Dionysos in Nijmegen

1220063400 97
1261946867 86
1324772069 84
1415519581 87

1. Voorgerecht garnalen viel tegen, de gebakken aardappels leken wel restjes en erg zout. De rode huiswijn matig, hoofdgerecht de stiffado was wel erg lekker, evenals de salade er bij. Vriendin had vleesschotel (mee geproefd) die was lekker. Dus wij komen weer. Tip; svp minder zout gebruiken.

2. Gubbels

Al meer dan vijftien jaar kom ik hier met de hele familie eten. Elke keer weer is "de Griek" iets om naar uit te kijken. De bediening is erg vriendelijk, laat ons nooit lang wachten en is niet bang om gezellig een praatje te maken. Het eten is nog nooit tegengevallen. Zowel kwaliteit en kwantiteit is zeer goed. Al met al is dit een aanrader voor iedereen om bij Dionysos te eten.

3. Heden, 8 mei met man- en zoonlief uit gegeten bij Grieks restaurant Dionysos omdat we wat te vieren hadden. Speciaal dit restaurant uitgekozen omdat deze zo goed moest zijn...... Helaas.... dit viel ons behoorlijk tegen.
    Te beginnen met het stokbrood bij de zaziki. Koud en klef stokbrood.... jammer. Als hoofdgerecht de gyros. Helaas bleek gyros koud te zijn en veel vette stukken ertussen. De rijst die erbij zat deed me aan niks Grieks denken. Witte Lassie-achtige rijst met een kwak tomatensaus erop. Manlief had bij zijn schotel champignons. Deze heeft hij laten liggen. Waren uit blik met tomatensaus of iets dergelijks. Jammer...... Gelukkig was de koolsalade heerlijk, maakte veel goed. Maar al met al voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Echt jammer. Vooral als je dan al niet zo vaak uit gaat eten is dit echt een giga afknapper.

4. Nog nooit zo slecht gegeten. Het begin al met het drankje wat ik bestelde zonder ijs. Daar zat dus ijs in. Ik weigerde het drankje en toen ging de ober naar de keuken om het ijs eruit te vissen en kwam toen terug met hetzelfde drankje!!!! En door het gevis (zeer waarschijnlijk met zijn eigen vingers) was de prik eruit. Toen het eten. Dat stond wonderbaarlijk binnen 10 minuten op tafel. Rijst kwam zo uit het water (was heel waterig en smaakte naar water) met daarop een klodder tomatensaus, grote witte bonen waren lauw tot koud (en dus niet gaar). De giros was zelfs lauw tot heel erg koud (de magnetron werkte zeker niet meer goed). Het brood was nog vochtig van binnen dus helemaal klef. Nee, geen aanrader dit restaurant eerder een behoorlijke afrader. Daarbij mochten de ober van het drankje en de man achter de bar wel eens wat doen aan hun mimiek en hun klantvriendelijkheid.

5. Al 27 jaar ons lievelingsrestaurant. Zowel met als zonder kinderen komen we hier heel graag en vaak. Heerlijk en gastvrij! Een echte aanrader.

6. Op woensdag 26 oktober 2016 uit eten geweest. Eerste keer dat we dit restaurant bezoeken. Het decor is prachtig. Het bedieningspersoneel mag wel attenter zijn. Lopen je zo voorbij. Werken langs elkaar af. Er werd niet gevraagd of ik nog iets wilde drinken. En als er drinken wordt gebracht dan worden de lege glazen niet meteen meegenomen. De soep vooraf was lekker. Het seafood gerecht voor 2 personen was lekker. De rijst daartegenover was slap. De tomatensaus werd erop gespoten en je moest maar roeren. Waterig werd het, niet lekker. Dat is niet de rode/oranje rijst die ik gewend ben.
    Tip: serveer in de goede glazen: verse muntthee in een hoegaarden bierglas, icetea in een soort congac glas en fris afkomstig van 1,5 liter flessen is niet meer van deze tijd. De prik was er niet veel van over. Het duurde even voordat de rekening kwam. Gingen wij zelf naar de kassa toe. Naderhand kregen wij een drankje van het huis.

7. Jordy Janssen

Slechte service, alsof ze nog nooit in een restaurant hebben gewerkt. Chaos in het restaurant. Eten is te doen, maar het stond binnen 2 seconde op tafel. De eigenaar doet het veel slechter dan zijn voorganger, jammer dus. Wij komen hier niet meer terug.

