Holland Casino

1275301937 63
1319971810 58
1420479025 70
1520986240 57

1. Aanvulling, gesloten deur Corfu Nijmegen. Tot op heden geen enkele reactie gehad ook niet van deze reservering site eet.nu. Dus dat loopt lekker fijne avond. Mvg H v Well

2. Online gereserveerd voor eergister. Bevestiging gekregen. Bij aankomst bleek het gesloten te zijn. Nergens stond dat het gesloten was, niet op website, nergens op restaurant… telefonisch niet bereikbaar… erg jammer.

3. bj van wamel

Kom er altijd wanneer ik zin heb in 'n Griekse dish.
    Goed gelegen aan de waalkade, het eten is wat ik er van verwacht en de prijs nog beter.
    De bediening is er vriendelijk en gastvrij en het geeft je het gevoel alsof ze je kennen.

4. Heerlijk gegeten bediening was goed en vriendelijk.
    Komen zeker nog een keer terug.

5. Anjo de Jong

Ik kan helaas niets over de kwaliteit van het eten zeggen. We hebben namelijk niets gehad!
    We hadden geboekt via Iens met onze AH spaarkaart. We hadden ook bericht dat de boeking geaccepteerd was. Toen we op het afgesproken tijdstip arriveerden, wist de bedrijfsleider niets van een AH actie.
    Hij zou het navragen! We hebben dus maar wat te drinken besteld! Na enkele keren vragen bij het personeel waar de drankjes toch bleven hadden we nog steeds enorme dorst. Na twintig minuten nog geen drankjes. We hebben de AH kaarten maar weer teruggevraagd.
    De bedrijfsleider was in geen velden of wegen te bekennen. Slecht!
    Bij de buren, hebben we heerlijk gegeten!

6. De 'diversen schotel' besteld voor 2, welke de duurste van de kaart was. Helaas was de ossenhaas doorbakken, zou er varkenshaas bij zitten, echter was dit een platte droge varkenslap. Navraag bij 2 personeelsleden hoe een varkenshaas zo plat en droog kan zijn resulteerde in dat het misschien wel kipfilet was. Er werd geen navraag gedaan bij de kok, nee. De kaart zei dat het varkenshaas was so be it… ;-)

7. D Okkinga

Het eten was prima van smaak en de porties meer dan voldoende, zelfs teveel. De bediening was prima.

8. Wij hebben heerlijk gegeten. Lekker op het terras. Goede en prettige bediening. Aan te bevelen!

9. Marian Robben

Wij hebben heerlijk gegeten, het was ruim voldoende en vooral de saladebar met de knofloofsaus was heerlijk, Goede service en bediening en heel betaalbaar! Tot de volgende keer weer.

10. Gerritsen

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, het was heel erg druk waardoor we wat langer moesten wachten maar het eten maakten dat weer goed :). Zeker een aanrader.

11. Flauw gekruid, lauw vlees, niet erg veel smaak aan het vlees dus. En we zaten daar 2 uur en ze kwamen niet langs voor drinken en ook wanneer je je hand netjes opstak werd dat niet gezien. Kortom mooie locatie maar daar is dan ook alles mee gezegd.

12. Angelique

We hebben heerlijk gegeten en de eigenaar was super vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

13. Het was niet heel druk, maar toch duurde het 20 minuten voordat onze bestelling opgenomen werd. Verder is de service ook slecht, er wordt tussen maaltijden ook helemaal niet gevraagd of je bijvoorbeeld nog wat drinken wilt. Het eten is op zich prima, maar wel aan de dure kant. Voor deze prijzen zijn er veel betere restaurants aan de waalkade.

5,3
  14. Slecht! Ik schrijf nooit een beoordeling maar ik wil nu wel laten weten dat je beter ergens anders uit eten kunt gaan! Zonde van je geld! Service slecht. Onhygiënische zaak en wc’s. Erg lang wachten op je eten en onvriendelijk personeel.

15. Mevr. Hansen

Het restaurant ziet er vanbinnen niet heel gezellig uit, maar het eten is erg lekker en de bediening is vriendelijk. Ik zal er zeker nog een keer gaan eten.

16. W. Kesseler

Wij hadden een bon van Social Deal twv €14,95 op. Het eten was lekker en voldoende. De manager en bediening waren vriendelijk. Echt niets op aan te merken. Kortom gewoon een gezellig avondje uit eten.

