Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuweschans verdeeld zijn.

Per 1 december 2017 heeft de Poort van Groningen een nieuwe eigenaar met daarbij een compleet nieuwe formule en verse producten. U bent van harte welkom om ook een avondje lekker te genieten!

Martijn Van Wees

Sara de Vries

Lekker gegeten en leuke bediening. Zeker aan te raden.

P.holdersma

Prima in orde kom er zeker vaker langs voor kipsaté met gebakken aardappels :-) tot gauw.
    Groetjes peter.

Op 18-11-2017 hier man en vrouw gegeten . Ik bal gehakt en mijn vrouw kipsate met frietjes besteld. Kip saté te groot op stok je waardoor naar mijn inziens het vlees niet gaar is. !! Terug gegaan naar de bediening. Kok erbij gehaald en volgens hem wel gaar. Kan hem wel ff weer warm maken. Daarna geen excuus of vragen of het naar wens is verder. Dit geldt als een totale gebrek aan ondernemerschap. Helemaal geen gastheer voor je klanten. Nooit meer hier stoppen.

H. van der Laan

Menu patat met sate en salade € 12.50.
    Patat mooi van kleur te koud en slappe hap. Sate goed. Salade stond 2 cm in het vocht. Bar slecht! Met 3 vriendinnen hier gegeten. Voorlopg dus niet weer! 26-10-2017

Plezierig gegeten, goed geholpen, uitstekende patat bij een Zalmschotel.

Gisteren hebben we op terugweg van Hamburg hier gegeten. Het duurde even voor we aan de beurt waren maar de bediening is goed. Op aanbeveling van de bediening, gekozen voor de kipsaté schotel (met friet en salade) Echt lekker, ruim voldoende en niet duur, € 15,00 pp. incl. frisdrank.

Vincent

Ik zou zeggen doorrijden... Wat een verschrikkelijk slecht restaurant. Ongeïnteresseerd personeel en belabberd eten.

Hobbelen

Al enkele keren hier beroepsmatig gestopt.
    Het eten en bediening is afhankelijk van de persoon aanwezig, een van de bedrijfsleiders genaamd Jeffrey is een uitstekende gastheer met gevoel voor de klant.

Het eten varieert, er is gedacht aan een redelijke kaart met voldoende keuzes, het weekmenu is van goede kwaliteit alhoewel ik het idee heb dat een magnetron niet de beste oplossing is voor een keuken.

De sanitaire voorzieningen zijn perfect, schoon maar gedateerd en de douches vertonen tekenen van achterstallig onderhoud.

Al met al een fijne plek om even te eten en op te frissen.

Christiaan

Verschrikkelijk restaurant. Na 3 kwartier gewacht te hebben op een patatje met cordon bleu en een salade (ja, zo simpel!) het excuus gekregen: "sorry jongens ik was aan het bellen". Zeer asociaal onbeschoft personeel.

Slechte bediening. Duurde te lang. Telefoneren ging boven bedienen. Duur eten voor simpel patat met een stuk vlees, en smaakte ook niet goed.

Uitstekend!
    Eten is er prima, snelle bediening en vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

marja van kammen

De groente was zeer slecht, oud en droog, aardappelen waren keihard gebakken. Tijdens het voorgerecht stond het hoofdgerecht al op tafel.

Vandaag bij dit wegrestaurant gegeten. Halve kip met friet en schnitzel met friet. Alles was snel op tafel. De schnitzel en friet waren prima maar de halve kip was koud en niet gaar. Dit aangegeven bij de eigenaar en die nam het bord mee naar de keuken. 10 minuutjes later was alles terug op tafel. De kip was nu wel warm en gaar maar de friet had een 2e bakbeurt gehad...

We kregen excuses, niet door de eigenaar maar door een personeelslid. Toen we gingen afrekenen (bijna € 30,00) gingen we er een beetje van uit dat (ter compensatie dat we beiden "alleen" hadden zitten eten) we de 2 drankjes van de zaak zouden krijgen... Dit werd niet als vanzelfsprekend genomen en moest (nadat we er zelf iets over gezegd hadden) zelfs met de baas overlegd worden...

Beetje jammer dat de baas hier zelf niet mee kwam. Dat had hem wel gesierd...

Wij zijn met een beetje een raar gevoel verder gereden...

Niet echt wat ik een restaurant zou noemen, eerder een eethuisje. En dan doel ik op de kaart: Bal gehakt, frites etc. etc.

Het eten is trouwens prima en de zaak is schoon. Vriendelijke bediening. Soms een verademing als ik uit Duitsland terugkom naar Nederland.