Corfu in Nijmegen

De gezelligste Griek aan de Waal!

Holland Casino

Gesloten

• 24 dec
  • 1e Kerstdag – 25 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Welkom bij Grieks specialiteitenrestaurant Corfu!
Al meer dan 20 jaar zijn wij gevestigd aan de Waalkaade in Nijmegen.

Waan u in het echte Griekenland, maar dan aan de Waal!

Ons restaurant heeft een capaciteit voor 180 zitplaatsen. Genieten van een romantisch diner aan het water met z'n tweetjes, of heeft u iets te vieren met de familie of bedrijf. Het maakt allemaal niets uit.

Parkeer uw auto aan de Waal of in de overdekte parkeergarage van Holland Casino en u bent met 2 minuten lopen bij ons restaurant!

Corfu heet u van harte welkom in Nijmegen!

5. Betalen Visa Master Card American Express pin

1449203228 71
1463482027 75
1492039624 66

1. Willem Uittenbosch

Bijzonder slechte ervaring bij dit restaurant.

Bediening laat beslist te wensen over. Hele jonge niet ingewerkte meisjes bedienen je, zonder te weten wat zij kunnen aanbevelen cq wat er op de kaart staat.
    Een krop sla met weinig ingrediënten en een plak feta kaas geserveerd in een soepbord, kost 13 euro, en is niet weg te krijgen.

Griekse schotels zoals uitgekozen kunnen zonder een liter wijn niet worden opgegeten. Veel te droog doorgebakken ! Reclameren helpt niet want het bedienend personeel begrijpt niet wat ze er moeten doen.

Het enige wat klopte was de rekening.

Bijzonder slechte tent.

2. Als hoofdgerecht een stoofpotje wat lang gegaard zou zijn volgens de kaart. Tijdens het eten bleek het vlees van binnen nog bevroren, waarop medewerkster zei dat de magnetron waarschijnlijk kapot was. Het bleek al de tweede te zijn die terug genomen was. Ze voelde aan tafel met haar vinger aan het vlees en nam het bord mee terug. Behalve dat het ijskoud was was het vlees erg taai. De manier waarop het personeel omging met deze fout was helemaal slecht. We voelden ons ongehoord. Al was er voor het ongemak een drankje aangeboden. Niets, gewoon de volledige rekening betalen. Voor ons een reden om dit niet meer aan te bevelen.

3. Lekker eten, salade bar oké. Goede en snelle service.

4. h.nederbragt

Slechte ervaring! Om half zeven tafel gereserveerd. Drankjes besteld, maar wijnkaart op tafel was niet meer geldig. Doe 'm dan weg! Menukaart pas na een uur gekregen ondanks vragen. Collega komt zo!
    Ondertussen worden wel niet bestelde schotels bij ons op tafel gezet! Op tweede drankje minstens half uur moeten wachten.
    Voorgerecht : soep koud en niet lekker. Gevulde champignons waren lauw. Hoofdgerecht uiteindelijk wel goed maar ons werd niet gewezen op het saladebuffet!
    Er moet duidelijk iets veranderen willen wij hier nog een keer terugkomen.

5. N. van Breugel

We hadden gereserveerd online. De week zelf nogmaals gebeld om aantal te wijzigen. Echter bij aankomst stond er geen tafel klaar voor 10 personen. Het duurde erg lang voor we alle gerechten kregen. Ook het kunnen bestellen van drinken was moeizaam. Er was te weinig personeel voor aantal gasten die er waren.
    Voorgerechten vond ieder tegenvallen. Was ook lauw. Hoofdgerecht vond iedereen wel heerlijk al was dit ook niet heel warm.
    Vorige keer heerlijk gegeten. Nu was het erg matig. Helaas.

6. Heerlijk gegeten, lekker rustig omdat we op tijd waren.
    Super prettige bediening en voor mij een heerlijke plek aan de Waal!

7. Henk en Willie Walraven

Heerlijk en gezellig gegeten met prachtig uitzicht op de waal, de waalbrug en de boten.

8. Normaal altijd een goede ervaring bij Corfu maar dit keer was het helaas erg slecht. Eten was slordig geserveerd op het bord en het drinken moesten we steeds vragen en duurde lang voordat we het kregen. Het voorgerecht was niet super van smaak. Hoofdgerecht ging wel. Op de site staat 3 gangen menu voor 22.50 maar dat was niet meer zei een werknemer. Dus een lokkertje na mijn idee.
    Volgende keer nog een keer proberen, is het weer niet goed dan zijn ze een vaste klant kwijt ben ik bang.

