Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwerkerk ad IJssel verdeeld zijn.

Eenpersoonsgerecht kip in pittige saus met nasi afgehaald.

Wordt keurig ingepakt maar er wordt teveel bindmiddel gebruikt. Het gerecht drijft gewoon in gekleurd behangsellijm. Afgedaan, kom ik nooit meer.

Enthousiaste en oplettende bediening. De biefstukjes en mijn kalfoester waren doorbakken 😔 dat is echt heel jammer!

Via social deal gegeten en beviel ontzettend goed.
    Heerlijke steak tartaar, schnitzel de tap en appeltaart gegeten. Top!

Al velen malen pizza besteld en blijf ik ook zeker doen. De pasta's zijn ook heel smakelijk en de bediening is nel en attend. Zeker een aanrader maar het zit altijd snel vol

Een mooi hotel en ruim restaurant. We hebben met de familie gegeten en het was erg smakelijk. Bediening was prima.
    Ik ben later nog eens terug gegaan om te lunchen. Dit was ook goed. De clubsandwich zag er goed uit, maar was onmogelijk om in één keer een hap te nemen van alles. Het was goed gebouwd :D

Anoniem

Het eten was prima. Alleen op Google stond het menu voor 26 euro en op de kaart 30 euro, dus dat vond ik wel vreemd!!!

Zeer slecht, werden met een groep hongerige gasten na een minuut geweigerd, is mij echt nog nooit overkomen! Behalve daar! Ga daar nooit meer heen! Zeer onvriendelijk!!!

Wij zijn niet verder gekomen dan een half uur zitten en kijken hoe tafeltje voor tafeltje bediend werd.wij zaten achter op het terras als er voor een tafel vrij kwam werd die als eerste bediend want daar liep ze als eerste langs.De naam is dus goed gekozen ze hebben GEEN IDEE wat ze aan het doen zijn vandaar een halve ster de rest weet ik niet want na een half uur zijn uitgerust maar een terras verder wat gaan drinken

Irma

Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten. Met vrienden die hier voor de 1ste keer waren. Ze vonden vooral de salades en de hoeveelheid fantastisch. Top avond geweest.
    Tot een volgende keer

Vroeger was dit een super restaurant! De eigenaar en personeel waren ontzettend aardig en het eten was heerlijk. Nu.. hahaha vreselijk! Ik bestelde een rum en cola. Volgens mij de makkelijkste cocktail ooit. Ik kreeg een cola en een rum apart. Maar goed ik nam aan dat dat hun manier van serveren was.. Nee hoor toen de rekening kwam moest ik voor de rum en de cola beide apart betalen! Ik heb dit natuurlijk aangegeven en ze zeiden owh, dan krijgt u er een gratis koffie of thee bij. Nee, die krijg je er al bij omdat het bij het lopend buffet hoort. Dit ontkende ze.. Rare en onaardige mensen, vooral de eigenaresse. Het eten was lage kwaliteit. Heel veel vet en spieren. Heel erg zonde van dit restaurant. Mijn familie heeft hier zoveel verjaardagen gevierd.

John Willemse

Kipshoarma schotel.
    (H)eerlijk product. Mooie patat en verse sla met tomaat. Alles op de juiste temperatuur.
    Snelle en vriendeljke bezorging. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door !
    Let wel even op de knoflook saus, maak deze dikker met mayonaise en yoghurt, deze heeft aandacht nodig.

Op aanraden van iemand daar een keer eten gehaald. We zijn niet moeilijk met eten, maar die was echt slecht. We hadden bami kompleet. Van het goedkoopste gerecht Foe Young Hai kregen we de grootste bak, Koe Loe Yuk balletjes waren ok, tai Babi Pangang was nog het beste, maar hield ook niet over. Alles in de vuilnis en patat gebakken met een frikandel en appelmoes gegeten. Dat smaakte nog het best. Voor mij nooit meer daar iets halen.