17. Philip Sampers

Al ruim 10 jaar kwam ik bij Corfu en had nooit iets te klagen. Het was enige tijd geleden en besloot voor het 2 jarig jubileum met mijn vriendin weer eens langs te gaan. Wat een lekker avondje uit eten had moeten zijn was een teleurstellende ervaring.
    - De menukaart viel van ellende uit elkaar. Niet alleen die van mij maar alle menukaarten. Toen ik hier een grapje over maakte naar de serveerster zei ze: "ja wij zijn van plan om Corfu te verkopen dus we gaan niet meer investeren". Dit niet investeren hebben we gemerkt.
    - De bierglazen waren niet gespoeld dus het bier viel snel dood.
    - Het hoofdgerecht kwam bijna direct na het voorgerecht waardoor wij ons erg opgehaast voelden.
    - De helft van het vlees was niet warm!
    - De helft van de serveersters spreekt vrijwel geen Nederlands.
    Het ligt naar mijn idee aan de nieuwe manager want onder het beleid van de oude manager, een mooie oude Griek, was het altijd top bij Corfu.

De tent is op zijn retour. Spijtig.

18. Voor de eerste keer bij dit restaurant. Viel tegen. Voorgerecht garnalencocktail had weinig smaak. Hoofdgerecht zalm met verse groenten : zalm was oké maar de verse groenten waren ver te zoeken. Een schepje bonen uit blik die ook nog eens moddergaar waren.
    Nagerecht ijs met chocola was oke.
    Echter in zijn geheel geen aanrader als je lekker wilt gaan eten.
    Wij gaan de volgende keer naar een ander (grieks) restaurant.

3,2
  19. Damai peters

Eten was lekker. Maar wanneer de bediening niet eens Nederlands spreekt en niet eens weet hoe de gerechten heten die ze brengt dan is er toch wel iets mis…

20. Had gereserveerd via de website. Bij aankomst werd als eerste gevraagd of we hadden gereserveerd via Socialdeal. Aangegeven dat dit niet zo was. Vervolgens mijn naam verteld en aangegeven op welk tijdstip we hadden gereserveerd voor twee. Vervolgens liep de gastheer weg en zei niks. We hebben 5 minuten staan wachten totdat de gastheer kwam vertellen dat er een tafel klaar gemaakt zou worden voor ons. Het restaurant was half vol overigens. We werden door een serveerster naar onze tafel gebracht. De gastheer kwam ons de menu kaarten brengen en vroeg nogmaals of we via Socialdeal daar waren. Nogmaals aangegeven dat we daar niet via Socialdeal waren maar gewoon via de website hadden gereserveerd. Het eten was verder ok (bijgerechten waren koud) maar de livemuziek ging op een gegeven moment nog een tandje harder. Dit was erg irritant. Dat je zelf je salade bij de saladebar mag samenstellen slaat overigens nergens op. Er liggen twee soorten salades die je mag opscheppen. Gezien het feit dat de gastheer geen idee had of we hadden gereserveerd en dat onze tafel niet klaar stond en ons niet normaal te woord stond, hebben wij dit restaurant niet als gastvrij ervaren en voelden ons niet echt welkom. De locatie van het restaurant is overigens wel top (waalkade nijmegen). Maar voor ons niet nog een keer naar dit restaurant.

4,3
  21. Altijd goed geweest, maar met deze manager die zijn personeel achter de bar en in de keuken
    niet op 1 lijn heeft waardoor het bedienend personeel veel over hun heen kregen door rommelende keuken en bar waardoor naar onze mening redelijk wat klanten klaagde en zelf hun drank en bij gerechten maar gingen halen bij de bar, dames van de bediening petje af voor jullie
    rust die jullie toch bewaarde door gepruts van anderen.

22. Beetje donker en krappe zitplaatsen. Verder prima.

23. Zeer slecht restaurant vloer plakt evenals het bestek. Zeer slechte hygiene onvriendelijk personeel en vies eten. 1 Van de slechtse restaurants waar ik ooit heb gegeten. Nooit meer.

24. H vd Wijgaart

Wij hebben op 26 december bij Corfu gegeten. De kwaliteit was perfect, zeker icm de prijs.
    Van wege de drukte aan het begin van de avond, (De afspraak was 17.00 Uur.)was het omdat veel mensen tegelijk aankwamen te druk voor de bediening, waardoor wij 3 uur over ons 3 gangen diner hebben gedaan.
    Ik had Bekri meze met ossehaas en varkenshaas en metaxasaus. Voortreffelijk.
    Ik zal zeker als ik in buurt ben daar weer eten.

25. Berenbroek

Wij zijn tweede kerstdag daar geweest, eemaal een tafel en toen begon het wachten, wachten, wachten drinken besteld en weer wachten bestselling wordt opgenomen alles besteld en wachten denk een uur of langer. Ja hoor Daar kwam het voor gerecht, bij een de soep koud dus wij Haden het op en Daar kwam de laatste soep. Toen het hooftgerecht koudkoud vlees en aangebrand. Weer drinken genomen glas smerig dan maar een rietje weer wachten. Klacht ingedient bij het personeel, personeel ging in de keuken overleggen maar toen kwam de kok voor mensen achter ons die Wilde weg en al het eten laten staan zo slecht, kok heel kwaad en schrewen zo kan ik nog wel door gaan maar ons zie ze Daar Niet Meer zeker slecht.

