Buffet Club in Nijmegen

1445020483 46
1477194125 46
1479204978 46

1. jaqueline

Eten was koud, de service was slecht. Het eten duurde ook veel te lang. En dan ook nog een brutale eigenaar die alles beter weet. Zeker geen aanrader en wat een geldverspilling!

2. Niet aan te raden! We zijn er tweemaal geweest in de zin van "we geven het nog een kans". Na de eerste keer hebben we aangegeven dat het eten koud was. Bij de tweede kans bleek dit nog steeds het geval en werd de bediening er ook niet beter op. Buffet stelt niet heel veel voor, weinig variatie en voornamelijk Turks (heb nog niks Italiaans of Grieks kunnen ontdekken aan het eten). Tweede keer kreeg je een pangerecht, je weet niet wat er allemaal in zit en dit wordt je ook niet verteld. Bediening is slecht, plus je betaald 3 euro voor een kan water. Zou een goed restaurant zijn om de Smaakpolitie een keer naartoe te sturen...

1,1
  3. Mijn 3 vouchers werden niet geaccepteerd, ze zouden al een keer gebruikt zijn!!!

4. L. 42 punten

Gisteravond met 4 dames gegeten. Helaas voor de eerste en meteen voor de laatste keer. Je krijgt 3 schalen aan tafel geserveerd, de eerste met brood duurde al bijna een half uur. De andere duurde ook behoorlijk lang. De kebab op schaal was lekker, dus nogmaals besteld maar nu zat er zeer veel rode peper op dus niet te eten, alle 4 laten staan.
    De rijst was ook op, een extra schaaltje friet besteld, moeten we nog steeds krijgen. Drank besteld maar duurde ook heel lang. Nog wat willen bestellen, blijkt dat ze 2 van de 6 gerechten niet hebben. Alles met een rode saus smaakte hetzelfde. De salade/rauwkost was ook niet veel sla met tomaat en ui. Dessert was ook bijna niets 6 verschillende kleine hapjes. Kortom niet voor herhaling vatbaar. 4 teleurgestelde dames.

1,1
  5. vergeer

Hier voor het eerst gegeten en viel erg tegen. Het eten was wel goed maar bij binnenkomst om 18:00u waren er al diverse bakken van het buffet leeg en zijn ook niet meer aangevuld. En het nagerecht was al helemaal niets, tot 2 maal toe een kiwi gepakt omdat er eigenlijk niets anders meer was en die bleken ook nog bedorven te zijn. Mij zien ze hier niet meer terug.

6. Nog nooit van mijn leven zo slecht uitgegeten, wij stonden dan ook na 45 minuten weer buiten. De locatie ziet er armoedig uit, restaurant heeft men getracht "aan te kleden", het is sfeerloos, slechte afzuiging daardoor baklucht in het restaurant.

De uitleg is minimaal, men denkt bij een buffet: langslopen en opscheppen, dit is echter niet zo. Eerst komt er na 10 minuten een schaal met brood en wat ondefinieerbaars op tafel, dan na ca 20 minuten een schaal met "vlees" in saus?! Het buffet zelf is allemaal maar gokken wat er in de bakken zit, ziet er niet aantrekkelijk uit. Het toetjes buffet was een 1/4 van wat er op de site stond.

Kortom ik ben er één maal geweest en dat is gelijk de laatste keer geweest, zeker geen aanrader.

7. Heerlijk gegeten bij de Buffetclub. De naam Buffetclub doet vermoeden dat de formule vergelijkbaar is met een wokrestaurant. Dit is het beslist niet. Buffetclub vind ik te vergelijken met een restaurant van een hotel. Het restaurant is modern en strak ingericht, oogt fris, is ruim en heeft een prachtige houtskool grill. Het eten is voornamelijk Turks en daardoor misschien minder geschikt voor kinderen.
    Bij binnenkomst werden we ontvangen door vriendelijk personeel die ons goed uitlegden hoe het werkt. Je kunt 2 uur lang onbeperkt eten.
    We kregen een tafeltje aangewezen en bestelden een drankje. Direct kregen we een bordje met verschillende soorten brood en een bord met heerlijke salades. Er werd ons gevraagd of we een pangerecht wilden en konden kiezen uit garnalen of vlees. Ook werd meteen gevraagd of we een mixedgrill wilden. Naast deze overvloedig geserveerde gerechten konden we onbeperkt van het buffet gebruik maken. Er waren 2 verschillende soepen en er was voldoende keuze uit koude en warme gerechten. Alles was vers, warm wat warm moest zijn en heerlijk gekruid. Op het pangerecht en de mixedgrill hebben we niet lang hoven wachten. Het werd op tijd geserveerd. Aan de twee uur hadden we ruim voldoende.
    Wij gaan zeker nog eens terug.
    Minpuntje; de mixedgrill is overvloedig en bestaat uit 5 soorten vlees, frites, bulgur, salade en brood. Wij zijn normale eters en eten niet zoveel vlees. Er bleef dan ook veel staan en dat is zonde. Kleinere porties en een keuze uit het vlees voorkomt verspilling

8. Maartje Schouten

Het eten smaakte goed maar ik ga beslist niet nog een keer hier naar toe. De bediening was matig, de voorlichting slecht, weinig verscheidenheid in aanbod. Weinig toetjes (op de website zie je foto's met veel meer keuze; puur voor de website?). All you can eat? Je mag maar 1x extra bestellen (en als dat niet zo is dan is de voorlichting hierin ook slecht geweest). Je krijgt na 1 uur en drie kwartier ineens te horen dat je nog maar een kwartier hebt: dit vind je nergens terug op de site. Gezien de tijd dat je op je bestelling moet wachten zal menigeen zijn buikje beslist niet vol hebben.

