Hier zie je hoe de meningen over de Corfu verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Het eten bij Corfu was zeer goed! De bediening was verder prima en de eigenaar was behoorlijk grappig. Je zit lekker dicht bij de Waal.

2. Perfect! Echt lekker eten. Je krijgt veel en de bediening is altijd vriendelijk.

3. Wij zijn onlangs hier gaan eten en erg teleurgesteld. Twee van onze kinderen studeren in Nijmegen en daarom waren we met de hele familie hier gaan eten. Wat een mooie avond had moeten worden, werd verpest door de slechte en onpersoonlijke bediening. Het eten is niet goed en niet slecht; niveau goede magnetronmaaltijd. Eens en dus nooit meer.

3,4
  4. Dagje Nijmegen met als afsluiting een overheerlijk diner bij Corfu. Al heel wat Griekse eetervaring, maar zo lekker als hier nog niet gehad! Mousaka voortreffelijk (rest ook) en ik kreeg mijn plate niet op.........? Bediening top/snel/ en gezellig! Al met al een mooi restaurant met tijd voor een praatje!

5. harrie van strein

Slecht, ovenschotel, de gevulde aubergine met een champignon begamel vulling ter waarde van 1 euro inkoop. De gyros was ronduit vet en zelfs ook nog droog (gister gesneden?)

Een slechte ervaring, misschien is drukte van de vierdaagse een probleem voor de keuken.

Over de bediening niet veel te klagen, ondanks de drukte.

Daarom een voldoende voor de bediening.

1,7
  6. Maud

Zeer slecht restaurant. 2e keer dat we hier gingen eten. Manager erg onvriendelijk.

We hadden een fles rose besteld, maar deze vonden wij niet lekker. We hebben dit aangegeven en ons werd aangeraden om maar gewoon door te drinken, dan smaakte het vanzelf wel.

Manager kwam zelfs nog met de kaart aan om te laten zien dat het een goede wijn was.

Tja, ik vind het een erge slechte service dat ze de wijn niet eens terugnemen.

7. Ik kom hier al meer dan 10 jaar en iedere keer weer eet ik heerlijk, samen met mijn gezin. Zeker een top aanrader, niks op aan te merken.

Eten is heerlijk en van goede kwaliteit en de bediening is ook goed en netjes. Eten is zeker wel Grieks, niet vettig en lijkt idd iedere keer lekkerder te worden!

Sfeer is heerlijk. Als het (erg) druk is vind ik de bediening nog niet extreem lang duren in vergelijking met andere restaurants.

Prijs/kwaliteit verhouding ook goed, je krijgt zeker waar voor je geld en de drankjes zijn net zo duur als overal.

Zeker een aanrader als je een super gezellige avond wilt met heerlijk eten!

Zeker een restaurant waar je gewoon gegeten moet hebben! Super! Een echte aanrader.

Geweldige ervaringen met dit restaurant.

8. Wij hebben het heel erg gezellig gehad, de bediening was gezellig en goed.

Niets was ze te veel, er werden op verzoek ook foto's gemaakt. Het eten was super, en toen ze in de gaten kregen dat we iets te vieren hadden was het toetje een zee van sterretjes voor het feestbeest. En natuurlijk heb je bij de Waalkade een prachtig uitzicht.

9. Fam. Godefrooij Wijchen

Komen hier al jaren, ben nog steeds erg tevreden. We zijn gek op Grieks eten en hadden nu twee keer koks specialiteit.

Kunnen haast niet wachten tot we weer naar Kos kunnen, een top eiland met bijzonder vriendelijk volk en natuurlijk lekker Grieks eten.

Corfu is bijna zoals in Griekenland, alleen de prijs is iets gunstiger in Griekenland.

Groetjes J en J.

10. Het eten was super, we hebben het erg naar ons zin gehad in dit gezellige restaurant. Complimenten voor de kok.

11. Het eten was redelijk, de bediening ook, maar de wachttijden zijn veel en veel te lang. Er is iets mis met de communicatie in de keuken want met zo een kaart en zoveel ervaring als restaurant in Nijmegen moet het toch niet zo moeilijk zijn om gerechten binnen een redelijke tijd na elkaar te serveren.

Aan de drank ligt het dan niet, want dat kunnen ze wel serveren. Maar bij de wijn hoort een gerecht en daar moet behoorlijk lang op gewacht worden.

