Nieuwste foto's in Nieuwpoort

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Nieuwpoort

1. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor 't Fonteintje

Uitermate slecht restaurant! Zeer slechte bediening in een zeer onvriendelijke setting. Beenhammetje was een bonk vet, spaghetti volledig smaakloos en de lasagne leek nergens op… Men vraagt de hoofdprijs voor een zeer lage kwaliteit. Wij gaan er nooit meer en raden dit restaurant zeer stek af!

2. Brands's profielfoto
    Brands heeft een recensie geschreven voor De Vierboete

Brands

Met pasen gereserveerd met een grote groep, inclusief 2 baby's. Meer dan 2 uur moeten wachten voordat we ons eten kregen. Meerdere keren moeten vragen of we een nieuwe fles wijn konden krijgen. Ondanks reservatie moeten wachten voordat we onze tafel kregen. Jammer want het eten is best goed alleen kon het personeel het niet aan. Bediening onvriendelijk, beneden fatsoenlijk niveau.

Hadden er meer van verwacht. (Hebben nog geprobeerd om er iets over te zeggen maar personeel keek gewoon de andere kant op nadat we betaald hadden)

3. thea van haasteren's profielfoto
    thea van haasteren heeft een recensie geschreven voor Le Couver

Hebben er een goede maaltijd gegeten en tussen door een leuk gesprek met de eigenaar/ober gemaakt.
    Is zeker aan te raden als u een verblijf aan de Belgische kust heeft.

4. Lieve's profielfoto
    Lieve heeft een recensie geschreven voor Ter Polder

Wij hebben ongelooflijk lekker gegeten. Ter Polder is een gezellige zaak. De kok is in hoogst eigen persoon aan de tafel geweest en dit wordt geapprecieerd. De bediening was professioneel en correct, maar toch met de nodige souplesse en spontaniteit. Het menu was méér dan zijn prijs waard. De borden waren een streling voor het oog en écht alles was overheerlijk. Kortom : wij proefden de liefde van de kok voor zijn vak. Ons bezoek was niet ons eerste bezoek aan Ter Polder en zeker ook niet ons laatste ! Dikke Proficiat !!!!

5. Vincent Van Dijck's profielfoto
    Vincent Van Dijck heeft een recensie geschreven voor De Zoete Zonde

Zeer lekker, perfecte service, zeer vriendelijke mensen, deftige prijzen 9/10.