Op dit adres zit nu: Burgerme

Bistro Allerlei in Nijmegen

Groot parkeerterrein op loopafstand, parkeergarage om de hoek

• OV

Op loopafstand van Nijmegen Centraal Station en het busstation op plein '44.

• Biologisch

1581995597 81
1591197084 81
1637204520 81
1683211956 81

1. We hebben gisteren (23 juni) heerlijk gegeten bij Allerlei. Met een gezelschap van 6 personen, allemaal doorgewinterde fijnproevers, genoten van een 3-gangen diner. Vooraf een combinatie van kropsla-courgette soep en seranoham met meloen. Hoofdgerecht 1x longhaas en5x sucadesteak van de gril. Alles was prima bereid, frieten met huisgemaakte mayo en salade als garnituur. Toe 2x kaasplankje en 4x Etan mess, een heerlijke toet van aardbeien, merenques en slagroom. Kortom: dit restaurant is een enorme aanrader!

2. Gisteren met z'n vieren hier gegeten, op een beetje een strak schema (moesten voor 8 uur weg zijn). Hier werd keurig rekening mee gehouden door de bediening, zeer vlot en alert, zonder dat we ons gehaast voelden. Zelfs leeg schaaltje mayonaise werd gezien en bijgevuld.
    Eten zelf was ook top, de sukadesteak is echt een aanrader, heerlijk mals, met een fijne rooksmaak. Erg fijn restaurant, met zeer goede service en ook nog voor een zeer nette prijs. Was de eerste keer dat wij hier aten, maar we komen zeker nog eens terug!

3. We hebben heerlijk gegeten met een persoonlijke bediening. Top!

5. Afgelopen zaterdag heb ik me mee laten nemen naar Allerlei. In eerste instantie sceptisch en voorzichtig, maar de oude reputatie van studenten-eetcafé werd al snel goed gemaakt. Service van de twee medewerksters in de bediening was vlot en correct, zonder stijf aan te doen. Paar kleine foutjes werden met een gemeende glimlach opgelost. Niet storend, enigszins aandoenlijk.
    We kozen in een gezellig druk restaurant voor het verrassingsmenu en werden niet teleurgesteld. Mooie smaken, leuke presentatie en begeleid door prima wijnen, en dit alles voor een meer dan schappelijke prijsstelling. Volgende keer moeten we niet vergeten het recept van de cheesecake te vragen...

6. Op deze wat uit de loop liggende locatie worden de sterren van de hemel gekookt voor een prix d'amis. Een 3-gangen keuzemenu voor € 26,50 van pure en eerlijke producten wordt buitengewoon creatief gepresenteerd. Een beperkte kaart die desondanks voldoende keus biedt terwijl er bovendien de mogelijkheid is om van een verrassingsmenu te genieten. Hulde en ga zo door!!!

7. Vincent

8. Familie uit Nijmegen

Allerlei viel zeer tegen.

De verhouding prijs-hoeveelheid is niet goed. De gerechten zijn te duur voor wat je krijgt.

Allerslechtste punt was de akoestiek. We zaten in een soort erker met een andere groep van 6 en we konden elkaar niet verstaan, zo veel lawaai klonk er in het restaurant. Dit was erg storend, waardoor we ons eten snel hebben opgegeten en weer zijn vertrokken.

9. Monique

10. Anna 111 punten

I was there with three friends. They liked the "restaurant". I didn't. Here are my points:
    + all dishes had the same price
    + not crouwded, easy to keep the conversation
    - smell inside, it smelled with WC! Very bad
    - it was cold inside
    - choice of dishes was very limited
    - just french fries and super simple salad were served with dishes. I would like to have a choice e.b. between fries and cooked potatos, salad could be of much better quality
    + BIG PLUS for brownies! These were perfect!

5,5
  11. Eric Garvelink

12. Remco

13. Gisteravond voortreffelijk gegeten bij dit eetcafé. Waarom het geen restaurant heet, begrijp ik niet, want de gerechten hebben minimaal dat niveau. Wij kregen als "dagspecial" een duo van boerderijhoen en wilde eend met een huisgemaakte compote erbij. Meer dan voortreffelijk. Goed glas betaalbare wijn erbij, ruim voldoende garnituur. Vriendelijke bediening, kortom, we hadden een prima avond en komen zeker terug. En voor de prijs hoefden we het niet te laten. Elders hebben we kwalitatief duidelijk minder gegeten voor het dubbele van hier. € 23,50 voor een 3-gangenmenu van deze kwaliteit is dik voor elkaar!

