Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwpoort verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten met ons hele gezin 8 personen, voor, hoofd, en nagerecht waren echt voortreffelijk, werden ook heel vriendelijk geholpen, zijn hier al vaker geweest en dit was ook zeker niet de laatste keer.
    Alice E.

JC van der Schoot

Lekker en gezellig gegeten. Heerlijke biefstuk opgediend met een prachtige peer en bietenstamppot. Leuke bediening. Aanrader! Je kunt er nu wel pinnen!

René

Gezellig café in het centrum van het heel kleine Nieuwkoop. Bediening had wat moeite met de drukte dus een kleine bestelling geplaatst en daarna verder gegaan. Lekker appelgebak en goede koffie overigens dus misschien nog een keer teruggaan.

Onlangs wat gegeten op terras, inclusief een cola light en twee pils. Pils was niet correct geserveerd: te weinig pils in het glas met teveel schuimkraag. Dit was dus niet volgens aangegeven maat. Bediening reageerde schouderophalend, excuus kwam er niet. Eigenaar aangeschreven: excuus en toezegging vergoeding twee pils. Het blijft echter bij de toezegging, want tot op heden is deze niet nagekomen! Goed gastheerschap... nee dus !!

catelijne

Eten is lekker. De openingstijden zijn goed. In de zomer doordeweeks tot 22:00 en in het weekend tot 23:00.

maartje

Over de bediening niks dan lof. Ik word altijd zeer goed geholpen. Ik ben hier niet weg te krijgen...

Niels

Best leuk tentje voor een hap tussendoor. Duits bier op de tap, lekker. Kaart niet spektaculair, maar kwaliteit is ok.

Jammer dat je niet kunt pinnen, maar automaat is op 50 meter.

Lekker eten.

BB

Ik ken deze cafetaria al 30 jaar.

Het eten is er prima, is natuurlijk altijd voor verbetering vatbaar.

Door aardige mensen gerund.

Is groot geworden door Jan en Emma.

Openingstijden worden steeds korter, dat is wel jammer.

Langerak

Al sinds me jeugd eet ik bij Cafetaria De Poort. Smaakt altijd goed! Personeel is ook heel aardig :P.

Heerlijke vreetschuur met de meest mooie bediening van Nederland.

Eveline van der Perk

Mijn man en ik zijn in mei 2008 getrouwd en hebben het feest in het Arsenaal gevierd.

Alles was super goed geregeld en alles kon naar onze wens.
    Eten met de daggasten, lekkernijen bij de koffie, hapjes, drankjes, chocoladefontein als bruidstaart en naast een mooie grote zaal ook de tuin tot onze beschikking.
    Houtkorven aan, veel kaarsjes en de bediening die effectief en snel te werk ging!
    Onze dank is groot.