8. Jans 14 punten

Heerlijk, heerlijk, iets anders kan ik er niet van maken. Het vlees is heerlijk gekruid, de rode wijn smaakt naar meer en de bediening is top. Echt een avondje uit. De zelfgemaakte koolsalade is een aanrader. Deze wordt bij geserveerd bij een hoofdgerecht.

9. Met een kennis van mij hier gegeten! Als voorgerecht bladerdeeg met spinazie en kaas, heerlijk! Ook prima het hoofdgerecht, de Diasschotel! Bediening helemaal goed! Ik kom hier zeker terug!

10. Met een groepje van 7 studenten gingen wij eten bij Dyonisos. Het studentenmenu bestond uit een hoofdgerecht (keuze vlees vis of vegetarisch) met een drankje en een glaasje ouzo voor 9,50, niet duur natuurlijk!

Wat ons echter gelijk al opviel was dat het eten binnen 5 minuten op tafel stond. Dat was wel erg snel! Het eten was gelukkig wel prima, maar het vlees was een beetje droog. Wat ons verder tegenviel is dat dat glaasje ouzo nooit is gekomen, ook niet nadat we dit twee keer hadden aangegeven. Daarnaast kregen wij de rekening, en werd 10 euro per persoon gerekend in plaats van 9,50. We hadden het geld al allemaal cash op tafel gelegd, en hadden besloten dat we gewoon 10 euro pp zouden geven om het makkelijk te maken. Maar dat ze zelf 10 euro per persoon hadden gerekend vonden we toch wel erg gek.

De sfeer in het restaurant was prima, en de bediening was vriendelijk maar wel erg gehaast. Al met al zouden wij hier niet nog eens terug komen.

11. Op de kwaliteit van het eten was niets aan te merken, des te meer op de bediening. Zelden zo slecht meegemaakt, doorlopend de verkeerde drankjes of er kwam maar een deel, of er kwam helemaal niets en moest je er weer naar vragen. Na afloop ook 3x naar de rekening gevraagd, op het laatst zelf maar naar de bar gelopen om de rekening te vragen. Waardeloos, ondanks het goede eten voor ons een reden er nooit meer een voet binnen te zetten.

12. Schildpadje

13. Geweldig restaurant. Echt een aanrader. Na vele goede verhalen toch eens gaan eten. Kort samengevat: alles klopt hier. Het eten was werkelijk heerlijk, service was top, sfeer was echt Grieks met Griekse muziek en een lekker ouzo'tje van het huis.

14. Vorige maand zonder reservering binnen gelopen op een doordeweekse dag. Het zat stampvol, maar gelukkig hadden ze achterin een tafeltje voor ons vrij. Het pand is een soort smalle pijpenla, dus niet heel praktisch.
    De keuken was heel snel met het eten. De bediening vriendelijk en vlot. Het eten okay. Voor de prijs is het heel prima.

15. Vandaag hier gegeten, begin was goed: vriendelijke ontvangst, lekkere voorgerechten en hoofdgerechten gekregen. Maar zodra het drukker begon te worden verloor de bediening het overzicht en werd het één grote chaos. Uiteindelijk meer dan 20 minuten gewacht op iemand van de bediening om onze drankjes kwam op te nemen en de dessertkaart te geven. Uiteindelijk er zelf maar om gevraagd maar de bediening niet meer gezien. Misschien dat de ober het te druk had met het kletsen met en uitdelen van ouzo aan kennissen aan de bar. Ook het afrekenen duurde erg lang. Al met al, het eten is prima maar de bediening en service laten zéér te wensen over. Ik ga hier niet nog eens naartoe.

16. Goed eten, maar erg hectisch en onrustig, en niet communicerend personeel. Drinken gevraagt, niet gekregen. Frietjes ipv aardappels, was prima, maar niet gekregen. Vervolgens worden er extra frietjes bezorgd, die wel op de rekening staan, want het was niet ipv de aardappels maar dus extra erbij. Lang lang lang op alles wachten, rekening gevraagd, na heel lang wachten maar naar de bar gelopen. "Mag ik pinnen?", ja. Vervolgens gebeurd er niks. Al met al gaan wij hier niet meer heen... of je moet zin hebben in heel veel hectiek en heel veel tijd hebben.

