Voldoende parkeermogelijkheden in directe omgeving.

Nabij station Heyendaal.
    Bushalte aanwezig op 50 meter.

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

1321903080 81
1412619097 76
1485191912 84
1581955664 83

1. Het eten en drinken was prijs kwaliteit helemaal prima, bediening helemaal goed zeer meedenken en bereid om kleine verandering aan te brengen.
    Was wat luidruchtig maar ook daar werd over meegedacht hoe het voor ons dan zo was dat we er niet veel last van hadden.

Al met al een Aanraden.
    Groet José en marjolein.

2. Afgelopen vrijdag 13 maart heb ik bij de 4 Heeren een afscheidsborrel gevierd en aansluitend met een gezelschap blijven eten. Ik heb voor deze gelegenheid gekozen vanwege de centrale ligging en parkeermogelijkheden maar ook vanwege de dinerkaart. Ik ben meer dan tevreden over de keuze en kijk terug op een bijzonder prettige middag en avond. Er werd uitstekende zorg verleend aan mijn gasten bij de borrel. De bediening was vriendelijk en attent. Ondanks dat de borrel wat uitliep was dit geen probleem voor de tafel die ik had gereserveerd. Mijn gasten waren zeer te spreken over de keuze op de dinerkaart en nog meer over de smaak. Ik kijk terug op een geslaagd feestje. Team 4 Heeren: hartelijk dank!

3. Regelmatig kom ik hier voor lunch of diner, afgelopen keer heerlijke heilbot gegeten! Het personeel is zeer vriendelijk en zorgt op een nette manier ervoor dat je aan niks te kort komt. De sfeer van het restaurant is zakelijk maar erg gezellig. Wat ik persoonlijk erg leuk vind aan dit restaurant is dat je direct contact hebt met de eigenaren. Zo komen ze eigenlijk altijd even vragen of alles naar wens is, en tonen interesse in hun klanten. Zo komt de kok regelmatig uit de keuken om even het gerecht toe te lichten en om te vragen of alles naar wens is.

Wat mij betreft is dit restaurant zeker aan aanrader!

4. Deze week wezen eten bij dit top restaurant. Gelukkig hadden we gereserveerd want na een uur zat het restaurant vol!

Na een goede Hertog Jan kregen we al snel ons heerlijke voorgerecht (carpaccio). Als hoofdgerecht nam ik de pasta met zalm en mijn disgenoot de tournedos, die werden na ongeveer 20 minuten geserveerd.

Ook de hoofdgerechten waren lekker en er was veel aandacht aan besteed! We zaten door de goede porties zo vol dat we geen nagerecht meer namen maar koffie, die werd ook snel gebracht door de charmante bediening!

Kortom super restaurant, we komen snel terug!

5. Leuk personeel die regelmatig vroegen of we nog iets te drinken wilde en of alles naar wens was. Heerlijk gegeten! Borden waren (zeker voor de prijs) rijkelijk gevuld.

6. Een keer op het terras gegeten. Niks bijzonders, zonde van het geld.

7. Hier met een grote groep wezen eten. Vooraf hebben we een hele tijd op het terras gezeten, een prima stekje. Daarna gingen we dus aan tafel.

We gingen allemaal voor het keuzemenu, op zich meer dan voldoende keuze, maar niet heel erg spannend.

Het brood vooraf was lekker, de smeerseltjes niet heel spannend. Nadeel van zelf brood snijden is dat werkelijk alles onder de kruimels ligt en de pitjes die op het brood horen te zitten op de tafel belanden.

Leuk detail was dat we allen een amuse kregen, deze was lekker (zalmmousse) maar niet speciaal.

Vervolgens kwamen de voorgerechten, de soep was erg lekker, zo ook de carpaccio. Bij de vitello tonnato zaten hele ansjovisjes op het gerecht, niet voor iedereen een succes. Het paddestoelenpotje was oké, maar het waren wat weinig paddestoeltjes.

Daarna kwamen de hoofdgerechten. Twee dames van ons gezelschap waren zwanger en hadden gevraagd om doorgegaard vlees. Dit was netjes gebeurd bij de trio en de runderreepjes in de salade met asperges, maar helaas was het vlees van anderen ook behoorlijk ver (zeg maar gerust doorbakken) doorgegaard. Ook zat er bij de trio hetzelfde sausje als dat er bij het brood zat. Jammer.

De gevulde paprika was lekker maar niet spannend. De asperges in de runderreepjessalade waren voorgekookt of zo want ze waren snotgaar. Wel lekkere frietjes (waar al mayo bij zat, pluspunt), weinig spannende sla.

