Nieuwste foto's in Nieuwkuijk

Laatste updates in Nieuwkuijk

1. Adèla's profielfoto
    Adèla heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot
    Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Eind mei 2018 Samen met 16 bewoners, collega’s van W.v.z. en gezin Pannenkoeken gegeten bij D’n Berenpot.
    Van te voren wensen doorgegeven i.v.m. dieet.
    Alles stond keurig netjes klaar zodat we zomaar aan konden schuiven. Ondanks de grootte van de groep(26 pers.) stonden in no time de bestelde pannenkoeken op tafel.
    Ook al was het buiten tropisch warm, toch hebben we allemaal genoten van de de warme sfeer binnen (huiskamer sfeer).
    Er werd door de vriendelijke bediening goed meegedacht als er vragen waren.
    Voor herhaling vatbaar!

2. FH's profielfoto
    FH heeft een recensie geschreven voor Emmamolen
    Nederlands Nieuwkuijk

Gisteravond lekker gegeten bij de Emmamolen. Mooie locatie en molen. We zaten buiten op het grote terras. Overzichtelijke kaart met voor elk wat wils. Leuk dat de producten uit de bakkerij bij de molen een rol spelen bij de gerechten. Vooraf brood en een vitello. Hoofdgerechten een dorade en een saté. Prima uitgevoerd met een heerlijke koolsalade en goede verse frietjes er bij. Goede rosé. Lekkere stevige koffie en cappuccino als dessert met een heerlijk speculaasje van de bakkerij. Prima bediening en redelijke prijzen. We gaan nog een keer terug!

3. Van de Pol's profielfoto
    Van de Pol heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot

Van de Pol

Lekker pannenkoeken gegeten bij de Berenpot. Je kunt merken dat ze ze vers bakken.

4. FH's profielfoto
    FH heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot
    Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Prima pannenkoeken restaurant. Best groot maar dat merk je door de opzet niet. Leuke kaart. Uitstekende pannenkoeken. Vaak leuke acties voor kinderen met een knuffel oid bij de pannenkoek. Parkeren voor de deur. Goed opletten om de juiste afslag te nemen bij de rotonde van/naar A59.

5. Henk Bovenspoor's profielfoto
    Henk Bovenspoor heeft een recensie geschreven voor Mamasan

Een kleine analyse. Het eten is er beslist qua smaak en kwaliteit op voor uitgegaan. Daarbij betaal je je drank je zelf. Het personeel is vriendeljk maar het continu heen en weer lopen van personeel is hinderlijk voor de rust, zo ver hier nog sprake van was.

6. Eikemans 's profielfoto
    Eikemans heeft gereageerd op een recensie van Mamasan

Nou het was zeker goed, en ook niet dat ze steeds kwamen vragen of er drinken wilden 👍

7. Wil wetser's profielfoto
    Wil wetser heeft een recensie geschreven voor Mamasan

Gisteren bij jullie geweest. We waren best kritisch na de slechte recessie.
    Maar wij vonden het super. Alles goed van smaak en ja je mag maar 1 gerecht bestellen maar die zijn 3 x zo groot als in een ander tapas restaurant. En er zijn genoeg bij gerecht die je zoveel kunt pakken als je wil. En veel toetjes. Het personeel is heel vriendelijk. Wij komen zeker terug.

8. JKT's profielfoto
    JKT heeft een recensie geschreven voor @Nieuwkuijk
    Internationaal Nieuwkuijk

Vrijdag 19-6 gegeten, koude voorgerechten erg slecht verzorgd , salades uit Aldibak, carpaccio en rucola verdroogd, geen buffetten, alleen toetjes buffet, weinig gasten, die allemaal tot dezelfde conclusie kwamen ,hier komen we nooit meer. Jammer was altijd een toprestaurant.

9. R. Oosterhuis 's profielfoto
    R. Oosterhuis heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Eerder dit jaar middels vakantieveilingen een diner voor 2 personen gekocht. Afgelopen weekend een reservering gemaakt en gister (28sep.) zouden we eten bij Jacks American BBQ.