1,5
  26. Tweede kerstdag 2018, wat een slecht restaurant. Eerst ons tafeltje kwijt 6 personen, drinken half uur op gewacht, voorgerecht uur op gewacht, soep koud, weer uur gewacht op hoofdmaaltijd, wat een aanfluiting zeg, lauw, stukken verbrand, duurde hele tijd voordat je weer drinken kreeg, wat van gezegd, kregen wat korting, na herhaaldelijk zeggen dat we niet accoord gingen uiteindelijk wat meer korting gekregen, maar was het geld eigenlijk nog niet waard, naar mijn mening stond er ook veel te weinig en onervaren personeel.Met ons nog meer ontevreden klanten die gewoon hele volle borden lieten staan. NOOIT MEER.

27. Gekozen voor het 3 gangen menu. Bij de bestelling direct voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht doorgegeven. Jammer genoeg is de keuze van het nagerecht niet in de keuken aangekomen. Ivm een andere afspraak, niet nogmaals het nagerecht kunnen doorgeven. Hier heb ik alleen wel voor moeten betalen. Dat was eigenlijk het enige minpunt. Verder heerlijk gegeten.

28. Willem Uittenbosch

Bijzonder slechte ervaring bij dit restaurant.

Bediening laat beslist te wensen over. Hele jonge niet ingewerkte meisjes bedienen je, zonder te weten wat zij kunnen aanbevelen cq wat er op de kaart staat.
    Een krop sla met weinig ingrediënten en een plak feta kaas geserveerd in een soepbord, kost 13 euro, en is niet weg te krijgen.

Griekse schotels zoals uitgekozen kunnen zonder een liter wijn niet worden opgegeten. Veel te droog doorgebakken ! Reclameren helpt niet want het bedienend personeel begrijpt niet wat ze er moeten doen.

Het enige wat klopte was de rekening.

Bijzonder slechte tent.

29. Als hoofdgerecht een stoofpotje wat lang gegaard zou zijn volgens de kaart. Tijdens het eten bleek het vlees van binnen nog bevroren, waarop medewerkster zei dat de magnetron waarschijnlijk kapot was. Het bleek al de tweede te zijn die terug genomen was. Ze voelde aan tafel met haar vinger aan het vlees en nam het bord mee terug. Behalve dat het ijskoud was was het vlees erg taai. De manier waarop het personeel omging met deze fout was helemaal slecht. We voelden ons ongehoord. Al was er voor het ongemak een drankje aangeboden. Niets, gewoon de volledige rekening betalen. Voor ons een reden om dit niet meer aan te bevelen.

1,9
  30. Lekker eten, salade bar oké. Goede en snelle service.

31. h.nederbragt

Slechte ervaring! Om half zeven tafel gereserveerd. Drankjes besteld, maar wijnkaart op tafel was niet meer geldig. Doe 'm dan weg! Menukaart pas na een uur gekregen ondanks vragen. Collega komt zo!
    Ondertussen worden wel niet bestelde schotels bij ons op tafel gezet! Op tweede drankje minstens half uur moeten wachten.
    Voorgerecht : soep koud en niet lekker. Gevulde champignons waren lauw. Hoofdgerecht uiteindelijk wel goed maar ons werd niet gewezen op het saladebuffet!
    Er moet duidelijk iets veranderen willen wij hier nog een keer terugkomen.

32. N. van Breugel

We hadden gereserveerd online. De week zelf nogmaals gebeld om aantal te wijzigen. Echter bij aankomst stond er geen tafel klaar voor 10 personen. Het duurde erg lang voor we alle gerechten kregen. Ook het kunnen bestellen van drinken was moeizaam. Er was te weinig personeel voor aantal gasten die er waren.
    Voorgerechten vond ieder tegenvallen. Was ook lauw. Hoofdgerecht vond iedereen wel heerlijk al was dit ook niet heel warm.
    Vorige keer heerlijk gegeten. Nu was het erg matig. Helaas.

5,5
  33. Heerlijk gegeten, lekker rustig omdat we op tijd waren.
    Super prettige bediening en voor mij een heerlijke plek aan de Waal!

34. Henk en Willie Walraven

Heerlijk en gezellig gegeten met prachtig uitzicht op de waal, de waalbrug en de boten.

35. Normaal altijd een goede ervaring bij Corfu maar dit keer was het helaas erg slecht. Eten was slordig geserveerd op het bord en het drinken moesten we steeds vragen en duurde lang voordat we het kregen. Het voorgerecht was niet super van smaak. Hoofdgerecht ging wel. Op de site staat 3 gangen menu voor 22.50 maar dat was niet meer zei een werknemer. Dus een lokkertje na mijn idee.
    Volgende keer nog een keer proberen, is het weer niet goed dan zijn ze een vaste klant kwijt ben ik bang.