Tot slot het toetje. Terwijl een groot deel van de groep hun dessert al kreeg, zaten nog 4 mensen te wachten op hun toetje. Hier ging het om een kinderijsje (bolletjes ijs met slagroom) en 3 maal de brownie met witte chocolademousse.

Na een tijd gevraagd waar het bleef, door miscommunicatie was er nog niets doorgegeven (dit hoorden we achteraf), dus met spoed werden de brownies ontdooid en opgewarmd. Helaas, er zat nog ijs van binnen dus deze hebben we dan ook niet opgegeten. Ook het Likeur 43-ijs was een teleurstelling, het enige dat er Likeur-43 aan was, was het glas er omheen.

Ons ongenoegen hebben we geuit en dit werd netjes opgelost door een fles wijn van de rekening te halen en ons nog een fles wijn mee te geven.

De bediening deed hun best, maar op het moment dat het drukker werd in de zaak werd de keuken onzorgvuldiger, dit konden wij duidelijk merken (doorgegaard vlees, dingen vergeten). Daarbij ging de bediening ons op het laatst wat uit de weg omdat ze wel door hadden dat we niet heel tevreden waren.

Conclusie: Mooie, sfeervolle zaak (het was wel koud! Iets hogere temperatuur zou aangenaam geweest zijn). Jong personeel in zowel de bediening als in de keuken dat hun best deed, maar wat dus niet volledig professioneel was. Eten aardig maar niet spannend. Jammer is dat we zelf moesten vragen om iets van compensatie, er waren vele excuses, maar als klant wil je gewoon horen dat het verkeerd is gegaan en sorry daarvoor. Niet een enorme aanrader maar ook niet bar slecht.

8. Op Valentijnsdag 2014 daar gegeten. 3-gangen a la carte voor €27.- Was prima kwaliteit voor "weinig"! Voor herhaling vatbaar.

9. Eric Putters

10. Afgelopen week ben ik met mijn man bij Restaurant De 4 Heeren in Nijmegen gaan eten.
    We namen het nieuwe 3-gangen menu voor 23,95.. Ik had eerst mijn twijfels over mijn hoofdgerecht, maar uiteindelijk was het geweldig lekker!
    Ik kan iedereen de gemarineerde Spareribs aanraden!! Ook het voorgerecht en het dessert waren lekker!
    Kortom, een geslaagde avond!

11. Laura Roosendaal de Graaff

Na op de restaurantsites te hebben gezocht naar restaurant met glutenvrije kaart, hier terecht gekomen verleden zondag.
    Bij binnenkomst nog even voor de zekerheid gevraagd of glutenvrij mogelijk was, maar was geen probleem zeiden ze. We kozen voor een 3 gangen verrassingsmenu.
    Het voorgerecht was dan ook geen probleem en was lekker. Toen het hoofdgerecht op tafel kwam, heb ik maar even voor de zekerheid gevraagd of de mayonaise bij de patat wel glutenvrij was. Is namelijk heel vaak niet zo.
    De jonge dame van de bediening ging het even navragen in de keuken en dat bleek dus niet het geval te zijn, maar erger nog: de patat ook niet!
    Op mijn vraag wat ik dan bij het vlees en de groente kreeg, zei zij doodleuk: niks.
    Daar werd ik niet echt vrolijk van en op mijn vraag of er dan toch nog rijst of iets anders bij kon, ging ze weer naar de keuken.
    Ze zouden Mie gaan maken, dat duurde natuurlijk even voordat dat klaar was (ondertussen het meest van het hoofdgerecht op) en het smaakt ook niet echt bij het wel overheerlijke vlees en de gemengde sla.
    Toen ik later (de heel jonge kok)er zelf op aansprak en hem de tip aan de hand deed om een zak Aviko Rösti(die is wel glutenvrij en kan in de koekenpan gebakken worden) in de vriezer te leggen, zei hij dat hij het heel vervelend vond voor mij. En hij noemde het een goed "leermoment".
    Ja, heel leuk, maar daar heb je ook niet zoveel aan dan. En verder hebben ze er ook niks mee gedaan, in de vorm van enige compensatie, jammer. Er kan nog veel verbeterd worden in menig restaurant voor mensen met een glutenintolerantie.
    Het maakt het uit eten gaan heel vaak minder leuk, want zulke dingen gebeuren nog maar al te vaak. En het is echt niet zo moeilijk om iets lekkers/leuks te maken op glutenvrij gebied.
    Het dessert, fruit met ijs, was lekker.

