1 positieve stem1 negatieve stem

• In het centrum

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Nijmegen Febuarie 2020

Kan een hotspot worden

Ik ben blanco zonder de reviews te lezen hier gaan eten, maar helaas moet ik me ook aansluiten bij de reviews op de diverse sites.
    Waar zal ik beginnen.
    Binnenkomst verder prima, worden goed ontvangen.
    Het was koud binnen geen fijne temperatuur, net had 1 a 2 graden warmer mogen zijn.
    De tafels staan idd heel errug dicht op elkaar, ik heb daar niet z'n moeite mee..
    Aankleding van de zaak heel kil geen warmte niets aan de muur geen gordijnen voor de nogal grote ramen, mooi pand maar mist wel,wat sfeer..
    Er was geen achtergrond muziek aanwezig of zo zachtjes dat je het niet hoorde door de rumoer van het restaurant.
    De bediening, deed het leuk en was wel spontaan, maar daar is ook alles mee gezegd..
    We bestelde een fles wij deze moest aan tafel,open gemaakt worden(kurk) , dat ging nogal hoe laat ik het netjes zeggen...ik,was blij dat een fles huiswijn was en geen dure Amarone, uiteindelijk had ze zelf ook in de gaten dat het niet zo soepel ging, en ging ze hulp vragen bij collega.ze maakte liever draaidoppen open grapte ze nog..
    Uitleg van de kaart was prima
    We hadden gekozen voor de wat kleinere gerechten..
    De eerste gerechten kwamen...bordjes werden vergeten de 1ste ronde
    Kwaliteit van het eten, daar heb ik eigenlijk helemaal niets op aan te merken, dat was prima goed op smaak mooie smaakbalansen..portie hadden mischien een fractie groter mogen zijn zeker als je deelt, en het vergelijkt met ander restaurants in de omgeving waar dit mogelijk is.
    Wijn werd tussendoor netjes keer bijgeschonken uit de fles door 1 van de bedieningsmedewerkers.
    2 de ronde werden netjes bordjes gebracht en liep het allemaal wel wat soepel, maar er was geen aandacht, om ons heen gingen wat dingen mis, je moest zelf om dingen vragen zoals nieuw bestek water schone glazen..het niveau was idd eetcafe terwijl het eten vele mele malen beter is..die combi klopt niet..het is mischien de insteek maar met wat betere begleiding en basiskennis van de bediening zou het plaatje beter kloppen..

Dessert bestek werd vergeten, om gevraagd, komt eraan en het weer vergeten de aandacht en focus op de gasten was totaal weg bij de bediening..

Uiteindelijk goed gegeten in goed gezelschap, is het voor herhaling vatbaar, ja ik geef ze zeker nog een 2de kans, maar dan moet er wel wat veranderen..

En ik hoop dat ze wat doen met deze reviews

2. Afgelopen zondag 13 oktober gegeten in restaurant Brunswick. Nijmegen heeft er een knaller van een restaurant bijgekregen. Een prachtige zeer verrassende menukaart waar het moeilijk uit kiezen is omdat het allemaal spannende gerechten zijn die met veel inspiratie worden opgediend. Het is een feestmaal geworden. We zijn zo enthousiast dat we as zondag er weer gaan eten. Het is een restaurant waar je blij van wordt. Extra vermelding: de obers zijn echte gastheren en de kok komt persoonlijk vragen of alles gesmaakt heeft. TOP. Alle 5 sterren meer dan verdiend. Heel veel succes toegewenst. Willem Janssen Matthieu Derksen.