3,1
  36. Lekker eten en goede bediening in een leuke sfeer.
    Ik kan nog wel doorgaan maar wat wil je nog meer.

37. Heel lekker was en heel veel.

38. Nou, dit was wel erg zonde van onze avond. We vierden ons tweejarig jubileum van samenzijn en dat had speciaal moeten worden. Maar de zalm die ik bestelde was op, dus ik bestelde een andere vis, maar daar zaten graatjes in. De boontjes die erbij geserveerd werden kwamen overduidelijk uit blik, waren koud en er zat een of ander hard ding tussen. Er werd amper naar ons omgekeken, dus we konden geen tweede drankje bestellen, simpelweg omdat er niemand bij ons tafeltje kwam. Al met al viel onze speciale avond volledig in het water. Erg jammer omdat deze datum heel speciaal voor ons was. Ook over de saladebar werd niets verteld. We hadden online gezien dat je eenmalig iets uit de saladebar mocht pakken dus dat hebben we dan maar gedaan. Maar veel was er niet over, dus we hebben wat restjes kunnen pakken. Hier gaan we zeker niet meer naartoe. Voor goed Grieks eten zijn er betere plekken in de stad.

3,4
  39. Het eten was goed, de bediening was niet goed. Geen informatie geven over de saladebar en geen interesse in de klant ofdat het wel smaakte en of alles naar wens was. De stoelen erg smerig. Ook werd er veel met het doekje uit een emmer met vies water de tafels gepoetst en met deze handen ook weer aan het bestek zitten.

40. Na een ongastvrij welkom een plekje gevonden. Daar ruim 10 min gewacht tot er iemand een kaart kwam brengen of bestelling op kwam nemen. Uiteindelijk vertrokken om ergens anders te eten waar ze wel blij waren met onze komst.
    Niet aan te raden hier te gaan eten.

41. Weer heerlijk gegeten in het restaurant waar we nu al zo'n 20 jaar komen! Eten is altijd genoeg, en de groente die je nog extra uit de saladebuffet mag opscheppen altijd heerlijk fris.
    Wat ons deze keer wel opviel is dat het restaurant wat verpauperd. Vooral de gele stoelen met stof zijn erg smoezelig met hier en daar opvallende vlekken, ook de stofwebben zijn hier en daar aan een stofbeurt ontsnapt! De dode vliegen in het bloemvaasje op tafel vonden we ook niet echt een frisse blik geven. Daar zou misschien wat aan gedaan kunnen worden. Maar al met al toch weer heerlijk gegeten! En volgend jaar... komen we misschien weer een hapje eten ;-)

42. Rasing

Heerlijk 3-gangenmenu gegeten voor een nette prijs.

43. Wat een prachtige locatie en wat een rust op de zaterdagavond (dat zijn wij in Zoetermeer wel anders gewend). Heerlijk gegeten van het 3-gangen-menu (ruime keuze) waarbij zelfs het gebruik van de saladebar zat inbegrepen. Met welkomstdrankje, vriendelijk personeel en volle borden kwamen we niets te kort. Een klein incidentje met mijn zieke schoonmoeder werd samen met ons keurig opgepakt. Als we voor service een 11 hadden kunnen geven, dan hadden we dat graag gedaan! AANRADER

44. De slechtste griek ever!

Bij een grieks restaurant heb ik nog nooit zo slecht gegeten.

De bediening was zeer traag (wachtijd voor het drinken minimaal 30 minuten per keer/eten duurde zeker een uur per gang).
    Ze hadden geen gyros, terwijl dit wel besteld en zelfs nagevraagd was! (Best raar voor een griek)
    kregen zomaar iets anders voorgeschoteld en daar moesten we dan maar mee akkoord gaan. (Niet dus)
    de eigenaar is vrij agressief naar klanten toe, totaal niet gastgericht.

Wij gaan hier nooit meer naartoe, wees gewaarschuwd!!

1,3
  45. Het eten was heerlijk, maar de bediening was heel slecht. Eerst moesten we al lang wachten voordat we onze drankjes kregen, alle gerechten erna duurden ook heel lang. Dit was niet alleen bij ons, maar ook bij andere gasten.

