Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Sixty-Four

Corona informatie

1420081262 67
1528819836 70
1552120959 70
1575422082 70

1. Voor het eerst geweest n.a.v. de gift for 2 box t.w.v. 49 euro. Ontvangst en bediening is keurig, na uitleg van de box kwamen de gerechtjes op tafel.

Nou, echt geen culinair hoogstandje... Wat plakken brood en roomkaas rolletjes met carpaccio, gehaktballetjes met weinig smaak, 4 stukjes kip in een sausje, warme champignons, een beenhammetje, broccoli en wat friet.

Voor 49 vonden we het gewoontjes, niks aparts... Als ik het zonder de bon had moeten betalen dan duur. Glaasje wijn 3,70...

Afzuiging in het restaurant hebben ze ook niet, alles stinkt naar knoflook en het is erg heet daarbinnen. Voor ons geen 2e keer meer.

2. Weinig echte gezonde dingen op de kaart. Een kleine salade besteld voor 5,75, deze zat vol saus en spekjes. Het hoort een beetje bij tapas, maar ik vond het eten erg vet. Het was best lekker maar prijs-kwaliteit vond ik niet super.

3. Een klein knus restaurant, waar de bediening erg vriendelijk is. Wij hadden een bon voor 'Tafelen voor 2'. We hebben heerlijke hapjes gegeten. Wat ook overheerlijk was, was het dessert 'Amuse'. Deze was niet inbegrepen, maar voor het geld hoef je het niet te laten. Voortreffelijke keuze, waar we zeker nog eens naar toe zullen gaan.

4. Erg jammer. Het eten was lekker en het restaurant gezellig, maar allergieën worden niet serieus genomen door de kok. Ik had voor het eten aangegeven allergisch te zijn voor uien. De kok bleef echter zeer hardnekkig uien strooien over zo'n beetje elk hapje dat op tafel kwam. Ook werd er niet aangegeven dat er ui was verwerkt in sommige hapjes, waardoor ik het uiteindelijk alsnog heb gegeten. Ook het aangeven van mijn allergie na elke ronde hielp niets. Toen ik hem na het eten sprak over mijn allergie kreeg ik als boze reactie te horen dat hij hier echt geen rekening mee kon houden, als ik echt allergisch was geweest had ik het wel minstens een dag van te voren aangegeven. Het is inderdaad wel een beetje veel gevraagd om je klanten serieus te nemen en niet overal ui overheen te strooien voordat het wordt geserveerd, duidelijk mijn fout. Een supergezellige avond met collega's afgesloten met ontzettende buikpijn. Bedankt kok van de amuse! Hier kom ik helaas nooit meer terug:) mensen met heftigere allergische reacties dan alleen buikpijn, pas op..

5. Slecht geregeld. We hadden een bon van tafelen voor 2 t.w.v. 65 euro. Ik moest uiteindelijk nog 25 euro bij betalen, hebben amper iets te eten gehad. Zat nog lang niet vol van het eten. Moesten lang wachten, voor dat geld bij elkaar hadden we net zo goed in een 5 sterren restaurant kunnen gaan eten.

6. Een absolute aanrader! Het eten is altijd top en ook de bediening stelt nooit teleur. Je kunt voor een goede prijs lekker lang (of kort) tafelen. Het enige minpuntje is dat de keuken soms vroeger dichtgaat en je niet meer terecht kunt na een uur of 19:00 als je niet gereserveerd hebt.

7. Hoewel de naam anders doet vermoeden zijn het 'gewoon' tapasgerechten.
    Het eten was over het algemeen goed, maar niet altijd vers bereid (magnetron).
    De huiswijntjes smaakten prima.
    De service was prima, vriendelijke ober en goede uitleg van het concept.
    We zaten alleen in het restaurant, de muziek was aardig, maar het restaurant is gewoon sfeerloos.

8. Op een zondagavond om half 8 binnen komen, met op het eerste oog 3 tafeltjes vrij. De mededeling luidt; " u kunt misschien om 8 uur wel terug komen, maar de keuken gaat om 9 uur dicht. We zitten op het moment op een piek dus u kunt beter een andere keer terug komen." Dat doe ik dan maar niet. Staat ook duidelijk op de site (evenals hier op eet.nu open tot 22.00) dat je zelfs om 20.30 kunt reserveren.

9. Had hiervan gehoord via een vriendin. Het restaurant zegt het al: je kunt kiezen uit amuses. Je krijgt van tevoren door de ober de werkwijze perfect uitgelegd waarbij ze je ook aanraden om gewoon voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht te doen, zodat je even adempauze tussendoor hebt. Je krijgt dus met andere woorden eerst de eerste gang bestellen en heerlijk opeten, daarna de tweede gang bestellen, enzovoort. De gerechten zijn allemaal even lekker en de prijs voldoet aan de kwaliteit van de gerechten. Zeer gezellige sfeer, mooie inrichting. Zeker leuk om een avondje met vrienden of familie te zitten!

