Voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur.

De bus is op 5 minuten loopafstand.

Wilt u even tot rust komen, genieten van de natuur en tegelijkertijd iets eten of drinken? Of gezellig bijkletsen onder het genot van een kopje koffie en een heerlijk huisgemaakt appeltaartje? Bezoek dan Brasserie De Vuurtoren op Bad Hulckesteijn! U kunt bij ons genieten van een kop koffie met wat lekkers, een (uitgebreide) lunch of een lekker diner. Na of tijdens een heerlijke fiets- of wandeltocht in de omgeving kunt u bij ons neerstrijken op het stijlvolle zonneterras maar ook binnen zult u zich gelijk thuis voelen door de sfeervolle, gezellige inrichting.

Bent u op zoek naar een mooie locatie voor een feestje? Ook voor groepen, bedrijsfeestjes, bruiloften of familiefeestjes hebben wij vele mogelijkheden. Klik op de onderstaande foto's om een impressie te krijgen. Graag tot snel!

• Veganistisch

1507720480 88
1520744420 89
1531907797 85

1. Ton 16 punten

Heerlijk geborreld en geluncht.
    Goede sfeer.
    Een aanrader.

2. Denk je even een hapje te gaan eten.
    Omdat we er langs kwamen besloten we te gaan eten bij De Vuurtoren.
    Leuk terras… dat wel.
    Het bier was ook ok.
    De broodjes vooraf waren een soort opgewarmde bolletjes.
    Maar dan wel een witte en een bruine… best lux.
    De baas en bazin zaten gezellig op het terras te zitten met vrienden.
    Eten besteld…
    Het duurde daar wel een beetje lang was me verteld.
    Maar we dachten… dat zal wel een incident zijn geweest.
    Nou niet dus… er had voor ons welgeteld een tafel van 6 personen eten besteld.
    Gasten die een half uur later kwamen hadden het eten eerder dan wij.
    Op de vraag aan de serveerster waarom het zo lang duurde vertelde ze dat het een beetje druk was…
    Toen we daarover doorvroegen verwees ze ons naar de basin die nog steeds gezellig op het terras zat.
    Na een uur wachten waren we er wel klaar mee en hebben we ons drankje betaald… en ja hoor toen precies was ons eten klaar. Helaas hadden we geen honger meer.
    Ik vraag me nou echt af hoe zulke dingen kunnen gebeuren.
    Is het gewoon geen verstand hebben van dingen die je wil doen.
    Ben je totaal niet geinterresseerd in waar je mee bezig bent.
    Ons zie je er in ieder geval niet meer…
    Hoop dat jullie het overleven…

1,7
  3. aaGerrie van Kesteren

Het was een top avond, echt lekker gegeten in een gemoedelijke, gezellige sfeer, ik heb wel 1 klein dingetje, een iets grotere keuze voor de dessert kaart, ik ben namelijk een toetjesfan haha, voor de rest, ga zo door en komen graag nog eens buurten.

4. Grote ruimte, toch erg sfeervol ingericht. Fantastische spareribs en vriendelijke, informele bediening.

Zeker een aanrader!

5. Geweldig lekker gegeten.
    Leuke sfeer en een leuke bediening.
    Echt een aanrader!!

6. Gerrit van den Ham

Heel lekker gegeten. Ribeye was voortreffelijk.
    De bediening was uiterst attent en vriendelijk.

7. brigitta

8. Diana Wouters

Gisteren mogen eten bij de Vuurtoren! Wat een relaxte en gastvriendelijke sfeer heerst!
    Verzorgd ontvangst, heerlijk eten en vooral een gastvrouw die met je aan tafel meedenkt.

Er is aandacht voor de kinderen, ze mochten als ze zich hadden gedragen een heerlijk ijsje van het huis uitkiezen! Waar vind je dat nog tegenwoordig?!

Prima verzorgde kaart en het eten zag er mooi opgemaakt uit. Het smaakte naar meer, zowel het eten als nog vaker komen!

Bedankt Restaurant de Vuurtoren voor een gezellige en warme avond!

Warme groet,
    Diana Wouters

9. Ik vond het erg leuk gezellig leuke plaatje van de dj en gezelige leuke boel daar.
    Goed eten goeie bediening.

10. Stephan Bouwman

De spareribs zijn bizar lekker. Vallen van het bot. En de DJ draaide leuke ploatjes.

