Cafetaria St Anna Family in Nijmegen

Bezorgrestaurants in de buurt van Cafetaria St Anna Family

1. Tijdens mijn studententijd in Nijmegen heb ik hier meerdere malen eten besteld en laten bezorgen of zelf afgehaald.

Ze nemen altijd vriendelijk de telefoon op en kunnen je precies vertellen hoe laat je je eten kunt verwachten. Het is vrijwel altijd druk, dus soms duurt het een uurtje voor je bestelling er is. De bezorger verwacht niet dat je naar beneden loopt om je bestelling op te halen, maar loopt zelf de trappen op. Pluspunt! Deze is altijd even vriendelijk en vergeet nooit weet je bent.

Bij afhalen werd ik altijd vriendelijk geholpen en heb nooit slechte snacks of frieten gehad.

De frieten zijn altijd heerlijk goudbruin en de loempia's zijn echt aan te raden. De prijs/kwaliteit is dik in orde.

De zaak zelf heeft voldoende zitruimte, maar doet wat kaal aan qua sfeer. Er zijn voldoende leesboekjes voor handen om je wachttijd op je bestelling zo aangenaam mogelijk te maken.

Als je zin hebt in frieten in Nijmegen dan zou ik naar Family gaan.

2. Prima snackbar. Kwaliteit is goed en de prijs ook. Bediening is vriendelijk en altijd in voor een praatje. Geen wonder dat mensen uit de halve stad hier naartoe komen. Een begrip!