Op dit adres zit nu: Ome Cees

1320151575 69
1461939959 64
1509202753 64
1572219813 64

1. Beetje prijzig maar echt verder heerlijk gegeten! Mooie wijnen en heerlijke combinaties.. mmm

2. A. van Dijk

Met z'n zessen na een heerlijke fietsdag neergestreken op het terras met een fantastisch uitzicht.
    Helaas 3 keer om de menukaart moeten vragen.
    Hierdoor kregen we het gevoel dat we heel blij moesten zijn dat we daar konden eten. Dit moet volgens mij andersom zijn.
    Zelfs toen we zelf de menukaart wilden ophalen werd hij ons geweigerd.
    We zijn opgestapt en hebben onze dag op een andere plek heel gezellig kunnen afsluiten.

3. De menukaart is enorm fantasieloos in tegenstelling wat het geweest is. Weinig keuze en duur. Voorheen was er een 3-gangen keuze menu voor ong. 35 euro, maar nu is een simpel hoofdgerecht al ruim boven de 20 euro. Vlees was droog en daarbij helemaal geen groente. Er is absoluut geen moeite voor gedaan. Jammer hoor!

4. De heerlijke sfeer, culinaire hoogstandjes, oprecht vriendelijk personeel en de persoonlijke aandacht van de eigenares, heeft ervoor gezorgd dat wij zeker nog eens terugkomen voor deze pure verwennerij. Ga vooral zo door!!!!

5. Bediendend personeel erg vriendelijk en goede klachten afhandeling. Kaart was eenvoudig, geen menutje buiten de kaart om(?). Beide voorgerechten erg vlak van smaak. Geen bloemetje of plantje te ontdekken, geen achtergrondmuziek, hierdoor miste we sfeer.

Eigenaardige indeling van de tafels. Sommige tafels erg dicht op elkaar waardoor het bedienend personeel steeds erg dicht langs je tafel loopt, terwijl op andere plekken in restaurant enorm veel ruimte was.

6. Rosemarie Versteeg

Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant. Het restaurant is aanzienlijk verbeterd sinds de nieuwe eigenaren. Kalfslende was heerlijk en bediening uiterst vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar en echt een aanrader.

7. G. Niemeijer

Gisteren op het terras neergestreken voor een lunch.

Vriendelijke serveerster maar op mijn vraag of ik een omelet kon krijgen i.p.v. gebakken eieren zonder brood (heb glutenintolerantie) kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk was.

Bediening is niet flexibel en het restaurant is niet geschikt als men een dieet heeft.

8. Gisteravond gegeten in 't Stoute Soldaatje. Na een drankje aan de bar mochten we in de serre plaatsnemen. We hebben begrepen dat er sinds maart een nieuwe eigenaar inzit en dat merk je. Wij hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance.

De bediening was vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Ik heb recent gegeten in dit leuke restaurant op het terras aan het water. Wij hebben echt heerlijk gegeten en heerlijk gezeten. De bediening was vriendelijk en correct. Zeker een aanrader.

Merel.

10. p.van horssen

Wij hadden gereserveerd op het terras. We moesten heel lang wachten, mensen die later kwamen werden eerder bediend. Ongeinteresseerd personeel dat tussendoor uit de keuken loopt te eten. We hadden ons er veel van voorgesteld wat een tegenvaller.

11. Ik begrijp dat het restaurant onlangs een nieuwe eigenaar heeft gekregen, vanaf februari 2011. Een leuk koppel, Mirjam en Karim. Wij hebben in ieder geval een goede ervaring en de prijs is goed te noemen, een 3-gangen menu voor € 34,50.

Een aanrader, ook het buitenterras aan de Vecht gelegen en bij een brug. Een leuke locatie om relaxed je drankje te gebruiken.

12. Ook wij zijn erg teleurgesteld in dit restaurant met name het terras! Moesten nl. ook heeeel lang wachten op een erg droog opgepiept broodje wat nog erg duur was ook! Het enige wat hier positief was, is de locatie aan het water.