11. Gretha van Zoeren

Heerlijk gegeten, spare ribs waren uitzonderlijk mals en heerlijk gekruid.
    Vriendelijk personeel, gezellige avond gehad.
    Voor herhaling vatbaar.

12. Heel gezellig restaurant waar je lekker kunt eten. Leuke sfeer en vriendelijk personeel.

13. Vrijdagavond heerlijke mosseltjes gegeten met zelfgemaakte knoflooksaus!
    Sfeertje was superleuk, lekkere muziek, leuk personeel.
    Mijn vrouw had een lekker varkenshaasje van de big green egg.
    Wat een toplocatie!
    Wij komen snel weer terug.
    Dank voor de leuke avond!

14. henk kieft

Goed gegeten. Geen klachten.
    Tip: als je met kinderen zit is het wel een nadeel dat hun speeltjes door de vlonder naar beneden kunnen vallen, dus neem niet te kleine speeltjes mee.

15. Heerlijk gegeten, goede prijs en kwaliteit verhouding.

16. Super lekker gegeten! Vriendelijk en gastvrij personeel in een modern gezellige ambiance. Ik kom zeker nog een keer bij jullie eten.

17. Tom & Simone

Het eten was perfect, bij een ontzettend gezellige, sfeervolle ambiance.
    Wij komen hier dan ook zeker nog een paar maal eten tijdens onze vakantie!

18. L. van Essen

Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, fijne stoelen, gemoedelijke sfeer. Ook fijn om met kinderen te eten. Heel lekker gegeten. Een echte aanrader!

19. Kees Kroes

Gezellige setting, vriendelijke en duidelijke service, heerlijk eten en drinken en ongedwongen sfeer, zowel buiten als binnen. We komen zeker terug!

20. Van Eijl

Vriendelijke bediening.

21. Lilian Waars

Tis een gezellige, sfeervolle locatie. Niet opdringerig. Heerlijke lunch gehad. Zeker voor herhaling. 👍

22. Heerlijk gelunched, super.

23. Dieter Hammer

Heerlijk gegeten in de avondzon op een mooie terras. Ook het restaurant zelf is mooi en stijlvol ingericht. Goed en vriendelijk service.

24. Roos Kaspers

Gisteren avond een heerlijke avond gehad bij de vuurtoren. Lekker gegeten, de ribeye van de green egg was top, lekker gedronken en heerlijk de hele avond buiten kunnen zitten op het mooie terras. Op vakantie in eigen land. Dank je wel voor een hele gezellige avond.

25. Sfeervol restaurant. Leuk personeel. Heel lekker gegeten.

26. Sandra de boer

Super gezellig!! Lekker eten en super vriendelijke mensen! Daar kan je heerlijk zitten. We gaan er zeker nog eens naartoe!!

27. Marcel en Lydia

Super enthousiaste bediening. En lekker eten op een leuke locatie.

28. Marit Snapper

Zeer gezellig restaurant. De werknemers waren zeer vriendelijk. De bediening was goed. Je kreeg je eten snel. Het eten was lekker, de smaak was zeer goed. De sfeer van het restaurant is super leuk. Echt een top restaurant!

29. Gistermiddag gegeten via social deal, de locatie is erg gezellig, vooral het buiten lounge bankstel met mooi weer lekker om een wijntje daar te drinken!

Ook het eten was erg lekker, 1 minnetje de zalm op de pasta was van binnen nog aardig rauw, maar mijn man had spareribs en die waren heerlijk zei hij!

We komen zeker nog eens terug, en nu al zin in mooi weer, dan gaan we lekker op de bank buiten chillen!

Succes verder vuurtoren!

30. Paar dagen geleden heb ik met mijn vrouw een heerlijke avond gehad bij Brasserie de Vuurtoren! Genoten van lekker eten en drinken. Waar wij ook voor terug komen is de uitstekende service en gastvrijheid!
    Via onze vrienden kring hebben wij gehoord dat het ook een geschikte feestlocatie is zij hebben daar een huwelijk gehad, waar alles tot in de puntjes verzorgd was! Kort om een echte aanrader.

31. Een restaurant met "huiskamer" gevoel. Wij voelen ons altijd erg op ons gemak bij de Vuurtoren. De zorg en liefde van het team voor hun gasten maakt het verschil en het eten laat ook niks te wensen over met een mooie menu kaart. Via onze vriendenkring gehoord dat we niet verder hoeven te zoeken voor een feestlocatie, wat volgens hun tot in de puntjes georganiseerd was. Wij komen zeker terug. Bedankt voor de leuke avond.