17. Monique Awater

18. De beste Griek in Nijmegen. Service, eten en sfeer is uitstekend. Echt een aanrader !

19. Hier komen wij regelmatig voor een heerlijke schotel gegrild vlees. Kinderen zijn ook meer dan welkom. Er is een leuke gezellige sfeer. In de zomer zitten we lekker buiten.

20. Di Broekman

21. Wim van scheppingen

27-7-2013 heerlijk gegeten, de specialiteit nr 50 was super, goede bediening en prima prijs kwaliteit.

22. M.verreydt

Vandaag 22-01-2013 gegeten bij dyonisus Nijmegen. In een woord geweldig! Eerst vooraf geinformeerd of de vriend van onze dochter die afhankelijk is van zijn electrische rolstoel binnen zou kunnen. De eigenaar Andreas gaf aan dat dit geen enkel probleem zou zijn. Een klein weekje vooraf zijn mijn man en ik even gaan kijken bij het restaurant. Het zag er knus en gezellig uit. Met rolmaat de deur bij de ingang gaan meten, waar enige twijfel bij ons ontstond of het zou gaan lukken. Maar een zeer vriendelijke medewerker was zeer behulpzaam en bekeek elke mogelijkheid. Een bak koffie aan de bar verder en de belofte dat zij speciaal een rijplaat zouden maken voor drempels gingen wij met een gerust hart en een reservering voor 9 personen naar huis. Vandaag was het dus zover. CHAPEAU! Een geweldige plaat was speciaal gemaakt, toegang was zonder problemen. De bediening super vriendelijk, het eten zeer smaakvol en hele ruime porties. De sfeer goed! Prijs ook vriendelijk. Andreas en alle medewerkers super bedankt voor de geweldige service, gastvrijheid en eten. Wij hebben genoten. Menig eetgelegenheid kan hier een voorbeeld aan nemen. Dit is een heerlijk avondje uit en zeker aan te raden. Dank jullie wel!

23. Goed eten, kwaliteit zeer goed en de Griekse nagerechten ook geweldig.
    Wij komen zeker terug maar zoals eerder hier gezegd je moet vragen om je drankje of iets extra's .
    Maar sommige mensen zoals onder andere wij vinden het niet fijn als er wordt gevraagd als je je glas net leeg neer zet "nog wat drinken"?
    Dus voor de 1 voordelen en voor de ander nadelen.

24. Een zeer gezellig en goed restaurant. Naar mijn mening met uitstek de beste Griek in Nijmegen en omgeving. We komen hier al jaren en we zijn nog steeds tevreden. Inmiddels zijn we zo bekend dat de obers weten wat we bestellen. Ik en mijn zus nemen meestal hetzelfde gerecht. De service is zeer goed! Je krijgt standaard een glaasje ouzo aangeboden en de obers zijn ook in voor een grapje. De porties varieren echter naar mate van drukte. Als het helemaal vol zit zijn de porties wat kleiner maar nog steeds goed. Als het leger is dan zijn de porties zeer groot. Ik ben een grote kerel en ik heb dan genoeg aan een hoofdgerecht. Nummer 60. De gyros is zeer lekker, krokant en goed gekruid. Lamskoteltjes zijn lekker en de juvetsi smaakt ook zeer goed. Ook bestaat er de mogelijkheid om de rijst of aubergine te verwisselen voor gebakken aardappeltjes.

Dit is bij uitstek mijn favoriete restaurant!

25. Een aantal jaar hier niet meer geweest... tot vorige week.

Eten is nog steeds super hier!

26. fam. Leliveld

Vanavond voor het eerst op aanraden bij deze Griek in Nijmegen wezen eten, vonden 't super! Hadden ook op aanraden gereserveerd, moesten een kleine 10 minuutjes wachten zodat er een tafel klaargemaakt kon worden maar het wachten was de moeite waard. Leuk restaurant, gezellige sfeer, gezellig druk, leuke Griekse muziek op de achtergrond en het eten was heerlijk, ook de toetjes. Bediening was erg vriendelijk, zoals eerder geschreven loopt men met regelmaat langs de tafeltjes maar moesten we ze zelf aanspreken om bijv. te kunnen bestellen, vinden wij persoonlijk niet zo heel erg. Liever zo dan dat ze om de haverklap aan je tafel staan, nu lekker rustig kunnen eten en als we iets nodig hadden hielden we iemand aan. Komen hier zeker terug!!