46. Prettige avond gehad met 3 Personen
    mooie inktvis ringen perfect, dorade goed gebakken en walnotentaart ijs en slagroom heerlijk. Wij komen zeker terug . Bedankt

47. Vanavond super calamaris gegeten, zelf gesneden en heerlijk gepaneerd om te zuigen zo zacht en daarna een heerlijk gegrilde zwaardvis. Alles was TOP, vriendelijke bediening, goede prijskwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

48. Mr. Hoogenboom

Een heerlijke restaurant! We zijn met 4 personen wezen eten. We hebben lekkere eten gehad, de bediening en de eigenaresse is heel vriendelijk en leuke mensen! We hebben ervan genoten!! Bedankt Corfu

49. Freek jansen

Verschrikkelijk! Nog nooit in zo een slechte tent gegeten. Na ruim een uur kwam ons voorgerecht en meteen daar achteraan kwam het hoofdgerecht. Er was van alles verkeerd aan en toen hier wat van gezegd werd, kregen we nog een grote mond ook van de eigenaar. Na afloop op een ontzettend asociale manier het restaurant uit gezet. Ga hier nooit heen, want het eten is slecht en de bediening nog slechter.

2,6
  50. Gisteravond met vrienden weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Zowel het eten als de wijn waren super. We waren met 5 personen en ik heb van iedereen gehoord dat ze genoten hebben. We komen hier zeker binnenkort nog eens terug!

Bedankt Corfu, het was weer lekker!!!

51. Mvr. Janssen

Een top restaurant. Leuke bediening, leuke mensen, erg lekker eten. We zijn met 6 personen geweest, iedereen vond het erg super!! Ben er trots op zeker weten weer langs komen!

52. Sandra Pelgrim

Bestaat dit nog in Nijmegen? Eigenaresse behoorlijk chagerijnig zit op een stoel en zo dirigeert ze haar personeel wat ze moeten doen! Medelijden met personeel want die waren super aardig! Eten viel daardoor tegen !Vrijdag avond zou het top drukte moeten zijn maar waren stuk of 5 tafels !Het zegt genoeg!Eigenaars moeten nog heel wat leren Jah aardig zijn naar je personeel! Is vast heel moelijk voor deze mevrouw!

2,8
  53. Gisteravond een enorme tegenvaller. Wij komen al heel wat jaren met veel plezier bij jullie eten, maar tot onze verbazing was het gisteravond een stuk minder.
    Het begon met het brood in het mandje waar sommige echt erg droog waren, de bediening liet ook te wensen over en het eten werd verre van warm gereserveerd en het leek of de frietjes in oud vet gebakken waren en een keer extra de pan hadden gehad.

Jammer dit zijn we niet gewend van jullie, en helaas is het de tweede keer dat we niet tevreden waren. De keer hiervoor hebben we spies ook al terug gegeven omdat deze niet gaar was.
    Voor ons voorlopig geen Corfu meer.

54. Mister x

Ongelofelijk trage bediening... 30 min gewacht op drinken, gasten naast ons kwamen later en hadden eerder hun eten. Nooit meer!

4,1
  55. Aangebrande zalm, lauwe wijn en inefficiënte bediening.
    Niet voor herhaling vatbaar!

2,8
  56. Heerlijk gegeten met mijn familie van 5 personen, bij deze sfeervolle, gezellige, kwalitatieve maar vooral zo mooi aan de waal gelegen Restaurant Corfu! Met z'n allen hebben wij gekozen voor de 3-gangen menu. Als voorgerechten de dolmadakia en de manitaria gemista. En als hoofdgerecht 5 keer de overheerlijke olympus schotel, en wat fijn dat wij van de griekse saladebar gebruik mocht maken! En met een mooie afsluiting hebben wij genoten van de heerlijke Griekse desserts. Zeer vriendelijke en snelle personeel, mijn complimenten.

Bedankt Restaurant Corfu

Wij komen zeker terug.

57. Margriet

Ongelofelijk inefficiënte bediening, je moet overal om vragen. Dames zijn wel vriendelijk, maar traag! Eten is matig, tafeltjes zijn niet schoon.

6,1
  58. Voor het eerst hier gegeten met me gezin, genoten van het eten en van de sfeer, de kids hadden allebei een girosschotel en me vrouw en ik een diversenschotel voor 2p. De diversenschotel was heerlijk. Goeie combinatie van vlees. De kinderen vonden de giros ook lekker. Personeel was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

59. Carolien

Hier gegeten met mijn verjaardag, behalve heerlijk eten ook leuke bediening en zeker redelijke prijs. Voor liefhebbers van Grieks een aanrader (vooral de moussaka en de pikilia vooraf). Mooie, gezellige zaak, dus meteen een leuke sfeer.
    Complimenten aan de kok!

60. Van het weekend gegeten samen met mijn man en 2 kinderen. Heerlijk gegeten, ook hoefden we niet lang te wachten op ons eten. Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook hangt er een gezellige sfeer.

We komen er zeker nog een keer terug!

61. Lekker gegeten bij dit Griekse restaurant. Leuke sfeer, vriendelijke bediening.
    Echte aanrader

62. Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten, het eten was zeer goed. Wij hadden een mix grill voor 2 personen. Het vlees was lekker sappig. Bediening was goed, lekker een ouzo gehad bij binnenkomst. Zeker een aanrader.

