Ontdek Óns verhaal

Social Enterprise

Wij kiezen voor maatschappelijke waarde

Bij hét Bakkerscafé zorgen enthousiaste vakmensen in bakkerij, winkels en lunchroom dagelijks voor het bereiden van heerlijke verse producten en tevreden gasten en klanten. Kwaliteit van product en service staan bij ons hoog in het vaandel, waarbij gastvrijheid en plezier in het werk een doel op zich zijn.

Hét Bakkerscafé is opgenomen in het register van de Code Sociale Ondernemingen.

Dé Bakkerij

Hatertseweg 23C in Nijmegen

Maandag t/m Vrijdag 08:30u - 16:00u
Zaterdag 08:30u - 15:30u
Zon- en feestdagen gesloten
Meer informatie over deze vestiging

Stichting Bakkerscafé

Wij zijn een zelfstandige stichting met ANBI status.

Organogram

Onze Cijfers

Een kijkje in onze financiële structuur en publicatiecijfers van de afgelopen jaren.

Cijfers

Onze Missie & Visie

In ons handelen staan onze missie en visie altijd voorop.

Missie, Visie & Strategie

Onze Resultaten

Hét Bakkerscafé wil een positieve maatschappelijke impact maken, hier kun je zien wat wij bereiken.

Infographic & Impactrapport

Meer contactmogelijkheden
Welkom bij

Hét Bakkerscafé

Social Enterprise in Nijmegen

Onze biologische bakkerij met 2 bakkerswinkels & lunchroom is reeds sinds 2009 dé ontmoetingsplek voor buurtgenoten! Wij zijn specialist in het bakken van fantastisch biologisch brood en bieden een stimulerende werkplek voor een zeer divers team.

Ons motto is: HET KAN WÉL!

Ga naar de Webwinkel
Vacatures

Binnen de bakkerij en horeca van hét Bakkerscafé bieden wij een diversiteit aan ontwikkeltrajecten binnen WLZ, WMO en Participatiewet.
Ontwikkeling en Samen Succesvol
zijn hierbij kernwaarden.
Meer informatie over trajecten

Brood op de plank

Castellastraat 29 in Nijmegen

Maandag t/m Zaterdag 08:30u - 17:00u
Zon- en feestdagen gesloten
Meer informatie over deze vestiging

Kijk in onze open bakkerij en zie dat het deeg met veel plezier meermalen gekneed wordt, lang mag rusten, rijzen en knapperig wordt afgebakken. We gaan voor kwaliteit en daarom houden we ons assortiment klein en overzichtelijk.
Ons biologisch meel wordt gemalen op molenstenen van de Witte Molen, aangedreven door Nijmeegse wind.
Hét Bakkerscafé is SKAL gecertificeerd.
Meer informatie over ons assortiment
Tot ziens bij

Hét Bakkerscafé

Volg ons voor de laatste nieuwtjes ...

4,4 ★★★★ op Google
    Winkelmand
    Je winkelmandje is leegTerug naar de winkel