U kunt gratis voor de deur parkeren.

di lunch vanaf 10:00

1307261987 89
1342319900 86
1383220799 86

1. Ruud van den Ham

Het voelt als thuis komen, bediening is erg prettig en eten heerlijk, we hebben al zin in de volgende keer.

2. willem

3. wim nijland

4. Henry Schumacher

Buitengewoon persoonlijke bediening, met zorg geserveerd eten. Volledige beschrijving van gerecht. Voor de zoveelste keer een topper!

5. Wel vooraf gereserveerd. Ontvangst was hartelijk. De viergangen gerechten waren heerlijk. Super vriendelijk medewerkers. Wij komen zeker weer. Bedankt voor een super avond. Een aanrader.

6. Wim

7. Heerlijk, verrassend, hoeveelheden zijn ruim voldoende. Kinderen werden verrast met een extra amuse/soepje. Het is een culinair kado/feestje bij kade 10 voor mij!! Gastvrij en hartelijke bediening.

9. Wij hebben nu 3 keer bij kade 10 gegeten met de Kerst, ook afgelopen Kerst was het een waar feest. Voor de allerjongste was het een lange zit, maar door de gezelligheid viel dat mee. De mensen die ons bedienden deden dat met eindeloos geduld, ze hadden het goed druk en evengoed bedienden ze met een big smile bij iedereen. Er was ook live muziek en je kon dansen, kortom het was weer gezellig, tot komende Kerst!!!

Afgelopen zaterdag zijn we weer geweest, wederom een succes, thanks allemaal.

Bert en Els

10. Het is hier heerlijk ontspannen eten. Ontzettend gastvrij. Rode huiswijn zeker een aanrader. Je merkt de passie voor eten.

11. Dirry en Henk Kuijt

Samen met 36 andere gasten hebben we genoten van een grandioos goed verzorgd feestje ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijk. Gezellig borrelen, gevolgd door een subliem koud en warm buffet, perfect attente en zeer vriendelijke bediening die geen moment aangestuurd hoefde te worden, een feestelijk sfeervol ingerichte feestzaal met prima toegankelijkheid voor ouderen en minder-validen (lift, toiletten, ronde tafels, parkeerplaatsen), uitstekend aanvullend advies vooraf door de gastheer m.b.t. een optimale keuze in de gerechten en afgestemd op de te verwachten gasten, keurig schone feestzaal en toiletten. Een recensie met voor alle onderdelen het maximale aantal punten lijkt ver gezocht, maar zowel onze gasten als wijzelf zouden niet weten wat er nog verbeterd zou kunnen worden. Wij hadden een onvergetelijk feest.
    Kortom, deze waardering is ten volle verdiend!

12. Kom er nu al een aantal jaren, en elke keer ben ik weer verbaasd over de kwaliteit van het eten, ik neem altijd het 4 gangen verrassingsmenu, dat is en blijft in één woord geweldig !

Mensen ga zo door
    Groet Freddy

13. Tineke de Lange

Beste werkers van kade 10. Gisteren heerlijk gegeten in jullie restaurant, we kozen het visdagmenu, het overtrof al onze verwachtingen, we genoten van alle gangen, ook een heerlijk wijntje erbij. De stoelen zaten perfect, zeker voor iemand die veel last heeft van haar rug. De bediening was heel ontspannen, ondanks het feit dat het heel druk was, onze complimenten. Kortom, als U zich een avondje culinair wilt laten verwennen, ga naar restaurant Kade 10 in Nijkerk. Ga zo door. Een zeer tevreden gast, Tineke de lange.

14. Lisa

15. Heerlijk eten. De bediening is altijd behulpzaam en attent.

16. Irene Rhemrev

Heerlijk eten, een geweldige service. Ze houden altijd rekening met je voorkeuren. Denken overal over mee.
    Verse producten en mooie gerechten die op een originele manier worden opgediend.
    Weten over de gerechten enthousiast te vertellen.
    Kortom je voelt je altijd zeer welkom en thuis.

17. Al een paar keer geweldig gegeten hier. Ik vertrouw altijd blind op het viergangen dagmenu van 25 euro p.p. en ben nog niet teleurgesteld.

Heerlijk samengestelde, verrassende, originele gerechten. Er wordt zelfs meer geserveerd dan ik op kan (bij de vier gangen krijg je vooraf lekker versgebakken brood, en bij het hoofdgerecht heerlijke aardappeltjes, friet en salade).

Bediening perfect. Leuke, enthousiaste uitleg van het menu. Precies genoeg tijd tussen serveren van de gerechten. Stellen zich flexibel op bij wensen. Maken graag gezellig praatje, maar dringen zich niet op.

