Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwkuijk verdeeld zijn.

Gisteren bij jullie geweest. We waren best kritisch na de slechte recessie.
    Maar wij vonden het super. Alles goed van smaak en ja je mag maar 1 gerecht bestellen maar die zijn 3 x zo groot als in een ander tapas restaurant. En er zijn genoeg bij gerecht die je zoveel kunt pakken als je wil. En veel toetjes. Het personeel is heel vriendelijk. Wij komen zeker terug.

2. Internationaal Nieuwkuijk

Vrijdag 19-6 gegeten, koude voorgerechten erg slecht verzorgd , salades uit Aldibak, carpaccio en rucola verdroogd, geen buffetten, alleen toetjes buffet, weinig gasten, die allemaal tot dezelfde conclusie kwamen ,hier komen we nooit meer. Jammer was altijd een toprestaurant.

Eerder dit jaar middels vakantieveilingen een diner voor 2 personen gekocht. Afgelopen weekend een reservering gemaakt en gister (28sep.) zouden we eten bij Jacks American BBQ.

Na 40 min. rijden staan we gewoon voor een dichte deur. Omdat we zelf iets aan de vroege kan waren hebben we nog een half uur staan wachten maar helaas zonder succes. Vervolgens hebben we herhaaldelijk telefonisch contact proberen te leggen. Ook nu werd geen enkele poging beantwoord.

Jack's American BBQ heeft ons letterlijk in de kou laten staan.

Wat ons betreft is een 1 nog te hoog voor de service die wordt geleverd, zelf de telefoon wordt niet beantwoord. Over de prijs-kwaliteit-verhouding kan ik kort zijn, gezien het feit er reeds betaald is heb ik nog nergens een slechtere prijs-kwaliteit-verhouding aan getroffen.

Wij willen Jack's American BBQ dan ook hartelijk danken voor het verpesten van onze avond.

Welkomst was slecht. Bediening was slecht. Eten duurde ontzettend lang en was niet lekker/gaar. 1bakje friet voor 6 personen. Paupere inrichting. Mensen stonden op en gingen weg. Baas schold klanten zelfs uit. Slecht, echt triest. Ga hier NIET heen.

5. Internationaal Nieuwkuijk

amy

6. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Heel raar, hoe je van een slechte ervaring naar een goede recensie komt! Vandaag een ontzettend slechte ervaring gehad bij een pas geopende collega pannekoekenbakker in Drunen. Tja het is echt, we zijn eens "vreemd" gegaan, sorry, het was de laatste keer. Na het schrijven van de wat mindere recensie van de collega, bedacht ik me eigenlijk nooit een recensie van D'n Berepot geschreven te hebben. Dus bij deze. We komen er al lang, altijd vriendelijke bediening en heerlijke met de hand gebakken pannenkoeken! We nemen vaak gasten mee welke blij verrast zijn.

Sorry voor het vreemdgaan en tot snel!

Joshua Bax

Zeer goed gegeten, prijs/kwaliteit verhouding ook uitstekend. Verder vriendelijke en snelle bieding. Een echte aanrader!

linda de laat

Ontzettend vriendelijke bediening!! Heerlijk gegeten en de koffie de luxe is zeker een aanrader.

Zeer slecht gegeten. Vraag je geen spek, krijg je kaas en als je er iets van zegt, zegt het personeel wat er rond loopt "Ja dat kan." En bestel je kip, krijg je een karkas werk met hier en daar wat vlees eraan.

10. Internationaal Nieuwkuijk

Maartje

Eten en drinken niets op aan te merken... De bediening is simpel gezegd gewoon, ze doen hun best maar ze verstaan je niet. Niet echt een verbetering sinds de laatste verbouwing.

11. Nederlands Nieuwkuijk

jacolien

weer heerlijk gegeten, lekkere broodjes, heerlijke tomaten soep, vriendelijk personeel, en we mochten even in de molen kijken! Kaart niet heel groot, maar wat ze hebben is heerlijk, en mooi verzorgt!

12. Nederlands Nieuwkuijk

H.th Samuels

Feest in de Emmamolen. De jarige vond het geweldig. De gasten enthousiast. De soep was lekker en het broodjes buffet prima verzorgd. Bedankt Kees Petra en de Meisjes. Wij komen zeker nog eens 'n terrasje pikken.
    Harrie en Annie Samuels.

Heerlijk, echt waar voor je geld en tijd. Super lekker!!

Annemarie Klijn

Zeer gezellig restaurant waar je heerlijk op je gemak kunt eten. Ben er vandaag voor de 4de keer geweest, alle keren even goed. Erg leuk personeel maar vooral voortreffelijke gerechten. Kom snel weer eens aan.

