De Spil in Nijmegen

• vr 17:30 - 22:00
  • za 17:30 - 22:00
  • zo Gesloten

Dine & Wine bij De Spil

De Spil Dine & Wine is een eigentijds restaurant waar je kunt genieten voor een vriendelijke prijs. Onze Chef René van Berlo staat met zijn team klaar om heerlijk voor je te koken en gastheer Michael Stekhuizen zorgt dat het je aan niets ontbreekt. Bij De Spil Dine & Wine kun je terecht voor een heerlijk drie- gangenmenu voor 26,95, all inclusive arrangement, een gezellige avond met traditionele tapas of gewoon om lekker te borrelen. René bedenkt regelmatig nieuwe gerechten, werkt met verse producten en eigentijdse recepten. Grillen doen wij op de Big Green Egg, waarbij de smaak van het product het beste tot zijn recht komt, en werken hiermee samen met Ralph de kok. Ralph is Europa's beste meestergriller, en o.a. bekend van zijn workshops bij Librije en zijn werkzaamheden voor Big Green Egg en de Weber grill Acadamy. Je kunt natuurlijk ook genieten van een heerlijk aperitief of mooie wijn uit verschillende top wijnlanden, die met zorg zijn gekozen in samenwerking met Wijnhandel Marcel Arentz. Bij ons staat gastvrijheid en service voorop. Wanneer je De Spil verlaat, ben je echt een avond uit geweest.

De Spil is een pijpenla met aan het einde een verbreding. Het beeld wordt bepaald door een gezellige stoere bar, planken vloer en een warme vintage uitstraling. In onze lounge ruimte kun je lekker wegzakken in de kussens op de loungebank en genieten van een drankje of hapje en gezellig bijkletsen. Ons interieur is voor rekening van top ontwerpster Susan Burgers , zij heeft er samen met Zen Lifestyle voor gezorgd dat jong en oud zich er thuis voelt.

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in NijmegenFoto van De Spil in Nijmegen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats
Ambiance
Hip, huiselijk, nostalgisch, romantisch en gezellig
Voorzieningen
Wi-Fi, catering en terras