Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijkerk gld verdeeld zijn.

1. Mediterraans Nijkerk gld

Voor iftar hier gegeten. Vriendelijk personeel en het eten was heerlijk!

2. Wij hadden op 2e paasdag met 11 personen voor de paasbrunch gereserveerd.
    Een fantastische brunch met heerlijke hapjes.
    Daarbij koffie, thee, jus de orange.
    Ook het nagerecht met diverse desserts was uitstekend.
    Wij hebben genoten.

Fam. de Jong

3. Mediterraans Nijkerk gld

Een leuk en mooi gerenoveerde restaurant. Heel leuk met mijn moeder uit eten kunnen gaan.

4. Helaas deze keer slechte ervaring. Prijzen enorm gestegen en de kwaliteit is achteruit gegaan. Pasta stond 10 minuten onder warmtelamp, hierdoor droog. Pizza met parmaham had geen parmaham. Duurde allemaal heel lang…

3,7
  5. Het duurde erg lang voor we iets konden bestellen om te drinken. Omdat we in de zon zaten was dat nog geen probleem. Het voorgerecht was prima. Lekker, maar wel wat aan de prijs. Als hoofdgerecht hadden de we Alberto's pasta aan de tafel klaar gemaakt. Kost wat (24 euro voor een pasta) maar dan heb je ook wat, toch? Helaas konden er maar 2 borden aan tafel klaargemaakt worden, de andere twee kwamen uit de keuken. En ik kan niet anders zeggen dan dat die laatste twee gewoon niet lekker waren. Flauwe smaak, geen kaas, en alles zat aan elkaar vastgekoekt (incl de rucola sla). Een tegenvaller dus.
    Uiteraard netjes laten weten toen hier naar gevraagd werd omdat ik het grootse deel van het bord heb laten staan. "Ok" was het antwoord. That's it.
    Daarnaast enkele keren de verkeerde koffie krijgen…
    Nee, ik was echt niet tevreden. Dit was veel geld (bijna 300 euro voor 4 personen) en het was niet goed.

5,7
  6. Mediterraans Nijkerk gld

Gisteren heb mijn meest favoriete gerecht uit India hier kunnen eten: Butter Chicken/Chicken Biryani ♡ Het was ontzettend lekker en de saus was huisgemaakt.
    Toetje vond ik iets minder: De brownie was een beetje te droog en ze hadden een bolletje ijs en slagroom beloofd maar die werd er niet bij geserveerd. Toch maar even gevraagd: We kregen een bakje slagroom.

Maar met de Chicken Biryani al op kon ik er niet te veel van vinden, die maakte heel veel goed!!

7. Mediterraans Nijkerk gld

De ontvangst en het eten waren prima! Lekkere mixed grill gegeten. In verhouding tot de redelijke geprijsde menukaart waren de drankjes vrij prijzig. Ook stond de muziek misschien iets te hard om als achtergrondmuziek te dienen.
    Verder leuke aanwinst voor Nijkerk

8. Mediterraans Nijkerk gld

Gerben van de Biezen

Voor het eerst bij Meydani wezen eten en zeer aangenaam verrast. Bij binnenkomst netjes welkom geheten en snel voorzien van een drankje. Personeel erg vriendelijk, en legt op verzoek een en ander uit. Het eten was erg goed, eigenlijk boven verwachting. Attent was ook dat de eigenaar de tijd nam om te vragen of alles naar we wens was. De mediterraanse keuken is zeker een aanwinst voor Nijkerk, en aanrader om een bezoek te brengen.

9. Mediterraans Nijkerk gld

Annemarie

Verrassende kaart met lekkere keuze. Oosters getinte gerechten maar ook wat Italiaanse gerechten. Zowel het voorgerecht als het hoofd- en na gerecht waren erg smaakvol.
    Gastvrije bediening.
    Wij komen zeker een keertje terug.

10. Mediterraans Nijkerk gld

Leuke en smakelijke ervaring. Goed eten tegen goede prijs. Personeel erg vriendelijk. Sfeer kan beter qua aankleding/interieur. De voordeur is echt aan vervanging toe.

11. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Kleine glaasjes wijn.

12. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk eten en echt even wat anders dan we in nijkerk hebben! Super lekker gegeten vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Zeker een restaurant om vaker te eten!

13. Mediterraans Nijkerk gld

Kees van Cappellen

Geweldig lekker eten, en zeer vriendelijke mensen. De tapas van meerdere gerechten is een absolute aanrader! Tijdens ons bezoek was er een grote groep bezoekers met kleine kinderen, die nogal rumoerig waren, vandaar de wat lagere score m.b.t de sfeer. Maar daar kunnen de mensen van Meydani niets aan doen!

14. Mediterraans Nijkerk gld

Yvette Renes

Het was voor ons de eerste keer bij Meydani. Het is een mooi restaurant met een fijne sfeer. Het eten was heerlijk, we hadden gekozen voor shared dinner. Bediening was erg goed / vriendelijk. De eigenaar (denk ik) informeerde ook tussentijds naar onze bevindingen en welke gerechten wel/niet goed waren bevallen. Ook voor vegetariërs voldoende keus! We komen zeker nog eens terug.