9. Lekker eten en goede bediening in een leuke sfeer.
    Ik kan nog wel doorgaan maar wat wil je nog meer.

10. Heel lekker was en heel veel.

11. Nou, dit was wel erg zonde van onze avond. We vierden ons tweejarig jubileum van samenzijn en dat had speciaal moeten worden. Maar de zalm die ik bestelde was op, dus ik bestelde een andere vis, maar daar zaten graatjes in. De boontjes die erbij geserveerd werden kwamen overduidelijk uit blik, waren koud en er zat een of ander hard ding tussen. Er werd amper naar ons omgekeken, dus we konden geen tweede drankje bestellen, simpelweg omdat er niemand bij ons tafeltje kwam. Al met al viel onze speciale avond volledig in het water. Erg jammer omdat deze datum heel speciaal voor ons was. Ook over de saladebar werd niets verteld. We hadden online gezien dat je eenmalig iets uit de saladebar mocht pakken dus dat hebben we dan maar gedaan. Maar veel was er niet over, dus we hebben wat restjes kunnen pakken. Hier gaan we zeker niet meer naartoe. Voor goed Grieks eten zijn er betere plekken in de stad.

12. Het eten was goed, de bediening was niet goed. Geen informatie geven over de saladebar en geen interesse in de klant ofdat het wel smaakte en of alles naar wens was. De stoelen erg smerig. Ook werd er veel met het doekje uit een emmer met vies water de tafels gepoetst en met deze handen ook weer aan het bestek zitten.

13. Na een ongastvrij welkom een plekje gevonden. Daar ruim 10 min gewacht tot er iemand een kaart kwam brengen of bestelling op kwam nemen. Uiteindelijk vertrokken om ergens anders te eten waar ze wel blij waren met onze komst.
    Niet aan te raden hier te gaan eten.

14. Weer heerlijk gegeten in het restaurant waar we nu al zo'n 20 jaar komen! Eten is altijd genoeg, en de groente die je nog extra uit de saladebuffet mag opscheppen altijd heerlijk fris.
    Wat ons deze keer wel opviel is dat het restaurant wat verpauperd. Vooral de gele stoelen met stof zijn erg smoezelig met hier en daar opvallende vlekken, ook de stofwebben zijn hier en daar aan een stofbeurt ontsnapt! De dode vliegen in het bloemvaasje op tafel vonden we ook niet echt een frisse blik geven. Daar zou misschien wat aan gedaan kunnen worden. Maar al met al toch weer heerlijk gegeten! En volgend jaar... komen we misschien weer een hapje eten ;-)

15. Marian Robben

Wij hebben er werkelijk heerlijk gegeten!! Er was meer dan voldoende en je kan merken dat het met zorg is klaargemaakt. Wij komen zeker terug!!

16. Rasing

Heerlijk 3-gangenmenu gegeten voor een nette prijs.

17. Wat een prachtige locatie en wat een rust op de zaterdagavond (dat zijn wij in Zoetermeer wel anders gewend). Heerlijk gegeten van het 3-gangen-menu (ruime keuze) waarbij zelfs het gebruik van de saladebar zat inbegrepen. Met welkomstdrankje, vriendelijk personeel en volle borden kwamen we niets te kort. Een klein incidentje met mijn zieke schoonmoeder werd samen met ons keurig opgepakt. Als we voor service een 11 hadden kunnen geven, dan hadden we dat graag gedaan! AANRADER

18. De slechtste griek ever!

Bij een grieks restaurant heb ik nog nooit zo slecht gegeten.

De bediening was zeer traag (wachtijd voor het drinken minimaal 30 minuten per keer/eten duurde zeker een uur per gang).
    Ze hadden geen gyros, terwijl dit wel besteld en zelfs nagevraagd was! (Best raar voor een griek)
    kregen zomaar iets anders voorgeschoteld en daar moesten we dan maar mee akkoord gaan. (Niet dus)
    de eigenaar is vrij agressief naar klanten toe, totaal niet gastgericht.

Wij gaan hier nooit meer naartoe, wees gewaarschuwd!!

1,3
  19. Het eten was heerlijk, maar de bediening was heel slecht. Eerst moesten we al lang wachten voordat we onze drankjes kregen, alle gerechten erna duurden ook heel lang. Dit was niet alleen bij ons, maar ook bij andere gasten.