27. N.a.v. de vele positieve recensies op deze site, gereserveerd bij Dionysos. Het restaurant is best sfeervol en we kregen een gezellig tafeltje. Nadat we een kwartier zaten ben ik gaan vragen of we mochten bestellen, er was ons zelfs nog niet gevraagd wat we wilden drinken. Het eten liet gelukkig niet te lang op zich wachten en de kwaliteit van het eten was prima, het vlees en vis waren erg lekker. De porties waren niet te groot, voor Griekse begrippen, dus een voorgerecht is een aanrader. Ik bestelde extra saus en drinken, hetgeen ik nooit heb gekregen. Toen we uitgegeten waren kwam niemand de tafel uithalen. Na enige tijd ben ik naar de bar gelopen om af te rekenen. De medewerker (eigenaar?) schrok toen hij mij zag omdat hij zich mijn bestelling ineens herinnerde. Ik heb afgerekend bij de bar en we zijn vertrokken. Geen excuses voor de vergeten bestelling en niet eens de vraag of het eten gesmaakt had en ook werden we na het betalen, bij het verlaten van het restaurant, niet eens begroet. Afgaande op de andere recensies hier zijn we waarschijnlijk op het verkeerde moment gekomen (oorzaak carnaval?).
    Kortom, prima eten, zeer slechte bediening gehad. Volgende keer beter, we geven het nog een kans.

28. Geweldig restaurant, kan niet anders zeggen. Personeel is erg vriendelijk en het eten is gewoon perfect. Goede porties en ook nog lekker. Het is idd wel aan te raden om een tafeltje te reserveren, anders sta je wel even te wachten. Een minpuntje is dat je er moeilijk kunt parkeren.

29. Koos Bakker

Wij waren met z'n vieren op bezoek te Nijmegen en kwamen door de overwegend positieve recensies bij deze Griek terecht. Ook wij hebben lekker gegeten. De verschillende gerechten waren van goede kwaliteit.
    Beter dan gemiddeld. Ik vond het ijs na niet bijzonder, gewoon goed.
    De sfeer was prima en het was gezellig druk.
    Aan te raden dus.

De bediening was vriendelijk en goed op tijd.

30. Wij komen al jaren bij "de beste Griek van Nijmegen". Vroeger met z'n tweetjes, tegenwoordig willen onze 3 kinderen ook graag mee om te smullen. Deze pubers vinden het net als wij heerlijk. We genieten van de Griekse sfeer en gezellige drukte. Een echte aanrader voor iedereen!!

31. Afgelopen zaterdag hebben we hier prima gegeten. Reserveren is aan te raden, want we waren vroeg en ze hadden nog maar net plaats. Het was lekker, de porties zijn groot en de sfeer was goed. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Alleen toen we wilden afrekenen was het inmiddels erg druk geworden en lastig iemand van de bediening te pakken te krijgen.

32. Ik kom hier al vanaf klein meisje. het eten blijft verrukkelijk en de sfeer is dan ook echt grieks! Altijd netjes ontvangen en.vriendelijk. door de jaren heen is het eten altijd goed.gebleven! Absoluut een blijvertje ! We hebben 1 x gehad dat de saus te dun was, we hadden dit aangegeven en kregen gelijk een nieuwe! Top top top dus!!

33. Kick

34. Altijd een prima ontvangst, vaak wel druk dus van te voren even reserveren. Zo niet proberen ze altijd wel een tafeltje te regelen zonder te lange wachttijd. Eten is fantastisch en qua prijs het is het zeker waard!

35. Dit is de beste Griek van Nijmegen, zonder enige twijfel. OK, tijdens de vierdaagse hebben ze een aangepast menu en kun je als echte fijnproever beter een weekje overslaan, maar op alle andere dagen is het gewoon top. Het is inderdaad vaak druk, maar dat lijkt mij alleen maar goed. Het vlees is prima. Ga bij een andere Griek eten en je proeft het verschil. Door de drukte lijkt de bediening soms wat gehaast of vergeten ze misschien om je nog eens iets te drinken te vragen, maar even vragen en het staat snel en vriendelijk op tafel.

36. F. Jansen

Wij komen hier sinds 3 jaar regelmatig. We worden altijd goed geholpen door het bedienend personeel, altijd vrolijk en vriendelijk. Het eten is heerlijk, vooral de verschillende voorgerechten. Het vlees is van superkwaliteit en de eigenaar maakt graag tijd voor een praatje. Een absolute aanrader!

