Nieuwste foto's in Nijkerk

Laatste updates in Nijkerk

1. Jannie dekker's profielfoto
    Jannie dekker heeft een recensie geschreven voor The Fat Smoker

Jannie dekker

Gisteravond gegeten voor het eerst!
    Het was heerlijk en gezellig. De sfeer is goed en de bediening erg vriendelijk.
    Ik zeg zo doorgaan!

2. Sarah's profielfoto
    Sarah heeft een recensie geschreven voor Istanbul
    Vertaal van English naar Nederlands

Friendly, helpful staff and authentic Turkish cuisine made our dinner a memorable treat. The mercimek çorbası was delicious as was the patatesli mantı. I recommend both. It would be nice to see more choice for vegetarians and options for gluten free marked in the menu.

3. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft een recensie geschreven voor Prins Heerlijk
    West-Europees Nijkerk gld

Geweldig om hier te eten. De bediening maakt er echt een feestje van. Zonder schroom flappen ze er van alles uit, wat echt hilarische momenten opleverden. Het eten is gewoon goed.

4. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft gereageerd op een recensie van Prins Heerlijk

Ik neem aan dat u van te voren wist bij wat voor een restaurant u ging eten? De bediening komt inderdaad soms ongevraagd in een gesprek binnen vallen en het duurt soms wat langer. Maar met hun passie en plezier in wat ze doen ondanks hun beperking kun je toch alleen maar waardering hebben voor ze?

5. kleinleugenmors's profielfoto
    kleinleugenmors heeft een recensie geschreven voor Ancora
    Italiaans Nijkerk gld

kleinleugenmors

Gisteren 4 pizza's besteld en laten bezorgen. Er zat 1 niet bestelde pizza bij en een wel wel bestelde pizza (vegetarisch) was er niet!
    De pizza's waren zo slecht ingepakt dat bijna alle ingredienten aan de deksel van de doos geplakt zaten ipv op de pizza! Nooit laten bezorgen dus!

6. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Menam Thai Kitchen

Zeer vriendelijk personeel. Eten was bijzonder lekker! Alles mooi schoon. Ook toiletten. Aanrader.

7. John Vedder's profielfoto
    John Vedder heeft een recensie geschreven voor Istanbul

John Vedder

Het was de eerste keer dat wij daar hebben gegeten.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was uitstekend en ruim voldoende qua hoeveelheid. Wij hadden een tafel voor 2 personen op het terras dichtbij de ingang, zodat we een mooi overzicht hadden. Opvallend vonden wij dat er ook veel Turkse mensen kwamen eten en dat houdt in dat het eten dan echt goed is.
    Wij gaan 2x per jaar met vakantie naar Turkije en dit alles bij elkaar gaf ons weer het vakantiegevoel terug.

Het was in een woord geweldig! Wij komen zeker terug!

8. Doppenberg's profielfoto
    Doppenberg heeft een recensie geschreven voor Lust
    Internationaal Nijkerk gld

In Grand Café LUST culinaire event 8 juli, m 3 Green Eggs bemand door Wijnand kookt.

Opening met een flûte Jacquard brut champagne, licht mousserend met frisse afdronk, gevolgd door amuse -artisjok en cupje citroenmelisse, een heerlijke zomersmaakmaker.
    Gevolgd met creuse uit Normandië, met Blanc des Noirs witte wijn uit Zuid-Duitsland, met een smaak die Sancerre benadert. De creuse zacht en zilt-zoet van smaak,
    Waarna Coquilles Saint-Jacques in schuim van Calvados en plakje licht gegrilde Pancetta, mooie harmonie qua smaken.
    Volgende gang kreeft uit de Green Egg met saffraan mousse, met erbij rivierkreeftjes in gelei en aspic, met witte wijn uit Puglia Italië– Lei ouvi di Troya, past er perfect. Mooie combi.
    Gevolgd door een gekonfijt kwartelpootje en kwartelborst in morillejus en cassave chip – met spätburgunder – te zware wijn bij de kwartel.
    Hoofdgerecht: entrecote van Wagyu uit de Green Egg met puree van zongedroogde tomaat – super mals vlees begeleid door een Montalcino di Brunello – wat een heerlijke smaak combi.
    Volgende gang kalfswang uit de Green Egg met zoete aardappelpuree en doperwtenpuree, de kalfswang zo mals – met een Nero di Troya Puglia – Italiaanse topwijn. En zo volgen er nog 3 gangen!
    Met aan het eind over je tafel een koele mistwolk- een El Bulli scène sensationeel einde dus!!
    Pracht belevenis!

9. J . den Hollander's profielfoto
    J . den Hollander heeft een recensie geschreven voor Istanbul

J . den Hollander

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en netjes.