3,4
  12. Erg lekker gegeten, gezellige bediening en heerlijke keuze uit wijnen. En een hele aardige eigenaar. Of we zelf in Griekenland waren, zo'n leuke sfeer!

13. We komen hier al bijna 20 jaar en steeds weer is het eten fantastisch. De bediening is goed, het kan iets sneller, de prijs is goed, en de eigenaar is een goede gast.

Zeker een aanrader als je gezellig en lekker wilt eten.

14. schoonenberg

Mijn ervaring met corfu.

Mijn partner en ik waren laatst uit eten bij Corfu.
    Het eten op zich was prima, maar de bediening was matig tot slecht. Het duurde lang voor het eten er was en toen het er was kreeg ik het verkeerde. De eigenaar heeft dat toen goed opgelost/ dus wilden we vandaag hun een nieuwe kans geven. Deze avond was erg belangrijk voor mij familie en mij omdat dit de laatste avond was dat mijn vriend en ik samen zijn voor lange tijd.

Nu hebben we een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Toch maar gevraagd waar het eten bleef, sorry, sorry er zijn dingen fout gegaan in de keuken, uw eten is er nu binnen vijf minuten.

Na nog vijftien minuten gewacht te hebben hadden we er genoeg van en om de rekening gevraagd.

Hierna tien keer excuses gekregen. Toen werd er een andere serveerster naar ons gestuurd om nogmaals excuus aan te bieden en ze zei dat het eten nu gelijk gebracht kon worden.

Nu, voor ons hoefde het niet meer en we zijn wegggegaan, nadat we wel de volledige bedrag hebben moeten betalen voor het voorgerecht en drankjes.

15. Ik heb afgelopen weekend met een aantal kennissen van mij bij Corfu gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed. De baas was erg vriendelijk en kwam vragen of het eten gesmaakt had.

Het is zeker een aanrader. Een van de beste restaurants van Nijmegen, vind ik zelf.

16. 25-09-2009

Voor de derde keer bij Corfu geweest.

Het lijkt of het eten steeds lekkerder wordt.

We hebben een drie gangen menu genomen en een heerlijk karafje wijn. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

De bediening was top, niks op aan te merken.

Voor de echte sfeer moet je natuurlijk in Griekenland zijn.

Maar voor ons een goed restaurant als we zin hebben in Grieks eten.

17. Ontzettend slechte bediening en de baas erg onvriendelijk.
    Er hangt een neppe sfeer.
    Het eten was middelmatig en veel te vettig. Geen echte Griek, alleen de naam is Grieks.

Absoluut geen aanrader. Prijzen belachelijk hoog voor wat je krijgt.

18. Marc

Het eten was erg middelmatig, de bediening slecht en erg langzaam en we voelden ons er niet welkom.
    De taramasalata was erg vettig en er zat gewoon teveel knoflook in de Tatziki (en ik houd knoflook!)
    We kregen er niet eens brood bij om te dippen.
    Ik had de visschotel als hoofdgerecht en het leek wel of alles gefrituurd was, gewoon te vet.
    Het vlees was te lang gebraden en daardoor taai.
    Na erg lang wachten kwam uiteindelijk het drinken, maar tegen die tijd hadden we onze maaltijd al half op.
    Een erg negatieve ervaring en ik kom er zeker niet terug.

19. Eten en sfeer waar gewoon heel goed, niks op aan te merken, maar de bediening was in ieder geval deze avond erg slecht: Niet zien als het drinken op was, 2 keer naar de bar gelopen omdat ze gewoon niet kijken ondanks dat je als een gek met je arm aan zwaaien bent! En de rekening vragen en vervolgens vergeten.....etc. Niet echt geweldig dus!

20. Heerlijk eten. Vooral ook het voorgerecht (panacia?)was fantastisch!! Niet alleen kwaliteit maar ook kwaliteit zeer hoog. Waalkade is gewoon heerlijk qua uitzicht en ambiance.

21. Leuke baas , gezellig ,aanrader en mooi uitzicht

22. opvallend was dat het vlees niet te gaar was en niet rauw. precies goed. als je met zijn tweeen eet is het wel wat rumoerig in het restaurant. maar voor herhaling vatbaar.

Vorige pagina