14. Jorrit wesseldijk

Verrassend leuk en top gegeten!!!

15. Wat een verassing! Ik kende het zaakje niet en kwam er eigenlijk toevallig terecht. Maar zij zouden zich gerust restaurant mogen noemen. En dat voor die prijs! De service was uitstekend, vriendelijk, attent, sociaal zonder geforceerd te zijn en met een aangenaam tempo. Maar het toppunt was toch wel het eten. Vooraf de carpaccio van huisgerookte zalm met een heerlijke dressing en kapper appels. Heerlijk op smaak en prima gerookt. Als hoofdgerecht de zelf gemaakte gevolgte burger, mooi gekruid en prima vlees. Als dessert de aardbeienbavarois, die maakte de avond compleet. Een mooi ingericht restaurant doet je thuis voelen en de sfeer is erg prettig.

16. Vriendelijke bediening en lekker eten, de prijs/kwaliteit is erg goed. Ik kom zeker terug!

17. Jeroen & Karin

Leuk hoor! Ontspannen sfeertje en vriendelijke bediening. Én heerlijk eten voor een mooi prijsje. Wij hebben genoten...

18. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, lekker eten en een fijne sfeer. Daarnaast hadden ze vier niet alledaage bieren op de tap. Ik zou dit restaurant aanraden aan vrienden.

19. Met z'n tweetjes na het winkelen lekker een hapje gaan eten. We werden warm en vriendelijk ontvangen door de chef/eigenaar aangezien wij de eerste waren, wat niet zo gek is om half 6. We kregen zelfs het eerste drankje van hem aangezien hij het brood nog niet had afgebakken toen we binnen kwamen. Gedurende het diner stroomde het restaurant langzaam vol zonder dat het vervelend rumoerig werd. De aankleding en sfeer was erg prettig en de bediening zeer vriendelijk en alert.

Het eten was heerlijk en had iets eigens. De chef heeft het gepresteerd om van elk gerecht iets bijzonders te maken. Ik kan dit leuke restaurant aan iedereen aanraden. Ondanks de niet zeer uitgebreide kaart, is er voor iedereen genoeg op te vinden om heerlijk te eten. En dat voor een fantastische prijs kwaliteit. Voor een 3 gangen menu betaal je €23,50 en dat is het meer dan waard.

Wij komen hier zeker terug!

20. The food there is fine, but a bit noisy, and we took long time to get served...The atmosphere is just so so.

21. Dennis van der K

Klein en sfeervol restaurant. Het eten wat geserveerd wordt ziet er heel luxe uit en is verrassend goed te eten.
    En met een prijs van 25 euro voor drie gangen inclusief drinken niets te klagen. Verder hele vriendelijke en goede service.
    Enige nadeel misschien is de relatief kleine menu kaart (5 voor- hoofd- en na- gerechten). Al met al goed gevuld en zeer tevreden dit restaurant verlaten!

22. Zijn nu al een aantal keer wezen eten bij Eetcafe Allerlei.
    Perfect en zeer gezellig restaurant, met zeer hoge kwaliteit gerechten. Vleesgerechten zijn absoluut perfect. Vriendelijke correcte en indien passend informele bediening. Een restaurant dat aan de buitenkant en aan de binnenkant opvalt, topkwaliteit. Zullen een van de vaste klanten worden! Bedankt Eetcafe allerlei.

23. Marja Smolders

Gisteravond voor de tweede keer het genoegen gehad te mogen eten bij Allerlei, in goed gezelschap. Gezellig getafeld met z'n zessen. Deze (nieuwe) chef-eigenaar weet wat koken is. Lekker verse en in eigen keuken bereide producten, tot aan het koekje bij de koffie. Over de wijnen kan ik als BOB geen mening geven, maar dat komt de volgende keer. Wordt vervolgd!

24. Gisteravond onverwachts gaan eten in centrum van Nijmegen... Bijzonder genoten van een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De bediening wist mij te vertellen dat veel producten vers zijn. Ook heeft hij ons goed geadviseerd over de wijnkeuze, die overigens perfect was. We parkeerden om de hoek en waren zo het centrum weer uit, al met al super dus!