20. Prettige avond gehad met 3 Personen
    mooie inktvis ringen perfect, dorade goed gebakken en walnotentaart ijs en slagroom heerlijk. Wij komen zeker terug . Bedankt

21. Vanavond super calamaris gegeten, zelf gesneden en heerlijk gepaneerd om te zuigen zo zacht en daarna een heerlijk gegrilde zwaardvis. Alles was TOP, vriendelijke bediening, goede prijskwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

22. Mr. Hoogenboom

Een heerlijke restaurant! We zijn met 4 personen wezen eten. We hebben lekkere eten gehad, de bediening en de eigenaresse is heel vriendelijk en leuke mensen! We hebben ervan genoten!! Bedankt Corfu

23. Freek jansen

Verschrikkelijk! Nog nooit in zo een slechte tent gegeten. Na ruim een uur kwam ons voorgerecht en meteen daar achteraan kwam het hoofdgerecht. Er was van alles verkeerd aan en toen hier wat van gezegd werd, kregen we nog een grote mond ook van de eigenaar. Na afloop op een ontzettend asociale manier het restaurant uit gezet. Ga hier nooit heen, want het eten is slecht en de bediening nog slechter.

24. Gisteravond met vrienden weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zowel het eten als de wijn waren super. We waren met 5 personen en ik heb van iedereen gehoord dat ze genoten hebben. We komen hier zeker binnenkort nog eens terug!

Bedankt Corfu, het was weer lekker!!!

25. Mvr. Janssen

Een top restaurant. Leuke bediening, leuke mensen, erg lekker eten. We zijn met 6 personen geweest, iedereen vond het erg super!! Ben er trots op zeker weten weer langs komen!

26. Sandra Pelgrim

Bestaat dit nog in Nijmegen? Eigenaresse behoorlijk chagerijnig zit op een stoel en zo dirigeert ze haar personeel wat ze moeten doen! Medelijden met personeel want die waren super aardig! Eten viel daardoor tegen !Vrijdag avond zou het top drukte moeten zijn maar waren stuk of 5 tafels !Het zegt genoeg!Eigenaars moeten nog heel wat leren Jah aardig zijn naar je personeel! Is vast heel moelijk voor deze mevrouw!

27. Gisteravond een enorme tegenvaller. Wij komen al heel wat jaren met veel plezier bij jullie eten, maar tot onze verbazing was het gisteravond een stuk minder.
    Het begon met het brood in het mandje waar sommige echt erg droog waren, de bediening liet ook te wensen over en het eten werd verre van warm gereserveerd en het leek of de frietjes in oud vet gebakken waren en een keer extra de pan hadden gehad.

Jammer dit zijn we niet gewend van jullie, en helaas is het de tweede keer dat we niet tevreden waren. De keer hiervoor hebben we spies ook al terug gegeven omdat deze niet gaar was.
    Voor ons voorlopig geen Corfu meer.

28. Mister x

Ongelofelijk trage bediening... 30 min gewacht op drinken, gasten naast ons kwamen later en hadden eerder hun eten. Nooit meer!

29. Aangebrande zalm, lauwe wijn en inefficiënte bediening.
    Niet voor herhaling vatbaar!

30. Heerlijk gegeten met mijn familie van 5 personen, bij deze sfeervolle, gezellige, kwalitatieve maar vooral zo mooi aan de waal gelegen Restaurant Corfu! Met z'n allen hebben wij gekozen voor de 3-gangen menu. Als voorgerechten de dolmadakia en de manitaria gemista. En als hoofdgerecht 5 keer de overheerlijke olympus schotel, en wat fijn dat wij van de griekse saladebar gebruik mocht maken! En met een mooie afsluiting hebben wij genoten van de heerlijke Griekse desserts. Zeer vriendelijke en snelle personeel, mijn complimenten.

Bedankt Restaurant Corfu

Wij komen zeker terug.

31. Margriet

Ongelofelijk inefficiënte bediening, je moet overal om vragen. Dames zijn wel vriendelijk, maar traag! Eten is matig, tafeltjes zijn niet schoon.

32. Voor het eerst hier gegeten met me gezin, genoten van het eten en van de sfeer, de kids hadden allebei een girosschotel en me vrouw en ik een diversenschotel voor 2p. De diversenschotel was heerlijk. Goeie combinatie van vlees. De kinderen vonden de giros ook lekker. Personeel was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Carolien

Hier gegeten met mijn verjaardag, behalve heerlijk eten ook leuke bediening en zeker redelijke prijs. Voor liefhebbers van Grieks een aanrader (vooral de moussaka en de pikilia vooraf). Mooie, gezellige zaak, dus meteen een leuke sfeer.
    Complimenten aan de kok!

34. Van het weekend gegeten samen met mijn man en 2 kinderen. Heerlijk gegeten, ook hoefden we niet lang te wachten op ons eten. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook hangt er een gezellige sfeer.

We komen er zeker nog een keer terug!

