Op dit adres zit nu: Mamasan

U kunt gratis parkeren op het voorterrein gelegen parkeerplaats.

1205150094 82
1286419797 76
1336431921 76
1380192531 85
1405198593 65
1430204656 76
1492719812 73

1. Vrijdag 19-6 gegeten, koude voorgerechten erg slecht verzorgd , salades uit Aldibak, carpaccio en rucola verdroogd, geen buffetten, alleen toetjes buffet, weinig gasten, die allemaal tot dezelfde conclusie kwamen ,hier komen we nooit meer. Jammer was altijd een toprestaurant.

2. amy

3. Maartje

Eten en drinken niets op aan te merken... De bediening is simpel gezegd gewoon, ze doen hun best maar ze verstaan je niet. Niet echt een verbetering sinds de laatste verbouwing.

4. Gerwin

5. Ik kom hier regelmatig eten (elke maand, soms 2x). Het eten smaakt zeer goed en het restaurant ziet er mooi uit, beter dan voor de verbouwing. Ook de bediening is erg vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar ;) Een leuk idee voor bij de wok: misschien is het lekker om ook pinda's te gebuiken voor bij het wokken.

6. Wij zijn hier gisteravond met ons werk geweest en ik heb vanaf het begin alleen maar genoten. Het ontbrak ons nergens aan.

Je merkt wel dat de koks hier iets meer ervaringen hebben dan een gemiddelde all you can eat restaurant. Alles smaakt gewoon verrukkelijk.

De bediening is echt vriendelijk te noemen. Niet gemaakt maar echt een aangename vriendelijkheid.

Voor de prijs denk ik echt dat het bijna niet mogelijk is. Je kan echt topkwaliteit eten voor maar 24,95 p.p. En dat is ook nog eens inclusief bier en huiswijn. Je hebt echt veel keuze. Er is een open keuken waar je direct je eten kan bestellen wat de koks dan gelijk klaar maken. Je hebt een visafdeling, grill, wok, pizza en japanse bakplaat. Daarnaast zijn de sushi's, voorgerechten en nagerechten eiland echt goed verzorgd. Een dikke 10!!

Wij zijn verkocht

7. Wij hebben gisteravond met ons gezin (9 volwassenen) gegeten bij De Nieuwe Wereld en het was in één woord geweldig!! Heerlijk eten, alles vers en een enorme keuze. En het personeel was zó vriendelijk, we voelden ons welkom en op ons gemak. Het ontbrak ons aan niks, we gaan hier zeker nog eens terug! Complimenten aan de koks en aan de bediening; jullie zijn super!

8. Wat een waardeloze service. Bodempjes drinken van vrienden werden gewoon in 1 glas gegooid zodat de glazen mee konden worden genomen. 10 minuten voor tijd werd ons niet zo vriendelijk verzocht om het arrangement te verlengen en zo niet of we zo konden vertrekken, etc. Het eten was oke, maar met zo'n service zien ze ons niet meer terug.

9. Silvia van Boven Kaarsmaker

Ik ben vanavond heerlijk uit eten geweest met mijn 2 dochters. We hadden gegoogled en door het all you can eat en drink concept kwamen we uit bij dit restaurant.

We kunnen niet anders zeggen dan dat we heel goed gegeten hebben. De gerechten waren heerlijk vers en alles was goed bereid, ook de bediening was heel aardig en behulpzaam.

Ik hoorde andere mensen klagen dat het eten koud was, maar dit vonden wij helemaal niet. Het eten was gewoon goed warm maar je moet natuurlijk niet met je bord nog lang rond gaan lopen want dan is het zo koud.

Voor ons is dit restaurant zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. De volgende keer staat al weer gepland!

