Royale gratis parkeerplaats voor de deur.

• OV

di 16:00 - 20:00

1619513326 89
1680020553 88

1. Diny van Bijnen

We hebben met onze jonge kleinkinderen heerlijk gegeten bij de Berenpot.
    lekkere pannenkoeken en vriendelijke bediening.

2. Lisette

3. Huub Lucas

We hebben hier heerlijke pannenkoeken gegeten. Twee personen moeten glutenvrij eten en ook die pannenkoeken waren heel smakelijk. Een advies voor liefhebbers van asperges: De pannenkoeken met asperges zijn overheerlijk! De bediening was zeer attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Wij komen in ieder geval terug. Nog een tip: Reserveer tijdig.

4. Gisteren met de kleinkinderen gegeten. Overheerlijke pannekoeken, super kwaliteit, hete borden. Ingrediënten van voortreffelijke kwaliteit. Ham die ook kam is, niet van dat flinterdunne gedoe, maar dik gesneden. Kwaliteit heeft zijn prijs, ook bij een pannekoekenrestaurant.
    Voor de kinderen is de knuffelpannekoek het einde. Een flinke pannekoek met een reuze keuze aan toppings. En de knuffel was van een onverwacht groot formaat.
    Opa zal terug moeten gaan!

5. Terpstra

Heerlijk gegeten na dagje Efteling. Lastig kiezen met zoveel keuze. Vriendelijk, vrolijk en attent personeel. De kok kwam zelf nog navraag doen over een pannekoek ivm mogelijke allergie. Top meegedacht. Huiselijke sfeer, aanrader voor iedereen. Komen zeker nog eens terug.

6. Fam van Loon

Heerlijk gegeten in een sfeervol en betaalbaar restaurant, pannenkoeken zijn er heerlijk.
    Duidelijke kaart en vriendelijke bediening.
    Wij komen hier graag snel nog een keer terug!

7. Super gegeten!
    Heerlijke pannenkoeken waar de ingrediënten echt in de pannenkoeken zitten en niet erop.
    Super service en de pannenkoeken waren nog heerlijk warm.

8. Wij waren met 12 personen wezen eten.
    Vriendelijk ontvangen.
    Service was erg goed.
    Leuk personeel.
    Het was erg druk, dus dat is een goed teken.

9. Heerlijk gegeten vandaag!! Leuke en enthousiasten medewerkers. Een echte aanrader voor jong en oud!
    Wij komen snel weer terug :)

10. We hebben heerlijk gegeten in dit gezelige, knusse restaurant. Geen gedoe en vriendelijke bediening maakt dit een toplocatie. De hartige pannenkoek was erg goed gevuld en royaal belegd. De kidspannenkoek eens niet vol met snoepmeuk maar wat kleine dingetjes (positief!). Ook de combideal met de knuffel is echt leuk! De Unicorn is de hier de bom! Niet zo’n flutding maar een grote (!) mooie knuffel!

We komen zéker nog eens terug!

Wellicht is een kinderspeelhoek nog een goede toevoeging.

11. Prettige bediening.
    Heerlijke pannenkoeken.
    Gezellig voor kinderen.

12. We hebben lekker gegeten, mooie lokatie en de service was prima!

13. Eind mei 2018 Samen met 16 bewoners, collega’s van W.v.z. en gezin Pannenkoeken gegeten bij D’n Berenpot.
    Van te voren wensen doorgegeven i.v.m. dieet.
    Alles stond keurig netjes klaar zodat we zomaar aan konden schuiven. Ondanks de grootte van de groep(26 pers.) stonden in no time de bestelde pannenkoeken op tafel.
    Ook al was het buiten tropisch warm, toch hebben we allemaal genoten van de de warme sfeer binnen (huiskamer sfeer).
    Er werd door de vriendelijke bediening goed meegedacht als er vragen waren.
    Voor herhaling vatbaar!

14. Van de Pol

Lekker pannenkoeken gegeten bij de Berenpot. Je kunt merken dat ze ze vers bakken.

15. Prima pannenkoeken restaurant. Best groot maar dat merk je door de opzet niet. Leuke kaart. Uitstekende pannenkoeken. Vaak leuke acties voor kinderen met een knuffel oid bij de pannenkoek. Parkeren voor de deur. Goed opletten om de juiste afslag te nemen bij de rotonde van/naar A59.

16. Heel raar, hoe je van een slechte ervaring naar een goede recensie komt! Vandaag een ontzettend slechte ervaring gehad bij een pas geopende collega pannekoekenbakker in Drunen. Tja het is echt, we zijn eens "vreemd" gegaan, sorry, het was de laatste keer. Na het schrijven van de wat mindere recensie van de collega, bedacht ik me eigenlijk nooit een recensie van D'n Berepot geschreven te hebben. Dus bij deze. We komen er al lang, altijd vriendelijke bediening en heerlijke met de hand gebakken pannenkoeken! We nemen vaak gasten mee welke blij verrast zijn.

Sorry voor het vreemdgaan en tot snel!

