Nieuwste foto's in Nieuwstadt

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Nieuwstadt

1. Mat's profielfoto
    Mat heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Waren met groepje van 14 personen terug van lang weekend. Er werd ons door de eigenaresse kortaf verteld dat er geen plaats was, ondanks dat er nog wel zeker voldoende (30+) plaatsen vrij waren. Ook had ze niet het benodigde personeel in huis zei ze. Was kort gesprek en ze ging gelijk weer met andere zaken door. Vraag me af wat het verschil was geweest als en nog 3×5 of 4×3 of 6×2 personen waren binnen gekomen. Diverse keren gegeten in dit restaurant maar vond dit zo onvriendelijk dat dit zeker de laatste keer was. Daarna gegeten bij van der Valk in Urmond/Stein, waar we wel gastvrij werden ontvangen en ook prima gegeten. Heel erg jammer.

2. John Schevers's profielfoto
    John Schevers heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Goed geregeld zoals afgesproken en eten perfect.

3. csliepen's profielfoto
    csliepen heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Lekker gegeten was weer eens super !

4. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor 't Sjpaorhutje

Lang wachten op eten als je iets krijgt, wel heel gezellig in het hutje, heel vriendelijk personeel, kom er zeker nog terug maar niet voor eten 😜

5. Steffie Visser's profielfoto
    Steffie Visser heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

Steffie Visser

Op aanraden van anderen, naar dit restaurant grgaan maar dit was dus een keer en nooit weer.
    Cordon bleu was zo droog als wat en de lever was net een stuk leer!
    De bediening is bij binnenkomst al chagrijnig!
    En de tafel werd pas afgeruimd toen we erom vroegen.
    In een woord SLECHT!

6. Jaap pronk's profielfoto
    Jaap pronk heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

Jaap pronk

Aangeraden door een lokale klant van ons verheugden wij ons op een goede lunch. Bij binnenkomst kwam er een jongedame op ons af en vroegen wij beleefd naar een tafeltje voor 2. We kregen geen antwoord, alleen een boze blik en gingen maar ergens zitten. Na 10 minuten kwam ze eindelijk vragen wat we wilden drinken; een cola en een gin/tonic alstublieft, wat voor gin heeft U?
    Met een boze blik verdween de dame, en 5 minuten later kwam een nog bozere dame een glas gin en een glas cola neerzetten. Ik denk, laat die soort gin maar en zeg letterlijk: mevrouw mag ik alstublieft misschien wat IJs en een citroentje in de gin?
    Mevrouw begint nog bozer te kijken en brengt nog bozer uit: Nou , dan ga ik speciaal voor jou nog wel een keer op en neer lopen.
    Wij keken elkaar aan, aan tafel en de tafel naast ons keek ook op. Daar kwam mevrouw met de gin met ijsklontje en citroentje... Toen vroeg ik beleefd "mag ik alstublieft de rekening ?"
    Waarop ons werd gemeld: "Oh, en je wilt ook al niet eten hier??"
    Ik eet bijna elke dag buiten de deur, in heel Europa tegenwoordig, maar zo'n hondse behandeling heb ik nog nooit in mijn leven meegemaakt.
    Je zal wel uit de buurt moeten komen, of de dames moeten kennen om horeca service te krijgen. Schandalig!!

We hebben de snelweg maar gepakt en 20km verderop bij de burger king gegeten. Dan maar fast food en om eerlijk te zijn; de puber achter de cheap fastfood balie hielp ons duizend malen beter en beleefder, vroeg zelfs of we ijs in de cola wilden. Daar kunnen de 2 knorrige "op de vos onweerbediendes" nog heel veel van leren!

7. Peggy's profielfoto
    Peggy heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Mevrouw volgens mij eigenaresse behoorlijk onbeleefd en dit was niet de eerste keer! Zonder überhaupt ons fatsoenlijke te woord te staan werd ons gezegd dat ze geen plek meer had. Voor ons nooit meer!!

8. Riek's profielfoto
    Riek heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Komen er heel vaak, nooit slecht eten gehad. Bediening is ook prima. Zullen er nog vaak gaan eten.

9. Camille Schyns's profielfoto
    Camille Schyns heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Afgelopen maanden hebben we er 3 keer gegeten. We vonden het zeer goed in verhouding tot de prijs die we ervoor betaalden. 2 keer namen we 'tournedos' met en zonder stroganoffsaus; 1 keer zuurvlees. Het vlees was géén ossehaas, maar wel een goed gebakken 'pavé de boeuf' van cuisson naar mijn wens. Zo'n groot stuk kán ook niet voor € 18,90 Voor de stroganoffsaus miste ik weliswaar enkele ingrediënten, zoals de wodka, maar toch smaakte de € 2,50 extra kostende saus lekker genoeg. De erbij horende sla smaakte goed en zo ook de frietjes met de obligate mayonaise. De bediening was zeer vlot en zo hoefden we ook niet bijzonder lang op de maaltijd te wachten. De 1e keer had ik een goulashsoep vooraf genomen. Smaakte redelijk goed en bevatte ruim vlees. Het gevolg was wel dat ik de hoofdgang niet op kreeg om nog maar te zwijgen van een toetje.