Heerlijk gegeten. Super als je van goeie hamburgers en kwaliteit houdt. Bediening was daarnaast erg vriendelijk en het restaurant is leuk aangekleed.

Mw. R. van Riel

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog! Zelfs geïnformeerd voor mijn dochter, zij heeft Gluten intolerantie, ook daar kunnen zij rekening mee houden. Een aanrader dus.

Ik ben twee keer bij Jacks geweest op aanraden van een paar sportvrienden. Beide keren is het eten en de bediening me uitstekend bevallen. Ik heb opgemerkt dat ze veel aandacht besteden aan verzorging/kwaliteit van de gerechten maar ook aan de manier waarop het tijdens het uitserveren gepresenteerd wordt. Ze werken dus heel professioneel en dat is leuk om te zien. Verder is de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!

Zeer prettig restaurant, gezellige sfeer en top eten. Zeker waar voor je geld.

Super lekker gegeten! Aardige bediening en gezellige sfeer. Aanrader!

Van de week heerlijk gegeten. Ze zijn niet flauw met de porties die je krijgt. De sauzen die erbij zaten waren super lekker. Bij navraag aan de kok bleken deze zelf gemaakt.
    Nou dat proef je hoor!! Dus als je van lekker en veel eten houdt is dit echt een aanrader mensen.

Super gegeten en een uitstekende service!

Gisteren na een superweekje wintersport de vakantie afgesloten bij Jack's. Nu waren wij wel erg verwend in oostenrijk maar bij Jack's eet je net zo lekker, eigenlijk nog beter. In een fantastische sfeer hebben wij ons lekker laten verrassen. Wij hebben heerlijk geeten, wat ons opviel is dat alles zo lekker smaakt, alles werd ook vers klaargemaakt en wij konden zelf ook aangeven waar wij van houden. Natuurlijk had ik al vaker eten op van Jack's. Vrijdag koopavond laten wij regelmatig maaltijden bezorgen. Grote keuze lekker en betaalbaar. Maar in het restaurant zelf eten is een belevenis dan zie je wat er gebeurd. Een goede service, leuke bediening en lekker eten. Absoluut aanrader.

Voorgerechten van iets te groot formaat (2 grote kroketten, flinke plak zalmmousse, groot bord nacho's), wel van goede kwaliteit. Kroketten zeer smakelijk! De plastic kaasplakjes op de nacho's associeer ik echter niet met het kernpunt 'ambacht'.

De wachttijden tussen de gangen heb ik als iets te lang ervaren.

De kippendijtjes zeer mals, goede saus/marinade, goede frieten en lekkere groenten. Bijzonder goede kwaliteit, ruime portie! Het milkshake dessert vond ik in verhouding met de overige gerechten tegenvallen wat kwaliteit en uitstraling betreft.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, aanrader om een gezellige avond door te brengen. Leuke sfeer!

Heel lekker gegeten met z'n tweeën, alles vers gemaakt en dat proef je ook! Een aanrader!

25. Internationaal Nieuwkuijk

Gerwin

26. Internationaal Nieuwkuijk

Ik kom hier regelmatig eten (elke maand, soms 2x). Het eten smaakt zeer goed en het restaurant ziet er mooi uit, beter dan voor de verbouwing. Ook de bediening is erg vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar ;) Een leuk idee voor bij de wok: misschien is het lekker om ook pinda's te gebuiken voor bij het wokken.

27. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Vanavond hebben wij hier lekkere pannenkoeken gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer eten.

28. Internationaal Nieuwkuijk

Wij zijn hier gisteravond met ons werk geweest en ik heb vanaf het begin alleen maar genoten. Het ontbrak ons nergens aan.

Je merkt wel dat de koks hier iets meer ervaringen hebben dan een gemiddelde all you can eat restaurant. Alles smaakt gewoon verrukkelijk.

De bediening is echt vriendelijk te noemen. Niet gemaakt maar echt een aangename vriendelijkheid.

Voor de prijs denk ik echt dat het bijna niet mogelijk is. Je kan echt topkwaliteit eten voor maar 24,95 p.p. En dat is ook nog eens inclusief bier en huiswijn. Je hebt echt veel keuze. Er is een open keuken waar je direct je eten kan bestellen wat de koks dan gelijk klaar maken. Je hebt een visafdeling, grill, wok, pizza en japanse bakplaat. Daarnaast zijn de sushi's, voorgerechten en nagerechten eiland echt goed verzorgd. Een dikke 10!!

Wij zijn verkocht

29. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Pauline & Guido

Jullie krijgen 5 sterren. We worden altijd gastvrij geholpen. Pannenkoeken zijn overheerlijk. Dessert idem. Echte aanrader. Succes!

30. Nederlands Nieuwkuijk