Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwkuijk verdeeld zijn.

1. high tea fan

High tea voor groep (8p)
    2 uitgedroogde halve broodjes (van gisteren?) en 1 witte boerenboterham (die wel lekker was).
    Verder was er niks anders, zoals quiches, worsten- of saucijzenbroodjes, wraps, noem maar op, dus dat viel erg tegen (zeker als je een restaurant hebt bij een molen)!
    2 plankjes met zoete gerechten, waar niet voor iedereen van alles wat op zat en het was veel te weinig. Er was kennelijk niks voor een notenallergie, dus die persoon kreeg een bolletje vanille ijs met wat aardbeien...
    Personeel heel vriendelijk, wel onervaren.

Erg teleurstellend en zeker heel duur voor deze uitvoering van een high tea.

1,7
  2. Gast van kinderen

Uitgenodigd om hier te eten ivm verjaardag van kleindochter. Wat een teleurstelling. Spareribs slecht, smaakloos en vaker opgewarmd. Ossenhaas kapot gebakken. Serveersters zitten nog op school. Vakantiekrachtenbedrijf die de hoofdprijs rekent. Absoluut af te raden. Doe het gewoon niet.

2,3
  3. Stef

4. Deze lunchroom zit verstopt op een industrieterrein in een zielloos betonnen blok. Van binnen hebben ze nog wel geprobeerd om de hoek waar de lunchroom zit leuk aan te kleden.
    Het personeel is super vriendelijk, het eten is prima en de prijzen zijn vriendelijk. Je gaat hier niet heen voor een gezellig etentje, maar wel voor een degelijk broodje, goed bakje koffie voor een vriendelijke prijs.

5. Nort Tingelen

Als je een uitsmijter besteld check dan eerst de onderkant voordat je begint. De mijne bleek zwart. Het zag eruit en smaakte alsof ze mijn eieren hadden gebakken in een smerige aangebrande pan. Een minuut en een glas cola later proefde ik het nog steeds en wilde ik mijn bestelling wijzigen (broodje kroket) dat ging niet meer "de eieren liggen al in de pan"
    Even later kreeg ik 3 snoteieren voor 11 euro.

1,9
  6. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Diny van Bijnen

We hebben met onze jonge kleinkinderen heerlijk gegeten bij de Berenpot.
    lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening.

7. Lekker gegeten mooie zaak en superleuke serveerster

8. Een hightea besteld. Grote deceptie. Slechte kwaliteit, weinig variatie. Nooit meer! Veel te duur.
    Wel vriendelijke bediening.

1,6
  9. Koffie gedronken met een appelpunt. De punt was zo hard als beton, niet klein te krijgen. Smakeloos en bijna zonder appel. Zonder dat er geraagd werd, werd er slagroom op geserveerd. Ook die was waterig en smakeloos. Van de action?

3,3
  10. J. Kasbergen

Onze eerste ervaring met Diner Quartier was uitstekend. De verschillende gerechten zagen er niet alleen goed uit, ze smaakten ook voortreffelijk. Geen enkel minpuntje.
    De bediening was zeer vriendelijk (eerst keurig uitleg over de gang van zaken) en het systeem van "menukaart in de houder zetten als de bestelling opgenomen moet worden" werkte prima.
    Wij komen binnenkort zeker nog eens terug.

11. Wat een geweldig fijn restaurant met super concept! All you can eat, zonder all you can eat uitstraling of gevoel!! Het restaurant is bijzonder stijlvol, chique en luxueus ingericht. Per keer kan er één gerecht met bijgerecht besteld worden, dit lijkt wat weinig maar ieder gerecht is zo mooi klaargemaakt en opgemaakt dat je het als een heel veel gangen diner moet zien. Mooie Aziatische en Franse gerechten. De bediening is bijzonder vriendelijk en netjes. Er is een groot dessert buffet. Dit restaurant is een grote aanrader!!!

12. Een hele sfeervolle zaak geworden. Je kent het niet meer terug met wat er voorheen zat. Hele vriendelijke bediening. Goede uitleg. 1 gerecht en bijgerecht p.p. per ronde. Lijkt niet veel maar porties zijn niet heel klein. Hoofdgerechten zijn best royaal. Borden worden prachtig opgemaakt en de smaak was prima. Mooie kans om eens wat andere aparte gerechten te proberen. Uitgebreid toetjesbuffet ook nog. Echt een aanrader.