13. In de restaurantweek gegeten in 't Stoute Soldaatje.

De ontvangst was heel prettig, de tafel leuk (rond) en de amiance goed.

Keuze uit twee voor- en twee hoofdgerechten. Het eten was heel erg lekker en goed bereid. We hebben alle gerechten gegeten. Ook de amuse van tonijnsalade en daarna nog het brood waren goed. De wijn was lekker.

Wij hebben een heel gezellige avond gehad en hebben echt lekker gegeten.

14. Vandaag hebben we met 3 personen gegeten bij restaurant "Het stoute soldaatje". Dit zou volgens collega's en resenties op internet een persoonlijke culinaire beleving moeten zijn. Hierbij heb ik echter de volgende kanttekeningen:

1) Het restaurant is slecht onderhouden en vies.

2) In het tafellaken zat een gat.

3) Veel gasten in de vorm van vliegen.

4) Verschillende behandeling per tafel (de één luxe de ander standaard.

5) Eten is in orde maar staat gelijk met het eten bij een doorsnee AC wegrestaurant.

6) Door punt 5 is de prijs kwaliteit verhouding zoek. Met drie personen eten (eenvoudig) 125 euro vind ik zeker de helft teveel.

Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!

15. J.J. de Boer

30/7/'10 14:00 tot 15:20

Aardig meisje op het terras aan het water neemt bestelling op: broodje tonijn en broodje oude kaas. Na ons komen vele gasten, gezinnen, die snel hun bestelling krijgen. Wij niet. We wachten ruim een uur op de eenvoudige bestelling. Een meisje erop aangesproken. Zij kaatst de bal direct naar haar collega... zij kan er niets aan doen. Geen verontschuldiging of poging tot een vriendelijke oplossing. Na nog een kwartier komt ons broodje. Vraag: Waarom duurde het zo lang? "Uw bestelling is helaas achteraan in de rij gekomen". Welke rij? Alle eerder geholpen gasten kwamen pas na onze bestelling op het terras aan. Het broodje kaas was droog en boter was niet te ontdekken. Moet zeer snel klaar te maken zijn. Broodje tonijn was dragelijk. We hebben geen excuus gehoord, alleen gepikeerde reacties van meisjes, die kennelijk niet weten hoe het hoort. Een goedmakertje van bijv. een kopje koffie had veel kunnen betekenen. Voor de prijs van Euro 6,50 per broodje was dit ver beneden de maat. We verwachten minstens een welgemeend excuus. U zult begrijpen, dat we niet hoog scoren. We hadden ons het bezoek aan uw terras anders voorgesteld. J.J. De Boer.

16. Wij hebben hier Moederdag gevierd en waren zeker tevreden. Er is een dagkeuze van 3 gangen voor eur 34,50 met voldoende keus. Wij hebben verschillende gerechten gekozen en vonden alles lekker. Alleen maar positieve berichten dus! Bediening was ook vakkundig - en vrij snel.

17. Lekker gegeten. Je ziet hier heerlijk relaxed en hebt het idee dat je echt wordt verwend. Niet echt geschikt om met kinderen te eten want het duurt allemaal wat langer, maar perfect als je op je gemak wilt tafelen.

18. Op 27okt werden wij zeer vriendelijk ontvangen, wat al een goed begin van de avond was. We lieten ons verrassen door een aanbevolen menu. Werkelijk voortreffelijk, de wijn door ons zelf gekozen, heerlijk. De bediening gezellig. Kortom een zeer geslaagde avond. Een aanrader.

Met dank, Rina.

19. Onze dank aan het personeel van 't Stoute Soldaatje.

Wij hebben met zijn vieren een bijzondere gezellige avond gehad. En ook overheerlijk gegeten en gedronken en met een bijzondere sfeer.

Echt een heerlijke zaterdagavond en zeker om over te doen.

Echt een aanrader.

Nogmaals onze dank,

Paula.