32. Helaas is afspraak via Social Deal geannuleerd i.v.m. grote groep motorrijders die kwamen lunchen. Dit terwijl ik op 26-02 deze reservering gemaakt heb en er geen andere mogelijkheid was om e.e.a. te verzetten.

33. Via Social Deal hier terecht gekomen. Aangenaam verrast! Wat een sfeervolle omgeving 's avonds rond de kersttijd. Ook het restaurant zelf is prachtig, mooi ingericht en ruim opgezet. Wat een aardige bediening en wat was het eten heerlijk! En zo mooi geserveerd op houten planken.... Echt een ontdekking waar we vaker terug gaan komen.
    Ook de wijn en cappuccino waren heerlijk. Wat leuk dat we dit restaurant zo ontdekt hebben. We komen zeker terug, volgende keer waarschijnlijk om de lunch uit te proberen!

34. Je wordt hier altijd goed ontvangen en het eten wordt met zorg klaar gemaakt.

35. Wij waren er afgelopen zondag tijdens de kerstfair, wat een heerlijke sfeer met heerlijke dingen overdag. Na de fair hebben we super gegeten. Van de zeer charmante eigenaresse kregen we een drankje aangeboden omdat er een beetje met stoelen geschoven moest worden na de fair.

Leuk personeel en een top keuken

36. Lekker eten, leuke inrichting en prima service. Ik snap niet dat ze het niet drukker hebben op zaterdagavond!

37. Saskia Wolfs

Onverwachts kwamen we uit bij de Vuurtoren. Gezellig om te zitten, prima bediening. We hadden een kipsate en een zalm besteld. Mooi en netjes opgediend, de hoeveelheid was prima. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Al is het niet bij ons in de buurt, toch komen we in de zomer zeker een keer terug.

38. Prettige ervaring... heerlijk gegeten, uitstekende service, en erg vriendelijk personeel. Kortom, zeker een bezoekje waard.

39. G.Kolb Brummel

Een gewone lunch genomen broodje zalm en twee kroketten met brood en broodje zalm waren prima. De kroketten op een kaal sneetje brood en een bakje mosterd. Dat had iets leuker aan gekleed kunnen worden en een cupje boter of iets van garnituur was al leuk geweest.

Bediening erg vriendelijk en snel.

40. Andy, Theo, Jayleno en Cymara Pronk

Vier dagen center Parcs en geen idee waar te eten in de buurt. In de auto gezocht naar een Restaurant en we kwamen in de vuurtoren. Wat een verademing, een sfeer. Prachtige muziek, alleen daarom zou je hier de hele avond willen zitten. Verder een zeer huiskamer gevoel. De eigenaar en haar collega's zijn geweldig, vriendelijk, behulpzaam en vooral betrokken. Alsof we elkaar al jaren kennen. Heerlijk!!
    Er hangt een hele mooie, bijzondere sfeer. Het eten, in één woord geweldig! We hadden de karbonade, de biologische burger, en de kipsate. Geweldig!! Niets op aan te merken, zeker een aanrader is de karbonade. Zó lekker!
    Als je in de buurt bent, neem de afslag, het is de moeite meer dan waard. Wij komen zeker terug. Dank jullie wel en ga zo door.

41. Heerlijk gegeten, gewoon normaal lekker eten. Midden in de winter waren er niet veel eters, maar het ziet er erg sfeervol uit!

42. Bernard van Stelten

Je wordt altijd hartelijk ontvangen en de sfeer is er gemoedelijk. Eric en Conchita en hun personeel uiteraard, verzorgen echt een ontspannen gezellige avond.

43. Harry Mol

Prima en een zeer gezellige ongedwongen sfeer.
    Lekker gegeten en zeker niet duur/ eerder lekker en goedkoop

44. Remco Mous & Marijke Boutelegier

Wij hebben vanavond heerlijk gegeten in De Vuurtoren met z'n viertjes! Gezellige entourage, leuke bediening en lekker eten voor een goede prijs!
    Naast de kaart staat er nu ook iedere keer een winterse pot op het menu, echt een aanrader! De saté was ook top! Kortom, de moeite waard om eens een hapje te gaan eten!