Op de Vos bestaat al zeker 40 jaren en is een veel door vrachtwagenchauffeurs bezocht restaurant. Vandaar vast ook de snelle afwikkeling van bestelling en eten. Nooit gedacht dat een 'Les routiers' restaurant zoveel kwaliteit te bieden zou hebben. We zullen er vaker gaan eten.

10. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

Gewoon slecht.

De bazin is de weg kwijt. We moesten wachten op een tafel terwijl de zaak niet gevuld was.

Eten viel tegen. Soep uit blik. Bief helemaal rauw i.p.v. medium.

Hier gaan we dus nooit meer naar toe.

11. anouk's profielfoto
    anouk heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Tijdje terug daar geweest met 7 personen, we hadden niet gereserveerd. Melden ons bij de receptie en het meisje van de bediening was aan het kijken voor een plekje. Er was geen grote tafel meer vrij, maar wij vroegen of we 2 tafeltjes tegen mekaar mochten zetten. Toen werd de bazin erbij gehaald, nou!!!
    In het langslopen met haar dienblad kregen we toch heel bot een antwoord: Nee, dat gaat echt niet lukken, zei ze hoofdschuddend maar ze zei dat in het langslopen. Niet eens het fatsoen om even te blijven staan.
    Ik vroeg me af wat het probleem was? Het was niet zo dat er mensen gereserveerd hadden. Het meisje van de bediening durfde er duidelijk niet tegenin te gaan en haalde haar schouders op. En die tante zelf liep gewoon weg terwijl ze dat antwoord wel erg bot eruit gooide. Nou, als u uw klanten niet nodig heeft of u doet zo moeilijk om een beetje mee te denken dan hebt u ergens een kronkel in het hoofd, want op zo'n manier bejegend worden zorgt er bij ons voor dat we niet meer terug komen. Jammer dit.

12. Paulussen's profielfoto
    Paulussen heeft een recensie geschreven voor 't Sjpaorhutje

Paulussen

Lekker eten, vriendelijk voor kids en heel leuk voor kinderen. Een aanrader!!

13. Jeurissen's profielfoto
    Jeurissen heeft een recensie geschreven voor 't Sjpaorhutje

Jeurissen

Erg leuk voor kids. Eten is lekker redelijk uitgebreide kaart. Vriendelijk personeel. Gaan er zeker nog eens terug.

14. Mark Heltzel's profielfoto
    Mark Heltzel heeft een recensie geschreven voor 't Sjpaorhutje

Mark Heltzel

Waardeloos om er te eten.
    2 uur moeten wachten, frietjes niet gaar, zeer slechte biefstuk, kleffe hamburger.
    Absoluut nooit meer!

15. Jos's profielfoto
    Jos heeft gereageerd op een recensie van Op de Vos

Denk dat mevrouw zelf ook wel een wat kort lontje heeft !
    Zeikers heb je overal... je hebt een blerend kind, pas je dan ook aan de maatschappij aan.

16. ellen voorbij's profielfoto
    ellen voorbij heeft een recensie geschreven voor Snackpoint de Pauw
  17. irene's profielfoto
    irene heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Hier kan je heerlijk eten voor een goede prijs

18. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Prima restaurant, vriendelijke bediening en super hygiënisch! Onbegrijpelijk dat je voor zo'n lage prijs zo heerlijk kunt eten! Chapeau!

19. Melissa's profielfoto
    Melissa heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Gebeld, reservering was niet mogelijk. Aangegeven dat er een kinderwagen bij komt, was geen probleem. Eenmaal daar; onvriendelijk personeel. De kinderwagen stond in de weg en we mochten niet zomaar een plek uitzoeken. Zetten ze ons neer bij de menukaarten waar ik dus wel 10x per kwartier kon opstaan omdat ze er niet bij kwam.

Toen mijn baby 5 minuten huilde gaf ze aan dat ik misschien beter kon gaan want het was goed geweest... had m'n eten nog niet eens gekregen. Echt een slecht restaurant!!! Het eten dat ik uiteindelijk kreeg was lauw, niet gaar en bagger weinig.

20. Melissa's profielfoto
    Melissa vindt de recensie door moi voor Op de Vos leuk
    Nederlands Nieuwstadt

Nou nou vreselijk! Die eigenaresse, bah wat een nors gedrag! Zo kun je niet met mensen omgaan! Ik vraag vriendelijk of ik nog wat saus extra mag bestellen, want vond het erg weinig. Ja! "Wel tegen extra betaling" zegt ze! "Maakt me niet uit" zeg ik, "ik had alleen graag wat extra saus." Nou 20 min later komt de saus! Sorry, maar mijn hoofdgerecht was al op! We vragen om de rekening en die extra saus staat gewoon op de rekening! Dat is schandalig! Kom op.

Dan het overig personeel! Damens, nooit van een lach gehoord? Of op jullie gasten letten? Bah bah, we probeerden contact te leggen voor iets drinken te bestellen, nou ze staan met hun vieren achter die balie druk aan het vertellen over hun affaires!? Doe in je eigen tijd! Nee, nooit meer! Mensen, rij de volgende keer maar door naar het volgende restaurant.