35. Lekker gegeten bij dit Griekse restaurant. Leuke sfeer, vriendelijke bediening.
    Echte aanrader

36. Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten, het eten was zeer goed. Wij hadden een mix grill voor 2 personen. Het vlees was lekker sappig. Bediening was goed, lekker een ouzo gehad bij binnenkomst. Zeker een aanrader.

37. Ik heb heerlijk gegeten en het is zeker aan te raden om bij Corfu te gaan eten. De bediening was goed en het restaurant zag er goed uit!

38. Wederom heerlijk gegeten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. De combinatie van diverse warme voorgerechten werd mooi geserveerd op verschillende schalen, was heerlijk. De lamskoteletten zijn nergens lekkerder te krijgen! Zeetong voortreffelijk voor een zeer goede prijs. Ossenhaas met Metaxa saus heerlijk. Ook de wijnen van de wijnkaart zijn van goede kwaliteit.

Dit restaurant is een aanrader!

39. Jans 14 punten

Had de carpaccio vooraf, sommige stukjes waren heel erg droog en iets of wat verkleurd. Als hoofdgerecht de souflaki. Erg taaie stukjes. Bediening (jonge meisjes) komen heel knullig over. De glazen waren aan onze tafel niet schoon. Ik had sinas maar het glas rook sterk naar bier.

40. Deze week wezen eten bij Corfu. Sfeer was gezellig het zag er gezellig en sfeervol uit. Eten was minder. Voorgerecht zag er mooi uit, maar weinig smaak. Hoofdgerecht zag er goed uit, maar ook daar weinig smaak.
    Na het afruimen van de tafel heeft de bediening niet gevraagd of we nog iets wilden drinken of de dessert kaart wilden zien. Na 30 minuten zijn we zelf gaan afrekenen. De bediening was dus nergens te bekennen. Erg jammer. Voor ons niet de moeite waard om daar nogmaals te gaan eten.

41. Wij komen al zeker 20 jaar bij de Griek. Altijd erg goed gegeten. Natuurlijk zijn er op of aanmerkingen te maken over alles en iedereen maar de basis blijft het eten is erg goed en de sfeer is gezellig. Daarnaast kan het voorkomen dat als het druk is je iets langer moet wachten. Nou en je bent toch een avondje uit eten, anders moet je naar de automatiek gaan.

42. Paar weken geleden gegeten. Als vanouds lekker gegeten. Bediening heel prettig. Aardig en beleefd. Eten was ruim voldoende en lekker. Het griesmeel toetje is een absolute aanrader. Net als de lamsbout, stiffado en mixed grill.

43. Henk

45. Paar weken geleden heerlijk gegeten bij griekse restaurant corfu. Erg vriendelijke personeel niks aan op te merken. Veder was het eten prima! Wij komen hier zeker terug.

46. Jeroen tax

Een leuk en gezellig restaurant. Maar waar geld wordt bespaard op personeel: niet geintresseerd, onervaren, niet de service die je verwacht.

47. Via eet.nu hier terrecht gekomen! Een mooi restaurant en we konden een tafeltje met z'n tweeën uitkiezen. Drie gangen menu gekozen en lekker gegeten. Niet duur en het smaakte allemaal prima, borden niet te vol, ik had gyros met souflaki, was niet meer heel heet, mijn vriend had kip/varkenshaas en ossenhaas met saus, deze was wel heet! Puntje van opmerking, meeste personeel vriendelijk en vlot maar er was er ook een die niet veel zin had! Het is leuk als je uiteten gaat dat je bedient wordt door personeel die zin hebben om te werken. We komen zeker eens terug want het was heerlijk verder voor een leuke prijs.

48. We hadden van tevoren besteld, toen we kwamen wisten ze nergens van. Gauw 2 tafels bijelkaar geschoven, en met 2 meisjes van de bediening die zeer onvriendelijk waren, waarschijnlijk omdat er verder nog niemand was en ze nog geen zin hadden, hebben we een tijd moeten wachten. Het eten was aardig, maar de bediening niet. Zal niemand aanraden om bij Corfu te gaan eten, we zijn geweest op 12-12-2014.

49. Kan alleen maar positief praten over Corfu... altijd heerlijk gegeten. We zijn gek op Grieks eten en komen er al heel wat jaartjes. Minimaal wel 1 of 2x in de maand. Hopen er nog lang van te genieten.

50. Eten is niks op aan te merken, maar de communicatie tussen het personeel is belabberd slecht. Ook is het personeel onvriendelijk, en zijn er geen duidelijke regels over gebruik van de klantenkaart. Beslist geen aanrader, mij zal je hier ook niet meer zien !

51. We hebben hier voor de tweede keer gegeten, het was weer smullen. Goede service en een lieve eigenaresse, we zijn door haar als koning behandelt.

52. Leonard de Vries

Topper.