17. Vanavond hebben wij hier lekkere pannenkoeken gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer eten.

18. Pauline & Guido

Jullie krijgen 5 sterren. We worden altijd gastvrij geholpen. Pannenkoeken zijn overheerlijk. Dessert idem. Echte aanrader. Succes!

19. joze weck

Het is daar erg gezellig en goed eten.

20. miranda

Zeer slechte ervaring!! Vooraf tomatensoep besteld. 4,50 Euro voor een paar gepureerde tomaten. Een sneetje droog brood erbij. Salade was ook niets bijzonders. Erg jammer als je hier voor de kinderen komt en zelf niet zo van pannenkoeken houdt en ook graag iets lekkers wilt eten.

Ik gaf aan dat ik het erg vond tegenvallen, maar hier wilde de mevrouw niets van weten. Verontwaardigd gaf ze aan hier niets mee te kunnen en ze hadden het nog niet eerder gehoord. Prima, dat kan, maar ik vond het tegenvallen.

De pannenkoeken waren erg lekker volgens de kinderen! Dat is uiteindelijk ook wat ze aangeven wél te kunnen.

3,2
  21. RR 11 punten

Het wordt zo langzamerhand een traditie om een dagje efteling af te sluiten bij D'n Berepot. We komen altijd met de hele familie en er is voor ieder wat wils. De kinderen zijn altijd blij met een knuffelpannekoek. Deze mogen ze zelf uitzoeken uit een speciale knuffelkast! Ook voor volwassenen is er genoeg lekkers op de kaart. Zelfs aan niet-pannekoek liefhebbers is gedacht. Kortom, altijd een fijne ontspannen afsluiter van een leuke dag. Deze traditie gaan we voortzetten!

22. Met de bon van Optimel al een paar keer hier gegeten. Leuke sfeer en overheerlijke pannenkoeken. Ook zonder de bon, goede prijs kwaliteit verhouding, andere pannenkoekenrestaurants vragen voor dezelfde pannenkoek zeker een paar euro meer. Wij vinden het een prima restaurant waar je een heerlijke pannenkoek kan eten.

23. Toos 35 punten

Vanavond bij de Berepot gegeten. Goede parkeergelegenheid, vriendelijke ontvangst door een jonge dame. Leuk plekje gekregen op het "bordes". Er is een ruime keuze aan pannekoeken en zelfs variaties waar je zelf niet aan zou denken. Het is er gezellig, leuk versiert met beren en andere snuisterijen, waardoor het huiselijk aan doet zoals dat hoort in een pannekoekenrestaurant.
    De pannenkoek werd snel uitgeserveerd. Heerlijke pannenkoek voor ons beide. M'n man 1 met spek, ham en kaas en ik 1 met kaas en uien. Beide rijkelijk bestrooid met kaas. Kortom een prima keuze!! We komen terug.

24. Liesbeth Thomassen

Slechte ervaring met dit restaurant. De voor- en nagerechten zijn niet bijzonder en alleen bedoeld als vulling en niet als aanvulling op de maaltijd. De pannenkoeken zijn duur, maar wel erg lekker. Echter voor de kinderen is er niks te beleven behalve een kleurplaat en een doos afgekauwde potloden zonder punt. De verrassing die bij de kinderpannenkoek wordt beloofd is een prul wat totaal niet past bij de leeftijd en dus een tegenvaller is voor de kinderen. We hadden een voucher van optimel (van 7,50) waarbij we de tweede pannenkoek gratis zouden krijgen en waarvoor de verrassingspannenkoeken niet mochten worden meegerekend. Maar omdat dit de goedkoopste (7 euro) was werd deze dus toch verrekend en er was geen discussie mogelijk met de zeer stugge en chagrijnige eigenaar. Voor ons dus nooit meer naar dit restaurant. Er zijn heel veel leukere betaalbare restaurants in de regio om met kinderen te eten.

25. Afgelopen zaterdag gegeten bij de Berepot. Ik heb meerdere intoleranties en ging een beetje onzeker mee uit eten. Dit was nergens voor nodig. Ik gaf aan wat ik niet mocht eten en alternatieven werden samen met de kok besproken. Ik kreeg een heerlijke pannenkoek. Nergens last van gehad. Toppie! Bedankt!

26. Erich en Gerda

Wat hebben wij een heerlijke maand pannenkoek gegeten. Met o.a. vijgen en geitenkaas. Ook onze kleindochter vond haar pannenkoek heerlijk en heeft hem dan ook helemaal opgegeten. Toen het ijs voor haar in een discobeker kwam riep ze: "Het is een feestje!!" Nou dat was het ook. De bediening is ook heel erg vriendelijk. Maar ook de sfeer in d'n Berepot geeft een warm gevoel.

27. Vandaag heerlijk gegeten, vooral de genootschaps pannenkoek was voortreffelijk!
    Erg vriendelijk geholpen.

28. Ik ben er niet tevreden over. We hebben hier gegeten toen onze dochter 3 werd.Een paar keer de opmerking geplaatst dat ze jarig was,maar werd totaal niet op gereageerd.Al hadden ze haar even een handje gegeven...Net even wat extra...Verder moesten lang wachten. Er kwamen mensen later binnen die eerder hun pannenkoek kregen.
    Voor ons nooit meer.