63. Ik heb heerlijk gegeten en het is zeker aan te raden om bij Corfu te gaan eten. De bediening was goed en het restaurant zag er goed uit!

64. Wederom heerlijk gegeten. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel. De combinatie van diverse warme voorgerechten werd mooi geserveerd op verschillende schalen, was heerlijk. De lamskoteletten zijn nergens lekkerder te krijgen! Zeetong voortreffelijk voor een zeer goede prijs. Ossenhaas met Metaxa saus heerlijk. Ook de wijnen van de wijnkaart zijn van goede kwaliteit.

Dit restaurant is een aanrader!

65. Jans 14 punten

Had de carpaccio vooraf, sommige stukjes waren heel erg droog en iets of wat verkleurd. Als hoofdgerecht de souflaki. Erg taaie stukjes. Bediening (jonge meisjes) komen heel knullig over. De glazen waren aan onze tafel niet schoon. Ik had sinas maar het glas rook sterk naar bier.

2,7
  66. Deze week wezen eten bij Corfu. Sfeer was gezellig het zag er gezellig en sfeervol uit. Eten was minder. Voorgerecht zag er mooi uit, maar weinig smaak. Hoofdgerecht zag er goed uit, maar ook daar weinig smaak.
    Na het afruimen van de tafel heeft de bediening niet gevraagd of we nog iets wilden drinken of de dessert kaart wilden zien. Na 30 minuten zijn we zelf gaan afrekenen. De bediening was dus nergens te bekennen. Erg jammer. Voor ons niet de moeite waard om daar nogmaals te gaan eten.

67. Wij komen al zeker 20 jaar bij de Griek. Altijd erg goed gegeten. Natuurlijk zijn er op of aanmerkingen te maken over alles en iedereen maar de basis blijft het eten is erg goed en de sfeer is gezellig. Daarnaast kan het voorkomen dat als het druk is je iets langer moet wachten. Nou en je bent toch een avondje uit eten, anders moet je naar de automatiek gaan.

68. Paar weken geleden gegeten. Als vanouds lekker gegeten. Bediening heel prettig. Aardig en beleefd. Eten was ruim voldoende en lekker. Het griesmeel toetje is een absolute aanrader. Net als de lamsbout, stiffado en mixed grill.

69. Henk

71. Paar weken geleden heerlijk gegeten bij griekse restaurant corfu. Erg vriendelijke personeel niks aan op te merken. Veder was het eten prima! Wij komen hier zeker terug.

72. Jeroen tax

Een leuk en gezellig restaurant. Maar waar geld wordt bespaard op personeel: niet geintresseerd, onervaren, niet de service die je verwacht.

73. Via eet.nu hier terrecht gekomen! Een mooi restaurant en we konden een tafeltje met z'n tweeën uitkiezen. Drie gangen menu gekozen en lekker gegeten. Niet duur en het smaakte allemaal prima, borden niet te vol, ik had gyros met souflaki, was niet meer heel heet, mijn vriend had kip/varkenshaas en ossenhaas met saus, deze was wel heet! Puntje van opmerking, meeste personeel vriendelijk en vlot maar er was er ook een die niet veel zin had! Het is leuk als je uiteten gaat dat je bedient wordt door personeel die zin hebben om te werken. We komen zeker eens terug want het was heerlijk verder voor een leuke prijs.

74. We hadden van tevoren besteld, toen we kwamen wisten ze nergens van. Gauw 2 tafels bijelkaar geschoven, en met 2 meisjes van de bediening die zeer onvriendelijk waren, waarschijnlijk omdat er verder nog niemand was en ze nog geen zin hadden, hebben we een tijd moeten wachten. Het eten was aardig, maar de bediening niet. Zal niemand aanraden om bij Corfu te gaan eten, we zijn geweest op 12-12-2014.

5,5
  75. Dolly Rossen

Kan alleen maar positief praten over Corfu... altijd heerlijk gegeten. We zijn gek op Grieks eten en komen er al heel wat jaartjes. Minimaal wel 1 of 2x in de maand. Hopen er nog lang van te genieten.

76. Eten is niks op aan te merken, maar de communicatie tussen het personeel is belabberd slecht. Ook is het personeel onvriendelijk, en zijn er geen duidelijke regels over gebruik van de klantenkaart. Beslist geen aanrader, mij zal je hier ook niet meer zien !

5,3
  77. We hebben hier voor de tweede keer gegeten, het was weer smullen. Goede service en een lieve eigenaresse, we zijn door haar als koning behandelt.

78. Leonard de Vries

Topper.

Eerdere recensies gaven aan dat de service niet hoog zou scoren. Wij waren benieuwd. De locatie aan het water gaf de doorslag. Een gezellig en goed gevuld terras hielp ons over de brug.

Wat een verrassing. Goede bediening. Jong, vlot & attent. Daarnaast, vriendelijke en behulpzame eigenaar.

