite waard.

44. Joy dekker

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.

45. Familie Bosgoed

Zaterdag 31 maart hier echt heerlijk gegeten. We hadden verschillende gerechten gekozen maar het was allemaal perfect en lekker bereid en ook goed warm opgediend in kleine koekepan. De porties zijn aan de ruime kant dus houdt daar rekening mee. Wij gaan regelmatig uit eten maar dit was van de mexicaanse keuken veruit de beste tot nu toe. Het dessert was niet super maar ook prima. Ons cijfer is inclusief dessert: 9.
    Wij komen zeker terug om weer van een ander gerecht te genieten.

46. Gezellig restaurant met goed een.
    Bediening is heel aardig maar komt soms ietwat "gemaakt" /overdreven over.

47. Leuk restaurant, vriendelijk personeel en lekker eten.
    Muziek zou iets zachter mogen.
    Heerlijk gegeten verder, t was fijn rustig.
    Personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Prijs was netjes, ruime porties.

48. Tonneke van maurik

We hebben heerlijk tapas gegeten. Persoonlijk vond ik de porties best groot.
    Als ze iets kleiner zouden zijn kun je meer rondes vol maken. Dus meer van al die lekkere dingen proeven.
    De sfeer was gezellig en de bediening super aardig.
    Kortom zeer de moeite waad.

49. Prima en gezellig gegeten op drukke zaterdagavond. Bediening top, geen stress ondanks drukte.

50. Karin krijnen

We hebben het fijn gehad. Aardig personeel dat aandacht voor de gast heeft en echt heerlijk gegeten!

51. René vd Ven

Alles was prima geregeld. Het kon niet beter. 👍👍

52. Ilse Ambrosius

Samen met 5 vriendinnen hadden wij gekozen voor Don Pablo in Nijmegen omdat wij zin hadden in Mexicaanse tapas. Helaas was mij niet duidelijk dat je telefonisch moet reserveren als je tapas wilt. Ik had dezelfde dag nog proberen te bellen maar het was helaas niet meer mogelijk omdat ze die avond het maximale aantal voor tapas al hadden bereikt. Bij binnenkomst werden wij meteen daar nog over aangesproken dat ze het vervelend vonden en dat ze nog hadden geprobeerd of het alsnog mogelijk was maar helaas. Ze bood daaropvolgend eventuele alternatieven aan. Wij hebben uiteindelijk a la carte gegeten en het was ontzettend lekker.
    Heel vriendelijk personeel, nergens lang op hoeven wachten ondanks de drukte die avond, heerlijk gegeten en een fijne sfeer om te zitten.
    Kortom een geslaagd etentje met de meiden!!

53. Veronique

Eten was niet slecht. Maar we hadden een burrito besteld en die werd op een bord gepresenteerd met wat friet. Zag er niet uit. Leek wel een bord bij een shoarmatent alleen betaal je hier 20 euro
    Sausjes in kartonnen bakjes kan echt niet als je zulke prijzen hanteerd.
    Tijdens het eten werd er door 3 verschillende mensen gevraagd of alles naar wens was.
    Daarna dessert 6.50 voor een dame blanche is redelijk. Maar ook hier weer de chocoladesaus in een kartonnen bakjes.
    Verse muntthee in een heel klein glas.
    En daarna de rekening gevraagd. Dat gaat snel alleen zie je ze daarna nooit meer terug
    Uiteindelijk zelf naar de balie gelopen om te betalen.
    Er kan dan geen goedendag meer af.
    Kom hier al jaren maar denk dat er een nieuwe eigenaar in zit.
    Voor mij was dit de laatste keer.

54. Het was erg goed en de bediening super vriendelijk.

55. Diana Vogel

Erg hartelijk ontvangen, heerlijk gegeten, wij waande ons echt in mexico… leuk restaurant… een aanrader.

56. Jacqueline van Beek

Heerlijk gegeten. Gastvrij ontvangen. Komen geregeld kijken en vragen of alles naar wens is.

57. Heel gezellig getafelt met goeie bediening zeker voor herhaling vatbaar

58. Zeker een gezellig tentje met vriendelijke bediening. Alleen het eten was lekker maar wel veel kant en klare spullen gebruikt. Weinig eigen creativiteit. Jammer.

59. Gisteren hebben wij bij Don Pablo gegeten. We hebben genoten. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg en de bediening was erg vriendelijk. Don Pablo is een sfeervol restaurant. We komen zeker nog eens terug.

60. Leuk restaurant goede bediening zeer vlot allemaal.
    Heerlijk gegeten aanrader de spareribs.

61. August Quast

Goede service.
    Goed en warm eten.

