Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwerkerk ad IJssel verdeeld zijn.

Prima gegeten! Vriendelijke en snelle bediening. Aanrader!

Joke Kortenoeven

Mieke

Het eten zeer slecht, wij zouden komen eten, wisten niet dat het restaurant gesloten was op dinsdag, is niet door Mala (balie park) doorgegeven! Vervolgens zouden we korting krijgen! Voordeel vd twijfel gegeven! Dus m’n man en schoonzoon gingen er eten afhalen!
    Het was het slechtste eten wat ik ooit bij een snackbar heb afgehaald!
    Frikadel waren hard, saté was taai vlees, speciaalsaus was gewone ketchup! Patat was echt smerig, prijs kwaliteit was echt schandalig! Mayonaise waaide bijna weg, zat in een plasticje verpakt! We kregen 1 portie patat te weinig, terwijl er wel voor betaald was! Niemand wilde meer terug! Nooooit meer!

Mieke

Met de familie hier op tweede Paasavond weer eens een verjaardag gevierd. Vriendelijke brigade die je al bij ontvangst staat op te wachten en je naar de gerserveerde tafel brengt. De leuke gastvrouw geeft een duidelijke uitleg van het concept om de avond te starten. Zeer ruime keuze qua buffetten. Voor elk wat wils. Het life wokken is erg lekker. Probeer zeker de ossenhaaspuntjes… die zijn botermals. Ook een mooie keuze visgerechten en een uitgebreid dessertbuffet. Het is vrij grootschalig, terwijl het bij de buffeteilanden niet echt hinderlijk druk is. Gemoedelijke sfeer en de gerechten worden goed bijgevuld. Wij vonden het een zeer geslaagd familie-uitje.

Ben & Marijke

Vriendelijke ontvangst waarbij onze jassen werden aangenomen en vervolgens werden we begeleid naar onze tafel. Drankjes werden opgenomen en we keken wat rond. Klassieke inrichting, zoals wel meer Chinees restaurants van de jaren 70, maar wel netjes en geordend. Omdat het weekend was,vanaf vrijdag is er lopend buffet, werd gekozen voor het zeer voordelige lopend buffet. Vooral als er op dat moment wat gezelschappen hebben gereserveerd is er redelijk wat keus, voornamelijk gerechten van de afhaalchinees maar ook enkele wat speciale gerechten en er werd constant bijgevuld. Buikje vol en koffie en thee toe en een rekening van onder de 15 euro p.p. Wij zullen beslist nog een keer terug komen. Ook is de zaak aanbevelingswaardig voor een snelle hap en geen lange wachtrijen bij het buffet.

Ontzettend vriendelijk personeel. Wij wilden vegetarisch eten en dat kon prima. De bediening kwam aanwijzen wat we van het buffet konden nemen en er kwamen zelfs extra vegetarische dingen voor ons. Het eten was erg lekker en dat maakt de muffe "retro" ambiance weer een beetje goed.

Het zou wel goed zijn om een raampje open te zetten, want het ruikt er niet erg fris.

Floor Hammink

Prima ervaring, kom zeker nog wel eens terug.

Eenpersoonsgerecht kip in pittige saus met nasi afgehaald.

Wordt keurig ingepakt maar er wordt teveel bindmiddel gebruikt. Het gerecht drijft gewoon in gekleurd behangsellijm. Afgedaan, kom ik nooit meer.

Enthousiaste en oplettende bediening. De biefstukjes en mijn kalfoester waren doorbakken 😔 dat is echt heel jammer!

Via social deal gegeten en beviel ontzettend goed.
    Heerlijke steak tartaar, schnitzel de tap en appeltaart gegeten. Top!

Al velen malen pizza besteld en blijf ik ook zeker doen. De pasta's zijn ook heel smakelijk en de bediening is nel en attend. Zeker een aanrader maar het zit altijd snel vol

Een mooi hotel en ruim restaurant. We hebben met de familie gegeten en het was erg smakelijk. Bediening was prima.
    Ik ben later nog eens terug gegaan om te lunchen. Dit was ook goed. De clubsandwich zag er goed uit, maar was onmogelijk om in één keer een hap te nemen van alles. Het was goed gebouwd :D

Anoniem

Het eten was prima. Alleen op Google stond het menu voor 26 euro en op de kaart 30 euro, dus dat vond ik wel vreemd!!!