20. Met 8 personen op een zaterdagavond een bezoek aan het Stoute Soldaatje gebracht.
    Als welkomsthapje kregen wij een borrelglaasje gazpacho. Nu vind ik dit niet direct een traktatie, maar juist zo'n 'gerechtje' is de eerste kennismaking met de keuken.
    Als je de gasten niets fatsoenlijks kunt bieden, speel dan op zeker en serveer een vers broodje of stokje met kruidenboter.

Je kunt dan hopen dat het beter wordt, dus niet.

De geserveerde carpaccio was al half uitgedroogd met een dotje groen (andijvie?) in het midden en wat snippers kaas erop.
    Zo'n eenvoudig gerecht kan toch echt beter en aantrekkelijker worden gepresenteerd. Deze was duidelijk al een tijdje vooraf bereid.
    De frites bij het hoofdgerecht waren veel te hard gebakken, je kon er niet eens met je vork in prikken want dan schoten ze van je bord af. De tong was naar mijn mening geen echte tong maar tongschar. De overige hoofdgerechten waren niets bijzonders en dan ook nog minimale porties.

De wijn, zowel de witte als de rose, hadden nauwelijks geur en smaak en proefden erg waterig. De bestelde fles wijn kwam ook reeds geopend aan tafel. Een gouden regel in een restaurant is om de wijn aan tafel te openen.

Ook is het bespottelijk als je in dit restaurant voor ettelijke tientallen euro's per persoon eet, dat je voor water moet betalen. Kent men hier niet de betekenis van het woord service? Een kindermenu kennen zij niet dus kan er alleen frites met kroket worden geserveerd, welke eveneens keihard waren gebakken.

Verder duurde het nogal lang voordat het eten werd geserveerd. Tjonge, tjonge, wat een fijn restaurant, maar niet heus. Was een eenmalige ervaring voor ons, nooit meer.

21. Afgelopen zondagmiddag gegeten op terras aan het water.

Prima toeven bij mooi weer. O.a. pannekoeken besteld, het duurde nogal lang voor het eten kwam.
    De pannekoeken waren niet warm meer en helemaal niet lekker. Ze waren smakeloos en te duur. We waren met z'n zessen. 3 daarvan hadden broodjes, 1 met kaas en 2 tonijn, dat was wel oke.
    De bediening viel ook tegen, wij zoeken voortaan wel een ander adres.

22. hans 33 punten

Veel over ' t Stoute Soldaatje gehoord. Het overtrof onze stoutste verwachtingen. En niet in de meest gunstige zin voor dit restaurant.
    Natuurlijk de ligging in Nieuwersluis, vlakbij het water is prachtig, maar dat is dan ook zowat het enige positieve dat we aan het avondje hebben overgehouden.
    De fles wijn de we, ik en mijn vrouw, soldaat maakten was niet slecht en niet goed. Over smaak valt te twisten uiteraard.
    Het eten viel echter ronduit tegen. Evenals de bediening. Niet echt klantvriendelijk. Sommige mensen werken omdat dit ze plezier geeft, bij 'Soldaatje' werken de mensen omdat het moet.

Geen aanrader dus.

23. Veel gehoord over het Stoute Soldaatje. Het eten was erg lekker maar de bediening was flut. Er ging van alles mis. Ik bestelde carpaccio zonder kaas, kreeg dus carpaccio met kaas, mijn broer bestelde lende, hij kreeg zalm. Nu zijn wij eigenlijk niet zulke moeilijke mensen en ik ga er van uit dat de bediening haar best deed. Toen ging er achter ons een kop thee over iemand heen. Omdat het eten erg lekker was heb ik slechts een ding waar ik mij nogal aan heb geergerd. Ik had een fles water besteld. 4,50 euro. Ik denk dat het water uit de kraan komt en dat de flessen niet goed schoongemaakt worden. Er dreven nl. allemaal grijze "dwarrels" in mijn glas (schimmel?)..Misschien een idee om de fles te openen aan tafel zodat mensen kwaliteit krijgen.

24. N. Le Bleu

Echt een aanrader. Eten, wijn, ambiance en service was subliem!