De Dromaai in Nijmegen

1451905375 82
1508209235 67

1. Joost Eickmans

2. r.noordeloos

Goed eten voor een goede prijs en ook vriendelijk personeel en zijn er al vaak geweest ga zo door.

3. Goedkoop maar in dit geval betekent het ook duurkoop. Uit eerdere recensies kwam de slechte hygiëne al naar voren. Dat is ook de ervaring van ons gezin. Daarnaast was het eten van slechte kwaliteit en lauw. Staan absoluut niet open voor opbouwende kritiek. Ik beoordeel de bediening niet slecht, maar wel de afhandeling van kritiek.

4. Donderdagavond op zoek naar eettentje en toevallig hier binnengerold...super lekker en gezellig!!!
    Waren eerst bang dat het meer voor studenten was, gezien de prijzen maar nee hoor, ook de wat ouderen zijn hier welkom! ;-)
    Zeker aan te raden, bediening heel erg vlot en super aardig!!! Onze complimenten!!!

5. Wij zijn met z'n vieren geweest afgelopen donderdag. Tafel werd niet goed schoongemaakt. Frietjes waren koud, vettig en te zout. Een gerecht kwam veel later vanwege fout in de keuken.

Gewoon niet goed!!

6. Erg lekker gegeten

7. Ronduit slecht gegeten vanavond .
    Iets vreemds in de komkommersalade retour gegeven en hetzelfde bakje weer terug gekregen. Bediening duurde lang en vergat gewoon drinken te brengen
    Het eten was matig tot slecht.
    Ondanks vele bezoeken in het verleden gaan wij hier niet meer naar toe.

8. Pieter 451 punten

Gisteren ter ere van het behalen van de bul voor mijn schoonzusje hier een hapje gegeten. We waren met 13 personen, zelf als voorgerecht gebakken mosselen gegeten, mooie portie voor een mooie prijs. Als hoofdgerecht de biefstuk van Skippy gegeten 😋, voorzien van lekkere garnituur, frietjes, gebakken aardappelen en nasi. Als toetje het stroopwafelijs, ook erg lekker.

Al met al een geslaagd etentje!

9. Marit 68 punten

Zeer leuke tent (vooral voor studenten). Het is erg voordelig en je krijgt een flinke bord voor je geld. Bediening is altijd vriendelijk en attent. Juist de informele sfeer is erg prettig.

10. Heerlijk gegeten! Ik wilde graag zoutloos eten. Er is alles aan gedaan om dat te regelen. Zelfs de groente is apart voor me gekookt. Geweldige service, (erg) veel eten en niet duur.

11. Heerlijk eten en leuk personeel. Één en al gezelligheid door de informele sfeer. Het is moeilijk kiezen tussen alle lekkere gerechten, maar het Chocoloco-toetje moet je sowieso proberen! Wij gaan hier vaak eten. Dit restaurant is voor iedereen aan te raden die heerlijk wilt eten voor weinig geld.

12. Ben hier gisteren voor het eerst wezen eten met een vriend. Hij was hier al vaker geweest. We gingen buiten zitten en werden vriendelijk begroet en er werd gevraagd welke kaart we wilden zien, aangezien het 4uur was konden wij niet meer bestellen van de lunchkaart en moesten we wachten tot 5 uur tot we van de andere kaart konden bestellen, begrijpelijk en was voor ons geen probleem. De serveerster verzocht ons om binnen plaats te nemen omdat het terras ging sluiten, kozen zelf een leuk plekje en mochten alvast op de kaart kijken. We werden zeer vriendelijk geholpen en kregen alvast stokbrood. Voorgerechten: ik had champignons met franse kaassaus, echt heerlijk! Vriend van mij had carpaccio, neemt hij altijd als hij daar eet en dat was een flink bord vol, conclusie we hadden beiden een heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht: ik had kip met sate saus. Was heerlijk bereid, mals en goed gekruid. Mijn vriend had schnitzel en dat smaakte ook heerlijk. We kregen daar warme en koude groenten bij. Komkommer was heerlijk, kregen daar ook bloemkool bij. Ik ben erg gek van bloemkool maar dit viel me een beetje tegen. Dit kwam doordat de kruiden vrijwel op een stuk zat en dat was niet lekker. De andere stukjes hadden daarentegen geen kruiden. Maakte me verder niet uit, want als ik dat ook nog op had gegeten dan was ik ontploft! Het was echt meer dan genoeg en ik vond het ontzettend lekker en dat voor zo weinig geld! al met al een geweldige ervaring. Wil hier naar terugkomen als ik weer in nijmegen ben.