Zeer slecht, werden met een groep hongerige gasten na een minuut geweigerd, is mij echt nog nooit overkomen! Behalve daar! Ga daar nooit meer heen! Zeer onvriendelijk!!!

Wij zijn niet verder gekomen dan een half uur zitten en kijken hoe tafeltje voor tafeltje bediend werd.wij zaten achter op het terras als er voor een tafel vrij kwam werd die als eerste bediend want daar liep ze als eerste langs.De naam is dus goed gekozen ze hebben GEEN IDEE wat ze aan het doen zijn vandaar een halve ster de rest weet ik niet want na een half uur zijn uitgerust maar een terras verder wat gaan drinken

Irma

Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten. Met vrienden die hier voor de 1ste keer waren. Ze vonden vooral de salades en de hoeveelheid fantastisch. Top avond geweest.
    Tot een volgende keer

Vroeger was dit een super restaurant! De eigenaar en personeel waren ontzettend aardig en het eten was heerlijk. Nu.. hahaha vreselijk! Ik bestelde een rum en cola. Volgens mij de makkelijkste cocktail ooit. Ik kreeg een cola en een rum apart. Maar goed ik nam aan dat dat hun manier van serveren was.. Nee hoor toen de rekening kwam moest ik voor de rum en de cola beide apart betalen! Ik heb dit natuurlijk aangegeven en ze zeiden owh, dan krijgt u er een gratis koffie of thee bij. Nee, die krijg je er al bij omdat het bij het lopend buffet hoort. Dit ontkende ze.. Rare en onaardige mensen, vooral de eigenaresse. Het eten was lage kwaliteit. Heel veel vet en spieren. Heel erg zonde van dit restaurant. Mijn familie heeft hier zoveel verjaardagen gevierd.

John Willemse

Kipshoarma schotel.
    (H)eerlijk product. Mooie patat en verse sla met tomaat. Alles op de juiste temperatuur.
    Snelle en vriendeljke bezorging. Zeker voor herhaling vatbaar. Ga zo door !
    Let wel even op de knoflook saus, maak deze dikker met mayonaise en yoghurt, deze heeft aandacht nodig.

Op aanraden van iemand daar een keer eten gehaald. We zijn niet moeilijk met eten, maar die was echt slecht. We hadden bami kompleet. Van het goedkoopste gerecht Foe Young Hai kregen we de grootste bak, Koe Loe Yuk balletjes waren ok, tai Babi Pangang was nog het beste, maar hield ook niet over. Alles in de vuilnis en patat gebakken met een frikandel en appelmoes gegeten. Dat smaakte nog het best. Voor mij nooit meer daar iets halen.

Tempelaars

Ruime keuze, lekkere gerechtjes! Je wordt begroet, je voelt je welkom, prettige sfeer!

Het eten was qua smaak wel okee, maar het buffet in deze tijd is in vergelijking met andere Chinese restaurants véél te klein. Niet genoeg keuze. Moet veel meer liggen en het eten moet warmer.

Groot gezelschap

Erg zout allemaal, weinig echte smaak te herkennen aan de verschillende gerechtjes van het lopend buffet. De tomaten soep vooraf was foe yong hai saus met een extra hap suiker.

Onbeleefde serveerster en een heel vol restaurant. Het had wel iets gezelligs maar het was vooral oud. Ongelijke vloeren en een wiebelende tafel.

Eerste keer, laatste keer.

Cadeaubon gekregen voor mijn verjaardag voor dit restaurant. Werd een heel geslaagde avond. Begrijpelijk dat je tevoren moet reserveren, het is er druk, maar je kunt wel met elkaar praten zonder mee te genieten van andere tafels. Zeer vriendelijke bediening.

Fred Groenendijk

bart belonje

Carla Reniers

Prima gegeten en leuke bediening.

Vanavond een mihoen kip opgehaald. 45 minuten wachten zonder dat werd aangegeven dat het lang kon duren. Later bleek dat één dame het volledige restaurant verzorgde en dat ook de keuken onderbezet was. Sommige wachtenden zater er al een uur.