37. jettie

38. Hallo ik wil jullie hartelijk danken voor het prettig gevoel dat we bij jullie hebben gehad tijdens het eten. Het eten was super, en echt wel genoeg hoor, zelfs na een wandeling van 30 km wat we die dag met onze loopgroep hadden gedaan.

Gezellige plek voor lekker eten.

Super, en bedankt voor het gebaar naar ons toe.

B Janssen.

39. Jammer maar hier komen we nooit meer.

Het eten was niet slecht maar dat is het dan ook. De bediening was echt te treurig voor woorden, genoeg personeel maar die moet je steeds roepen, te druk met niets... Tijdens het eten niet aan 'n wijntje toegekomen, niemand die vraagt of je nog iets wilt drinken. Tafel afruimen, maar niet vragen of je nog een dessert wilt, na 'n tijd wachten iemand aangesproken met de mededeling dat we de indruk hadden te worden vergeten. Na het afruimen van het dessert 'n kwartier gewacht en naar de bar gelopen om af te rekenen, de koffie hebben we maar ergens anders gedronken.

40. Leuk restaurant, ik eet er ook altijd lekker.

41. Erg druk restaurant, men zit dicht op elkaar en van de ambiance moeten ze het ook niet hebben, maar ze weten hoe ze Grieks eten moeten serveren! En... het heeft ook wel wat.. Bediening is erg vriendelijk en klantgericht ondanks dat ze het heel erg druk hebben.

Erg lekker eten en dat voor een heel aangenaam prijsje..

Als je zin heb in een lekker bord eten en niet uitgebreid en/romantisch wil tafelen is dit absoluut een aanrader!

42. Met 4 personen hier gegeten, rond 18.15 uur kwamen we binnen.

De eerste ontvangst door de eigenaar was hartelijk. Het eten kwam na nog geen 10 minuten besteld te hebben uit de keuken. De bediening kwam erg gehaast over. We kregen de indruk dat ze ons wegkeken zodat in het volle restaurant de tafel weer vrij kwam. Het eten was goed, al had het wat warmer gemogen.

43. Super lekker eten hier.

Het is er wel druk, de bediening is aardig maar je moet wel een beetje geduld hebben.

Zoon van de oude baas runt nu het restaurant.

De menukaart is nog steeds de oude: super lekkere gerechten dus.

44. Wat een fijn restaurant, wel wat donker en meestal superdruk.

Knap hoe het personeel voor iedereen alles probeert goed te regelen, ook al is het druk.

Je geniet van echte Griekse sferen, het eten is heerlijk, en de muziek erbij helemaal top.

45. tonny en meta becker uit deest

In 1 woord erg goed, komen er vaak.
    Gr. uit Deest.

46. Meerdere keren hier gegeten in 2009. Goed eten en zeer goede bediening! Prijs is prima. Sfeer is ook goed.

Restaurant is wel wat krapjes.

47. Met familie hier gegeten, moesten wel wat lang wachten (restaurant zat aardig vol ) maar het eten was goed, personeel erg vriendelijk. Naar onze mening een goed restaurant.

48. Helaas moeten we vertellen, dat wat eerst de beste Griek was van Nijmegen en omstreken, nu beoordeeld mag worden als het tegengestelde. Het zal zeker niet aan de eigenaar liggen (Kostas) die altijd zijn best deed, maar waarschijnlijk heeft hij de leiding (gedeeltelijk?) overgegeven aan zijn zoon, die er wat licht over denkt!. Zeer slecht vlees. Gewoon het goedkoopste van het goedkoopste, en geen goede smaak meer. Easy money, dmv goedkope inkoop, werkt helaas niet. Heel heel jammer!

Absoluut niet meer te vergelijken met al die jaren terug!

49. Gisteren met vrienden gaan eten. Het was erg druk vandaar dat we lang moestenten wachten terwijl wij gereserveerd hadden.

Maar het was het wachten waard. Heerlijk eten en een gezellige sfeer. Als je van Griekenland houdt voel je je hier helemaal thuis.

Het personeel was heel erg aardig. We zijn al vaker geweest maar nog nooit teleurgesteld.

50. Melek 898 punten

Zojuist met vrienden in dit restaurant gegeten. Het was erg druk wat zijn weerslag had op het tempo van de bediening. Bedienend personeel was wel vriendelijk.