Overheerlijke mixed grill gegeten.

Gedeeltelijk overdekt terras op een leuke locatie aan het water. Uiteraard bij minder goed weer is de mogelijkheid om binnen te eten.

Wij zijn zo enthousiast, dat we bij een bezoek in de buurt van Nijmegen, zeker hier nog een keer neerstrijken. Een echte aanrader!!!

79. Ze moeten echt iets aan de service doen. Na 20 min gezeten te hebben, werden we eindelijk opgemerkt. Het eten en drinken tegelijk besteld, het drinken was er vrij snel maar op ons voor gerecht hebben we moeten wachten, terwijl een andere tafel met 5 man die later dan ons plaats nam, aan hun hoofdgerecht begon. Inmiddels waren er al twee twafels die na ons waren gekomen, al klaar met eten. Na een tijdje op het hoofdgerecht te hebben moeten wachten, kregen we vier lamskoteletten ipv 5 (dat stond op de kaart). In de tijd dat we daar hebben gezeten is er niet een keer bediening langs geweest. Op moment van betalen hebben we binnen eerst een tijdje moeten wachten, vervolgens de problemen aangegeven maar veel deed het niet met ze. Ik had het eerder moeten aangeven. Ze zouden de klachten aan de baas door geven. Ondertussen was het personeel met van alles en nog wat bezig behalve met de gasten. De baas is zelf drie keer langs gelopen, maar had alleen oog voor het personeel, ipv zijn gasten. Het personeel achter de bar en binnen waren te druk bezig met elkaar!!! Nooit meer.

3,5
  80. Voor het eerst hier gegeten. Zeer goed bevallen! Perfecte locatie aan het water. We waande ons in Griekenland gelegen aan de Waal! Heerlijke gerechten en de bediening was ondanks de drukte goed en vlot! Zullen hier zeker terug komen!

81. Uitstekende authentieke Griekse gerechten! Prima service voor een goede prijs!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

82. Zeer slechte bediening. Na 1,5 uur hebben wij 1 drankje gehad en het voorgerecht. Toen hebben we besloten niet meer op het hoofdgerecht te wachten en hebben wij de rekening gevraagd.
    Daarnaast schofterig behandeld door de eigenaar bij het in ontvangst nemen van het voorgerecht.
    Wij zullen hier niet meer terug komen!

83. Het eten was prima, maar wat een belabberde bediening. Daar zou ik als eigenaar echt wat aan doen.
    Onvriendelijk, geen antwoorden weten op simpele vragen, drankjes vergeten te brengen.

84. De afgelopen 2,3 jaar nu 4 keer gegeten bij de Corfu. Elke keer weer lekker en goed gegeten. Bediening was ook goed, daarnaast was de gastheer een super gezellige man. Dit adres is zeker een aanrader! Je eet lekker en er hangt een leuke Griekse sfeer en je betaald voor dit alles niet de hoofdprijs maar een gemiddelde prijs.

85. Gezellige zaak die ook helemaal vol zat met mensen. Heerlijk gegeten en een gezellige eigenaar.

86. Gerard van Rossum

Tja, waar zal ik eens beginnen. Laat ik bij het positieve beginnen. De drankjes waren oke. Voor de rest viel het zwaar tegen. Personeel weet niet wat ze verkopen, (vragen wie er een kalfs ribeye heeft en vervolgens een Ossehaas neerzetten) en de plichtmatigheid is duidelijk af te lezen. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Bijvoorbeeld: na het eten werd gevraagd of het had gesmaakt. Toen zei ik nee, vragen ze waarom niet. En zeggen vervolgens "Nou ja" en maken dat ze wegkomen. Wachten niet eens je antwoord af.
    Voorheen was het oke, maar wat mij betreft was dit de laaste keer. Moet je dan ook nog 74 euro voor betalen. Triest, jammer maar helaas.
    O ja, bij de gerechten die we hadden besteld zou een saus naar keuze moeten zitten. Niks gevraagd, gezien of gehad..

1,8
  87. Echt ontzettend goede Griek!
    Heerlijk eten, gezellig restaurant en vriendelijk personeel.
    De prijs is ook prima, ik heb er zelfs meer voor over.

88. familie sanders

Zeer goed eten, zoals altijd neem ik een lamsboutje het was weer smullen, lekker sappig vlees.We komen hier zeker nog terug.

89. Slechte en onvriendelijk, bijna agressieve bediening. Een glas rosé besteld was warmer als de soep. Kon worden opgelost door ijsblokjes, die achteraf ook op waren. De carpaccio was van "ossenhaas" en waarschijnlijk ook net geslacht want ook deze was warm en verkleurd. Wanneer de klacht bij de eigenaar terecht komt, reageert deze agressief en klantonvriendelijk. Griekenland zit in een crisis maar dit grieks restaurant is crisis.

