Nieuwste foto's in Nieuweschans

Laatste updates in Nieuweschans

1. Gea's profielfoto
    Gea heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Pff, nou niet een aanrader.
    Restaurant na genoeg leeg, en toen een gezin langs kwam om ook eventueel, te eten en zich toch bedacht… De kok horen zeggen : dat scheelt weer… dat kan dus echt niet.
    Ben zelf kok en van klant vriendelijkheid en lekker eten maken moeten ze nog veel leren.
    De mosterdsoep was flauw van smaak en lauw opgediend.

2. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Een dagje Duitsland op de terugweg een bakje koffie gedronken met een heerlijke gevulde koek. De koffie was zeer goed en een lekkere afgebakken koek. De bediening was jong maar attent en vriendelijk. Het restaurant was gezellig ingericht. De prijs was okay zeer tevreden.

3. M Janssen's profielfoto
    M Janssen heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

M Janssen

Personeel eet uit zijn neus en gaat vervolgens eten bereiden. Het duurt lang voor je geholpen wordt, want het personeel staat vaak met de rug naar de gasten. Kroketten zijn zogenaamd zelf gemaakt, maar worden zo uit de doos gehaald. Je wordt opgelicht waar je bij staat!

4. Albert dijk's profielfoto
    Albert dijk heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Albert dijk

Kipsate met bami heerlijk top in orde! Kom er vaker mijn vrouw had de kogelbiefstuk met gebakken aardappels. Alleen aandachts puntje voor de bediening om misschien de bestek eerder te geven was ook erg druk… maar bestek geven kan vrij rap. Weerhoud mij niet om niet te komen kom zeker weer!

5. Henderik van der veen's profielfoto
    Henderik van der veen heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Henderik van der veen

Laast 3 gangen menu gehad paprika tomaten soepje soort van met veel vulling dik in orde. Daarna corden blea gehad goed gevuld maar prikker erin wat minder... maar dat was om de vulling erin te houden, ging vrij rap en daarna vla flipje lekker ouderwets :-) ga vooral zo door.

Kan zijn dat door drukte dat het langer duurt gelukkig voor ons was er genoeg tijd en als nog ging het vrij snel.. tot gauw weer en succes met jullie studies die daar werken.

6. Jesse Bouwema's profielfoto
    Jesse Bouwema heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Jesse Bouwema

Geweldig eten kom er vaker eten. Van de week kip corden bleu met cranberry saus, een echte aanrader en hun kip sate ook heel lekker :-) ga vooral zo door👍👍

7. Theo en Mireille's profielfoto
    Theo en Mireille heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Theo en Mireille

Heerlijk gegeten, toffe bediening!
    Kipsaté en een lekkere dessert gemaakt met de fantasie van de kok, een aanrader.

8. De Poort van Groningen's profielfoto
    De Poort van Groningen heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Per 1 december 2017 heeft de Poort van Groningen een nieuwe eigenaar met daarbij een compleet nieuwe formule en verse producten. U bent van harte welkom om ook een avondje lekker te genieten!

9. Sara de Vries's profielfoto
    Sara de Vries heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Sara de Vries

Lekker gegeten en leuke bediening. Zeker aan te raden.

10. P.holdersma's profielfoto
    P.holdersma heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

P.holdersma

Prima in orde kom er zeker vaker langs voor kipsaté met gebakken aardappels :-) tot gauw.
    Groetjes peter.

11. Sem Arang's profielfoto
    Sem Arang heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Op 18-11-2017 hier man en vrouw gegeten . Ik bal gehakt en mijn vrouw kipsate met frietjes besteld. Kip saté te groot op stok je waardoor naar mijn inziens het vlees niet gaar is. !! Terug gegaan naar de bediening. Kok erbij gehaald en volgens hem wel gaar. Kan hem wel ff weer warm maken. Daarna geen excuus of vragen of het naar wens is verder. Dit geldt als een totale gebrek aan ondernemerschap. Helemaal geen gastheer voor je klanten. Nooit meer hier stoppen.

