Cafetaria Drive Inn in Nijmegen

Cafetaria Drive Inn laten bezorgen?

1200322880 99
1416092006 71
1473207364 59
1498591967 55

1. Zwanenveld

Als ik deze verhalen zo eens lees zou ik me als baasje wel druk gaan maken. Ik heb vorige maand twee uur gewacht, waarna bleek dat ze me waren vergeten.Bestelling gecancelled.Vandaag zouden ze het "goedmaken". Wat een lachertje, twee doner bestelden twee koude shoarma gekregen..Het goedmakertje was een blikje cola, en wat een feest als je ze belt, onverstaanbaar, en dom spelen, terwijl ze heel goed weten wat en wie je bent. Een klant kan maar zoveel hebben na ik weet niet hoeveel miskleunen ben ik helemaal klaar met die amateurs. Verbaas me hoe zo'n organisatie überhaupt kan bestaan. En voor die gemotiveerde bezorger, een fooi verdien je met service, een groet misschien? Of probeer eens sma-ke-lijk eten... Goed zo! Misschien krijg je nog wel ergens een euro ootje, maar van mij niks meer-nooit meer. Shoarma en kouwe friet rechtstreeks de kliko in gedonderd, waar het hoort. Wat een arrogantie dat ze nog gelegenheid geven om je klacht op te schrijven. Kop in het zand steken noemen wij dat.

2. chanty

3. Net besteld, vrij weinig voor de prijs, saus was ook niet heel lekker. Tis dat onze vaste frietent dicht was, maar dit is niet voor herhaling vatbaar.

4. Zojuist een bestelling geplaatst bij drive inn. Ik heb goede ervaringen met deze cafetaria, maar deze ervaring valt me heel erg tegen.

Het eten was zodanig lauw bij aankomst, dat het koud was toen ik mijn 2e stuk van mijn (zélf-gesneden) pizza wilde eten. Dit maakte dat de pizzabodem taai was.

De salade die gebruikt is op een broodje hamburger was deels bruin. (Dit broodje is daarnaast ook met andere saus bereid dan besteld). Jammer!

Ik raad het niet direct af om te bestellen bij drive inn, maar ik raad wel aan om te vragen of dat ze iets meer zorg willen besteden aan de bereiding van een verse & juiste bestelling.

Ik raad drive inn hierbij wel aan om minder bestellingen per keer te bezorgen/meer bezorgers in te zetten/andere warm-houdbakken te gebruiken, zodat het eten niet zodanig afkoelt dat het niet zo lekker meer is.

Verder begrijp ik dat een foutje menselijk is, dus een verkeerde saus op een broodje hamburger is geen groot punt.(Gelukkig lust ik ook mayo+curry, maar ik was wel even teleurgesteld dat het geen saté-saus was zoals wel op de bon staat).

En gebruinde salade is gewoonweg niet acceptabel!

Hopelijk volgende keer een betere ervaring met drive inn bezorgservice.

5. Mensen horen amper aan de telefoon. Altijd wel iets aan de hand bij een bestelling of ze doen er een saus bij waar je niet om vraagt of een snack. En trouwens 3,00,- voor een broodje kipkorn met saus? Gaat te ver.

6. Vorige keer dat ik grote kapsalon bestelde, kreeg ik een grote bak, maar in de grote bak zat een kleine kapsalon. En vandaag een grote kapsalon met whiskysaus en sambal besteld, krijg ik er toch een met knoflook en Chilisaus. Ik denk bel, kijken voor oplossing aangezien ik dit echt niet lekker vind. Zeggen ze: 'volgende keer zullen we beter opletten'. Dus boel frustratie, 11,- lichter en nog steeds niks te eten.

7. Man man man wat duurde dat lang zeg, je staat meer dan een uur te wachten op een paar pizza's....

8. Een pizza en een kapsalon besteld, zou half uur tot drie kwartier duren. Na een uur te hebben gewacht gebeld, werd aangegeven dat het een drukke dag was: had dat dan meteen aangegeven! Het zou er direct aankomen.. Na nog een half uur wachten was het er dan eindelijk. Wel excuses, maar geen tegemoetkoming.
    Oh, de bon klopte ook niet!

9. Robert versteegen

Ik had een frietje Sate besteld. De eerste verassing was dat er mayonaise op zat in plaats van Sate. De tweede verassing was dat de friet lekker koud was.

Mijn berenklauw was zo doorbakken dat het op een schoenzool leek.

Na eerdere slechte ervaringen te heb en gehad met deze friet tent, was dit de laatste bestelling.

Ps. de twee kapsalons van mijn vrienden waren ook niet te eten.

10. Wij hebben een simpele gezinszakfriet met 4 kroketten besteld. Omdat het maar +- 3 minuten rijden is belde we na een uur waar het bleef waarop we reactie kregen dat het opdat moment gemaakt werd. Uiteraard was dit niet zo en waren ze het gewoon vergeten.

Na nog eens 30 minuten kwam het eten dan, en ook dit was een grote teleurstelling. er zaten namelijk 4 frikandellen in plaats van kroketten in de zak toen ik net betaald had. Heb dus weer gebeld en toen moesten we de frikadellen terug geven en kregen we 20 minuten later 4 kroketten. De friet was ontzettend hard en niet lekker, de kroketten waren wel lekker.