Complimenten aan de serveersters, waren erg vriendelijk en zorgden dat wij niets tekort kwamen. Zelfs toen een van de serveerster een beetje wijn morste werd dit bijgevuld. Er viel vrijwel niets uit.
    Ik werk zelf al een hele tijd in de horeca en ik vond dat er echt een leuke sfeer hing. Iedere serveerster kreeg netjes wat te eten en de tijd om even pauze te nemen. Dit gebeurt niet altijd overal in de horeca dus dat vind ik een groot compliment voor de eigenaar.

Enige minpuntje: ik moest naar het toilet en kon de keuken in kijken. Op de vloer lagen enorm veel etensresten en ik vond het er, voor zover ik kon zien, niet heel schoon uitzien. Ik geef het mooie weer de schuld, ze zullen het wel erg druk hebben gehad met de lunch en geen tijd hebben gehad om het schoon te houden. Dus tip zorg dat het schoon is of dat gasten dit niet zien. Ik heb er geen problemen mee maar anderen misschien wel.

Al met al: bedankt voor het heerlijke eten, de goede service en ik vond de menu kaart echt onwijs leuk, bedankt!! Hopelijk tot snel :)

13. Rodinde Wegman

14. Ga hier niet heen want na betaald te hebben vond ik toch dat het gebodene wel zeer karig was en wilde het personeel daar vriendelijk op attenderen.

Wat mij verbaasde was dat ik prompt de deur werd gewezen en ik had dus al de volle mep betaald. Probeerde nog met enkele vriendelijke woorden aan te geven dat ik lichtelijk teleurgesteld was maar klant is daar geen koning en dat terwijl ik op dat moment hun enige klant was dus druk konden ze het niet gehad hebben.

15. Blas 378 punten

Eten was goed, niet geweldig, genoeg maar zeker niet te veel. Bediening was nogal "vrij", filtjes vanaf een afstand op tafel gooien, gasten met jij aanspreken. Bier smaakte naar chloor, bleek aan de glazen te liggen. We hebben op het terras gegeten, best gezellig.

16. Leuk tentje, je kan er lekker eten en goedkoop. We zijn er nu 4x geweest. Helaas zijn ze ons 2x vergeten ... we kregen een drankje ter compensatie.

17. Prima eten, lekker veel voor weinig geld.
    Goede services en ze draaiden ook nog eens goede muziek. Eigenlijk deden ze gewoon alles goed ;). Prima plek om simpel maar lekker te eten voor weinig geld.

18. Echt heerlijk gegeten! Vooral de zalmrolletjes (voorgerecht van de maand) vond ik heerlijk! De varkenshaasmedailllons waren heerlijk mals, gewoon top dus! Ik raad dit eetcafe bij iedereen aan.

19. Heerlijk eten voor een klein prijsje!
    Leuke sfeer en bediening.

Zeker een aanrader!

20. Sinds jaren ons favoriete eetcafé in Nijmegen, voor een vaste prijs een heerlijk menu, wisselende (maand)menu's zijn ook lekker, altijd weer vriendelijke bediening. Kortom, wij komen hier regelmatig met heel veel plezier.

21. Gister hier gegeten ivm vrijgezellenfeest. We hadden de ruimte boven voor ons zelf, dus niemand tot last geweest. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan prima. Calamari smaakte prima en de schnitzel met zigeunersaus ook. Brood met kruidenboter ook nix mis mee. Aanrader voor grote gezelschappen of een snelle, goede en goedkope hap!

22. Choco Loco's the best toetje in town!!

Altijd gezellig, prima eten en leuk personeel. Deze maand nog een keer terug om brownies, cheescake, arretjescake en ijs te eten (allemaal chocola).

23. Ik heb hier al een aantal keer gegeten en ben altijd zeer tevreden. De porties zijn ondanks de lage prijzen groot en lekker. De kaart en gerechten zijn vrij simpel, dus daar moet je van houden. De service is snel en vriendelijk. Zelfs tijdens de Vierdaagse, wat volgens mij toch een van de drukste momenten van het jaar is. Wat ik ook heel fijn vind is dat niet alle tafeltjes tegen elkaar aangepropt staan, wat in veel restaurants wel het geval is en je amper van je stoel af kunt zonder degene achter je hoeft te storen. Ik zal hier nog veel vaker eten en raad dit anderen ook aan!

24. Voor deze prijs is het eten gewoon heerlijk en lekker! Geen aanmerkingen, goede service, goede prijs en en goede sfeer.