Na 40 min. rijden staan we gewoon voor een dichte deur. Omdat we zelf iets aan de vroege kan waren hebben we nog een half uur staan wachten maar helaas zonder succes. Vervolgens hebben we herhaaldelijk telefonisch contact proberen te leggen. Ook nu werd geen enkele poging beantwoord.

Jack's American BBQ heeft ons letterlijk in de kou laten staan.

Wat ons betreft is een 1 nog te hoog voor de service die wordt geleverd, zelf de telefoon wordt niet beantwoord. Over de prijs-kwaliteit-verhouding kan ik kort zijn, gezien het feit er reeds betaald is heb ik nog nergens een slechtere prijs-kwaliteit-verhouding aan getroffen.

Wij willen Jack's American BBQ dan ook hartelijk danken voor het verpesten van onze avond.

10. John van der Laan's profielfoto
    John van der Laan vindt de recensie door Wout voor Jack's American BBQ leuk

Welkomst was slecht. Bediening was slecht. Eten duurde ontzettend lang en was niet lekker/gaar. 1bakje friet voor 6 personen. Paupere inrichting. Mensen stonden op en gingen weg. Baas schold klanten zelfs uit. Slecht, echt triest. Ga hier NIET heen.

11. Wout's profielfoto
    Wout heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

12. amy's profielfoto
    amy heeft @Nieuwkuijk toegevoegd als favoriet restaurant

@Nieuwkuijk restaurant gesloten

€€ -
    • Wok
    • Internationaal
    Nieuwkuijksestraat 75 Nieuwkuijk
  13. Noortje Bool van der Putten's profielfoto
    Noortje Bool van der Putten heeft een recensie geschreven voor D'n Berepot
    Pannenkoekenhuis Nieuwkuijk

Heel raar, hoe je van een slechte ervaring naar een goede recensie komt! Vandaag een ontzettend slechte ervaring gehad bij een pas geopende collega pannekoekenbakker in Drunen. Tja het is echt, we zijn eens "vreemd" gegaan, sorry, het was de laatste keer. Na het schrijven van de wat mindere recensie van de collega, bedacht ik me eigenlijk nooit een recensie van D'n Berepot geschreven te hebben. Dus bij deze. We komen er al lang, altijd vriendelijke bediening en heerlijke met de hand gebakken pannenkoeken! We nemen vaak gasten mee welke blij verrast zijn.

Sorry voor het vreemdgaan en tot snel!

14. Joshua Bax's profielfoto
    Joshua Bax heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Joshua Bax

Zeer goed gegeten, prijs/kwaliteit verhouding ook uitstekend. Verder vriendelijke en snelle bieding. Een echte aanrader!

15. linda de laat's profielfoto
    linda de laat heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

linda de laat

Ontzettend vriendelijke bediening!! Heerlijk gegeten en de koffie de luxe is zeker een aanrader.

16. van den broek's profielfoto
    van den broek heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Zeer slecht gegeten. Vraag je geen spek, krijg je kaas en als je er iets van zegt, zegt het personeel wat er rond loopt "Ja dat kan." En bestel je kip, krijg je een karkas werk met hier en daar wat vlees eraan.

17. Maartje's profielfoto
    Maartje heeft een recensie geschreven voor @Nieuwkuijk
    Internationaal Nieuwkuijk

Maartje

Eten en drinken niets op aan te merken... De bediening is simpel gezegd gewoon, ze doen hun best maar ze verstaan je niet. Niet echt een verbetering sinds de laatste verbouwing.

18. jacolien's profielfoto
    jacolien heeft een recensie geschreven voor Emmamolen

jacolien

weer heerlijk gegeten, lekkere broodjes, heerlijke tomaten soep, vriendelijk personeel, en we mochten even in de molen kijken! Kaart niet heel groot, maar wat ze hebben is heerlijk, en mooi verzorgt!

19. H.th Samuels's profielfoto
    H.th Samuels heeft een recensie geschreven voor Emmamolen

H.th Samuels

Feest in de Emmamolen. De jarige vond het geweldig. De gasten enthousiast. De soep was lekker en het broodjes buffet prima verzorgd. Bedankt Kees Petra en de Meisjes. Wij komen zeker nog eens 'n terrasje pikken.
    Harrie en Annie Samuels.