10. Carolien's profielfoto
    Carolien heeft een recensie geschreven voor Prins Heerlijk
    West-Europees Nijkerk gld

Carolien

Na een lange mooie fietstocht eten bij Prins Heerlijk in Nijkerk. Heel plezierig gegeten en een fijne avond gehad. Goede service. Geweldig om de samenwerking tussen personeel met en zonder beperking te zien. Vooraf een lekkere couscoussalade en meloen met ham. Als hoofdgerecht een forse tonijnsteak op een bedje verse gemengde groeten met heerlijk gekruide aardappelpatjes. Als toetje een Dame blanch en koffie met diverse lekkernijen. Tussen door nog een verrassing van de chef. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer.

11. Yassine Elmachouti's profielfoto
    Yassine Elmachouti heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Yassine Elmachouti

Tweede bezoek binnen 1 week aan Istanbul omdat het zo lekker was! Top restaurant.

12. EJ & D's profielfoto
    EJ & D heeft een recensie geschreven voor Coava
    Lunchroom Nijkerk gld

Prima koffie, prijs/kwaliteit prima in orde.
    We kregen er een klein hoorntje ijs bij om te proberen. Versgemaakt ijs, vers van de boer en in de eigen keuken gepasteuriseerd. Beter kan bijna niet.
    Niet alleen de standaard smaken ijs, maar ook aparte, zoals monchou, Bastogne en strawberry-cheesecake.
    De smaken zijn heel puur en je proeft dat er werk van gemaakt is.

Sowieso werkt deze zaak met lokale ondernemers en dat is in onze ogen een pluspunt.

Absolute aanrader voor een bak koffie, een lunch of een lekker ijsje. Aanwinst voor Nijkerk.

13. Yassine Elmachouti's profielfoto
    Yassine Elmachouti heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Yassine Elmachouti

Top ondanks de ramadan drukte, eten was heerlijk (mix schotel) is een aanrader.

14. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor De Vuurtoren

Ton

Heerlijk geborreld en geluncht.
    Goede sfeer.
    Een aanrader.

15. Versteegt's profielfoto
    Versteegt heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Versteegt

Wat een fijn restaurant is dit! Goede sfeer, lekker eten, vriendelijke bediening.

16. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Shalom

Anoniem

Eerder enorm vaak spareribs hier besteld. Nu vanavond weer, met allerlei stukken bot op plekken waar het niet hoort. Ook een zoet en hot besteld, 2 zoet gekregen. Na een onvriendelijk telefoontje niks opgelost. Word gezegd dat het je eigen keus is als je t niet wil komen ophalen. Wie zijn fout is het dan? Dit was de laatste keer.

17. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor De Vuurtoren

Denk je even een hapje te gaan eten.
    Omdat we er langs kwamen besloten we te gaan eten bij De Vuurtoren.
    Leuk terras… dat wel.
    Het bier was ook ok.
    De broodjes vooraf waren een soort opgewarmde bolletjes.
    Maar dan wel een witte en een bruine… best lux.
    De baas en bazin zaten gezellig op het terras te zitten met vrienden.
    Eten besteld…
    Het duurde daar wel een beetje lang was me verteld.
    Maar we dachten… dat zal wel een incident zijn geweest.
    Nou niet dus… er had voor ons welgeteld een tafel van 6 personen eten besteld.
    Gasten die een half uur later kwamen hadden het eten eerder dan wij.
    Op de vraag aan de serveerster waarom het zo lang duurde vertelde ze dat het een beetje druk was…
    Toen we daarover doorvroegen verwees ze ons naar de basin die nog steeds gezellig op het terras zat.
    Na een uur wachten waren we er wel klaar mee en hebben we ons drankje betaald… en ja hoor toen precies was ons eten klaar. Helaas hadden we geen honger meer.
    Ik vraag me nou echt af hoe zulke dingen kunnen gebeuren.
    Is het gewoon geen verstand hebben van dingen die je wil doen.
    Ben je totaal niet geinterresseerd in waar je mee bezig bent.
    Ons zie je er in ieder geval niet meer…
    Hoop dat jullie het overleven…

1,7
  18. Kuis's profielfoto
    Kuis heeft een recensie geschreven voor Alberto's

Vandaag de lazy lunch gereserveerd bij Alberto s. Bij de reservering vermeld dat er 2 kinderen bij waren. We vonden het heel erg vreemd dat er voor de kinderen geen panini of tosti met kaas en ham gemaakt kon worden. Bij navraag waarom: de kok had er geen zin in.
    Dit is al de tweede keer dat ons dit is overkomen. Het is zondag, lunchtijd, dus mag je verwachten dat er kinderen bij zijn.
    Dit gaat ons geen derde keer gebeuren. Wij gaan niet meer naar Alberto s in Nijkerk. 😭

19. mw. T.Vastenburg's profielfoto
    mw. T.Vastenburg heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Vriendelijke correcte bediening.

20. Ine's profielfoto
    Ine heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Al diverse malen hier gegeten en ook deze keer was het weer heerlijk! Binnenkort weer!

21. Japas heeft een nieuwe foto
  22. Japas heeft een nieuwe foto