Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nijkerk gld verdeeld zijn.

Yusuf Argun

Goed gegeten.

Voor het eerst in een turks restaurant gegeten. Vol verwachting wat het is en hoe het gaat zeg ik het is voor herhaling. Keurig alles uitgelegd. Goede bediening. Vriendelijk. Geen daverende muziek. Ontspannen sfeer. Wij vonden het heel fijn.

Lekker eten en de sfeer is perfect! Tot snel!

Jannie dekker

Vanavond gezellig met vrienden wezen eten bij de Dolle Joncker.
    Heerlijke gerechten op de nieuwe kaart.
    Alles zag er goed uit en smaakte prima.
    De bediening was goed.
    We komen graag weer terug!
    Vooral doorgaan op deze manier Matijn en Krista met jullie team.

Ontvangst ok.
    Eten koud.
    Erg kleine porties.
    Garnering summier en bij ieder gerecht hetzelfde.
    Prijs kwaliteit slecht, weinig en koud voor veel geld.
    Sfeer en aankleding ok.
    Bier ok.
    Afscheid koel.

Ronald Emmen

Het was super goed het veraste ons dat de bediening snel en vriendelijk was en dat het eten echt lekker was en vers.
    Was helemaal top.

Prima gegeten maar vooral goede service. Wat een vriendelijke mensen en erg servicegericht. Deze zaak wordt nu 4 maanden door deze mensen uitgebaat en ik wens ze alle goeds! Erg vriendelijk dat u mij een drankje gaf👍🏻

Ik kom hier al een tijdje met enige regelmaat en het is elke keer weer genieten!
    Het personeel staat met veel passie voor je klaar en is in voor een geintje.
    Ga hier vooral heen als je de tijd hebt om op je gemakje te dineren en als je er tegen kan dat er wel eens een foutje wordt gemaakt. Geef het gewoon aan, tot nu toe loste ze het altijd goed op.
    Aanrader!

Top gegeten met ons gezin in een sfeervol ingericht restaurant met een zeer vriendelijke bediening.

Prima ontvangst. Je voelt je heel welkom. Hele aardige mensen die je bedienen. Het eten was eenvoudig maar wel lekker. Goede prijs/kwaliteit.

Het was echt niet te eten, de sushi was grof gezegd bagger!
    Super klantonvriendelijk en de baas is al helemaal een flapdrol.
    De sushi was zo taai als maar zijn kan alsof het al een week in de verpakking zat zegmaar en de vis zat geen smaak aan.
    Kortom iedereen die dit leest, niet naar ze toe gaan!

Jannie dekker

Gisteravond gegeten voor het eerst!
    Het was heerlijk en gezellig. De sfeer is goed en de bediening erg vriendelijk.
    Ik zeg zo doorgaan!

Vertaal van English naar Nederlands

Friendly, helpful staff and authentic Turkish cuisine made our dinner a memorable treat. The mercimek çorbası was delicious as was the patatesli mantı. I recommend both. It would be nice to see more choice for vegetarians and options for gluten free marked in the menu.

Geweldig om hier te eten. De bediening maakt er echt een feestje van. Zonder schroom flappen ze er van alles uit, wat echt hilarische momenten opleverden. Het eten is gewoon goed.

15. Italiaans Nijkerk gld

kleinleugenmors

Gisteren 4 pizza's besteld en laten bezorgen. Er zat 1 niet bestelde pizza bij en een wel wel bestelde pizza (vegetarisch) was er niet!
    De pizza's waren zo slecht ingepakt dat bijna alle ingredienten aan de deksel van de doos geplakt zaten ipv op de pizza! Nooit laten bezorgen dus!

Zeer vriendelijk personeel. Eten was bijzonder lekker! Alles mooi schoon. Ook toiletten. Aanrader.

John Vedder

Het was de eerste keer dat wij daar hebben gegeten.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend en ruim voldoende qua hoeveelheid. Wij hadden een tafel voor 2 personen op het terras dichtbij de ingang, zodat we een mooi overzicht hadden. Opvallend vonden wij dat er ook veel Turkse mensen kwamen eten en dat houdt in dat het eten dan echt goed is.
    Wij gaan 2x per jaar met vakantie naar Turkije en dit alles bij elkaar gaf ons weer het vakantiegevoel terug.

Het was in een woord geweldig! Wij komen zeker terug!

Tim

19. Internationaal Nijkerk gld

In Grand Café LUST culinaire event 8 juli, m 3 Green Eggs bemand door Wijnand kookt.