10. Heuverling

Ook wij, groep van 8 personen, werden achter in de zaal gedumpt in een dode hoek met aan een kant van de tafel een bank, andere kant stoelen. Dat was dus lastig opstaan voor de gasten die op de bank zaten. Daarbij komt nog dat de zaal bijna leeg was (geen sfeer) en het was er stervens koud want er wordt daar bijna niet gestookt. Het eten was prima, genoeg keus, maar toen we naar huis gingen lagen onze tenen los in de schoenen en waren we blij dat we weer thuis waren. Ik bedenk me nog wel voordat ik daar weer naar toe ga.

11. Gisteren gegeten met een gezelschap van 4 personen en het was gewoon in 1 woord: super! Het hele restaurant is keurig verbouwd, je kunt er prettig zitten. Zelfs aan de kinderen is gedacht met een mooie speelruimte. Het eten is zeer uitgebreid: er is letterlijk voor ieder wat wils, zeer vers en uitstekend bereid. Van carpaccio tot Ossehaas, werkelijk overal is aan gedacht. Ook de bediening en de koks zijn zeer vriendelijk. Kortom: een goed concept van goede kwaliteit.

12. Vorig weekend met een vriendenkring het nieuwe restaurant uitgeprobeerd.

Echt veel veranderd. Niets is meer hetzelfde als voorheen. Erg mooi geworden. De nieuwe eigenaren hebben duidelijk niet gespaard.

Aan het kwaliteit van het eten is ook niet gespaard. Erg lekker en veel keuze.

Wij komen zeker terug.

13. Afgelopen zaterdag in dit vernieuwde restaurant gegeten. Ik ben er wel eens geweest in de oude setting maar de nieuwe eigenaren hebben de hele zaak aangepakt met een mooi eindresultaat! Zorg wel voor een tafel achterin de zaak, wij zaten voorin en het is daar erg gehorig. Je kunt letterlijk volgen wat er aan de andere kant van de zaal gezegd wordt.

De smaakt van het eten is ook flink verbeterd ten opzichte van de oude zaak. De kwaliteit is wat je van een wok mag verwachten maar we hebben lekker gegeten en het personeel stond voor je klaar om tekst en uitleg te geven over het eten. Voor ieder wat wils dus voor ons hele gezelschap was het een prima avondje uit.

We komen zeker nog eens terug!

14. MlP

15. Heel vies het eten was koud en ze vulden de bakken niet bij. Wij zijn er nu een tijdje niet geweest maar het is echt achteruit gegaan. Ik had de zalm maar na een hap vond ik dat hij niet zo lekker smaakte. Ik heb dit teruggekoppeld aan het personeel en die zeiden dat er niks mis mee was. Echt nooit meer.

16. Vanavond met mijn man bij wok nieuwkuijk gegeten, het eten was heerlijk, de bediening was ook heel vriendelijk. Is voor herhaling vatbaar.

17. hendrik-victor van avezaath tot steenbergen

Erg lekker eten genuttigd tussen de arbeiders, prima vermaakt.

18. Vriendelijk en gastvrij werden we vanavond ontvangen.

Op uitnodiging van mijn zwager en schoonzus (Peter en Annelies) wokken! Ja natuurlijk, wokken, je kunt het op veel locaties. Maar schoon van tafel tot toilet. Smaakvol van voorgerecht tot "echte slagroom". Keuze te over en een echte aanrader in verhouding prijs / kwaliteit. Zeker de moeite waard om even naar Nieuwkuik te rijden.
    Bedankt gastgever het was een een leuke avond.

19. (zondag 17.30-19.30)
    Ruime keuze in eten (groenten, vlees, garnalen, gamba's maar ook speklapjes, visjes en kikkerbilletjes van de bakplaat), snelle koks, lekker fruit en ijs als toetje.
    Alles all-in, drinken kun je zelf pakken, bier wordt voor je getapt er is koffie na.
    We hebben heerlijk gegeten, voor de sfeer geef ik een 8, dat is dus wel de sfeer voor een wokrestaurant, geen pittoresk Frans restaurant met een bijna-ster.
    Oh, schone wc's, ook nog:-)

Tip voor het restaurant: lekkerbekken zoals ik die van heet eten houden lusten wel gesneden rode pepertjes in het gerecht, zou bij de koks kunnen liggen.