62. Top eten, bediening en sfeer

63. Lekker gegeten tegen een mooie prijs, het was wel erg druk soms was daardoor gaotisch en gingen er een paar dingen verkeerd in de bediening

64. Weer eens heerlijk gegeten bij Don Pablo. Ik kom er al jaren, in verschillende gezelschappen en af en toe zelfs alleen. Het is altijd weer gezellig, het eten is altijd weer even lekker en de sfeer is altijd weer even goed. Een specifiek favoriet gerecht heb ik niet, het is allemaal zo lekker. De spareribs en fajitas bife hebben toch wel mijn voorkeur! Ik vind het altijd weer mooi hoe enthousiast de medewerkers zijn en blijven. Ik raad iedereen aan om eens bij dit restaurant te gaan eten, het zal je zeker niet teleurstellen.

65. Was heerlijk.

66. De fam Sirre

Prima restaurant Goede kwaliteit prijs verhouding.

67. Erg gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader om te bezoeken. Alleen wel aangeven als je onbeperkt tapas wilt eten. Maar vriendelijke bediening en heerlijke gerechten. Ook de toetjes. De cheese cake. Heerlijk.

68. "Sterke afrader! Wij hebben een onbeperkt tapas arrangement gekozen, maar het eten is ver onder de maat. Salades zijn lauw, en andere gerechten zijn koud. De verzorging van het eten heb ik mijn twijfels bij. Á 30 minuten gemiddelde wachttijd per ronde maken dat je (na het nodige geklaag) amper toe komt aan 4 rondes waarvoor je alsnog een dikke vette rekening á180€ voor 4 personen gepresenteerd krijgt. Met een rotgevoel richting huis zagen we een 'keukenhulp gezocht' flyer achter het raam geplakt, hoewel een goede kok naar mijn idee belangrijker is."

69. Nino Janssen

Goede sfeer en de eigenaar is zeer attent.

70. Bij Don Pablo waan je je weer even op vakantie. Super gezellige zaak en het eten is heerlijk. Veel keus en lekker bereid. Personeel is zeer gastvrij en ze houden rekening met alle wensen wat betreft het eten.

71. Woensdag 4 januari bij Don Pablo wezen eten.

De uitstraling is precies wat je mag verwachten. Je waant je heus even in Mexico! Niks meer of minder dan ik verwachtte.
    Maar met alleen uitstraling ben je er nog niet. Ik had gekozen voor het onbeperkt tapas eten. Een leuke kaart met bijpassende gerechten. Ruime keuze aan vlees, vis en groenten.

Kwalitatief waren de gerechten best aardig, met een paar uitschieters naar boven en naar beneden. Puur het eten zou het een voldoende zijn.

Nu is er een grote maar. De wachttijden tussen de rondes. De Efteling is er niets bij. Om half zeven zat ik aan tafel, twee uur later was ik bij de 3e ronde. De gemiddelde tijd tussen iedere ronde was zeker een half uur voordat het bestelde op tafel stond (zelfs bij koude gerechten). Iets wat natuurlijk doodzonde is. Voor mij een afknapper. Of dit eenmalig is kan ik niet beoordelen, maar voor mij een 'no go'. Zonde want er zit meer in.

72. Wederom heerlijk gegeten, dit samen met een uitstekende service en sfeer, zeker 5 sterren waard. Een aanrader dus!

73. Met de AH-restaurantzegels gekozen voor Don Pablo op basis van het menu en de recensies.

Pluspunten:
    - restaurant is erg mooi ingericht/sfeervol
    - op ieder bord ligt genoeg :)
    - bediening is vriendelijk en snel genoeg
    - tortillachips met dip vooraf en op verzoek bij het aanschuiven van de laatste gast gewoon nog een keer
    - spareribs waren zo mals dat ze gewoon van het bot af vielen, heel goed dus, marinade was lekker pittig en niet flauw zoals je vaak treft
    - in de recensies al gelezen dat een doggy bag geen probleem is
    - de wijn is goed en betaalbaar en er wordt keuze gegeven bij de witte wijn
    - voorgerecht carpaccio was zeer goed, net als de vissoep
    - brood was erg vers, heerlijk
    - toetjes waren heerlijk.

Verbeterpunten:
    - stoelen zitten niet prettig
    - wastafel in de damestoilet ruikt erg sterk naar riool (de wc gelukkig niet)
    - veel te grote porties op de borden. Sommige gasten vinden zulke volle borden onprettig en het werkt sowieso voedselverspilling in de hand, de meeste mensen kunnen dit echt niet op
    - de wedges lijken niet vers te zijn, maar diepvries, zijn niet knapperig.

Als we een advies mogen geven: meer salade, minder vlees/hoofdgerecht.

Al met al, mede door de vriendelijke bediening, het goede eten en dat er meer dan genoeg was: een heel fijne restaurantervaring.

