cadeautip
Meer info via webshop@dierendonck.be
Wat klanten zeggen

Makkelijker kan niet! De webshop is zeer overzichtelijk. De levering verliep vlot, alles was perfect verpakt - als een geschenk! Vlees van topkwaliteit. Je kan moeilijk beter vinden. Warm aanbevolen!

Enrico V.
Wat klanten zeggen

De producten werden perfect op tijd en gekoeld geleverd. De smaak is van een ander niveau, dit is niet zomaar een hamburger. De smaak van het vlees en de hamburger zijn sappig en sterk.

J.V.
Wat klanten zeggen

Een kort berichtje om te laten weten dat ik net tranen van ontroering had na het eten van een de contrefilet Oedslach. Amai, zo heerlijk. Bedankt voor dit heerlijke stuk vlees.

Y. B.
Vragen over onze online shop?

Heb je hulp nodig met het plaatsen van een order of heb je een vraag over verzending en levering van jouw aankoop? Ga door naar onze FAQ of neem contact op met ons.

Ateliers Dierendonck

Het verhaal van Dierendonck begon in 1970, toen de eerste slagerij zijn deuren opende. Sindsdien is het merk een begrip geworden, met vestigingen over heel België. Een gestage groei, gedreven door een sterk team.

Restaurant Carcasse

Er zit een verhaal achter het vlees van Dierendonck. Waar komt het vandaan, hoe is het opgegroeid? Vanaf het moment dat het vlees de slagerij verlaat tot het op het bord van Carcasse belandt.

The Butchers’ Culture

Bij Dierendonck hebben we een passie voor vlees - een filosofie die kan worden samengevat in drie waarden. Ambacht, terroir en passie zijn alles voor ons. Traditie en innovatie gaan naadloos in elkaar over.

close menu