9. Heerlijk gegeten. Gevarieerd aanbod en alles lekker vers. Persoonlijke aandacht voor de gasten.

10. Het is niet aan te raden om naar Buffet Club te gaan. Het eten was erg slecht en volgens mij oud. De bediening was slecht, moesten lang wachten op het drinken. Dat terwijl maar 5 tafels bezet waren. En als je iets bestelde werd je raar aangekeken, niet gastvrij. De tafel waren we aan zaten was erg vies.
    Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Ze zeggen dat het Italiaans, Grieks en Turks is, maar het is vooral Turks en erg sterk gekruid. De muziek was ook erg deprimerend. Al met al spijt dat we daar gingen eten, 't is te duur voor wat ze bieden. 't Is zonde van je avond!

11. Geen aanrader

Dit was een eenmalig bezoek. Buffet club is zeker geen aanrader.

Bij binnenkomst krijg je drie minuten uitleg en mag je een leuk tafeltje uitkiezen, er is immers plek genoeg.
    Na 20 minuten was de hoofdschotel klaar en dit was niet bijzonder, net als het andere eten. Er werden geen opscheplepels bij geleverd, die kon hij zo niet vinden. We zagen een kok met een vaatdoek zijn handen schoonmaken. De slecht Nederlands sprekende koks moesten ons vertellen wat de gerechten precies waren, want er stonden geen bordjes bij en de bediening wist niet wat het was. Er werd heel vaak gevraagd naar onze mening over het eten.

Borden werden laat weggehaald, de drukte kan geen excuus geweest zijn. Bestek werd wel meerdere keren vernieuwd, dat doen ze niet overal. Het toilet was in orde. Er zijn ook voldoende speelmogelijkheden voor kinderen. Maar primair gaat het om het eten en dat was zowel kwalitatief als kwantitatief onder de maat.

12. Mooie zaak met aardige bediening, de zaak word met de allerbeste bedoelingen gerund dat kon je merken en is uniek in de zin van de mix aan culturen bij zowel de gasten als ook de medewerkers. Daar spreekt tolerantie en gastvrijheid uit die je in bijv Istanbul ook zou aantreffen. We hebben lekker gegeten en ons niet gestoord aan de kleine wachttijd bij de mixgrill hoofdschotel want ondertussen konden we onbeperkt genieten van de bijgerechten aan het buffet. We hadden begrip voor de details en kinderziektes die bij een nieuwe zaak horen. De beleving is goed en we waarderen de verse en authentieke keuken. De desserts behoeven verbetering maar smaakten zeker niet slecht.
    We komen zeker terug.

13. Eten koud,alles onduidelijk, bediening slecht, geen lekker dessert.

14. Wederom gisteren heerlijk gegeten bij de Buffetclub. Het eten is echt authentiek gemaakt. Heerlijke smaken, heerlijke geuren, fijne gastvrijheid voor een aantrekkelijke prijs. Echt een aanrader en zeker een aanwinst voor Nijmegen. De muziekavonden zijn echt een aanrader. Alsof je op vakantie bent.....

15. Eten goed gekruid, veel keuze uit vlees vis en kip. Heerlijke salades en bijgerechten. Toetjesbuffet mag wel iets meer variatie/uitgebreider. Vriendelijke bediening en goede prijs.

16. Ziya Ozturk

Perfect eten, attente bediening, vakantiesfeer.

17. Ervaring van zondag 23-11-2014

Heel leuk en gezellig restaurant, heerlijk eten en ontzettend leuk personeel, erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen. Ben er voor het eerst geweest en ik kan maar in een woord zeggen: bravo. En mijn dochter vindt het ook toppie, ze kan er spelen en lekker eten. Voor ieders wil is er wel wat.

We kwamen op een erg druk moment binnen en kregen plaats op een wat drukke plek in de zaak. We vroegen of we naar een rustigere plek mochten en dat was geen probleem. Het werd meteen geregeld.

Deze ervaring was erg goed. Mijn complimenten voor de goede sfeer die er is in het hele restaurant.
    Tot de volgende keer!

18. Meerwijck

Een bijzonder slechte eetgelegenheid. Heel weinig keus van het warm buffet. Eten was allemaal lauw en het dessert buffet was ook waardeloos. Heb aangegeven dat alles lauw was tot 3 maal toe. Kreeg later als reactie van de serveerster dat ze er melding van had gemaakt en dat de warmte elementen het niet goed deden, en dat er de volgende dag een monteur zou komen kijken. Er stond in de advertentie ook niet medegedeeld dat je maar 2 uur de tijd had om te eten. Het personeel achter het buffet kon ook heel slecht nederlands en konden niet goed uitleggen wat voor een vlees e d het was. Nergens stond een kaartje bij wat er zoal in de bakken zat. We hebben als compensatie een kop koffie aangeboden gekregen, maar dat heeft mijn ongenoegen niet weggenomen. Vind het ook een kwalijke zaak dat de leidinggevende of gastvrouw niet naar ons toe kwam om de klachten die we hadden met ons te bespreken en het aan het personeel overliet. Ik zal ook onder geen beding jullie aanbevelen bij andere mensen. Ook toen we het pand wilde verlaten kwamen we die dame tegen maar er kon geen goedenavond meer af. Jammer we hebben heel erg er naar uitgekeken om bij jullie te gaan eten maar is uitgelopen tot een groot fiasco.