Mas de Wit Jr

Is mijn buiten keuken . Altijd goed

Tempelaars

Ruime keuze, lekkere gerechtjes! Je wordt begroet, je voelt je welkom, prettige sfeer!

Het eten was qua smaak wel okee, maar het buffet in deze tijd is in vergelijking met andere Chinese restaurants véél te klein. Niet genoeg keuze. Moet veel meer liggen en het eten moet warmer.

Groot gezelschap

Erg zout allemaal, weinig echte smaak te herkennen aan de verschillende gerechtjes van het lopend buffet. De tomaten soep vooraf was foe yong hai saus met een extra hap suiker.

Onbeleefde serveerster en een heel vol restaurant. Het had wel iets gezelligs maar het was vooral oud. Ongelijke vloeren en een wiebelende tafel.

Eerste keer, laatste keer.

Cadeaubon gekregen voor mijn verjaardag voor dit restaurant. Werd een heel geslaagde avond. Begrijpelijk dat je tevoren moet reserveren, het is er druk, maar je kunt wel met elkaar praten zonder mee te genieten van andere tafels. Zeer vriendelijke bediening.

Fred Groenendijk

bart belonje

Carla Reniers

Prima gegeten en leuke bediening.

Vanavond een mihoen kip opgehaald. 45 minuten wachten zonder dat werd aangegeven dat het lang kon duren. Later bleek dat één dame het volledige restaurant verzorgde en dat ook de keuken onderbezet was. Sommige wachtenden zater er al een uur.

K.Kersseboom

Het was een heel gezellige avond. Wij werden gastvrij ontvangen en naar onze tafel gebracht. Wij wilden een keuze maken uit het menu, maar werden compleet verrast door het menu dat de baas zelf voor ons gemaakt heeft en dat was erg lekker. Onze hartelijke dank daarvoor.

Bertie Vriezen

Vriendelijke eigenaar! Je bent echt welkom als gast! Houd rekening met wensen en dieet. Ook een buffet aan huis is geen probleem. Goed verzorgd! 60 plus menu's.

Lekker eten!

S.Hofstede

Wij komen er al jaren voor dat deze mensen de zaak over hebben genomen. Wij hebben de eerste kerst avond er gegeten (uitgenodigd door onze zoon en zijn vrouw), hebben genoten van een heel gezellige avond. Het eten was heel goed, de bediening geweldig.

Wij geven ze hiervoor een 10.

Juriaan Petter

Afgelopen zondag een heerlijke Wildproeverij bijgewoond. Toevallig bij dit restaurant uitgekomen en zeker een aanrader voor een ieder die eens heerlijk wilt eten. De bediening is top en het eten is verrukkelijk.

We komen hier al vrij lang en dat zegt al genoeg.

Het eten is fantastisch, heel lekker en goed verzorgd. Restaurant zelf is gedateerd, maar dat heeft juist zijn charme. Bediening is zeer vriendelijk en heel klant gericht. Meerdere gerechten gegeten en alle zeer goed.

Een aanrader.

R.A.C. Palstra

Sedert de 6 jaren dat ik hier met grote warmte wordt onthaald zonder opdringerig te zijn, heb ik dit altijd zeer op prijs gesteld. Ook het verstrekte advies m.b.t. de menukaart en in overeenstemming met je persoonlijke smaak in deze zijn nog nooit teleurgesteld. Het begrip gastvrouw en gastheer is hier uitermate op zijn plaats.

Een restaurant laten leiden door een groep kinderen is vragen om problemen. Het eten was ronduit smerig. Na 30 minuten gewacht te hebben op onze pannenkoeken waren ze niet gaar en hebben het ook niet opgegeten. De bediening deed niks met onze klachten, een kleine "het spijt me" of "sorry voor het ongemak" kon er niet vanaf. Wij komen hier ook niet meer terug. Hoe hard kan het achteruit gaan na een overname.

awadees kobyan

s firuzan

We hebben heerlijk en rustig gegeten. Bedankt.