10. Ik ben hier met een grote groep gaan eten, waarvan een persoon vegetarisch was. De sfeer is perfect en het eten is overheerlijk. Het was alleen veel te weinig. Wij zaten met 12 personen aan een tafel en kregen steeds 2 pannetjes met bjvoorbeeld 5 balletjes gehakt. Ik vond prijs tegenover de hoeveelheid eten die je krijgt buiten proportie. De persoon, waarvan ik van te voren had op moeten geven dat die vegetarisch was, kon dan de vegetarische gerechten eten, maar dat was niet zoveel. Zij heeft voor 25 euro wat friet, sla en een miniloempia gegeten. De verdeling van eten op tafel vond ik ook niet goed. Kortom, het eten is heerlijk, maar ik zal het niet aanraden om hier te gaan eten, of je moet het niet erg vinden om bij de patatzaak op de hoek nog een puntzak friet te gaan eten.

11. Uit het verleden zowel positieve als negatieve ervaringen gelezen.
    Onze ervaring is alleen maar positief!
    Heel goed eten. Veel keuze. Vriendelijke bediening en smaakvol ingericht.
    Lof aan de kok en de serveersters!!
    Wij komen zeker terug om geamuseerd te genieten van "De Amuse".

12. Zeer goed gegeten met happas-bon (2 pers. verrassingsmenu ) - brood & 2 tapas-3 soorten tapas-2 soorten tapas met groente en frites, heel compleet, netjes gepresenteerd (broccoli was wat sober, maar de rest super) en goed te betalen (35 euro & 30 euro bon) voor bovengenoemde tapas, 2 desserts, 2 koffie en 7 drankjes. Negatieve ervaringen met bediening waren in ieder geval niet herkenbaar, hooguit te vriendelijk. Ook al stonden ze maar met z'n 2en op 40 klanten, we hebben niet meer dan 10-15 minuten hoeven wachten tussen gangen/drankjes door.

13. Lia en Eric

En wat hebben we lekker gegeten!!!! We hadden een tapas kaart van de Hema en hebben ons bij De Amuse laten verrassen. Een ware aanrader!

14. Zeer de moeite waard.
    Prettige attente bediening, die goed in de gaten heeft wanneer er weer besteld moet worden. We hoefden niet lang te wachten op onze bestelling, ondanks dat er boven een grote groep zat te eten.
    Alle gerechtjes, die wij hebben gegeten, smaakten uitstekend.
    En ook de cappuccino was zeer goed: heet en goed van smaak.
    En de prijs-kwaliteitverhouding was ook goed.
    Kortom een echte aanrader!!!

15. Met zn 2en op een vrijdagavond gegeten. Aardige attente bediening en we hebben rustig de kaart kunnen bestuderen. Na een aantal keuzes gemaakt te hebben erg lekker bereid eten gekregen.

Het interieur deed een beetje "cash and carry" aan maar dat is niet het belangrijkst.

Met 2 mensen eten kan prima, ik kan me voorstellen dat het met een groep lastig is.

Kortom, best een bezoekje waard!

16. We hadden hier voor 10 personen gereserveerd. We konden niet a la carte eten omdat we met zo velen waren, dus we kregen een 3 gangen menu, die uit verschillende hapjes bestond. Het was een grote aanfluiting. We moesten 24.50 pp betalen. Met name de bediening was erg slecht. Moest zelfs naar beneden lopen om te vragen of we wat te drinken konden krijgen. Ook werd er geen dessert geleverd. Al met al, ons zien ze er niet meer.

17. Hans

18. Lekker gegeten!

Ruime keus en voor ieder wat wils...

Hier is het eten altijd perfect, qua keuze, prijs en hoeveelheid.

Service is ook perfect..

Gewoon niks te zeuren.

Liefs Hester en Rilana.

19. Voor de 2e keer gegeten. Opnieuw was het eten goed, echter de bediening was gisteren meer dan slecht.
    De dame die ons bediende deed dit op een manier om klanten weg te jagen. Lang wachten voordat het eerste drankje kwam. Ze vertelde dat de 4 soorten soep niet beschikbaar waren, want het was de dag ervoor druk geweest, beperkt dessert, liever geen friet bestellen er stond namelijk te weinig personeel in de keuken en ga zo maar door.
    Ook bracht ze 2 keer de verkeerde wijn.

20. Het voor en hoofd menu waren erg lekker tot we toe waren aan het toetje wat bij ons menu hoorde. De serveerster kwam bij ons met de mededeling dat ze helemaal geen desserts hadden, terwijl we 6 weken eerder al gereserveerd hadden voor 11 personen! Echt schandalig! Vanaf dat moment sloeg de sfeer om en werden we het restaurant zowat uitgekeken!

21. Lot en Beej

Erg tevreden! Gezellige sfeer, erg knus. Lekker eten voor een goeie prijs. Niet alleen het eten was lekker ook de bediening. De bediening was erg vriendelijk en meedenkend. Zeker een aanrader!

22. Ik vond het tegenvallen. Erg veel knoflok, en de caesar salade was GEEN caesar salade, een goedkoop pakje sla met wat goudakaas daarin, het zag er niet uit en smaakte ook niet.

23. Heerlijk eten,mals vlees,goede wijn in een prettige omgeving.

24. Erik de Boer

Lekker gegeten, in inderdaad een gezellige, Nijmeegse sfeer. Ruime keuze dus voor ieder wat wils.