18. Suzan Karper

Heerlijk gegeten, goede sfeer en goede bediening. De tijd tussen de gangen is precies goed. Er wordt goed opgelet door het aanwezige personeel zodat je niet uren hoeft te zwaaien als je iets wilt. Ze komen regelmatig aan je tafeltje om te vragen of alles naar wens is. En niet geheel onbelangrijk: de presentatie van de gerechten is top!

19. Als je naar een goed restaurant wilt, moet je hier zijn! Mooie inrichting, warm en sfeervol. De bediening is vrolijk, enthousiast en heeft duidelijk als doel om de gasten een fijne avond te bezorgen. Het eten is goed, wij hadden een vier gangen menu voor nog geen 25 euro. Erg lekker en met bijzondere gerechten. Dit maak je niet vaak mee, dat sfeer, kwaliteit en vriendelijkheid zo hand in hand gaan. Een echte aanrader dus!

20. Elke keer weer heerlijk eten, werkelijk perfect. Zeer gastvrij en bediening is super goed

21. netty En Jacq

Via "aroundme" app gezocht en door de refs gekozen! Altijd aandoen! Fantastische keuken en zeeeer schappelijke prijs. Een 4-gangenmenu voor nog geen euro 25 is een giller! Te gek en overheerlijk! Bediening top! Sfeer helemaal ok. Aanrader!

22. Gisteravond daar met 4 personen gegeten. Magnifiek. Voorgerecht is een ster waard. Ze hadden meloen ingelegd in suikerwater met peper, gember en nog iets. Resultaat was een totale verwarring, je at meloen maar de textuur was anders geworden en daardoor ongelooflijk lekker. De rest van de avond kon al niet meer stuk toen een cappucino van schaaldieren werd geserveerd. Je vergat even het slechte weer het feit dat we geen zomer hebben en binnen aten in plaats van buiten. Even in hemelse sferen. Hoofdgerecht super en het toetje was weer even alsof je als een engeltje over de tafel zweefde.

Hier komen we terug.

23. Fantastic food!Had a great evening with my friends in the scenery of little town. Wortelsoep =Poetry! Great service!The only minus was that they didn`t accept credit card without chip. Don`t miss it when you are in Nijkerk.

24. Fam. de Ruiter

Ongelooflijk! Zeer relaxte ambiance en correcte bediening, beste prijs/kwaliteit van de afgelopen vijf jaar binnen een straal van 20 km rond Nijkerk. Absolute aanrader. Mensen daar weten echt wat ze doen!

25. Familie Olthof

Je kunt hier heerlijk eten voor een schappelijke prijs. De sfeer is heel goed en de service uitstekend. De kwaliteit van het eten laat ons nog een keer terug komen. En de gastheren en vrouwen laten je welkom voelen.

26. Wil Gligoor

Gisteren heerlijk gegeten, geweldige sfeer en erg leuke en goede bediening. Wij hadden een verrassingsmenu, was helemaal toppie. Een aanrader.

27. H.R.Haak

28. Een geweldige ervaring gehad bij Kade10 "westkadijk". Wij zijn heel open en warm ontvangen door een lief meisje in de bediening, die onze jassen aannam en ophing+. De brasserie is klein maar fijn met dimlicht en een gezellige sfeer. We kregen een uitgebreide uitleg over het dagelijks wisselende 4gangen menu. In dit geval was het voorgerecht+ Taartje van papadum chips met salade van gamba´s, tussengerecht; een soepje van mosterd dragon, hoofdgerecht; ribeye met roze peper jus, nagerecht; crepe suzette. Het smaakte fantastisch en we hadden een leuk avondje, samen met mijn date. Ik raad iedereen aan om bij kade10 te gaan eten! Tenslotte nog 1 klein aanvulling, als het iets ruimer zou zijn zou kade10 een 10 scoren. conclusie: warme douche!

29. Wim en Thea Bouwstra

Met z'n vieren gekozen voor het 4-gangen menu.
    Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!
    Bediening en service waren ook goed.
    Fles (gratis) wijn is zeer gewaardeerd.
    Als ik dan toch een tip voor "nog beter" moet geven, dan zou ik kiezen voor de wijn. Met meer kennis is daar nog wel winst te behalen. We komen zeker nog eens eten.

30. FietsFix073

31. Guus Jorke

Altijd gezellig en sfeervol! Perfecte balans in de service en de uitleg van kaart is helder, het water loopt je in de mond en klopt achteraf ook!
    Boed en zijn collega's zijn een gezellig toegevoegde waarde in een luxe-huiskamer aanvoelend restaurant!
    Er is geen twijfel dat wij hier vaker gaan eten...