74. Heerlijk gegeten, goede service en geweldige sfeer! Zeker een aanrader voor zowel stelletjes als gezinnen.

75. We waren met een groep van 12 mensen. Service en personeel zeer vriendelijk en het eten was HEERLIJK!
    Heerlijke gezellige sfeer.
    Wat ons betreft beste Mexicaanse restaurant van Nederland. We gaan er zeker terug en neem het van ons aan, zeker een aanrader!!

76. Anita Hermsen

Op de web site word aangegeven dat er gluten vrije kaart is. Van te voren dus duidelijk aan gegeven. Daar gekomen nog maar een keer gemeld. Toen wij de kaart kregen maar weer gemeld. Verder was er nauwelijks iets glutenvrij te bestellen. Aardappeltjes kon niet want dat was bij hun ook al niet glutenvrij. Komen ze het eten serveren brengen ze aardappeltjes, wat ze niet mag hebben. Maar weer aangegeven ze heeft een glutenvrij dieet en ze mag dat niet, ze zou rijst krijgen. Uiteindelijk gegeten wat een beetje magertjes was. Nu nog een lekker toetje. Er word een menukaart gebracht, vervolgens moeten wij voor de verandering maar weer aangeven dat er 1persoon een glutenvrij dieet heeft. Het meisje moet het dan even gaan navragen wat er wel van besteld kan worden van de kaart. Dat is dan wel 1 soort nagerecht, nu dan laat maar. Ik heb maar de rekening gevraagd. Dus voor mensen met een glutenvrij dieet, niet naar toe gaan!

77. Verberne

78. Don Draper

Eten was lekker, sfeer niet echt aanwezig. Bediening goed, maar zo te zien genieten ze niet van hun baan, nauwelijks een glimlach of interesse getoond. Jongedame die het eten op tafel zette was niks op aan te merken. Wijn was goed maar best aan de prijs, een paar nummers verderop krijg je een halve liter voor bijna de helft van de prijs.
    Komen Betty en ik ooit nog terug? Ik denk het niet.

80. Een paar weken terug hebben we bij Don Pablo gegeten. Allereerst vond ik de keuze op het menu iets tegenvallen (ik houd niet zo van fajita's en vlees of visgerechten eet ik liever ergens anders), maar ik denk dat ik toch meer TexMex restaurants ben gewend. In ieder geval nam ik de burrito de abuela (oma's burrito) maar ik had de indruk dat oma Hollands was, want het runderstoofvlees smaakte naar een Hollands stoofpotje en was erg zoet. Niet echt wat ik had verwacht van een Mexicaans gerecht. Helaas was het ook erg eentonig, na een halve burrito vond ik het niet echt meer lekker.

De portie was niet echt royaal voor de prijs, al werden er wel verschillende bijgerechtjes bij geserveerd. Ik vroeg om mayonaise voor bij de potato-wedges en achteraf bleek dat ze 1,50 hadden gerekend voor een mini-potje, wat ik nogal overdreven vond.

Verder vond ik de service wel prima, het was best druk maar de bediening was vlot en beleefd.

81. h van Gemert

Gesmuld van de tapas. Ruime porties. Vlotte bediening en prima huiswijn.

82. André en Paul

Eindelijk weer wat tijd vrij kunnen maken voor een zeer smakelijk diner bij Don Pablo. Keer op keer is het heerlijk en ontspannen eten in deze sfeervolle zaak. Mijn complimenten voor de eigenaar (welke gewoon meewerkt) en zijn zeer vriendelijk en prettig personeel. Op vragen en advies over keuzes word er zelf met humor reageert. Al met al zeer prettig om een drukke werkdag daar zeer smaakvol te eindigen. Team van Don.. Ga zo daar ! Tot gauw !

83. In het weekend hiet gegeten met mijn vriendin. De kip was erg lekker klaar gemaakt en de chocolade taart was ook erg lekker. Heb erg genoten hier, vriendelijke bediening, mooi restaurant en leuke muziek. Kom zeker terug.

84. Gisteren 31 augustus 2014, waren wij hier uiteten geweest. De soepen die we hebben gekozen waren bijzonder lekker. Echter was mijn T-Bone steak veel te taai. Daarnaast heb ik friet besteld maar kreeg ik vervolgens aardappelen... Volgens mij waren er paar zieken geweest gisteren want er waren slechts twee serveersters in een volle restaurant. We moesten dan ook lang wachten op de dessert.

Ik ben van mening dat dit een goed restaurant is maar ik had er iets meer van voorgesteld (de recensies zijn hier zeer positief). Volgende keer kom een keer langs voor een second opinion.

85. Jan Willem Reeve

Wij hebben hier verrassend goed gegeten. Leuk restaurant met een vriendelijke bediening. De Margarita's
    zijn goddelijk. Echt nog nooit zulke lekkere Margarita's gehad. Ga zo door Don Pablo.

86. Super restaurant! Snelle en professionele bediening. Erg lekker eten. Wij zijn na het eten de rest van de avond gebleven. Wij konden goed natafelen/borrelen. Ik kom er zeker terug.

