Prins Heerlijk in Nijkerk

Voor restaurant kunt u met een blauwe kaart tot 18:00 uur parkeren, daarna kunt u voor het restaurant vrij parkeren. Met uitzondering op vrijdagavond, deze avond geld de blauwe schijf tot 21:00 uur.

2 min lopen van station en bushalte.

di lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
wo lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
do lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 09:30 diner tot 22:00

di lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
wo lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
do lunch vanaf 09:30 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 09:30 diner tot 22:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1393198402 96
1421319689 96
1470531942 90
1509198713 87
1519744195 88
1537320000 90

1. Geweldig om hier te eten. De bediening maakt er echt een feestje van. Zonder schroom flappen ze er van alles uit, wat echt hilarische momenten opleverden. Het eten is gewoon goed.

2. Carolien

Na een lange mooie fietstocht eten bij Prins Heerlijk in Nijkerk. Heel plezierig gegeten en een fijne avond gehad. Goede service. Geweldig om de samenwerking tussen personeel met en zonder beperking te zien. Vooraf een lekkere couscoussalade en meloen met ham. Als hoofdgerecht een forse tonijnsteak op een bedje verse gemengde groeten met heerlijk gekruide aardappelpatjes. Als toetje een Dame blanch en koffie met diverse lekkernijen. Tussen door nog een verrassing van de chef. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer.

3. Theky Grol

Ik had een vegetarisch gerecht dat letterlijk dreef in het vet. We waren met z`n drieën en kregen 2 porties patat. Voor mij zou rijst beter passen bij het gerecht. De groente op zich was prima. We werden wel steeds geconfronteerd met een personeelslid dat tot in den treure meldde voor welke voetbalclub hij was. Ik begrijp best dat het kan gebeuren, maar niet constant. De frieten waren echt goed heet, maar het gerecht snel afgekoeld. Misschien zouden voorverwarmde borden helpen. We kwamen om 6 uur binnen en al met al waren we tegen half 9 klaar. Dat vond ik wel erg lang omdat ik ook nog een eind moest rijden.

4. Quirinus X. Heim

Gisteren (29 juli 2017) hebben we met een groepje van 3 voor het eerst gegeten bij "Prins Heerlijk".
    Top bediening met persoonlijke aandacht, een fijne ambiance en het eten was echt subliem. Als voorgerecht hadden we Tuna Salade en de salade met gerookte Barneveldse kip genomen. Beiden waren heerlijk en ook de smeuige kruidenboter was lekker. De bestelde hoofdgerechten waren ook goed. De biefstuk was echt medium zoals gevraagd en de mixed grill bleek ook erg lekker te zijn. Hier en daar was er wel een te doorgebakken oerfrietje te bekennen, maar ach die laat je gewoon liggen toch. Het nagerecht 2× de dame Blanche en het flensje met ijs en vers fruit werden geserveerd met vers geslagen room, super! Overall was het uitstekend en is eten bij "Prins Heerlijk" een zeer aan te raden belevenis. Twee minpuntjes: helaas waren de glazen droge witte wijn ook hier te weinig gevuld (met slechts eenderde van het glas ingeschonken wijn zie je tegenwoordig bijna overal in de Horeca, behalve in Ruurlo in de Achterhoek) en bij het afrekenen bleek dat er drankjes van een andere tafel op onze bon stonden, dat was jammer! Puntje van aandacht dus: bon altijd goed controlerenanders ben je zo 10-, 15- of meer euros duurder uit.

5. Jan Ria Vogels

Wat hebben wij super lekker gegeten. Een geweldig 3-gangenmenu gekozen voor een prima betaalbare prijs. De bediening is TOP en doet niet onder voor een 3 * restaurant. We nemen ons petje af voor de koks, de begeleiding en het personeel.
    Hier MOET je echt een keer geweest zijn!!