25. Wow wat ben ik enthousiast deze tent uitgewandeld zeg. Voor een menuprijs van €22,50 verwachtte ik niet heel veel, al zagen de omschrijvingen er op de kaart wel lekker uit. Ik ga vaker uit eten voor ongeveer deze prijs maar heb het nog nooit zo goed meegemaakt! Alles huisgemaakt en vers, en wat een smaken! De bediening was echt leuk en voelde ons goed aan. De gezellige sfeer maakt het compleet!

26. Tijdens de intro met een groepje hier wezen eten. Sommigen waren al eerder geweest en niet tevreden. Nu zit er een nieuwe eigenaar in, en dat gaat beter. We aten voor €17,50 drie gangen, de biefstuk van wild zwijn was super!
    Zelfs de koekjes waren zelf gebakken!
    Na de intro ga ik zeker met mijn ouders nog een keer hier eten.

27. Gisteravond met 3 personen wezen eten bij Allerlei. Wat me direct opviel is het mooie interieur van het restaurant. Als voorgerecht had ik de salade van gegrilde groenten en blauwe kaas die echt heerlijk smaakte. Als hoofdgerecht de scholfilet, mooi gebakken in bloem, vol van smaak en duidelijk vers. Als nagerecht de tiramisu, maar dan een bijzondere variant met sinaasappel en vanille vanwege het zomerse weer. Erg verassend en lekker! De bediening was vriendelijk, attent en deed duidelijk haar best om ons een leuke avond te bezorgen! Al met al een prima ervaring!

28. Gisteren heerlijk gegeten bij Eetcafe Allerlei. Het eten was echt lekker, het tempo was prima en de bediening was erg vriendelijk. Vooraf het broodmandje met tapenade, de broodjes kwamen vers uit de oven, en de tappenade was lekker. Als hoofdgerecht de geconfijte eendenbout, heerlijk mals en een lekker smaak. Als dessert de chocoladeproeverij, er werd bijverteld wat het was met de tip om de brownies niet te laten afkoelen. Al met al een heerlijke avond gehad!

29. Een paar dagen geleden met mijn vrouw wezen eten bij Allerlei. Vooraf de salade van gegrilde groenten met blauwe kaas, deze smaakte echt heerlijk! Ook mijn vrouw was zeer onder de indruk van haar carpaccio. Als hoofdgerecht de entrecote, die lekker mals was en precies mooi rosé gebakken. Bij het hoofdgerecht zaten aardappeltjes met kruiden uit de oven en lekkere zure mayonaise. Mijn vrouw had de zalmfilet met safraansaus en dit was ook echt goed bereid. Als dessert een chocoladeproeverij en gemarineerde aardbeien met room, een prima afsluiter! Al met al heerlijk gegeten, en dat voor die prijs. De bediening was vriendelijk en attent en het restaurant heeft echt een huiselijke sfeer, al met al komen wij zeker nog een keer terug!

30. Een nieuwe eigenaar, Allerlei is wat ons betreft zeker de moeite waard om te (her)ontdekken!

Prima service, vriendelijke bediening en een leuke nieuwe beknopte kaart. Zo veel mogelijk met verse producten werken in het seizoen vind ik altijd een mooi uitgangspunt.

Prima 3-gangen menu gegeten en het toetje werd voor ons speciaal aangepast. We komen zeker terug.

31. Gisteren voor de tweede keer hier met 5 mensen gegeten en wederom met veel genoegen!! Rustige en prettige sfeer en zeer vriendelijke en attente bediening. Wij voelden ons er heel welkom! Op de menukaart voor ieder wat wils; vlees, vis en vegetarisch. Een mooie combi van voor-, hoofd- en nagerechten. Zowel op de vorige menukaart, toen wij er voor de eerste keer kwamen, als op de huidige nieuwe. Alles is van goede kwaliteit en smaakt heerlijk. Het was allemaal met veel aandacht en vakkundigheid klaargemaakt! Complimenten voor de nieuwe chefkok/eigenaar!!
    Een aanrader! Wij komen hier beslist terug!