De kaart verandert niet veel, maar dat hoeft ook helemaal niet want er is genoeg keus!

25. Het was een bijzondere ervaring om hier te eten. We zaten er eigenlijk 'per ongeluk'. Gezien de prijs verwachten we niet veel. Wat een positieve verrassing was dit. De sfeer is bijzonder los en het personeeel erg vriendelijk. Het eten was gezien de prijs echt goed te noemen en de hoeveelheden waren ook nog eens erg ruim. Voor een snelle goede gezellige hap een van de beste plekken in Nijmegen durf ik te stellen.

26. aimee

27. Leuke gezellige tent, ontzettend vrolijk en klantvriendelijk personeel. Erg goede prijs kwaliteit verhouding; het is er spotgoedkoop en het eten is er dan ook naar. Het is prima te eten, maar echt lekker eten is anders.

Voor een leuk avondje goedkoop en gezellig eten zeker een aanrader!

28. Het leukste aan de Dromaai is de sfeer want het eten, daar hoef je niet speciaal voor te komen...
    Standaard eten, niks bijzonders. (behalve de brownie als toetje)

29. Met enige regelmaat hier gegeten en eigenlijk was ik altijd tevreden over eten, drank, bediening en sfeer.

Een echte aanrader blijft natuurlijk de "arretjescake" als nagerecht.

Wat wel heel jammer is, is dat de wittewijnsaus uit het assortiment is gehaald, terwijl dit toch echt de beste combinatie gaf met het vispotje.

30. Zojuist hier wezen eten na een bioscoopbezoek (combi-ticket). Het voorgerecht (mosselen) was erg lekker, maar het hoofdgerecht (vispotje met rijst) vond ik behoorlijk smaakloos. De meegeserveerde rijst rook vreemd en smaakte niet lekker. Ik heb zelfs aan het personeel gevraagd of het altijd zo ruikt. Volgens de heer van het personeel was dit een normale geur voor dit gerecht, zeker geen aanrader. Het vlees van mijn mede tafelgenoten was droog en ook niet erg smakelijk.

Geen herhaling van onze kant!

31. Ik heb hier een keer gegeten met mijn vriend.

Ik ben vegetariër en nam (een van de weinige) vegetarische gerechten: tortilla met groenten.

Het was heel flauw, niet lekker en eigenlijk zelfs zonde van het (weinige) geld. Ik had liever wat meer betaald voor een gerecht met meer smaak.

De service was wel erg goed en de sfeer ook wel.

32. Jo 273 punten

Vorig week wezen eten. Aanrader is brood met knoflookboter, is erg lekker. Vlees is qua kwaliteit slecht. Droog vlees, friet en groenten waren goed. Maar over prijs mag je niet klagen want die is echt laag, maar betaal liever paar euro mee zodat ik een mals stukje vlees krijg. Bediening was wel heel erg goed, zeer vriendelijk.

33. Wij hebben hier afgelopen zaterdag rond de klok van half 7 gegeten. Het was druk, maar de vriendelijke bediening wist voor ons ruimte te maken aan de bar. En binnen een kwartier zaten we aan een tafeltje. Leuke mensen, heerlijk eten voor een hele redelijke prijs. (met z'n 3-en waren we 50 euro kwijt VHN).

Zou willen dat in Zwolle een dergelijk zaak zat!

Helemaal leuk!

34. Heb hier een aantal keren gegeten in combinatie met een bezoek aan de bioscoop. Het is wel zo dat het hier vaak te druk is. Heb een keer bijna een uur moeten wachten op een tafel. (Had ik maar gereserveerd...). Verder was het eten iedere keer nog lekker. Geen aanmerkingen hierover. De bediening is niet altijd even aardig, maar dat snap ik wel als het altijd zo druk is..

Leuke kaart! Leuk concept, en de prijzen zijn student-vriendelijk.

35. men. 10147 punten

Ben er al enkele keren geweest...
    Bediening leuk& spontaan.

Eten is er erg goed. De prijs is ongelooflijk laag dus een fooi kan er zeker af. Kei gezellig.

36. Ik heb pas één keer in de Dromaai gegeten. Maar ik kan en zal het niet afkraken.

Het is een erg druk, jazeker, restaurant naast de bioscoop Carolus. Je kunt er (dit vind ik leuk) ook eerst eten en dan naar de bios.

De Dromaai is druk maar ze hebben er lekker eten. Toen wij gingen moesten we ronduit een kwartiertje wachten. Maar het was heel gezellig.

De bediening was spontaan en vooral attent. Het eten was lekker. Zeker weten een aanrader!