15. Mediterraans Nijkerk gld

Heerlijk gegeten. Het eten smaakte verrukkelijk. Het personeel was heel vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker eten.

16. Sandra Babb

Eten was erg lekker, bediening vriendelijk. Er was helaas iets misgegaan met mijn reservering, maar we mochten even aan de bar zitten om vervolgens toch een tafeltje te krijgen. Alberto's kon daar eigenlijk niets aan doen. Je moet gewoon goed kijken waar je online je reservering plaatst. Het was druk maar de sfeer vond ik warm en gezellig. Groet Sandra

17. Mediterraans Nijkerk gld

Het vernieuwde restaurant is sfeervol ingericht.
    Het eten is in een woord geweldig.
    Fijne bediening met veel aandacht voor de gasten.

18. Mediterraans Nijkerk gld

Het ging helaas mis bij onze reservering. Maar het gaat erom hoe je een fout hersteld. Eerst verontschuldiging door personeel, maar ook eigenaar zelf kwam aan tafel om te verontschuldigen, drankje namens het huis. Fouten kunnen gebeuren het gaat erom hoe je het oplost. Was top! Eten is echt heerlijk! Top restaurant.

19. Mediterraans Nijkerk gld

Bert&mariska

Heerlijk eten en fijne bediening.

20. Mediterraans Nijkerk gld

Annemiek Schrijver

Het eten was heerlijk. Het was jammer dat door personeelstekort het zo vreselijk lang duurde. De bediening was wel heel vriendelijk en was zelf ook verlegen met de situatie

21. Rob de Jong

Ik heb hier herhaaldelijk zeer smakelijk gegeten, maar de keuken is nu blijkbaar op een geheel andere smaakbeleving overgegaan.
    Nu ‘oily food’ met zo’n plakkerige, zoete, doorzichtige saus omhuld en verder:
    - Babi Pangang lag geheel ondergedompeld in een rode vloeistof. niets krokants meer.
    - saté met een saus waar geen pinda in te proeven was.
    - die saté was een soort wit gummiblokje gemaakt van plofkip.
    - groente niet crispy, maar gestoomd
    - enz.
    Waarom toch alles met een calorierijke saus overgoten? Misschien om de consumptie te beperken?

Misschien is het gehele keukenpersoneel vervangen? Er was heel weinig herkenbaars aan.

22. Mediterraans Nijkerk gld

Gemoedelijke sfeer met goed en lekker eten. Duidelijk was dat de keuken en bediening moeite had qua bezetting om alles op tijd uit te serveren. Dat werd evenwel op een prettige en eerlijke manier naar ons gecommuniceerd. De aankleding in het restaurant kan een upgrade gebruiken. En het is even wennen dat na Covid alles (dus ook het eten en drinken in dit restaurant) een stuk duurder is geworden.

23. Mediterraans Nijkerk gld

Eten was verrassend lekker.

24. Mediterraans Nijkerk gld

Pedro John Meijer

Het is een prima restaurant met vriendelijke bediening. Het eten smaakte uitstekend en dat kwam zeker door de veelzijdige oosterse keuken. Misschien een idee om op de menukaart te zetten uit welke streek de verschillende gerechten vandaan komen.
    Helaas was de organisatie rondom ons nagerecht niet helemaal correct.

25. Mediterraans Nijkerk gld

Fam. van der Hoeven

Wij hebben verrassend lekker gegeten bij Meydani.
    We hadden de gamba's als vooraf en de mixed grill en een ribeye als hoofdgerecht, zowel de garnalen als het vlees was verrassend lekker. Wij misten alleen vis op het menu, maar de eigenaar beloofde dat dit van de zomer zeker op het menu staat.
    Wij komen zeker terug.

26. Mediterraans Nijkerk gld

Djurre Swets Pieters

Netjes bij de ingang een QR check. Gezellige sfeer binnen. Wij hadden 2 persoons ‘kerrie’ menu. Erg uitgebreid en voortreffelijke smaak. Goede fles wijn (Malbec) gedronken en daarna nog een desert met een kopje koffie. Bediening was heel vriendelijk, enthousiast en attent en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Na afloop nog even met de kok gesproken en verteld dat dit zeker voor herhaling vatbaar was. Al met al een zeker verdiende 10 !!!

27. Mediterraans Nijkerk gld

Klazien Vermeer

Zeer vriendelijk ontvangen en verrassend lekker gegeten.

28. Wilma van Bambost

Het restaurant is in overgang naar een nieuwe naam welke al op het pand staat.
    Binnen is het gerenoveerd en wat verbouwd, ziet er goed uit!
    Het eten beviel ons alle 5 erg goed. Heerlijk!
    En de bediening is uitstekend! Zeer goede service! Aanrader dus!

29. Het eten was fantastisch, de bediening was top, en de prijs viel reuze mee voor wat je allemaal kreeg 👍.Echt voor herhaling vatbaar.

30. Heerlijk eten. Bijzonder aardige bediening. Prijs / kwaliteit echt super.
    Wij gaan snel weer.