32. Aliene en victor

Wij werden ontvangen door meneer Boed met een leuke rondleiding door het andere gedeelte van het gebouw met leuke winkels. Na de rondleiding stond de tafel al op ons te wachten met lekker brood. Na een drankje werd ons uitgelegd hoe het menu in elkaar zat. Voortreffelijk gegeten, de chateaubriand is echt een aanrader! Prijs/kwaliteit is echt heel erg goed.

Als we weer in de buurt zijn zullen we zeker terug komen. En het iedereen aanraden.

Dames en heren van Kade 10, ga zo door.

33. Wij komen al meer dan 2 jaar regelmatig in de Kade 10 en zijn nog nooit teleurgesteld. De bediening is top en de verhouding prijs/kwaliteit is uitstekend. Dat wij dit aanraden is wel duidelijk.

34. Vrijdag hier met een vriendin gegeten. Ze hebben een dagelijks wisselend 4-gangen menu voor 22,50! Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede en vlotte bedieningen en heerlijk gegeten! Restaurant is zeker een aanrader!

35. Pas geleden bij kade 10 geweest. Kwamen spontaan binnenlopen omdat we benieuwd waren. Een persoon met behoorlijk hete aardappel in de keel moest even kijken of er dan wel plek was. ( het was 5 uur, we wilden even snel een hapje eten en er waren maar 2 tafels bezet! ) Hoezo kijken of er plek is?? Het voorafje was een poedersoep die niet goed doorgeroerd was en de "goedgevulde"tortilla bleek helaas niet meer dan een droge aardappelomelet met een verdwaalde doperwt erin. Als klap op de vuurpijl was de eendenborst van mijn partner niet goed gegaard. Met onze reactie dat we er toch iets meer van verwachten en de eend niet gaar was werd niets gedaan. Waarop wij het volle pond hebben betaald helaas en vertrokken zijn. Wij komen niet meer terug! Hadden ze moeite gedaan voor ons om het te verbeteren waren we meer tevreden geweest.

36. Ik was samen met een goede vriend van buiten Nijkerk, we dachten leuk, we laten we samen gaan lunchen. Besteld, sate met patat en voor mijn vriend een maaltijdsalade. Tot zover prima.
    Helaas, toen ik aangaf dat dit vlees (sate) erg taai was werd hier niet op gereageerd. Ze zou even met de kok overleggen, er werd niet meer op terug gekomen. In zoverre dat dit prima was, ik heb het verder niet opgegeten. Gewoon het volle pond afgerekend, helaas.

Vervelende ervaring dus.

37. Dagmenu (4 gangen) gegeten. Goed uitgebalanceerd, heerlijke smaken en correcte bediening. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
    Een absolute aanrader!

38. Wij zijn het weekend in nijkerk geweest. Dit restaurant springt eruit! Top!

Super vriendelijke bediening, waar zie je dat nog, je bent echt gast, en leggen je in de watten.

Mooi buiten terras. Menu van de dag 22,50 /4 gangen, super.

Mijn dochter mocht zelf in de keuken haar nagerecht maken! Leuk. Ga zo door de eigenaar, doet super zijn best.

Dus voor ieder wat wils en ik ben zeer kieskeurig, dus dat zegt wat! Smakkelijk. Mevr. v. Enschot /den-bosch.

39. Wij kozen het restaurant door de positieve recensies van eet. Nu en elk positief woord is waar.

Het is even zoeken in Nijkerk, maar zowel het eten als de zeer deskundige en gezellige bediening maken het daar zeer aangenaam.

Zeker een aanrader :-)

40. Super lekker gegeten en goede en spontane bediening. Ik kan bij geen enkel ander restaurant voor z'n goede prijs kwaliteit ( 4 gangen 22,50) eten en dan krijg je er ook nog een gratis fles wijn bij.

41. Top! Creatief, verrassend en origineel! De leuke en attente bediening maakt je avondje uit compleet. Dit alles tegen zeer schappelijke prijzen!

42. Als je een avond uit wil, genieten van goed eten, leuke en enthousiaste bediening en ook nog voor een super prijs! Dan moet je hier zeker eens gaan eten.... Kan geen restaurant in Nijkerk en omgeving vinden wat kan tippen aan deze culinaire verrassingen en deze ambiance! Top!

43. We hebben zeer genoten van de heerlijke gerechten en de attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

44. mevr.m.c.Timmer

Vanavond, 26 januari, een avondje uit om te eten bij de kade 10, in Nijkerk. We namen het menu, voortreffelijk bereid, prachtige lokatie en een voortreffelijke bediening. Enthousiaste bediening, zeker een aanrader! Wij komen zeker een keer terug. Veel succes.

45. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten, zeker de sushi met de dumsum zal nog lang in ons geheugen blijven. Echt een aanrader!

46. Op 24 november voor het eerst gegeten in restaurant Kade 10, echt geweldig. Inrichting & ambiance is super, maar nog veel belangrijker... je kunt hier echt culinair genieten!

De kaart is gevarieerd en anders, maar toch ook een beetje vertrouwd. Wij hadden het menu, waardoor we aangenaam verrast waren (en dat voor die prijs!).

Bediening is oplettend, vriendelijk en attent. Wat is er nog meer te wensen? Zeker de moeite waard om voor om te rijden; kom zelf uit Den Haag, maar zal zeker teruggaan (met vrienden, familie en/of collegae).

47. Al een aantal keer erg lekker gegeten!

Binnenkort neem ik m'n collega's ook mee.

Absoluut een aanrader!

48. Eten zeer regelmatig met gezin en aanhang buiten de deur. Kade 10 helaas niet wat wij er van verwachten. Hadden gereserveerd met een groep. Na een uur wachten eindelijk een menukaart? Nee hoor zonder uitleg of overleg vooraf kregen we een groepsmenu voorgeschoteld. Dit zijn de groepen hier gewend, doen wij nu eenmaal zo. Jammer dat je dat niet even vooraf duidelijk maakt.

Meisje van de bediening was vriendelijk en maakte veel goed.

Wij komen hier niet meer terug.

49. Wij komen met enige regelmaat hier graag genieten van het eten en drinken er een goed glas wijn bij van de wijnkaart.

Vooral de deal 4 gangen v € 22,50 is goed.

Als voorbeeld Spaanse/Portug. Chorizo wrap als voorgerecht, tussendoor aardappeltruffelsoep. Als hfdgerecht snoekbaarsfilet met Pesto marinade of rundersukade met spruitjes puree.

Als dessert een chocolade mousse met een merengue, alles goed bereid en op smaak. En een attent gastheerschap bij een vol restaurant, chapeau!

50. Voor het eerst sinds tijden in dit restaurant werken er hier personen die verstand hebben van de horeca. Mijn hond is hier ook geweldig ontvangen. Vind het zelf voor de lunch een goede aanvulling voor Nijkerk. Diner nog geen ervaring mee.

51. Inmiddels bijna een traditie: tijdens ons jaarlijkse verblijf in het Ampt van Nijkerk gaan wij altijd een keer uit eten bij Kade 10.

Heerlijk culinair genieten tegen een zeer betaalbare prijs met als speciale actie op een aantal dagen per week gratis een fles wijn bij het eten!

52. Al diverse keren met veel plezier gegeten. Betrokken en attent personeel met hart voor de zaak en dus de client!

Fijne kaart, maakt het moeilijk om te kiezen!

Prijs/kwaliteit is goed! Aanrader!

53. Ben hier nu een aantal malen geweest en kom steeds meer, graag terug! Bediening is attent, vriendelijk en ontspannen zonder amicaal te worden. Eten is erg goed, prijs/kwaliteit is erg goed. Bediening weet ook waar ze over praten, kent de gerechten. Straalt uit dat er als team gewerkt wordt. Het maken van een afspraak is vlot, soepel en men doet z'n best om wijzigingen daarin zo veel mogelijk tegemoet te komen. Inrichting is ook mijn smaak, modern, lounge-achtig. Met meerdere kennissen en vrienden hier gegeten, die zelf ook weer terugkeren met hun netwerk. Kortom, het bevalt erg goed!

54. Arno Visser

Ontzettend vriendelijk personeel, ontvangst is prima en gezellige sfeer.

55. jan Gerritsen

56. In januari zijn we hier geweest. Het is een heel goed restaurant waar op hoog niveau wordt gekookt. De bediening heeft verstand van zaken en is zeer vriendelijk. Deze zaak is zeker een aanwinst voor Nijkerk! Wij komen hier graag terug.

57. Zelden zo'n goede ontvangst en begeleiding meegemaakt in Nederland.
    Echt concurrentieel met de betere Belgische bistro's.
    Eten van een uitzonderlijk verfijnde kwaliteit.
    Wij hadden het suggestiemenu genomen, en wij zijn de dag erna gewoon teruggekomen omdat wij echt verrast waren door zowel de kwaliteit van eten als de prijs.
    Zeer gastvrije ontvangst genoten.

58. Prima gegeten, slibtongetjes, met zorg klaargemaakt, bediening perfekt, nieuwe eigenaar, leuk enthousiast team.