90. Gisteravond tijdens de vierdaagse hier voor het eerst gegeten met zijn vieren. We zijn echte Griekenlandgangers dus weten hoe Grieks eten hoort te zijn. Ik had een Dionysos-schotel: gyros, souvlaki en lamscoteletje. En alles was top. Elk vleesgerecht vers gegrild, sappig van binnen zoal het hoort. Ook de anderen zijn vol lof over hun schotel. We hebben buiten gezeten. Eigenaar is zeer attent en houdt alles goed in de gaten. We hebben er weer een adresje bij.

91. Oranje

Er is ons maar één keer om drinken gevraagd. Daarnaast duurde het minimaal anderhalf(!) uur voordat we een hoofdgerecht op tafel hadden. Ook smaakte de Giros Sto Fourno veel te veel naar kaas.

1,4
  92. Prima Restaurant! Gezellig ingericht (vooral als het donker is gezellig), genoeg ruimte om je heen, aardige bediening en lekker eten! Heel fijn vind ik dat je zelf je salade samen kunt stellen aan de saladebar. Enige minpuntje van het eten is dat het iets te zout is, maar misschien kun je bij de bestelling aangeven wat minder royaal te zijn met zout.

93. Klaas en Jack

Wij zijn vanavond lekker uit eten geweest bij Corfu....Sfeer was prima, bediening was top, eigenaar zeer behulpzaam en kwam gezellig een praatje maken.....Hij verloste een paar jonge ouders zelfs even van hun huilerige kind, zodat ze eventjes in rust konden eten.... Heel attent...
    Eten was super en prijs heel redelijk.... We gaan hier zeker terugkeren !

94. Op bezoek in de stad Nijmegen al eerder (2009)bij dit restaurant gegeten, nu weer eens terug om te kijken of het nog net zo goed was. En dat was het. Wat een grote porties. Hadden het 3 gangenmenu voor 19,50. Het is eigenlijk teveel! Mochten gebruik maken van het saladebuffet. bediening erg vriendelijk. niets dan lof dus. ga zo door!!

95. Marieke Overeem

Familie-etentje erg geslaagd. Gastvrije bediening. Creatieve menusuggesties. Heerlijk gegeten. Mooi en ruim restaurant met prachtig uitzicht op de Waal.
    14 oktober 2011

96. Wij komen net terug van een heerlijk avondje grieks eten. Het eten was heerlijk en de bediening goed. Ieder ervaart het anders maar voor ons is het niet de laatste keer. Dus wat er ook wordt verteld je moet het gewoon zelf ervaren.

97. anny en wim

Ziet er allemaal leuk uit aan de Waal, het jongere personeel is vriendelijk. Het is behoorlijk duur en je krijgt alleen een bord met friet en wat aangebrand gegrild slecht smakend vlees, er werd ons niet gewezen op de rauwkostsalades, hoorden we pas na afloop dat die er bij hoorden. Er wordt niet eens gevraagd tussendoor of alles naar wens is. We komen hier echt niet meer terug.

2,7
  98. veronica

Dit was ons lievelingsrestaurant, je kunt er leuk zitten en het eten was altijd goed. Donderdag 16-06 met 4 personen gegeten.

Op 1 bord in de champignons 3 haren gevonden. Wij zijn niet zuke klagers, dus eerst gevonden haar, kan gebeuren maar na 3 haren gevonden te hebben, gemeld, dit is echt smerig. Wordt alleen de haar mee naar de keuken genomen. Dessert kaart was plakkerig. Bij het afrekenen werd er gevraagd of alles naar wens was? Niet dus. Er is geen excuses en geen korting gegeven.

Ons zie je hier niet meer terug.

1,4
  99. Het eten was zeer slecht. Tevens wordt het eten koud geserveerd. Ik heb bij veel restaurants gegeten, maar dit was toch het slechtste ooit. Het heeft 1,5 uur geduurd voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Communicatie intern is bedroevend. Bestel je cola krijg je cola light. Bestellingen van andere tafels worden aan jou aangeboden? Het klopt gewoon niet.

Bediening is erg slecht. Binnen een uur werd ons meer dan 10x gevraagd of we wat drinken lusten (natuurlijk paar keer wat besteld), maar daarna waren ze ook weer een uur niet meer te zien.

Het is ook nooit erg om bestelling van klanten te herhalen om fouten te voorkomen en te vragen of vlees medium of doorbakken moet. Deze mensen hebben veel te leren.

1,2
  100. Eten is slecht de warme voorgerechten lijken rechtsreeks uit de magnetron te komen en een stuk steak bakken is ook een kunst of je krijgt hem doorgebakken en als er iets van zegt krijg je een nieuwe de zo rauw is dat hij aan de binnekant nog koud is.

Voor de rest is het eten ook smaakloos.

4,1

Volgende pagina