32. Nieuwe eigenaar, dat helpt!
    Lekker gegeten, plezierige bediening, aandacht voor de klant en een reuze schappelijke prijs, wat wil je nu nog meer.
    Jammer dat er mensen zijn die voor een grote groep reserveren en gewoon niet komen opdagen.
    Erik, ik zou ze gewoon een rekening sturen.
    Succes met de voorgenomen verbouwingen.

33. Ik heb hier super lekker gegeten en het was ook een gezellige sfeer !

Kom zeker nog een keer terug !

34. Goed en lekker gegeten voor weinig geld. De schnitzel is vers gepanneerd, de spareribs heerlijk mals.
    Als je voor weinig geld goed wilt eten kun je hier goed terecht.
    Ideaal voor een romantisch diner of zakelijk diner.

35. Lekker gegeten voor een leuke prijs!

36. Gisteren hier gegeten. Was wat huiverig i.v.m. veel negatieve reacties. Maar we troffen het goed. Werden keurig geholpen, niet te lang wachten, eten (als je rekening houdt met de prijs) prima. Geen honger na afloop. Gingen voldaan naar huis.

37. Ben van de week wezen eten met vriendinnen. Het eten was lekker en ook ivm prijsverhouding. Ik vond de sfeer ook heel gezellig, een beetje een huiskamer sfeer :)
    Mijn beste vriendin was jarig en er werd door het personeel daar ook aandacht aan besteed door een leuk kaarsje. En de bediening was ook heel aardig en behulpzaam, vooral de gastvrouw. Top, kom zeker nog een keer terug :D

38. Voor mij het slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest.
    Ik kwam er terecht via een sweat-deal. Alleen het interieur is de moeite waard. De tomatensoep afgeblust met suiker-zo heet. De ribjes zwart-niet aan gebrand, maar veel te lang in de marinade gelegen. Het toetje matig. Ondanks dat het op dat moment niet meer druk was erg lang moeten wachten tussen de gerechten. Bovendien is de ober onbeschoft en loopt door de zaak te rennen. De website klopt niet wat de hoofdgerechten betreft en de afrekening klopte ook niet. We hebben dubbel betaald, maar hebben daar maar niets meer van gezegd. Misschien een vergissing van het meisje wat net in dienst was!!!!
    Als deze man er echt wat van wil maken zal hij een andere kok in dienst moeten nemen en zelf op curcus moeten gaan:
    "Hoe ga ik om met mijn klanten!".

39. Wat een dramatische ervaring, dit restaurant.
    Een 3-gangen diner voor 12,50 stelt werkelijk helemaal niks voor. Eerst wordt er een aardappelpuree uit gezinsbak gepresenteerd, als nagerecht 2 bolletjes ijs uit de vriezer. Tevens was het hoofdgerecht (biefstuk) erg slecht en waren de bijgerechten (sla, friet) van een erg bedenkelijk niveau.
    Als laatste punt was de slechte bediening, deze man wist werkelijk echt niet waar hij mee bezig was en dat resulteerde in een erg slechte dienstverlening.
    Al met al zeker geen aanrader!

2,6
  40. Ik vond het een afgang! De ober was onbeschoft toen we terecht klachten hadden. De tomatensoep was niet te eten.
    De spareribs werden met een stalen gezicht pikzwart opgediend.
    Alleen het ijsje na was lekker en de sla ook wel, de frites smaakten naar karton.
    Irritant was ook dat de ober als een hardloper door de zaak rende met een fles cleaner een doekje om te poetsen op de tafel.
    Ik kom er nooit meer!!!!!

Hedwich

41. Gisteren hier gegeten. Om te beginnen was de bediening raar. Niet echt slecht, maar de ober vergat onze menukaarten, zodat die er nog lagen toen het eten kwam, bij een andere tafel haalde hij de placemats al weg en zette de glassex neer terwijl de gasten er nog zaten (terwijl het helemaal niet druk was), dat soort zaken. Misschien was hij nieuw, want het leek alsof hij nog nooit een dienblad vast had gehad en hij droeg ongepaste schoenen. Om drinken bij te bestellen moesten we lang wachten. De sfeer was eigenlijk prima, hoewel de muziek ineens heel hard ging toen een luidruchtige groep van een vrijgezellenfeest binnenkwam.

Voor hadden we de tomatensoep en de champignons. Een andere tafel had ook de champignons en stuurde die terug omdat ze erg vies waren, dus dat was een slecht teken. Gelukkig was de nieuwe portie wel lekker. De soep smaakte prima, de kruidenboter bevatte nagenoeg geen kruiden.