20. Hannah's profielfoto
    Hannah heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Heerlijk, echt waar voor je geld en tijd. Super lekker!!

21. Annemarie Klijn's profielfoto
    Annemarie Klijn heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Annemarie Klijn

Zeer gezellig restaurant waar je heerlijk op je gemak kunt eten. Ben er vandaag voor de 4de keer geweest, alle keren even goed. Erg leuk personeel maar vooral voortreffelijke gerechten. Kom snel weer eens aan.

22. Dagmar's profielfoto
    Dagmar heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Heerlijk gegeten. Super als je van goeie hamburgers en kwaliteit houdt. Bediening was daarnaast erg vriendelijk en het restaurant is leuk aangekleed.

23. Mw. R. van Riel's profielfoto
    Mw. R. van Riel heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Mw. R. van Riel

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel! Prijs/kwaliteit verhouding zeer hoog! Zelfs geïnformeerd voor mijn dochter, zij heeft Gluten intolerantie, ook daar kunnen zij rekening mee houden. Een aanrader dus.

24. Mirte's profielfoto
    Mirte heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Ik ben twee keer bij Jacks geweest op aanraden van een paar sportvrienden. Beide keren is het eten en de bediening me uitstekend bevallen. Ik heb opgemerkt dat ze veel aandacht besteden aan verzorging/kwaliteit van de gerechten maar ook aan de manier waarop het tijdens het uitserveren gepresenteerd wordt. Ze werken dus heel professioneel en dat is leuk om te zien. Verder is de bediening heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!!

25. Bert Huubert's profielfoto
    Bert Huubert heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Zeer prettig restaurant, gezellige sfeer en top eten. Zeker waar voor je geld.

26. Stefanie's profielfoto
    Stefanie heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Super lekker gegeten! Aardige bediening en gezellige sfeer. Aanrader!

27. johan's profielfoto
    johan heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Van de week heerlijk gegeten. Ze zijn niet flauw met de porties die je krijgt. De sauzen die erbij zaten waren super lekker. Bij navraag aan de kok bleken deze zelf gemaakt.
    Nou dat proef je hoor!! Dus als je van lekker en veel eten houdt is dit echt een aanrader mensen.

28. Sjoerd Kemmeren's profielfoto
    Sjoerd Kemmeren heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Super gegeten en een uitstekende service!

29. Walter Ankone's profielfoto
    Walter Ankone heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Gisteren na een superweekje wintersport de vakantie afgesloten bij Jack's. Nu waren wij wel erg verwend in oostenrijk maar bij Jack's eet je net zo lekker, eigenlijk nog beter. In een fantastische sfeer hebben wij ons lekker laten verrassen. Wij hebben heerlijk geeten, wat ons opviel is dat alles zo lekker smaakt, alles werd ook vers klaargemaakt en wij konden zelf ook aangeven waar wij van houden. Natuurlijk had ik al vaker eten op van Jack's. Vrijdag koopavond laten wij regelmatig maaltijden bezorgen. Grote keuze lekker en betaalbaar. Maar in het restaurant zelf eten is een belevenis dan zie je wat er gebeurd. Een goede service, leuke bediening en lekker eten. Absoluut aanrader.

30. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Jack's American BBQ

Voorgerechten van iets te groot formaat (2 grote kroketten, flinke plak zalmmousse, groot bord nacho's), wel van goede kwaliteit. Kroketten zeer smakelijk! De plastic kaasplakjes op de nacho's associeer ik echter niet met het kernpunt 'ambacht'.

De wachttijden tussen de gangen heb ik als iets te lang ervaren.

De kippendijtjes zeer mals, goede saus/marinade, goede frieten en lekkere groenten. Bijzonder goede kwaliteit, ruime portie! Het milkshake dessert vond ik in verhouding met de overige gerechten tegenvallen wat kwaliteit en uitstraling betreft.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, aanrader om een gezellige avond door te brengen. Leuke sfeer!