Brasserie Qke-leQ in Nijmegen

Qke-leQ is een restaurant met een bourgondische inslag

Eten & drinken 8

• za 17:30 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

• Telefoon 024-3294089
  • Website

Restaurant Qke-leQ bevindt zich in het centrum van Nijmegen, gelegen recht tegenover het Valkhofmuseum, met aan de voorzijde een parkeergarage met de in- en uitgang recht voor de deur.

Halte Valkenhofmuseum

Qke-leQ is een Nijmeegs restaurant met bourgondische inslag. Wij bezorgen u graag een gezellige avond vol lekkere gerechten en laten u in niets te kort komen. Laat u verwennen door ons bedienend personeel, dat er ieder moment voor zorgt dat uw glazen gevuld zijn en er lekker eten op tafel staat. We bieden u een avond zonder zorgen, waarin u kunt heerlijk kunt genieten van alles wat de koks voor u bereiden.

Bij Qke-leQ werken we altijd met dagverse producten en bereiden alles à la minute, zodat de gerechten zo vers mogelijk bij u op tafel staan en de smaak op zijn best is. Zelfs met wat grotere groepen kunt u bij ons nog à la carte eten. Reserveer dan wel graag van tevoren, zodat wij een mooi plekje voor u kunnen uitkiezen in het restaurant.

Onze kaart bevat veel uiteenlopende gerechten en biedt zo voor ieder wat wils. De koks geven een nieuwe draai aan traditionele gerechten, waardoor u ze bij ons toch nét iets anders proeft dan ergens anders. Deze manier van Vintage Cooking maakt de ervaring bij Qke-leQ extra bijzonder! Benieuwd geworden naar onze gerechten? Bekijk onze menukaart hieronder en kies alvast uw favorieten!

Restaurant Qke-leQ bevindt zich in het centrum van Nijmegen, recht tegenover het Valkhofmuseum. Aan de voorzijde ligt de ingang van een parkeergarage vlak voor de deur en ook verschillende bushaltes zijn niet ver van ons verwijderd. Qke-leQ beschikt zowel over een voor- als gezellig tuinterras, waar u in de zomer van het lekkere weer kunt genieten. Ook op wat frissere dagen maken wij het hier voor u zeer behagelijk, door het terras voor u te verwarmen.
U bent iedere dag van de week vanaf 17.00 uur bij ons welkom en kunt uw bestellingen tot 22.00 uur aan de keuken doorgeven. Reserveren kan op weekenddagen verstandig zijn, wanneer u zeker wilt zijn van een plekje, maar is zeker niet verplicht. Ook als u spontaan zin heeft in een zorgeloze avond en lekker eten, kunt u altijd bij ons binnenlopen. Graag tot snel bij Qke-leQ!

Bekijk onze menukaarten
Foto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in NijmegenFoto van Brasserie Qke-leQ in Nijmegen

Overnachten
Hotels in de buurt »