Eerdere recensies gaven aan dat de service niet hoog zou scoren. Wij waren benieuwd. De locatie aan het water gaf de doorslag. Een gezellig en goed gevuld terras hielp ons over de brug.

Wat een verrassing. Goede bediening. Jong, vlot & attent. Daarnaast, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Overheerlijke mixed grill gegeten.

Gedeeltelijk overdekt terras op een leuke locatie aan het water. Uiteraard bij minder goed weer is de mogelijkheid om binnen te eten.

Wij zijn zo enthousiast, dat we bij een bezoek in de buurt van Nijmegen, zeker hier nog een keer neerstrijken. Een echte aanrader!!!

53. Ze moeten echt iets aan de service doen. Na 20 min gezeten te hebben, werden we eindelijk opgemerkt. Het eten en drinken tegelijk besteld, het drinken was er vrij snel maar op ons voor gerecht hebben we moeten wachten, terwijl een andere tafel met 5 man die later dan ons plaats nam, aan hun hoofdgerecht begon. Inmiddels waren er al twee twafels die na ons waren gekomen, al klaar met eten. Na een tijdje op het hoofdgerecht te hebben moeten wachten, kregen we vier lamskoteletten ipv 5 (dat stond op de kaart). In de tijd dat we daar hebben gezeten is er niet een keer bediening langs geweest. Op moment van betalen hebben we binnen eerst een tijdje moeten wachten, vervolgens de problemen aangegeven maar veel deed het niet met ze. Ik had het eerder moeten aangeven. Ze zouden de klachten aan de baas door geven. Ondertussen was het personeel met van alles en nog wat bezig behalve met de gasten. De baas is zelf drie keer langs gelopen, maar had alleen oog voor het personeel, ipv zijn gasten. Het personeel achter de bar en binnen waren te druk bezig met elkaar!!! Nooit meer.

54. Voor het eerst hier gegeten. Zeer goed bevallen! Perfecte locatie aan het water. We waande ons in Griekenland gelegen aan de Waal! Heerlijke gerechten en de bediening was ondanks de drukte goed en vlot! Zullen hier zeker terug komen!

55. Zeer slechte bediening. Na 1,5 uur hebben wij 1 drankje gehad en het voorgerecht. Toen hebben we besloten niet meer op het hoofdgerecht te wachten en hebben wij de rekening gevraagd.
    Daarnaast schofterig behandeld door de eigenaar bij het in ontvangst nemen van het voorgerecht.
    Wij zullen hier niet meer terug komen!

56. Het eten was prima, maar wat een belabberde bediening. Daar zou ik als eigenaar echt wat aan doen.
    Onvriendelijk, geen antwoorden weten op simpele vragen, drankjes vergeten te brengen.

57. De afgelopen 2,3 jaar nu 4 keer gegeten bij de Corfu. Elke keer weer lekker en goed gegeten. Bediening was ook goed, daarnaast was de gastheer een super gezellige man. Dit adres is zeker een aanrader! Je eet lekker en er hangt een leuke Griekse sfeer en je betaald voor dit alles niet de hoofdprijs maar een gemiddelde prijs.

58. Gezellige zaak die ook helemaal vol zat met mensen. Heerlijk gegeten en een gezellige eigenaar.

59. Gerard van Rossum

Tja, waar zal ik eens beginnen. Laat ik bij het positieve beginnen. De drankjes waren oke. Voor de rest viel het zwaar tegen. Personeel weet niet wat ze verkopen, (vragen wie er een kalfs ribeye heeft en vervolgens een Ossehaas neerzetten) en de plichtmatigheid is duidelijk af te lezen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Bijvoorbeeld: na het eten werd gevraagd of het had gesmaakt. Toen zei ik nee, vragen ze waarom niet. En zeggen vervolgens "Nou ja" en maken dat ze wegkomen. Wachten niet eens je antwoord af.
    Voorheen was het oke, maar wat mij betreft was dit de laaste keer. Moet je dan ook nog 74 euro voor betalen. Triest, jammer maar helaas.
    O ja, bij de gerechten die we hadden besteld zou een saus naar keuze moeten zitten. Niks gevraagd, gezien of gehad..

60. Echt ontzettend goede Griek!
    Heerlijk eten, gezellig restaurant en vriendelijk personeel.
    De prijs is ook prima, ik heb er zelfs meer voor over.

61. familie sanders

Zeer goed eten, zoals altijd neem ik een lamsboutje het was weer smullen, lekker sappig vlees.We komen hier zeker nog terug.