87. Vaak bij don pablo geweest. Vlees is er heerlijk. Vis heeft wat minder smaak. Het restaurant is sfeervol alleen de stoelen zitten verschrikkelijk. Moet wel zeggen dat ik vorige week minder goed heb gegeten dan andere keren. Andere kok misschien? Toetjes, vooral churros is heerlijk!

88. Patrick & Natalie

Zojuist prima gegeten. Zeker een keertje aan te raden. Nummer 54 met gehakt was wel lekker pittig!

89. Toine van Arendonk

Sfeervol restaurant maar het eten is ronduit slecht. De tortilla's, burrito's waren klef, taai en de vulling gortdroog. Het leek wel opgewarmd van de vorige dag. Toen we dit bij het ophalen van de borden e.d. meldden kregen we verdacht snel een gratis dessert van het huis aangeboden ... hebben we niet genomen en toen kregen we korting op de rekening. Kennelijk moeten ze dat vaker doen.
    Conclusie: slecht Mexicaans restaurant.

90. Als liefhebber van van mexicaans heb ik hier een heerlijke maaltijd ontvangen, de porties zijn goed en het smaakte heerlijk. De aankleding is erg leuk. Gezellige avond gehad. Aanrader!

91. van der wielen

We hebben lekker gegeten bij Don Pablo. Prima vlees, heel mals. Presentatie van de toetjes was een plaatje en super lekker, de cappuccino was zoals het hoort!! Schuimig, hot, smaak. We waren echt tevreden, een aanrader.

92. Dit weekend bij Don Pablo gegeten en dat is prima bevallen. Leuke ongedwongen sfeer, vriendelijk personeel en goed eten. We aten tapas en vooral de mini burrito kip, ossenhaaspuntjes, zalmspies, spareribs en de met kaas gevulde vijg met ham staan volgende keer weer op ons lijstje.

93. paul theunissen

Wij komen hier graag. Het valt nooit tegen
    Eten is lekker en de bediening meestal goed. Betere spareribs krijg je nergens anders. Tapas zijn ook erg goed.

94. Hier laatst met vriendinnen tapas gegeten, heerlijk! Ze willen nergens anders meer heen dan naar don pablo. Goede service, goede prijs en gezellige sfeer!

95. Na een tip van een vriend hebben we een poging gewaagd. Bovenverwachting goed! Heerlijk gegeten, erg gezellig en een prima service.
    Een aanrader!

96. Woensdag onbeperkt tapas gegeten bij Don Pablo met mijn familie, het eten smaakte erg lekker en de porties waren lekker groot. De bediening was vriendelijk en snel. Leuke muziek en gezellige sfeer, ga dit zeker vaker doen, dit restaurant is een echte aanrader.

97. Wat een supergezellig restaurant. Moesten vroeg eten voor een concert dus was nog rustig zodat alles snel kwam. Vriendelijke en vrolijke bediening. Alleen op menukaart op internet staat niet bij dat onbeperkt tapas niet op vrijdag en zaterdag is, terwijl wij daar voor kwamen, vind het jammer dat ze dat alsnog niet aanboden aan ons. Tapas was lekker en leuk dat er ook Mexicaanse tussen zaten. Spareribs waren echt heerlijk.

98. Wij hebben hier met 8 man gegeten (onbeperkt tapas) maar het was in een woord schandalig! 19:00 uur hebben we gereserveerd, toen we binnenkwamen liep er 2 man personeel waaronder de eigenaresse. Na een half uur kwam er iemand vragen of we wat wilde drinken. Om 19:45 uur kregen we onze eerste tapas. Dit duurde erg lang! Voordat we onze eerste tapas kregen vroeg ik om wat brood met dip voor op tafel.. De eigenaar zij lachend dat het niet kon omdat er een hele grote lijst in de keuken hing van gerechten die nog klaargemaakt moesten worden. Waarop ik lachend antwoordde "grapje zeker". Nee! Dit was echt zo!.. De sfeer werd steeds grimmiger en personeel werd steeds onaardiger. 2e ronde kwamen ze serveren en onze tafel stond nog vol met het servies van de vorige ronde. De eigenaresse heeft uiteindelijk de derde ronde alles tegelijk op tafel gezet en is weg gelopen.
    Uiteindelijk kregen we onze rekening waar we stijl van achterover sloegen. Ik ben naar de eigenaar gelopen om te betalen en heb gezegd wat wij er van vonden. Hij verontschuldigde zichzelf met het probleem dat ze te weinig personeel hadden die avond. Dit is niet ons probleem! Waarop ik antwoordde dat we dat in ieder geval weten voor de volgende keer. En bedankt. Ik wil daarom ook iedereen afraden om bij dit restaurant te gaan eten!

Volgende pagina