Het eten was goed op smaak en de porties waren naargelang de prijs. Het ijs van het dessert viel ons wat tegen vanwege de aanwezigheid van ijskristallen. Al met al smaakte het dessert wel oké.

Over het algemeen zijn we redelijk tevreden. Op enkele details na vonden we ons bezoek geslaagd. Het geheel beoordelen we met een ruime voldoende.

51. martine

Mijn ervaring was altijd super, tot vandaag! Het is duidelijk, met de vierdaagse moet je hier niet gaan eten. We begonnen met een reservering die nooit was genoteerd, dus er moest geimproviseerd worden waardoor we "op schoot" bij de buren terecht kwamen. We kregen vieze stoelen, waar cola overheen was geknoeid... Het eten was er binnen 2 min, stond denk ik klaar. Was niet warm, ik kreeg een bord friet met 10 frietjes erop terwijl de buurman hetzelfde bestelde en een bord vol kreeg. De frisdranken waren ook allemaal lauw. Ik ben helemaal genezen!

52. René 11 punten

Ik lees wat recensies over 'drukte'en 'vol', dat klopt als een bus! Als je in Griekenland gewoon lekker naar een plaatselijk restaurantje gaat zit ook iedereen op een prop en geniet van elkaars gezelschap, goed eten en muziek.

Dit vindt je bij Dyonisos terug! Niet te gepolijst, goed eten, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Het is er altijd druk... veel Grieken komen hier eten...dat zegt toch wel iets lijkt me.

René

53. Vaak in Griekenland, heerlijk eten. En dat vind ik weer terug, hier in Nederland, bij Dionysos! Daar is Grieks eten nog Grieks eten en niet een aan de Hollandse smaak aangepast menu (zoals de meeste Griekse restaurants hier). En ik heb er wat gezien / geproefd!
    Goede bediening / goed eten en goede muziek. ( niet te touristiko!)

54. Prima restaurant, zeer goed en vriendelijk persooneel, kom er al meer als 25 jaar, prijs kwaliteit uitstekend.

55. H.van elen

1 punt
  56. Buitengewoon goed, super gezellig, lekker eten, de beste Griek van Nijmegen. Jammer dat ik niet in buurt woon, verder een echte aanrader. Voor mij een dikke tien. Dat verdienen ze oprecht.

Ook als het druk is kun je er heerlijk eten en zijn ze super vriendelijk. Ook veel keus voor vegetarische mensen.

57. Dit restaurant is super!

Ik kom hier al jaren! Vanaf dat ik klein was namen mijn ouders mij al mee hier naar toe. De prijs is goed en het eten is super lekker! Het personeel is zeer vriendelijk.

Het is wat klein, maar daar moet je van houden. De sfeer is goed!

Wanneer je niet tevreden bent over je eten hoef je het maar te zeggen en er wordt meteen iets nieuws voor je gemaakt.

Je zal er niks te kort komen want de borden zijn goed gevuld!

58. Mijn vriendin en ik komen hier regelmatig, vaak ook met familie en we zijn allemaal nog steeds errug tevreden.

Knusse (compacte) sfeer, degelijk personeel en prima eten voor een eerlijke prijs. Grill gerechten zeer goed en dolmadakia nergens lekkerder.

Zeker een aanrader.

Morgen avond gaan we lekker weer! =)

59. Lekker gegeten, wel rumoerig en erg snel weer buiten.

60. Ik vind Dionysos heerlijk. Het is één van de favoriete restaurants waar we vaak langsgaan. 't Is er weliswaar druk maar dat bederft de eetlust niet.

De mix grill is daar uitstekend, ook de Griekse giros is lekker.

Uitstekend! Een aanrader, zeker weten!

61. arnold janssen

Prima restaurant. Heb mijn vrouw in 2005 hier ten huwelijk gevraagd. Heerlijk eten voor een goeie prijs, vriendelijke bediening. Erg gezellig.
    Wij komen er al jaren en blijven er komen.

Ga zo door!

62. Ik ben vandaag voor het eerst bij Dionysos gaan eten. Bij binnenkomst viel me gelijk op dat het erg smal en donker was. En de mensen die naast jou zitten te eten, zitten bijna bij jou op schoot.

De baas was vriendelijk. Maar het eten vond ik minder. Ik vond dat al het eten op 1 bord was gepropt. Dat moet anders.
    Ook was het eten erg vettig. De bedieng vond ik nep.

Ik zal het niemand aanraden om daar te gaan eten.