13. Heerlijk ontspannen gegeten. Vriendelijk en bekwaam personeel.
    Mooie gerechten, echt een aanrader!

14. Kwaliteit en kwantiteit van eten goed. Grote eetzaal met niet al teveel sfeer. Lange wachttijden tussen het opnemen van bestelling. Kwam niet door onkunde van bediening maar door mismanagement 1 meisje op misschien wel 100 klanten kan niet. Had medeleden met bediening. Eigenaar aangesproken deed het af met de een kan het de andere niet. Die man weet niet wat hij zegt. Ander personeel bevestigde dat bediening veel te weinig was. Uitserveren werd chaos doordat het systeem in de soep was gelopen. Aldus een mannelijke medewerker. Soms had je geen eten en dan stond de tafel veel te vol. Ze bleven wel een uur langer open als goedmaker. Heb te doen met het personeel.

15. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Lisette

16. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Huub Lucas

We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Twee personen moeten glutenvrij eten en ook die pannenkoeken waren heel smakelijk. Een advies voor liefhebbers van asperges: De pannenkoeken met asperges zijn overheerlijk! De bediening was zeer attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Wij komen in ieder geval terug. Nog een tip: Reserveer tijdig.

17. Op 11 april een condoleancelunch laten verzorgen door de Emmamolen voor ongeveer 20 personen. Erg tevreden. Alles uitermate goed verzorgd en het eten (Soep, kroket, heerlijk broodjes met divers beleg/salades) was heerlijk en ruim voldoende.
    Een uitstekende plek om een uitgebreide lunch te nuttigen.

18. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Gisteren met de kleinkinderen gegeten. Overheerlijke pannekoeken, super kwaliteit, hete borden. Ingrediënten van voortreffelijke kwaliteit. Ham die ook kam is, niet van dat flinterdunne gedoe, maar dik gesneden. Kwaliteit heeft zijn prijs, ook bij een pannekoekenrestaurant.
    Voor de kinderen is de knuffelpannekoek het einde. Een flinke pannekoek met een reuze keuze aan toppings. En de knuffel was van een onverwacht groot formaat.
    Opa zal terug moeten gaan!

19. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Terpstra

Heerlijk gegeten na dagje Efteling. Lastig kiezen met zoveel keuze. Vriendelijk, vrolijk en attent personeel. De kok kwam zelf nog navraag doen over een pannekoek ivm mogelijke allergie. Top meegedacht. Huiselijke sfeer, aanrader voor iedereen. Komen zeker nog eens terug.

20. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Fam van Loon

Heerlijk gegeten in een sfeervol en betaalbaar restaurant, pannenkoeken zijn er heerlijk.
    Duidelijke kaart en vriendelijke bediening.
    Wij komen hier graag snel nog een keer terug!

21. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Super gegeten!
    Heerlijke pannenkoeken waar de ingrediënten echt in de pannenkoeken zitten en niet erop.
    Super service en de pannenkoeken waren nog heerlijk warm.

22. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Wij waren met 12 personen wezen eten.
    Vriendelijk ontvangen.
    Service was erg goed.
    Leuk personeel.
    Het was erg druk, dus dat is een goed teken.

23. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

m.van gestel

24. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Heerlijk gegeten vandaag!! Leuke en enthousiasten medewerkers. Een echte aanrader voor jong en oud!
    Wij komen snel weer terug :)

25. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk
  26. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk
  27. Zondag 17 februari stop gemaakt voor een tas koffie en een "plaatje notenkoek". De koffie was ok maar mij €1,70 laten betalen voor een plakje ontbijt koek! Schande en buitensporig! Toen er in mijn vriendenkring over vertelde hoorde ik over ontevreden ervaringen. Men had de indruk dat er nieuwe eigenaars in zijn gekomen en dat de kwaliteit duidelijk minder is geworden.
    Daarbij was de boter ook nog over de datum.
    Als er word uitgegaan van mond op mond reclame dan krijgt dit etablissement van mij geen goede woorden.
    Doe u voordeel met mijn opmerkingen.

28. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

We hebben heerlijk gegeten in dit gezelige, knusse restaurant. Geen gedoe en vriendelijke bediening maakt dit een toplocatie. De hartige pannenkoek was erg goed gevuld en royaal belegd. De kidspannenkoek eens niet vol met snoepmeuk maar wat kleine dingetjes (positief!). Ook de combideal met de knuffel is echt leuk! De Unicorn is de hier de bom! Niet zo’n flutding maar een grote (!) mooie knuffel!

We komen zéker nog eens terug!

Wellicht is een kinderspeelhoek nog een goede toevoeging.

29. Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Bas B