Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijkerk gld verdeeld zijn.

1. Mediterraans Nijkerk gld

Prima gegeten in een leuke sfeer. Prima bediening.

2. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk gegeten!

3. Mediterraans Nijkerk gld

De service was slecht. Kwamen echt veel te weinig langs voor het opnemen van iets te drinken. Aan het einde van ons eten was er nergens meer een ober te bekennen.

Eten was gewoon, niet speciaal.

De sfeer in het restaurant was kwa interieur prima. Maar het was ontzettend lawaaierig. Je kon elkaar echt met moeite verstaan. Kan aan de plek zitten waar je zit, maar misschien er iets aan doen.

5,5
  4. Mediterraans Nijkerk gld

Evertine Verhoef

Erg lekker gegeten en hele vriendelijke en alerte bediening. De eigenaar kwam ook nog even praatje maken of alles naar wens was geweest. Echte aanrader om hier te gaan eten. Enige minpuntje was het geluid maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen en zal dus gauw opgelost zijn.

5. Mediterraans Nijkerk gld

Wat een ontzettend leuk restaurant! We werden ontvangen door een engels sprekende ober. Dit vond ik wel grappig, want ik kreeg gelijk een "vakantiegevoel". Wij hadden de shared dining die echt verrukkelijk was. Lekker eten, goede service, erg leuke sfeer! Zeker een aanrader. Wij komen iig zeker terug.

6. Mediterraans Nijkerk gld

Wederom top gegeten!

• Eindcijfer 9,9
  7. Mediterraans Nijkerk gld

Het was heel goed en lekker gegeten.

8. Wat een geweldige ervaring, heerlijk eten geserveerd als “schilderijtjes”, fantastische bediening, zo vriendelijk en attent, dat is echt uit eten!

9. Mediterraans Nijkerk gld

Hans van Dijk

Het eten was zoals verwacht weer top en de bediening lief en vriendelijk.

10. Bediening erg vriendelijk. Goed eten. Mooie porties. Wel erg rumoerig.
    Site niet accuraat, menukaart niet te openen. Beperkte keuze in vega.

11. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk gegeten met een leuke bediening en een acceptabele prijs. Ruimte is wel wat kaal wardoor er een hard achtergrondgeluid is.

12. Mediterraans Nijkerk gld

Wij zijn er al zes keer wezen dineren en er was een keer 1gerechtje niet naar wens en dat heeft de chef kok heel netjes opgelost zodat iedereen lekker vol en tevreden huiswaarts kon gaan dus MAYDANI is een goede aanrader om te gaan dineren.

13. Mediterraans Nijkerk gld

S Korkmazlar

Het was voor mijn moeders verjaardag. Het was erg lekker en de porties zijn genoeg.

14. Mediterraans Nijkerk gld

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Meydani in Nijkerk.
    Prachtige ambiance, heerlijke gerechten en een goede bediening.
    Er word rekening gehouden met de wensen van de gast(en).
    Vooraf de meydani bruschetta genomen, als hoofdgerecht gekozen voor de surf&turf en chili chicken.
    Voor het dessert de crème brule en een heerlijke cappuccino.
    Prima prijsverhouding voor de porties die je krijgt. De porties zijn voldoende het eten vult goed.
    Echt een smaakbeleving, eten van een ander niveau wat je niet vindt in de omgeving.
    Eten bij Meydani is altijd weer een feestje!

15. Heerlijk glutenvrije Spare Ribs gegeten met 2 sausjes, gebakken aardappelen en gemengde sla. Als nagerecht een Krokante Joncker, grote bol ijs omhuld in chocolade en walnoten stukjes met een koffielikeur ernaast. Heerlijk.

Personeel weet wat wel en niet kan en is heel vriendelijk. Gezellige ambiance.

16. Laura

17. Mediterraans Nijkerk gld

Fantastisch gegeten. We hebben de chef's special shared dining gekozen, en er zat geen enkele teleurstelling bij. Alles is prima op smaak gebracht, en de smaken zijn verrassend en heel goed. Vlees, vis en schaaldieren zijn perfect bereid en smelten op je tong. Bediening is snel, zorgvuldig en niet te veel aanwezig. Heeft echt oog voor de gasten. Beperkte wijnkaart, maar voor ieder wat wils.

18. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk eten, boven verwachting goed!!

19. Mediterraans Nijkerk gld

Elke keer een genot om daar te eten, wat lekker! Leuke bediening. Ik raad dit restaurant zeker aan ;).

20. Mediterraans Nijkerk gld

Rien Wassink

Heel goed eten was heerlijk, vrolijke bediening.
    Rondom het was Top 👍

21. Mediterraans Nijkerk gld

Maarten van Dam

Prima kwaliteit eten. Gezellig. Goede bediening. Fijn restaurant om te zijn. Prijs/kwaliteit goed.

22. Mediterraans Nijkerk gld

Heb er afgelopen do dag gegeten, en ik was onder de indruk. Het eten was in een woord fantastisch, de bediening erg goed.
    Raad het zeker aan en voor herhaling vatbaar.
    Top tent.

23. Mediterraans Nijkerk gld

Het was echt heerlijk. Wij hadden het shared diner menu, van alles wat en ik kan het iedereen aanraden!

24. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk gegeten! Zoals altijd weer super mals vlees. De sfeer is heel fijn en rustig, personeel heel erg vriendelijk en er is voor de kleintjes ook een leuk klein speelhoekje. Zeker een aanrader!

25. Mediterraans Nijkerk gld

Bij binnen komst kwam ons iemand te gemoed Dat ik al zo iets had v oke niet dat je duidelijk kon zien dat hij er werkte beetje sloebertje zag wel ander persooneel Dat zag er wel goed uit vond het allemaal te gehaast we waren net klaar en hup alles vde tafel.
    Kwam mij niet zo over van nou nog ff wat na kletsen mischien nog wat drinken nee ik weet niet of ik nog is daar na toe zou gaan.
    Ik zou grote groepen mensen achter plaatsen en niet voor is erg luidruchtig.

26. Mediterraans Nijkerk gld

Anja de Greef

Echt een top restaurant met veel keus. Super goed en mals vlees. Erg vriendelijke bediening en gastvrije sfeer. Een aanwinst in Nijkerk. Leuke zitjes en ook ronde tafels aanwezig.
    Met een grote groep kun je ook genieten van shared dining. Diverse gerechten, aperitief, curry's, vlees, kip, rijst, steaks, salade en frites, echt heerlijk!

27. Mediterraans Nijkerk gld
  28. Mediterraans Nijkerk gld

Een restaurant wat ten zeerste af te raden is. Je wordt over het hoofd gezien wanneer je plaatsneemt, trekken bezoekers die later gekomen zijn voor. Het eten is koud als het geserveerd wordt, personeel onvriendelijk en de waarschijnlijke eigenaar is zeer onprofessioneel! Kortom: denk twee keer na voor je hier een bezoek plant.

29. Mediterraans Nijkerk gld

We hebben een hele gezellige avond gehad, we werden vriendelijke ontvangen, we hadden een gezellige ronde tafel waar we om gevraagd hadden, het eten en de wijn waren top. We komen zeker nog een keer terug.
    Een aanwinst voor Nijkerk.

30. Mediterraans Nijkerk gld

Prima gegeten, vlotte vriendelijke bediening. Vlees en vis waren zeer goed gegaard en lekker gekruid. Heerlijke avond