Wij komen hier zeker nog eens eten.
    Groet, Jeroen

20. Heerlijk gegeten, heel veel keus en fijn dat het all-in is! Verder weinig op aan te merken. Sfeer is ook best ok voor een wok restaurant.

21. Mevr. Herwijnen

We hebben een feest gegeven in de achterzaal! 3 uur onbeperkt gegeten en gedronken en daarna gedanst onder de sterrenhemel! Echt geweldig, in samenspraak goed geregeld!

22. ontevreden

Echt een heel slecht restaurant.

We kregen de kliekjes te eten, bijna alles was op en er werd niet bijgevuld. Blijkbaar omdat we te laat kwamen, 21:00 uur.

Toen we ons beklag hierover deden kregen we een grote mond op de koop toe.

23. Best lekker eten, leuke sfeer. Een dikke 9.

24. Genoeg keus, mooie kwaliteit produkten. Je kan hier goed gaan wokken. Vond de bediening wat afstandelijk en had het gevoel dat ik een nummer was en geen klant. Dat was jammer, maar wel lekker gegeten.

25. Wij hebben ons personeel getrakteerd op een avondje wokken voor de Kerst.
    De keuze uit de gerechten is prima. Echt veel keus. Waar het eten staat is het koud, is beter voor het vlees, zei de eigenaresse. Maar in het restaurant was het ook bere koud. Echt niet gezellig om daar je eten te nuttigen. De eigenaresse vond het warm genoeg. De glimlach op haar gezicht is gemaakt, maar zeker niet spontaan.
    Wij hadden een arrangement van 2 uur, maar 5 minuten voor het einde konden we al geen koffie meer krijgen, want de tijd was om. Kortom, de keuze is goed, maar dan houdt het ook op. We lieten er toch een kleine € 300,00 achter. Dat er verder geen gasten waren, konden wij ook niks aan doen, maar achteraf wel begrijpelijk. Volgende keer weer naar Oosterhout.

26. Van mij en mijn vriend favoriet! Goed eten en genoeg keus.

27. Tanja

28. Piet Sanders

29. Ik ben er afgelopen zaterdag geweest en vergeleken met eerst is het behoorlijk achteruit gegaan.

Nu lijkt het meer een cafe ipv een een restaurant, wat een lawaai van mensen. Eerst was het een rustig sfeertje met leuke achtergrondmuziek. En er werd ons gezegd dat de achterste zaal vol zat maar er zaten maar een paar mensen.

Met die muntjes en vooraf betalen kan het wel extra geld opleveren in de korte termijn maar op lange termijn jaag je de klanten natuurlijk weg.

30. Erg goed en best goedkoop vergeleken met de kwaliteit die ze bieden.

Sfeer is wat minder, maar te doen.

31. Als je kan rekenen is het echt niet duur! 22,50 voor eten en drinken vind ik in vergelijking eigenlijk nog best goedkoop voor de kwaliteit die ze bieden.

Eten is heerlijk klaar gemaakt, en sfeer dat ben je toch zelf! Ik ga altijd met een vriendenclubje, en iedere keer weer super gezellig!

32. Nieuw concept is waardeloos, eerst betalen, kiezen of je 2 of 3 uur wil eten en vervolgens voor alle alcoholische drankjes extra betalen met muntjes!

Drank wordt ook niet meer geserveerd maar moet zelf gehaald worden behalve als je stamgast bent, dan komen ze wel aan je tafel.

Was een goed wokrestaurant maar helaas zijn ze nu de verkeerde weg ingeslagen... Weg gezelligheid dus ons zie je hier niet meer!!!

33. echt lekker eten