21. Car's profielfoto
    Car heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Als verrassing hier met mijn ouders gegeten. Er stond een salade op mijn rekening, ik had al betaald. De 1,50euro nooit teruggekregen. De bazin zei dat de kassa dit kan corrigeren. Ooit zo'n dom antwoord gehoord?? Ze mag een cursus omgaan met klanten volgen.

22. mo267's profielfoto
    mo267 heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

We zochten een restaurant met airconditioning (zomerse dag, 30 graden) en kwamen hier terecht via internet. Het is een wegrestaurant (veel chauffeurs en families). Het is niet te duur, goede porties.

Kip en zalm waren iets te lang gebakken, daardoor aan de droge kant. Ze vergaten tweemaal een drankje te brengen, maar dat kan te maken hebben gehad met de drukte in de zaak (zat helemaal vol).

Al met al hebben we een paar opmerkingen, maar we willen toch nog een keer terug om een ander gerecht van de kaart proberen.

23. Stef & Janine's profielfoto
    Stef & Janine heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Een aantal keer hier gegeten. Goede maaltijd en verder weinig aanmerkingen. Prijzen zijn ook niet verkeerd.

24. Riny's profielfoto
    Riny heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Wij zijn paasdag gaan uiteten het eten was goed, snelle service en vriendelijk personeel. De inrichting is gezellig, dus voor herhaling vatbaar.

Gr Riny.

25. Bjorn's profielfoto
    Bjorn heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

Bjorn

Hier zou je naar toe kunnen gaan om eens goed te lachen. Wat een dooie tent. Ik kom hier niet om te zeuren, kijk maar naar mijn andere reviews, maar dit is echt te belachelijk voor woorden. Dat dit nog kan bestaan.

Sfeerloze, ouderwetse inrichting, met even zo sfeerloze bediening met een ellendige blik in de ogen. Waardeloze kaart met amper keuze. Boterham met kroket is precies wat het zegt te zijn. Een witte snee brood met een kroket. That's it. Gezien de locatie moet je hier misschien ook niet te veel van verwachten, maar bij een gemiddeld tankstation langs de A2 eet je lekkerder én gezelliger. Deze zaak heeft dringend een frisse wind nodig.

We hebben ons doodgelachen hier. Helaas betrof het leedvermaak.

26. juul's profielfoto
    juul heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Eerlijke maaltijd, goed verzorgd.

27. moi's profielfoto
    moi heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

28. men.'s profielfoto
    men. heeft een recensie geschreven voor Op de Vos

men.

Parkeren is hier geen probleem, mooie binnenkomst en een leuk uitziend restaurant. De prijzen zijn hier nog normaal. In het restaurant zaten een 60 a 70 personen. We hadden hier soepen vooraf, deze waren waren prima. Als hoofdgerecht de op de vos vis plaat, deze was was prima alleen bijna geen saus en een Bretons vispannetje. De aardappel kroketten waren goed alleen de friet daar zaten veel verbrande stukken in en zeer hard. De warme groente die erbij zaten, zaten ook in het vispannetje. En de sla die erbij zat, zat ook bij het andere gerecht. Misschien hadden ze dat erbij kunnen zeggen dan had je wat andere groente gepakt. Maar het was goed en niet veel zout bij gebruikt. Na het eten kwam een serveerster vragen of we een toetje wilde, de toetje had ik langs zien komen maar deze waren ons wat te groot. De serveerster was echt wel de spontaanste die er rondliep, niet dat de rest niet prima was.
    Tot weer eens.

29. MD's profielfoto
    MD heeft een recensie geschreven voor Op de Vos
    Nederlands Nieuwstadt

Vandaag nog maar eens langsgeweest (omdat het zo makkelijk is). Niet alleen gegeten, maar echt genoten. Snelle bediening, zeer goede kwaliteit en wat je hier hebt, snel contact met andere gasten, echt gezellig. Nu kan dit er natuurlijk aan liggen, dat wij net voor de storm aanwezig waren (gezien andere recensie, zijn er nog steeds mensen die niet snappen dat het heel veel uitmaakt, of je nu voor 40 mensen of 200 mensen moet werken). En gezien het aantal gasten dat binnen zat, toen wij weggingen, zijn er dus nog meer mensen die er zo over denken. Dit is een aanrader voor iedereen die lekker wil eten voor een gepaste prijs.

Toch heb ik ook een minpuntje: vandaar die 9. En dat is de kaart, wij dachten al dat het aan ons lag, maar toen wij in de kaart zaten te neuzen, kwam de bediening al met een leesbril aanlopen, en naderhand zagen we dus ook, dat het niet aan ons lag, want de brillen gingen in het rond (ook best wel grappig eigenlijk). Best een aanrader en zeker tot een volgende keer.

30. Reiners's profielfoto
    Reiners heeft een recensie geschreven voor 't Sjpaorhutje

Goed restaurant met vriendelijke bediening. Eten smaakt heel goed, verschillende gerechten probeert alles goed.