Geen zaak om een keer lekker een frietje te halen dus!!!!

11. meto

12. Een hele simpele bestelling die bij anderen in 30 minuten geleverd wordt was hier een helse ervaring.

Een keer besteld, mocht twee uur op de bestelling wachten.

Gebeld, onverstaanbaar persoon neemt met slecht Nederlands op. Doet net alsof hij mijn gegevens controleert maar DOET DIT NIET ECHT en zegt vervolgens dat de bestelling er binnen een kwartier staat; WEER EEN LEUGEN!

Is het spul er eindelijk dan is het geheel goed.

13. Na verbouwing is de drive inn echt leuk geworden. Aardig personeel, werken snel en efficient. Al die keren dat ik besteld heb is het nooit fout gegaan. Met uitzondering van een keer, maar toen kreeg ik een fles sinas mee. Al met al een top cafetaria.

14. Lekker, goede kwaliteit, snelle bezorging, vriendelijk personeel. Ik ben heel tevreden.

15. Gister voor de tweede keer een mislukte bestelling. Een gerecht niet bezorgd en een ander helemaal doorweekt en vastgeplakt aan de kartonnen doos (een vorige bestelling was ook al doorweekt). Opgebeld, maar te woord staan kwam er niet van. Nederlands kunnen ze maar slecht en ophangen doen ze dan ook maar gewoon. Na twee keer bellen er maar naar toe gereden. Geld terug gevraagd (van de twee gerechten) en na veel (vriendelijk) getouwtrek en zes mensen gesproken te hebben toch gekregen. De wel geleverde gerechten waren al lauw, dus was ook al niet goed.

Dit was gelijk de laatste keer.

16. Op zich een prima cafetaria. Eten is van ok kwaliteit en de service is voldoende. Niet goed en niet slecht.

17. Goede service, snelle bezorging. Heel erg lekker is de Frikandel Totaal, half sate, half speciaal.

18. Goede zaak, vriendelijk personeel. Ik heb ook de fricandel totaal geprobeerd... geweldig! Half speciaal / half sate. Die moeten ze overal gaan verkopen!

19. Zondagavond heerlijk rasfrietje op met een frikadel Totaal.

Nou dat is voor herhaling vatbaar.

Leuke tent...

20. Tot 1:00u open. Goed personeel en lekker eten. Ze hebben ook leuke innovatieve ideeën daar. Vandaag iets nieuws geproefd, de frikadel totaal.

Ontzettend goed te eten. Die gaan we vaker doen.

Toptent als je het mij vraagt.

21. Vriendelijk personeel, goed eten. Voor het eerst een Frikandel Totaal gegeten, nooit van gehoord maar wel een leuke combinatie frikandel voor de helft speciaal en de andere helft satésaus.

22. R. Rutgers

Snelle service, goed eten, kost weinig.

Mijn complimenten!

Tot de volgende keer,

Roetie Rutgers.

23. Super Tent!

Zeker na de Verbouwing! Heeft misschien veel concurrenten erbij gekregen! Maar ze gaan gewoon door, hoor! Zij doen het super, als ik andere tenten zie zijn die meestal leeg, maar deze is altijd vol vol, echt cool!

Kwaliteit is wat telt en niet de quantititeit!

Groetjes,

Peter.

24. Geweldige tent! Eten is altijd goed, beste kapsalon in wijde omgeving. Shoarma niet de allerbeste. Snelle service, altijd gezellig daar!

25. Goede tent!

En al helemaal na de verbouwing!

Eet er zelf regelmatig en de sfeer is goed en het eten en drinken ook.

Eet er verschillende dingen en altijd goed.

En de vers gemaakte pizza''s zijn ook heerlijk.

En heel belangrijk, 9 van de 10 x heet eten bij bezorging.
    Koeriers ook altijd vriendelijk.

26. Geweldige tent, vooral na de verbouwing!

Geweldig lekker eten hmm... Heerlijk.

En ze hebben altijd een lekker gesprek met me als ik aan het wachten ben =)

27. Het is een geweldige tent.

28. Vieze tent, de bediendes legen vuilnisbakken en meteen daarna met ongewassen handen verder met bedienen: eens, maar nooit weer. Ook buiten stond iemand tegen de voorgevel te urineren, net op dat moment kwam een pizzakoerier terug van zijn rit, en in plaats van deze plasser op zijn gedrag te wijzen, volgde een lacherig en amikaal gesprek met schouderklopjes en een en al vriendelijkheid. Bah, echt een gore bedoeling, die tent!

29. marloes

Goede tent!

Klantvriendelijk en snel bezorgd. Als er iets niet naar wens is, komen ze meteen nieuw eten brengen.

30. hartelijk, vreselijk snelle bediening. Na de verbouwing nog gezelliger?

31. Niels 176 punten

goede cafetaria met een goede service

32. Mooie cafetaria, heerlijke snacks en patat lekker hoor!
    met een goed kwaliteit!