6. PJ Mierop

Echt een leuke ervaring, heerlijk uiteten met persoonlijke aandacht van het personeel ieder op zijn niveau. Zeker een aanrader ga zo door, wij komen zeker terug

7. Sylvia Heizenberg-Hensen

Ik kan niet anders dan dit een dikke tien geven. Heb hier heel onverwacht een overheerlijk maaltje genuttigd (Barneveldse kipsalade; aanrader). Heerlijk gegeten en super bediening. Hier kom ik terug. 😊

8. Alice van veen

We hadden een heerlijke, goed verzorgde en gezellige lunch bij Prinsheerlijk.

9. Wij hebben genoten van een heerlijk diner met een prima bediening!! Wat geweldig hoe mensen met een beperking tot hun recht komen in hun werk. Goed gedaan! Een echte aanrader om heerlijk te eten en niet duur.

10. Irene Rhemrev

Heerlijk gegeten en een ontzettend aardige bediening.

11. Henk en Tineje Hol

We hebben echt genoten en heerlijk gegeten. Jammer dat de borden koud waren, maar verder voor herhaling vatbaar! We komen zeker nog een keer terug.

12. Viel wat tegen deze keer. De ober was wat erg joviaal. De biefstuk kon niet rood, maar slechts medium en was in de praktijk overcooked. Maar ja ook de gasten moeten leren leven met een lichte beperking. De friet was super, het dessert royaal. En prijs-kwaliteit prima.

13. Een heel gezellig restaurant waar je goed en vriendelijk geholpen wordt. Het eten is er erg lekker en er is genoeg keuze, je krijgt echt waar voor je geld.

14. PrinsHeerlijk Nijkerk gunt mensen met een beperking een baan. Op de website is daarover helaas niets te lezen. Door recensies kwam ik het aan de weet en ik zie dat als een pre. Dus ben ik op 5 augustus met mijn ouders daarheen gegaan voor een driegangenmenu. Wat het geweest is, weet ik niet, maar het liep voor geen meter. Was het door de drukte? Maar zo heel druk was het nou toch ook weer niet? Waren er personeelsleden uit hun ritme? Dat kan voor 'mensen met een beperking' een belangrijke factor zijn, dus het zou me niet verbazen als dat de oorzaak was.
    Bij binnenkomst (drie verschillende groepjes in korte tijd na elkaar) werd aan andere tafels wel gevraagd wat men drinken wilde, bij ons niet. Foutje, kan gebeuren. Aan de andere tafels werd even later van alles gebracht, maar soms dubbel, andere bestellingen waren niet doorgekomen of moesten naar een andere tafel. Foutje, kan gebeuren. Niet lang daarna kregen ook wij de kans om wat te bestellen en dat liep tot en met het voorgerecht naar tevredenheid.
    Maar dan... het hoofdgerecht liet op zich wachten, we hadden een afspraak en moesten dus om 20.00 uur weg. We kwamen om 18.00 uur binnen en om 19.25 uur kregen we na lang wachten en enig aandringen het hoofdgerecht geserveerd. In de tussentijd heb ik mij geërgerd aan de luidruchtigheid van andere gasten (inclusief hun wat botte grapjes met personeelsleden die daarbij ongemerkt in het ootje genomen werden) die bovendien later binnenkwamen maar veel beter en sneller bediend werden.
    Het hoofdgerecht hebben we vrij snel naar binnen gewerkt, in de hoop dat het dessert spoedig daarna geserveerd zou worden. Voor het klaarmaken van ijs met vruchten is niet veel tijd nodig, dat scheelt. Maar als het 19.53 uur is en er nog steeds niets op tafel staat, besluit ik eerst te gaan betalen. Terwijl ik daarmee bezig ben, komen de nagerechten er toch nog aan. Ook dat hebben we in hoog tempo opgelepeld, daarna zijn we met spoed naar de volgende afspraak gereden waar we (weliswaar te laat) toch veilig zijn aangekomen.