12. Maikel

13. Hier al eerder geweest en toen vooraf geen amuse, dit vind ik wel een verbetering.

Gisteren weer heerlijk gegeten voordat we naar De Vereeniging gingen, voorgerechten waren uitstekend en het hoofdgerecht was echt heerlijk, de vis was precies goed en heerlijk op smaak, ik zelf had de roodbaars en mijn vrouw bestelde schol (beide een aanrader)

Was alleen niet echt druk, dit vonden wij vreemd want het totaalplaatje ziet er goed uit, goede bediening, heerlijk eten en een leuke sfeer met het cafe voorin.

Wij komen graag terug.

Eén vorige recensie
  14. Karin & Lard

Afgelopen week onze afstudeerborrel gehouden bij De 4 Heeren. Een borrel voor 75 man inclusief een buffetje in de vorm van saté, beenham, stokbroodjes en salades. Vanaf de aanvraag van de offerte tot en met de laatste ronde en de rekening duidelijke afspraken en goeie service.
    Er was meer dan voldoende bediening aanwezig om ook naast onze gasten het restaurant gedeelte gewoon draaiende te houden.
    Wat ons betreft een aanrader voor borrels, besloten feestjes of gewoon voor een hapje of een drankje met een kleiner gezelschap.

15. Maandagavond met mijn 10-jarig dochtertje heerlijk en gezellig gegeten.
    Ik had sliptong met frites en een uitstekende komkommersalade en mijn dochter die niet veel eet, had een volwaardige maaltijd aan een tosti met garnituur.
    Nadat zij een cassis had gedronken vroeg zei daarna om water. Er werd niet onmiddellijk een flesje water open getrokken, maar gewoon kraanwater gegeven. Komt toch plezierig over!
    Alles was gewoon prima in orde, voor herhaling vatbaar dus.

16. Nillesen

Goed gegeten, alles zag er keurig uit, smaak was prima in balans en de kennis van de wijnen was aanwezig.

wij komen hier zeker nog eens terug (aanrader)

17. André van Vliet

Heel lekker gegeten, sfeer en service was uitstekend.
    Ik heb een glutenallergie, en dat was helemaal géén probleem, ik kon overal uit kiezen, de koks pasten dan het eten aan, heerlijke glutenvrije broodjes gegeten, geweldig !!

18. We hebben vandaag heerlijk gegeten, de sfeer was goed en de bediening was vriendelijk, voor herhaling vatbaar. Bedankt.

19. M. van Schijndel

29 januari hebben we een recensie geplaatst na een teleurstellend avondje uiteten, met o.a. dat we kipsate kregen terwijl we varkenshaas besteld hadden.
    Hier is meteen een reactie van Rene van Beuningen op gekomen die het zeer betreurde dat dit was voorgevallen, en nodigde ons uit om op zijn kosten met het zelfde gezelschap een heerlijke varkenssate te komen eten.
    Afgelopen zondagavond 12 febr. hebben wij een zeer lekker etentje gehad.
    Het voorafje (alle vier verschillend) was erg goed en de varkenshaassate was super met een lekkere satesaus.
    Bij deze een hartelijke dank voor het reageren en de kwaliteits bewaking. Wij komen graag nog eens eten.
    Met vriendelijke groet, Marcella van Schijndel

20. Op zaterdag avond hier gegeten we komen er vaker en elke keer weer enorm lekker eten! Dit keer een 3 gangen menu voor 19'50 genomen. Snel geholpen ondanks drukte en erg lekker weer. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam ondanks drukte snelle service. Zeker een aanrader!

Eén vorige recensie
  21. Toornend

22. Prijs/ kwaliteit verhouding was goed. Kwaliteit bediening matig/slecht: Wiebelend tafelblad, fles rode wijn op tafel niet ontkurkt, kaasplankje zonder bestek uiteindelijk vorkje met ijslepel!

Café muziek voor een restaurant?

23. richard dercksen

Compleet 3 gangenmenu gegeten, iets te weinig frites maar er werd gauw wat bijgebracht. Verder alles meer dan ok! Zeker voor herhaling vatbaar (ps : het rosebier Liefmans is erg lekker)

24. Heerlijk gegeten vorige week met 10 personen. Prijs kwaliteit mooi in balans, tijd tussen gerechten niet te lang en erg vriendelijke bediening. Minpuntje waren de glazen, die waren niet allemaal schoon. Dat werd overigens prima opgelost! Zeker voor herhaling vatbaar...

25. Berend Geurts

Vandaag heerlijk gegeten bij de 4 Heeren (ze zijn ook op maandag open) in een ongedwongen sfeer. We hebben gekozen voor een verrassingsmenu vlees en een verrassingsmenu kip. Het eten was erg goed en gezien de prijs/kwaliteit-verhouding een tip!