Het hoofdgerecht (gevulde varkenshaas met champignonsaus, frites en salade) was erg lekker maar kwam eerst met de verkeerde saus. De ober bood zijn verontschuldigingen aan maar draaide het op zo'n manier dat het onze schuld leek (waarvoor hij op zijn vingers werd getikt door de baas).

Het dessert van de chef (ijs met chocoladesaus) was lekker maar erg weinig (maar het menu was dan ook goedkoop).

Al met al hebben we aardig gegeten voor weinig geld. Maar omdat er binnen dit prijssegment een ruim aanbod is, ga ik de volgende keer toch liever ergens anders heen.

6,1
  42. Zeer vriendelijke bediening.

Niet duur dus kun je ook geen grote portie verwachten. Precies voldoende.

Wat minder is, is dat het er erg lawaaierig is.

Naar verhouding qua prijs prima restaurant.

43. Wauw echt een aanrader! Ik heb serieus nog nooit zulk vriendelijk personeel meegemaakt. De gastvrouw en -man waren erg geïnteresseerd en vonden het belangrijk dat we goed geholpen werden.

Ook het eten was erg lekker en ook de prijs is goed. Daarnaast is dit ook voor studenten een aanrader(zo betaal je voor een driegangenmenu maar 12,50!)

Ik ga hier zeker nog een paar keer naar toe!

44. Ik was 2 weken gelden bij Allerlei geweest, heerlijk gegeten.
    Ook voor studenten kun je daar voor weinig geld veel eten. Ik was er al vaker geweest en wat me ook opvalt is dat je bij je hoofdgerecht niet alleen frietjes krijgt, maar ook verse groenten en salade, wat ik bij de vorige eigenaar niet had. Ik vind het restaurant echt vooruitgegaan en ik kan het zeker aanraden, ook aan studenten.

45. Eén grote teleurstelling. Ik kan het helaas niet anders zeggen.

2,1
  46. Altijd heerlijk gegeten hier met vriendinnen tot een paar maanden geleden. Lees nu hier dat het van eigenaar is veranderd, misschien ligt het daaraan? Ik vond de carpaccio en de vleesgerechten altijd heerlijk. Nu is de setting hetzelfde gebleven maar er loopt alleen veel minder personeel rond, waardoor je lang moet wachten tot je geholpen wordt. Ook is de schnitzel nu niet meer te eten. Hij was rauw van binnen en er zaten klontjes in de champignonroom saus, duidelijk uit een pakje dus.

Ik heb dit gemeld bij de bedieding en kreeg na erg lang wachten een nieuwe schnitzel zonder saus.. heb het hier maar bij gelaten.

3,9
  47. Eerder drie keer met enthousiasme hier geweest, maar sinds april 2010 is het van eigenaar veranderd. De setting is hetzelfde gebleven; een gezellig restaurantje met genoeg ruimte en goede ambiance.

De grootte van de porties viel me opvallend tegen; ik bestelde spareribs en had vier botjes op m'n bord liggen na klaar te zijn. Toen ik aan de gastvrouw meldde dat ik het over het algemeen weinig vond, verdedigde zich door te zeggen dat het vlees in andere restaurants veel minder is en hier niet. Om eerlijk te zijn waren de spareribs niet geweldig klaargemaakt; taai en te doorbakken.

De chocoladetaart kwam iets te overduidelijk uit de vriezer.

48. Sprikkelman

Genoten van een heerlijk avondje uit eten. Eten was allemaal vers en perfect. Gezellig restaurant en vrolijke bediening.

49. Maarten

Prime restaurantje. Genoeg ruimte zodat je niet op het bord van je buurman zit. Eten is lekker en betaalbaar. Zeer vriendelijke bediening en geen lange wachttijden. Zeker een keer proberen.

50. Gevarieerde kaart en vriendelijk personeel.

Ik eet de laatste tijd regelmatig carpaccio maar nog nergens zo lekker als hier. Zeker voor herhaling vatbaar, iets wat we dan ook al uitgevoerd hebben. Leuk. De saladebar is een goed idee maar mag wat uitgebreider met meer dressing en soorten sla, croutons, gebakken uitjes etc.