Opening met een flûte Jacquard brut champagne, licht mousserend met frisse afdronk, gevolgd door amuse -artisjok en cupje citroenmelisse, een heerlijke zomersmaakmaker.
    Gevolgd met creuse uit Normandië, met Blanc des Noirs witte wijn uit Zuid-Duitsland, met een smaak die Sancerre benadert. De creuse zacht en zilt-zoet van smaak,
    Waarna Coquilles Saint-Jacques in schuim van Calvados en plakje licht gegrilde Pancetta, mooie harmonie qua smaken.
    Volgende gang kreeft uit de Green Egg met saffraan mousse, met erbij rivierkreeftjes in gelei en aspic, met witte wijn uit Puglia Italië– Lei ouvi di Troya, past er perfect. Mooie combi.
    Gevolgd door een gekonfijt kwartelpootje en kwartelborst in morillejus en cassave chip – met spätburgunder – te zware wijn bij de kwartel.
    Hoofdgerecht: entrecote van Wagyu uit de Green Egg met puree van zongedroogde tomaat – super mals vlees begeleid door een Montalcino di Brunello – wat een heerlijke smaak combi.
    Volgende gang kalfswang uit de Green Egg met zoete aardappelpuree en doperwtenpuree, de kalfswang zo mals – met een Nero di Troya Puglia – Italiaanse topwijn. En zo volgen er nog 3 gangen!
    Met aan het eind over je tafel een koele mistwolk- een El Bulli scène sensationeel einde dus!!
    Pracht belevenis!

J . den Hollander

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en netjes.

Carolien

Na een lange mooie fietstocht eten bij Prins Heerlijk in Nijkerk. Heel plezierig gegeten en een fijne avond gehad. Goede service. Geweldig om de samenwerking tussen personeel met en zonder beperking te zien. Vooraf een lekkere couscoussalade en meloen met ham. Als hoofdgerecht een forse tonijnsteak op een bedje verse gemengde groeten met heerlijk gekruide aardappelpatjes. Als toetje een Dame blanch en koffie met diverse lekkernijen. Tussen door nog een verrassing van de chef. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer.

Yassine Elmachouti

Tweede bezoek binnen 1 week aan Istanbul omdat het zo lekker was! Top restaurant.

23. Eetcafé Nijkerk gld

25. Lunchroom Nijkerk gld

Prima koffie, prijs/kwaliteit prima in orde.
    We kregen er een klein hoorntje ijs bij om te proberen. Versgemaakt ijs, vers van de boer en in de eigen keuken gepasteuriseerd. Beter kan bijna niet.
    Niet alleen de standaard smaken ijs, maar ook aparte, zoals monchou, Bastogne en strawberry-cheesecake.
    De smaken zijn heel puur en je proeft dat er werk van gemaakt is.

Sowieso werkt deze zaak met lokale ondernemers en dat is in onze ogen een pluspunt.

Absolute aanrader voor een bak koffie, een lunch of een lekker ijsje. Aanwinst voor Nijkerk.

Yassine Elmachouti

Top ondanks de ramadan drukte, eten was heerlijk (mix schotel) is een aanrader.

Ton

Heerlijk geborreld en geluncht.
    Goede sfeer.
    Een aanrader.

Versteegt

Wat een fijn restaurant is dit! Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening.

Anoniem

Eerder enorm vaak spareribs hier besteld. Nu vanavond weer, met allerlei stukken bot op plekken waar het niet hoort. Ook een zoet en hot besteld, 2 zoet gekregen. Na een onvriendelijk telefoontje niks opgelost. Word gezegd dat het je eigen keus is als je t niet wil komen ophalen. Wie zijn fout is het dan? Dit was de laatste keer.

Denk je even een hapje te gaan eten.
    Omdat we er langs kwamen besloten we te gaan eten bij De Vuurtoren.
    Leuk terras… dat wel.
    Het bier was ook ok.
    De broodjes vooraf waren een soort opgewarmde bolletjes.
    Maar dan wel een witte en een bruine… best lux.
    De baas en bazin zaten gezellig op het terras te zitten met vrienden.
    Eten besteld…
    Het duurde daar wel een beetje lang was me verteld.
    Maar we dachten… dat zal wel een incident zijn geweest.
    Nou niet dus… er had voor ons welgeteld een tafel van 6 personen eten besteld.
    Gasten die een half uur later kwamen hadden het eten eerder dan wij.
    Op de vraag aan de serveerster waarom het zo lang duurde vertelde ze dat het een beetje druk was…
    Toen we daarover doorvroegen verwees ze ons naar de basin die nog steeds gezellig op het terras zat.
    Na een uur wachten waren we er wel klaar mee en hebben we ons drankje betaald… en ja hoor toen precies was ons eten klaar. Helaas hadden we geen honger meer.
    Ik vraag me nou echt af hoe zulke dingen kunnen gebeuren.
    Is het gewoon geen verstand hebben van dingen die je wil doen.
    Ben je totaal niet geinterresseerd in waar je mee bezig bent.
    Ons zie je er in ieder geval niet meer…
    Hoop dat jullie het overleven…

1,7