62. Slechte en onvriendelijk, bijna agressieve bediening. Een glas rosé besteld was warmer als de soep. Kon worden opgelost door ijsblokjes, die achteraf ook op waren. De carpaccio was van "ossenhaas" en waarschijnlijk ook net geslacht want ook deze was warm en verkleurd. Wanneer de klacht bij de eigenaar terecht komt, reageert deze agressief en klantonvriendelijk. Griekenland zit in een crisis maar dit grieks restaurant is crisis.

63. Gisteravond tijdens de vierdaagse hier voor het eerst gegeten met zijn vieren. We zijn echte Griekenlandgangers dus weten hoe Grieks eten hoort te zijn. Ik had een Dionysos-schotel: gyros, souvlaki en lamscoteletje. En alles was top. Elk vleesgerecht vers gegrild, sappig van binnen zoal het hoort. Ook de anderen zijn vol lof over hun schotel. We hebben buiten gezeten. Eigenaar is zeer attent en houdt alles goed in de gaten. We hebben er weer een adresje bij.

64. Oranje

Er is ons maar één keer om drinken gevraagd. Daarnaast duurde het minimaal anderhalf(!) uur voordat we een hoofdgerecht op tafel hadden. Ook smaakte de Giros Sto Fourno veel te veel naar kaas.

65. Leuk restaurant met gezellige sfeer. Echter moeilijk om een duidelijke recensie te geven. Duurste schotel voor 2 besteld, waarvan de varkenshaas echt gortdroog was, leek wel opgebakken. Gemeld aan de serveerster, met als reactie: oh oke, en that's it.

Zijn netjes en vriendelijk bediend, maar met een klacht zou je toch anders om moeten gaan.

66. Prima Restaurant! Gezellig ingericht (vooral als het donker is gezellig), genoeg ruimte om je heen, aardige bediening en lekker eten! Heel fijn vind ik dat je zelf je salade samen kunt stellen aan de saladebar. Enige minpuntje van het eten is dat het iets te zout is, maar misschien kun je bij de bestelling aangeven wat minder royaal te zijn met zout.

67. Klaas en Jack

Wij zijn vanavond lekker uit eten geweest bij Corfu....Sfeer was prima, bediening was top, eigenaar zeer behulpzaam en kwam gezellig een praatje maken.....Hij verloste een paar jonge ouders zelfs even van hun huilerige kind, zodat ze eventjes in rust konden eten.... Heel attent...
    Eten was super en prijs heel redelijk.... We gaan hier zeker terugkeren !

68. Op bezoek in de stad Nijmegen al eerder (2009)bij dit restaurant gegeten, nu weer eens terug om te kijken of het nog net zo goed was. En dat was het. Wat een grote porties. Hadden het 3 gangenmenu voor 19,50. Het is eigenlijk teveel! Mochten gebruik maken van het saladebuffet. bediening erg vriendelijk. niets dan lof dus. ga zo door!!

69. Marieke Overeem

Familie-etentje erg geslaagd. Gastvrije bediening. Creatieve menusuggesties. Heerlijk gegeten. Mooi en ruim restaurant met prachtig uitzicht op de Waal.
    14 oktober 2011

70. Wij komen net terug van een heerlijk avondje grieks eten. Het eten was heerlijk en de bediening goed. Ieder ervaart het anders maar voor ons is het niet de laatste keer. Dus wat er ook wordt verteld je moet het gewoon zelf ervaren.

71. anny en wim

Ziet er allemaal leuk uit aan de Waal, het jongere personeel is vriendelijk. Het is behoorlijk duur en je krijgt alleen een bord met friet en wat aangebrand gegrild slecht smakend vlees, er werd ons niet gewezen op de rauwkostsalades, hoorden we pas na afloop dat die er bij hoorden. Er wordt niet eens gevraagd tussendoor of alles naar wens is. We komen hier echt niet meer terug.

72. veronica

Dit was ons lievelingsrestaurant, je kunt er leuk zitten en het eten was altijd goed. Donderdag 16-06 met 4 personen gegeten.

Op 1 bord in de champignons 3 haren gevonden. Wij zijn niet zuke klagers, dus eerst gevonden haar, kan gebeuren maar na 3 haren gevonden te hebben, gemeld, dit is echt smerig. Wordt alleen de haar mee naar de keuken genomen. Dessert kaart was plakkerig. Bij het afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was? Niet dus. Er is geen excuses en geen korting gegeven.

Ons zie je hier niet meer terug.

73. Het eten was zeer slecht. Tevens wordt het eten koud geserveerd. Ik heb bij veel restaurants gegeten, maar dit was toch het slechtste ooit. Het heeft 1,5 uur geduurd voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Communicatie intern is bedroevend. Bestel je cola krijg je cola light. Bestellingen van andere tafels worden aan jou aangeboden? Het klopt gewoon niet.

