Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwvliet verdeeld zijn.

1. Nou.... heb daar al meerdere keren tijdens een weekendje weg frietjes gegeten en 1x de portomonee vergeten. De pinpas werkte niet. Mochten we thuis geld overmaken. In vertrouwen. Goede service!

2. Top gegeten.
    Heerlijk. Gezellige bediening.
    Aanrader!!!

3. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Essen sehr schlecht, 23.06. 23 war chicken sehr verbrannt nicht zum essen, Spareribs waren kalt.
    Wir kommen schon lange ins restaurant. Mit neue besitzer ist sehr schlecht.

4. Meivakantieganger 2023

De ontvangst voor een kopje koffie is in mei in alle opzichten schofferend. In/na de zomer moet het hier permanent afschuwelijk zijn. De bediening vindt klantonvriendelijkheid voortdurend enorm geestig. Jij-bakken en een andere onheusheden staan hier hoog in het devies. Vermijdt deze ellende.

5. Internationaal Nieuwvliet

De Vriendt

Prachtige nieuwe zaak , proficiat aan de zaakvoerders …zeer veel volk op de tweede openingsdag ( krokus ). Weeral een verrijking voor Zeeland. 💪🏿👏👏👏

6. Maar 1 opmerking en die gaat over de manager. Ondanks reservering wilde hij ons in afgelegen hoekje zetten terwijl onze 2 persoons tafel een bordje met gereserveerd had. Na lang aandringen mochten we er zitten maar toen was ik mijn leesbril kwijt die hij naar onze mening per ongeluk mee genomen had!! Bediening door dochter van de baas was perfect.

7. J.

Prima gegeten. Extra supplementen wel stevig aan de prijs.

8. Anouschka van der Aa

Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijk personeel. Paar keer gegeten en was super lekker.

9. W buiting

Het was vol dus druk maar het eten is er goed ook voor de kinderen was het leuk daarna nog even over het strand gewandeld

10. Denoo Guy

Heel leuke zaak, eten heel lekker. Uitbater zeer joviale man die het beste voor heeft met zijn klanten en niet verlegen zit voor een grapje. Een van mijn lievelingsplekjes in de regio.

11. Hoofdgerecht kwam te vlug na aperitief.
    Lekker eten maar niet top.

12. Peter d

13. Wat een heerlijke avonden hebben wij deze week, met de hele familie, beleefd bij de Zeeuwse Kust in Nieuwvliet-bad. Vriendelijke gastvrouwen en gastheer met kennis van zaken, heerlijke wijnen en coctails en fantastisch eten. Wat een cadeautjes op je bord. Echt oog- en tongstrelend. Wij komen zeker terug, want we hebben genoten. Groetjes  familie Van Krevel

14. Vertaal van English naar Nederlands

How it’s possible? I am speechless, the service is so awful. No respect the clients.
    Not recommend at all.

1,1
  15. We kwamen hier omdat het altijd druk is en kindvriendelijk.
    Ervaring heel slecht. Broodje met smeersels was er snel. Bakje knoflooksaus en ijskoude (niet smeerbare) kruidenboter 6.95...
    Hoofdgerechten: onze ene zoon had de garnalenkroket

16. Hanneke van Es

Heerlijk gegeten van prachtige gerechten met buitengewoon vriendelijke bediening.

17. Senna

18. Margriet

19. Volgensmij maken ze deze pizza in Madurodam.

2 happen en hij is weg.
    Veel te klein kobus.

20. Fam. Schellen

We hebben, in deze coronatijd, eten afgehaald bij restaurant de Smokkelaar in Nieuwvliet-bad Complimenten voor goede service en wij hebben heerlijk gegeten! Zeker een aanrader voor herhaling vatbaar😋

21. Fam de Jong

Eten afgehaald en was heerlijk. Nog aantal extraatjes erbij gedaan. Aanrader voor als je op een vakantiepark in de buurt zit!

22. Jammer van de oude slechte recensies.
    Dit is echt achterhaald.
    Door Corona hebben we afgehaald
    6 verschillende gerechten en stuk voor stuk heerlijk, met liefde bereid.

23. Ondenkbaar slechte ervaring!
    Na het lezen van andere recensies kozen wij ervoor om bij dit 'restaurant' te gaan eten tijdens onze vakantie. Al voor het kiezen van onze gerechten waren wij van de leg wegens de houding van onze gastvrouw. Ten eerste was de carpaccio die twee van ons als vooraf hadden besteld zo'n beetje het slechtste voorgerecht wat we ooit voorgeschoteld hebben gekregen. Tussen de voor- en hoofdgerechten zat voldoende tijd, maar wat de keuken met deze tijd heeft gedaan was voor ons een raadsel. De kwaliteit van deze gerechten (een ' schoenzool' van een hamburger, twee droge zalmfilets die waarschijnlijk bij de dichtstbijzijnde lidl vandaan kwamen en een 'redelijke' entrecote) was op z'n minst slecht. Naast het zeer matige eten was de sfeer en de bediening (die drukker was met opruimen van de zaak, dan met het checken van bij de gasten) van een laag niveau.

Wij komen zelf allemaal uit de horeca en wij verbaasden ons echt van de manier hoe het er bij dit restaurant aantoe gaat en van de kwaliteit die er geleverd wordt. Voor deze behoorlijke prijs hoop ik dat het een incident was. Zo niet, dan raad ik werkelijk waar niemand in de buurt Nieuwvliet aan om hier te gaan eten.

Op het moment dat ik aangaf dat het eten niet heel lekker was, kreeg ik van mevrouw een vast goedbedoelde maar uiterst vijandige reactie, zeer jammer!

PS: Wij hebben er een kleine drie kwartier gezeten en er is maar EEN keer gevraagd naar een rondje drankjes en dat was bij binnenkomst... niet hoe het hoort.

1,1
  24. Michel Vyncke

Goed gegeten; leuke waard / entertainer. Een aanrader; effe weg van de drukke strandpaviljoens

25. Bo de Schreef

Paar weken geleden wezen eten met mijn gezin. Heel veel vegan en veganistische opties! De bediening was gezellig, en het eten was top. Bedankt Restaurant de Zeeuwse Kust!

26. Ga er heen en laat u verrassen!
    U moet hier echt een keer gaan eten en laat alles over u heenkomen.
    Het is een museum cafe met allerlei ongelooflijke dingen.
    En gooi ergens een muntje in en de hele zaak begint te bewegen.
    Heerlijke muziek uit de jaren 70. Soms beginnen er gasten te dansen, kan allemaal.
    Het eten is lekker, neem de verse vis en u bent verkocht. Dan sta je buiten en dan denk je dit kan niet waar zijn.

27. J.m.l. Van Bel

Uitzonderlijk slecht! Service is totaal niet van toepassing! Eten slecht bereid. Het enige wat over de top is, is de prijs!

28. ENGELEN CHRISTEL

Zalige ligging. Mooi uitzicht op de zee. Vriendelijke bediening.
    Mosselen waren lekker. Maar we misten selder in de mosselen en een vochtig doekje na de mosselen. 1 Persoon had een salade besteld. En kreeg de verkeerde. Spijtig. Maar het was uiteindelijk wel lekker. We hebben onze koffie en dessert buiten in het lounch salonnetje, met zicht op de ondergaande zon, besteld! Zalig!

29. Altijd goede kwaliteit zowel voor friet snacks drank en ijs.
    Ondanks drukte een zeer vlotte doorstroming.
    Kortom een top frituur.