29. een oma uit nieuwkuijk

Gisteren met mijn dochter een pannenkoek gegeten in het "berebos". Je kijkt je ogen uit, wat leuk gedaan. Ik had een dinerbon gekregen en ik heb er erg van genoten. Het was er erg druk maar binnen een goed uur waren we voldaan en hadden heerlijke pannenkoek op. De bediening was ook zeer vriendelijk omdat ze vroegen of ik water voor mijn pillen nodig had. En i.v.m. met mijn gehoorprobleem hebben ze een rustig plekje voor me kunnen vinden....... tot de volgende keer

30. Vorige week heerlijk op het speciaal voor deze warme dagen "schaduwterras" gegeten. Je zou er de hele avond wel willen blijven zitten. Heerlijke zalm pannekoek op die ze op een mooie wijze aangekleed hadden. Mijn dochter had een speciale wens met wat dingetjes erbij en wat dingetjes eraf. Geen enkel probleem. Zo hebben we een heerlijke schaduwrijke avond gehad en prima gegeten. De bediening was uitermate vriendelijk en bij binnenkomst werd meteen gevraagd of we in of uit de zon wilde zitten. Een aanrader voor deze warme zomer! Chapeau

31. Superlekker, gezellig en sfeervol pannekoekenrestaurant, al veel hier geweest en zullen er ook nog veel komen!

32. Eigenlijk per ongeluk bij dit pannenkoekenrestaurant terecht gekomen maar heerlijk gegeten! De kaart biedt voor ieder wat wils, er is ontzettend veel om uit te kiezen.

De bediening was daarnaast correct en vlot, de pannenkoeken stonden dan ook vlug voor ons neus. De verwarmde borden zijn een uitkomst, de pannenkoek wordt zo minder snel koud.

Wanneer we weer zin hebben in pannenkoeken rijden we dus lekker weer naar Nieuwkuijk!

33. Lilian & Patrick

We hebben met 3x3 man daar gegeten. Met een voucher uit de agenda van de postcodeloterij. Ruime parkeerplaats en een gezellige sfeer en een leuke bediening. Koks brengen zelf het eten langs op een erg goed verwarmd bord. Lekerrr kan je langer van je heerlijke pannenkoek genieten. We hadden een kipshoarma en de pannekoek van de maand (zoete bosbessen en aardbeien, tompoezen room met amandelaschaafsels, alles lekker vers). Heerlijk!!! Ook schoon restaurant, bijv. Het bestek, de tafels. Het was na zessen ineens druk en de bediening hield het goed in het gareel. Ging er eerlijk aan toe. Jammer dat we maar 11,1% kregen ipv 25%.

34. Dit is het ideale pannenkoekrestaurant voor na een dagje Efteling. Aardige mensen, lekker eten, leuk voor de kinderen en verrassende combinaties. We hebben de cranberry-vrie-zuurkool pannenkoek ook thuis al gemaakt. De kinderen kregen een waardevol kadootje bij de pannenkoek, heel goed: nu eens geen 'troep' uit china.

35. Pieter 845 punten

De tienen die hier uitgedeeld zijn suggereren dat je misschien bij De Librije op bezoek gaat. Dat is zeker niet zo. Dit is een pannekoekenrestaurant. Een origineel pannekoekenrestaurant, waar het vaak behoorlijk druk is. Dat laatste is terecht. Dit is een pannekoekenrestaurant zoals een pannekoekenrestaurant moet zijn. Authentiek, gezellig, gemoedelijk. En een grote keuze.

36. Marij van Bokhoven

Ik vind de briepannenkoeken helemaal geweldig! De bediening was snel, vriendelijk en zeer behulpzaam! We hebben heerlijk gegeten!

37. Geweldig restaurant met huiskamer-sfeer, zeer vriendelijke bediening, onze kinderen werden geweldig verwend, vooral de oudste die jarig was. De pannekoeken waren overheerlijk en de bestelde salade met zeevruchten een streling voor de tong en een lust voor het oog. Met name het feit dat het personeel zo geduldig en attent voor de kinderen zijn is voor ons echt een pluspunt. Komen hier graag en zeker terug!

38. Ad 112 punten

Heerlijke pannekoeken!

Alles vers bereid en met een vriendelijke, leuke bediening. Op het gebied van pannekoeken is dit absolute top.

39. Lotte

40. henk de vries

werkelijk een zeer bijzonder leuk restaurant! Dat pannekoeken zeker niet alleen voor kinderen zijn is duidelijk. ik heb een pannekoek met huisgemaakte ragout op en die was super. De bediening is erg vlot en vriendelijk! De kinderen hadden een pannekoek met een knuffel beer. Die moet iedere avond mee naar bed. Er is voldoende daar te beleven want de aankleding van het restaurant is Bere-leuk!!