* De kwaliteit van hetgeen je voorgeschoteld krijgt is uitstekend.
    * Er is ons een gratis 'drankje van het huis' aangeboden voor het lange wachten, maar dat heb ik afgewimpeld: ik wilde geen douceurtje, zet liever binnen een normale tijd het eten op tafel.
    * Een van de leidinggevende dames reageerde achteraf zeer laconiek dat ik dat nu eenmaal verwachten kan als ik ga eten in een restaurant waar door 'mensen met een beperking' gewerkt wordt. Tot op zekere hoogte heeft ze gelijk, maar dit ging mijn limieten te buiten. Bovendien toonde ze met deze bagatelliserende opmerking dat ze niet open stond voor kritiek van klanten.
    * Er waren andere gasten aanwezig, die eerder hier ook gegeten hebben. Zij waren positief over PrinsHeerlijk en kwamen daarom nog een keer terug. Maar ook zij waren nu ontevreden over bediening en bedrijfsleiding (vanwege een nogal vervelende uitspraak die zij deed).
    * Ga er niet eten als je er minder dan drie uur voor uit kunt trekken. Heb je toch geen zin om de hele avond in het restaurant te zitten, ga dan zo kort mogelijk op de uitgang van de keuken naar het restaurant zitten, maak veel herrie en wees erg joviaal tegenover het personeel - dan krijg je veel aandacht van ze.

15. Tineke Hut

Gisteravond met mijn moeder en zussen bij jullie gegeten, was voortreffelijk !! Na een dagje uit zomaar bij jullie terecht gekomen. Een echte aanrader, als we weer in de buurt willen eten zullen we jullie zeker weer opzoeken.

16. Genoten van een heerlijke lunch. Huisgerookte verse zalm met een heerlijk knapperig vers broodje. Vandaag met een fantastische bediening... een aantal jongens met een lichte beperking.

Goed gedaan!

17. Vandaag een heerlijk 3-gangen diner genoten bij Prins Heerlijk. Het eten is ontzettend lekker - alle 3 de gangen - en ongelofelijk (zo goed!) voor de prijs van 17,50. De sfeer is net als de bediening erg goed! Een echte aanrader en plek om nog eens terug te komen.

18. Echt een super restaurant waar je heel goed en lekker kan eten en dat voor maar €17,50 voor een 3-gangen menu. Ze gaan ons hier zeker nog vaker terug zien.

19. Vrijdagavond hier heerlijk gegeten! Eten was boven gemiddeld en de bediening is top.

20. Mieke en Kees Stigter

Vriendelijke ontvangst. Hele leuke kaart. Noorse zalm en varkenshaas gegeten met een zalmsalade vooraf en een appelcrumble als dessert. Perfect! Prima prijs/kwaliteit verhouding. En de bediening, top!

21. Op goed geluk een restaurant in Nijkerk gezocht.
    Via site bij Prins Heerlijk terecht gekomen.
    Wat een verrassing! Een zeer aangename verrassing wel te verstaan!!
    Bediening en eten was super!
    Een prijs die te bizar is voor woorden... Heerlijke bief en varkenshaas met roomkaas, beiden begeleid door verse groenten en een puntzak Vlaamse frites....Errrggggg lekker!!
    Lieve lezers... De bediening werd verzorgt door een minderbegaafde jongen.. We zijn er door onder de indruk geraakt, zo attent en beter dan menigeen in de horeca! Petje af voor deze jongeman!
    Maar zeker ook complimenten aan de uitbaters van dit restaurant die deze jongeman dit laten doen en hem daar op een mooie manier in begeleiden! Chapeau!
    Ik zeg : ga er eten en geniet van het Limburgse biertje!

22. Er is geen restaurant in Nijkerk waar je zo lekker en tegelijk ook zo voordelig kan eten!
    Ongedwongen sfeer, pure producten met aandacht bereid en we werden bediend door een leuke attente ober. Ook fijn om met kinderen -in alle leeftijden- lekker te kunnen gaan eten.
    De arretjescake en de tiramisu vonden we verrukkelijk.
    Zitten als een prins en het eten is heerlijk...Petit Cafe Prins Heerlijk.

23. Geweldige keuken en enthousiaste bediening. Alles vers gemaakt en een top huiswijn. Driegangen voor €17,50. We hebben genoten.

24. Stèphen

Gezellig! Heerlijk gegeten en vooral leuk met de cliënten die er werken. Het gezonde concept er achter zorgt ook voor wat extra's. Ik kom zeker een keer terug.