Bediening is erg slecht. Binnen een uur werd ons meer dan 10x gevraagd of we wat drinken lusten (natuurlijk paar keer wat besteld), maar daarna waren ze ook weer een uur niet meer te zien.

Het is ook nooit erg om bestelling van klanten te herhalen om fouten te voorkomen en te vragen of vlees medium of doorbakken moet. Deze mensen hebben veel te leren.

74. Eten is slecht de warme voorgerechten lijken rechtsreeks uit de magnetron te komen en een stuk steak bakken is ook een kunst of je krijgt hem doorgebakken en als er iets van zegt krijg je een nieuwe de zo rauw is dat hij aan de binnekant nog koud is.

Voor de rest is het eten ook smaakloos.

75. Het eten bij Corfu was zeer goed! De bediening was verder prima en de eigenaar was behoorlijk grappig. Je zit lekker dicht bij de Waal.

76. Perfect! Echt lekker eten. Je krijgt veel en de bediening is altijd vriendelijk.

77. Wij zijn onlangs hier gaan eten en erg teleurgesteld. Twee van onze kinderen studeren in Nijmegen en daarom waren we met de hele familie hier gaan eten. Wat een mooie avond had moeten worden, werd verpest door de slechte en onpersoonlijke bediening. Het eten is niet goed en niet slecht; niveau goede magnetronmaaltijd. Eens en dus nooit meer.

78. Dagje Nijmegen met als afsluiting een overheerlijk diner bij Corfu. Al heel wat Griekse eetervaring, maar zo lekker als hier nog niet gehad! Mousaka voortreffelijk (rest ook) en ik kreeg mijn plate niet op.........? Bediening top/snel/ en gezellig! Al met al een mooi restaurant met tijd voor een praatje!

79. harrie van strein

Slecht, ovenschotel, de gevulde aubergine met een champignon begamel vulling ter waarde van 1 euro inkoop. De gyros was ronduit vet en zelfs ook nog droog (gister gesneden?)

Een slechte ervaring, misschien is drukte van de vierdaagse een probleem voor de keuken.

Over de bediening niet veel te klagen, ondanks de drukte.

Daarom een voldoende voor de bediening.

1,7
  80. Maud 11 punten

Zeer slecht restaurant. 2e keer dat we hier gingen eten. Manager erg onvriendelijk.

We hadden een fles rose besteld, maar deze vonden wij niet lekker. We hebben dit aangegeven en ons werd aangeraden om maar gewoon door te drinken, dan smaakte het vanzelf wel.

Manager kwam zelfs nog met de kaart aan om te laten zien dat het een goede wijn was.

Tja, ik vind het een erge slechte service dat ze de wijn niet eens terugnemen.

81. Ik kom hier al meer dan 10 jaar en iedere keer weer eet ik heerlijk, samen met mijn gezin. Zeker een top aanrader, niks op aan te merken.

Eten is heerlijk en van goede kwaliteit en de bediening is ook goed en netjes. Eten is zeker wel Grieks, niet vettig en lijkt idd iedere keer lekkerder te worden!

Sfeer is heerlijk. Als het (erg) druk is vind ik de bediening nog niet extreem lang duren in vergelijking met andere restaurants.

Prijs/kwaliteit verhouding ook goed, je krijgt zeker waar voor je geld en de drankjes zijn net zo duur als overal.

Zeker een aanrader als je een super gezellige avond wilt met heerlijk eten!

Zeker een restaurant waar je gewoon gegeten moet hebben! Super! Een echte aanrader.

Geweldige ervaringen met dit restaurant.

82. Wij hebben het heel erg gezellig gehad, de bediening was gezellig en goed.

Niets was ze te veel, er werden op verzoek ook foto's gemaakt. Het eten was super, en toen ze in de gaten kregen dat we iets te vieren hadden was het toetje een zee van sterretjes voor het feestbeest. En natuurlijk heb je bij de Waalkade een prachtig uitzicht.

83. Fam. Godefrooij Wijchen

Komen hier al jaren, ben nog steeds erg tevreden. We zijn gek op Grieks eten en hadden nu twee keer koks specialiteit.

Kunnen haast niet wachten tot we weer naar Kos kunnen, een top eiland met bijzonder vriendelijk volk en natuurlijk lekker Grieks eten.

Corfu is bijna zoals in Griekenland, alleen de prijs is iets gunstiger in Griekenland.

Groetjes J en J.

