Catering Nieuwleusen in Nieuwleusen

Sfeer 9
Service 9,2
Prijs / kwaliteit 9,4

Fans

Word de eerste fan van Catering Nieuwleusen!

Catering Nieuwleusen verzorgd uw catering op locatie. Of u nu opzoek bent naar een warm en koud buffet, een complete barbecue, hapjes, of een heerlijke lunch, Catering Nieuwleusen regelt het graag voor u.

Bij onze buffetten leveren wij aardewerk borden, ijzeren bestek en servetten.
Omdat een compleet buffet geheel verzorgd moet zijn, doen wij de afwas voor u! Deze zit bij de prijs inbegrepen.

Heeft u speciale wensen? Wij maken ook buffetten op maat samen met de klant. Heeft u liever een standaard pakket? Kijk dan op onze website, www.cateringnieuwleusen.nl

Catering Nieuwleusen is onderdeel van ContiRent Verhuur.

Foto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in NieuwleusenFoto van Catering Nieuwleusen in Nieuwleusen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Ambiance
Hip, budget, gezellig, huiselijk, luxe en zakelijk
Voorzieningen
Bezorgen en catering