1,1
  63. Te druk, te vol. Veel te veel mensen in de ruimte gepropt. Personeel liep meerdere malen de tafel voorbij zonder op te letten, moest ze echt aanspreken. Werden onvriendelijk te woord gestaan toen we om een andere tafel vroegen.

Eten was goed, wel weinig variatie qua bijgerecht.

64. Het eten was erg goed, er was een gezellige drukte binnen.

We komen zeker nog een keer terug.

65. Het eten was super lekker en de bediening top! Zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes aan de man die ons 2 lolly's gaf als verontschuldiging, haha.

66. Kim 7 punten

Het meest gezellige en lekkerste Grieks restaurant van Nijmegen en omstreken.
    Heb nog nooit ergens anders zo lekker Grieks gegeten als hier. Het is ons favoriete restaurant.
    Personeel is altijd opgewekt en gastvrij.

67. Absoluut de beste Griek van Nijmegen. Bediening altijd vriendelijk.

Soms in drukke periode wat chaotisch maaar verder is het eten daar super. Kom er graag.

68. Sander 152 punten

Absoluut de beste Griek van Nijmegen. De bediening is super en het eten geweldig. Heel veel eten voor een goede prijs. Zelfs met de vierdaagse als ze veel meer eters hebben weten ze hier snel te bedienen en is de kwaliteit even goed.

69. Rianne

Zijn gister naar een dagje Sanadome naar de griek geweest na alle goede recensies gelezen te hebben en het was heerlijk!

70. annie valk liesbeth ponitz

Zijn dinsdagavond weer lekker wezen eten. Het was super erg gezellig en het eten was weer zoals altijd top. Komen zeker weer terug.

71. D. Peters

Ik kom er regelmatig en je zal er bijna nooit een lege tafel tegen komen. Reserveren is dan ook echt een aanrader.

Maar ondanks de drukte kan je rustig, gezellig en vooral lekker eten. En dat dan ook nog eens voor een goede prijs.

72. Fam. Zijlmans

We zijn via de goede recensies opmerkzaam geworden op dit restaurant en we kunnen bevestigen dat het klopt.

We hebben met z'n vijfen heerlijk gegeten en gedronken en een aanrader is de gesneden varkenshaasje in een heerlijke saus.

Een prima avond gehad in een leuke en mooi ambiance.
    We komen hier zeker nog terug.

73. Een nieuwe dimensie aan het begrip "gezellig uit eten". Volkomen ontspannen, heerlijk gegeten zonder koude drukte (hoewel het wel druk was).

74. Joep Abbing

Heerlijk gegesten voor weinig geld. We begrijpen erg goed dat je moet reserveren.

75. Nog nooit eerder Grieks gegeten..Maar super gegeten daar zeker een 9!

76. Roy en Thea

Ook ons favoriet!

77. Al zon 15 jaar vaste prik en dat is natuurlijk niet voor niks.
    Heerlijke maaltijden, oergezellige sfeer en allround goed!
    Ooit ergens anders gegeten, maar dat dus niet meer...
    Dionysos blijft in alle opzichten mijn favoriet in NIjmegen!

78. Ze zijn met recht de beste griek van Nijmegen. 1 x naar een andere geweest, foute keus geweest. Nu wonen we niet meer in Nijmegen en mis deze griek enorm!

79. Jacinto en Caat

Wij komen geregeld als wij Grieks eten bij dit restaurant.
    Gezelligheid , vriendelijkheid en knus zijn voor ons de belangrijkste details. Geen een Grieks restaurant in Nijmegen kan op tegen Dyonisos

80. John en Rob uit Elst

Super lekker restaurant , vooral die schalen met voorgerechten voor 2 personen ! Goed restaurant GA ZO DOOR !!!!!

81. Dimitri Efstathiou

De beste Griekse gerechten in Nijmegen en heel Nederland, geserveerd met liefde in de knusse omgeving van een zeer gastvrije familie. Een maal Dionysos, nooit meer anders.

82. Waios Efstathiou

Ik kom hier al jaren en neem hier iedereen ook mee naar toe. Al jarenlang fantastisch eten en supergezellig. vader Kostas,zoon Andreas en Christos maken er een feest van.

83. we bezoeken al jarenlang dit restaurant met af en toe een zijsprongetje naar een ander maar de gezelligheid kwaliteit en als enige te vergelijken met echt griekenland brengt ons steeds weer terug