12. H. van der Laan's profielfoto
    H. van der Laan heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

H. van der Laan

Menu patat met sate en salade € 12.50.
    Patat mooi van kleur te koud en slappe hap. Sate goed. Salade stond 2 cm in het vocht. Bar slecht! Met 3 vriendinnen hier gegeten. Voorlopg dus niet weer! 26-10-2017

13. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Plezierig gegeten, goed geholpen, uitstekende patat bij een Zalmschotel.

14. Rob Hoes's profielfoto
    Rob Hoes heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Gisteren hebben we op terugweg van Hamburg hier gegeten. Het duurde even voor we aan de beurt waren maar de bediening is goed. Op aanbeveling van de bediening, gekozen voor de kipsaté schotel (met friet en salade) Echt lekker, ruim voldoende en niet duur, € 15,00 pp. incl. frisdrank.

15. Vincent's profielfoto
    Vincent heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Vincent

Ik zou zeggen doorrijden... Wat een verschrikkelijk slecht restaurant. Ongeïnteresseerd personeel en belabberd eten.

16. Hobbelen's profielfoto
    Hobbelen heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Hobbelen

Al enkele keren hier beroepsmatig gestopt.
    Het eten en bediening is afhankelijk van de persoon aanwezig, een van de bedrijfsleiders genaamd Jeffrey is een uitstekende gastheer met gevoel voor de klant.

Het eten varieert, er is gedacht aan een redelijke kaart met voldoende keuzes, het weekmenu is van goede kwaliteit alhoewel ik het idee heb dat een magnetron niet de beste oplossing is voor een keuken.

De sanitaire voorzieningen zijn perfect, schoon maar gedateerd en de douches vertonen tekenen van achterstallig onderhoud.

Al met al een fijne plek om even te eten en op te frissen.

17. Christiaan's profielfoto
    Christiaan heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Christiaan

Verschrikkelijk restaurant. Na 3 kwartier gewacht te hebben op een patatje met cordon bleu en een salade (ja, zo simpel!) het excuus gekregen: "sorry jongens ik was aan het bellen". Zeer asociaal onbeschoft personeel.

18. anoniem's profielfoto
    anoniem heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Slechte bediening. Duurde te lang. Telefoneren ging boven bedienen. Duur eten voor simpel patat met een stuk vlees, en smaakte ook niet goed.

19. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Uitstekend!
    Eten is er prima, snelle bediening en vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader.

20. marja van kammen's profielfoto
    marja van kammen heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

marja van kammen

De groente was zeer slecht, oud en droog, aardappelen waren keihard gebakken. Tijdens het voorgerecht stond het hoofdgerecht al op tafel.

21. L Ausma's profielfoto
    L Ausma heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Vandaag bij dit wegrestaurant gegeten. Halve kip met friet en schnitzel met friet. Alles was snel op tafel. De schnitzel en friet waren prima maar de halve kip was koud en niet gaar. Dit aangegeven bij de eigenaar en die nam het bord mee naar de keuken. 10 minuutjes later was alles terug op tafel. De kip was nu wel warm en gaar maar de friet had een 2e bakbeurt gehad...

We kregen excuses, niet door de eigenaar maar door een personeelslid. Toen we gingen afrekenen (bijna € 30,00) gingen we er een beetje van uit dat (ter compensatie dat we beiden "alleen" hadden zitten eten) we de 2 drankjes van de zaak zouden krijgen... Dit werd niet als vanzelfsprekend genomen en moest (nadat we er zelf iets over gezegd hadden) zelfs met de baas overlegd worden...

Beetje jammer dat de baas hier zelf niet mee kwam. Dat had hem wel gesierd...

Wij zijn met een beetje een raar gevoel verder gereden...

22. Jacob's profielfoto
    Jacob heeft een recensie geschreven voor De Poort van Groningen

Niet echt wat ik een restaurant zou noemen, eerder een eethuisje. En dan doel ik op de kaart: Bal gehakt, frites etc. etc.

Het eten is trouwens prima en de zaak is schoon. Vriendelijke bediening. Soms een verademing als ik uit Duitsland terugkom naar Nederland.