84. Het eten was super, we hebben het erg naar ons zin gehad in dit gezellige restaurant. Complimenten voor de kok.

85. Het eten was redelijk, de bediening ook, maar de wachttijden zijn veel en veel te lang. Er is iets mis met de communicatie in de keuken want met zo een kaart en zoveel ervaring als restaurant in Nijmegen moet het toch niet zo moeilijk zijn om gerechten binnen een redelijke tijd na elkaar te serveren.

Aan de drank ligt het dan niet, want dat kunnen ze wel serveren. Maar bij de wijn hoort een gerecht en daar moet behoorlijk lang op gewacht worden.

86. Erg lekker gegeten, gezellige bediening en heerlijke keuze uit wijnen. En een hele aardige eigenaar. Of we zelf in Griekenland waren, zo'n leuke sfeer!

87. We komen hier al bijna 20 jaar en steeds weer is het eten fantastisch. De bediening is goed, het kan iets sneller, de prijs is goed, en de eigenaar is een goede gast.

Zeker een aanrader als je gezellig en lekker wilt eten.

88. schoonenberg

Mijn ervaring met corfu.

Mijn partner en ik waren laatst uit eten bij Corfu.
    Het eten op zich was prima, maar de bediening was matig tot slecht. Het duurde lang voor het eten er was en toen het er was kreeg ik het verkeerde. De eigenaar heeft dat toen goed opgelost/ dus wilden we vandaag hun een nieuwe kans geven. Deze avond was erg belangrijk voor mij familie en mij omdat dit de laatste avond was dat mijn vriend en ik samen zijn voor lange tijd.

Nu hebben we een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Toch maar gevraagd waar het eten bleef, sorry, sorry er zijn dingen fout gegaan in de keuken, uw eten is er nu binnen vijf minuten.

Na nog vijftien minuten gewacht te hebben hadden we er genoeg van en om de rekening gevraagd.

Hierna tien keer excuses gekregen. Toen werd er een andere serveerster naar ons gestuurd om nogmaals excuus aan te bieden en ze zei dat het eten nu gelijk gebracht kon worden.

Nu, voor ons hoefde het niet meer en we zijn wegggegaan, nadat we wel de volledige bedrag hebben moeten betalen voor het voorgerecht en drankjes.

89. Ik heb afgelopen weekend met een aantal kennissen van mij bij Corfu gegeten. Het eten was erg lekker en de bediening was goed. De baas was erg vriendelijk en kwam vragen of het eten gesmaakt had.

Het is zeker een aanrader. Een van de beste restaurants van Nijmegen, vind ik zelf.

90. 25-09-2009

Voor de derde keer bij Corfu geweest.

Het lijkt of het eten steeds lekkerder wordt.

We hebben een drie gangen menu genomen en een heerlijk karafje wijn. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

De bediening was top, niks op aan te merken.

Voor de echte sfeer moet je natuurlijk in Griekenland zijn.

Maar voor ons een goed restaurant als we zin hebben in Grieks eten.

91. Ontzettend slechte bediening en de baas erg onvriendelijk.
    Er hangt een neppe sfeer.
    Het eten was middelmatig en veel te vettig. Geen echte Griek, alleen de naam is Grieks.

Absoluut geen aanrader. Prijzen belachelijk hoog voor wat je krijgt.

92. Marc 13 punten

Het eten was erg middelmatig, de bediening slecht en erg langzaam en we voelden ons er niet welkom.
    De taramasalata was erg vettig en er zat gewoon teveel knoflook in de Tatziki (en ik houd knoflook!)
    We kregen er niet eens brood bij om te dippen.
    Ik had de visschotel als hoofdgerecht en het leek wel of alles gefrituurd was, gewoon te vet.
    Het vlees was te lang gebraden en daardoor taai.
    Na erg lang wachten kwam uiteindelijk het drinken, maar tegen die tijd hadden we onze maaltijd al half op.
    Een erg negatieve ervaring en ik kom er zeker niet terug.

93. Eten en sfeer waar gewoon heel goed, niks op aan te merken, maar de bediening was in ieder geval deze avond erg slecht: Niet zien als het drinken op was, 2 keer naar de bar gelopen omdat ze gewoon niet kijken ondanks dat je als een gek met je arm aan zwaaien bent! En de rekening vragen en vervolgens vergeten.....etc. Niet echt geweldig dus!

94. Heerlijk eten. Vooral ook het voorgerecht (panacia?)was fantastisch!! Niet alleen kwaliteit maar ook kwaliteit zeer hoog. Waalkade is gewoon heerlijk qua uitzicht en ambiance.

95. Leuke baas , gezellig ,aanrader en mooi uitzicht

96. opvallend was dat het vlees niet te gaar was en niet rauw. precies goed. als je met zijn tweeen eet is het wel wat rumoerig in het restaurant. maar voor herhaling vatbaar.