Nieuwste foto's in Nieuwerbrug

Laatste updates in Nieuwerbrug

1. Bart's profielfoto
    Bart heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Niet de eerste keer in dit restaurant en ook deze keer weer de moeite waard. Hele leuke avond gehad met het 6-gangen diner. Bediening voelde prima aan dat we de tijd hadden en die ook wilde nemen. Lekker flesje wijn aanbevolen gekregen, maar niet meteen de duurste. Heerlijk eten en de chef is erg goed en flexibel met dieetwensen.

2. Atie en Ed Fredriksz's profielfoto
    Atie en Ed Fredriksz heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Atie en Ed Fredriksz

Dit is uit eten zoals "uit eten" bedoeld is.
    Mooi ingericht restaurant met goed zittende stoelen.
    Erg goede en vakkundige bediening en heerlijk gegeten.
    Het enige minpuntje is de parkeergelegenheid.

3. De Florijn heeft een nieuwe foto
  10. De Florijn heeft een nieuwe foto
  11. De Florijn heeft een nieuwe foto
  12. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Omdat restaurant De Florijn de winnaar van de Gouden Pollepel 2015 is geworden, kwamen wij op het idee om dit restaurant eens te bezoeken. Na het vriendelijk onthaal, begonnen met een aperitief in een mooi ingericht restaurant met goed zittende stoelen. Eten in De Florijn is in alle opzichten een topper. Het eten is verrukkelijk en erg mooi gepresenteerd. De zes gerechten van het verrassingsmenu zijn alle schilderijtjes op je bord. Een ware sensatie zodra je een hap neemt, alles klopt. De bijlage: nu eens geen aardappel maar wel vers gebakken broodjes die met de goede wijn heerlijk smaakte. De bediening was ook plezierig, vriendelijk en attent, precies zoals het moet zijn. Af en toe komt de chef-kok Brenda even aan tafel en maakt een praatje. We kwamen van ver, maar komen graag nog eens terug. Ben en Marijke.

13. aad Lock's profielfoto
    aad Lock heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Heb nu meerdere malen bij De Florijn gegeten. Wordt in mijn optiek steeds beter. Na de verbouwing gezelliger en meer toegankelijk. Eten is van hoge kwaliteit, allen t.a.v. de wijnarrangementen moet nog enigszins worden verbeterd.
    Prijs / kwaliteit verhouding is prima, je voelt je niet bekocht.
    Het eten, met name de streekproducten, worden perfect gepresenteerd. Het huidige personeel laat af en toe een steekje vallen en laat je soms wat onnodig lang wachten. Verder breng ik graag familie en vrienden mee naar de Florijn, ook zij ervaren dit restaurant als een sterrenrestaurant.

14. Van Hofstede's profielfoto
    Van Hofstede heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Dit is echt een aanrader! Erg goede en vakkundige bediening en heerlijk gegeten. Voor de beste wijnkeuze werd overlegd en onze voorkeur en gerecht was keurig overgedragen naar een collega. Ook ouderwets goed: de eigenaresse doet zelf een rondje om te vragen of alles naar wens is.

Hoge kwaliteit en klasse met behoud dat je je thuis voelt! En daar betalen we graag wat meer voor, alhoewel dat echt nog meeviel (105 euro incl heerlijke fles wijn).

Wij komen zeker terug.

Remon en Anita

15. Peter Vink's profielfoto
    Peter Vink heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Peter Vink

Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht heel goed. Huiswijn goed. Koffie jammer, dun, niet goed gezet/gemaakt, en de kwaliteit (hoofdzakelijk Brazil koffie) en een prijs van 3,25 geeft te denken. Al wordt er wel zoetigheid bij geserveerd (niet genuttigd), maar als ik dat had willen hebben dan had ik dat wel besteld. Dit wordt opgedrongen, vind dit heel slecht, avond bedorven.

16. Lansink's profielfoto
    Lansink heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Prima restaurant, gezellig ingericht, gerechten van goede kwaliteit maar wel wat snel achter elkaar geserveerd.

17. jennifer wilmer's profielfoto
    jennifer wilmer heeft een recensie geschreven voor De Florijn

jennifer wilmer

Al meerdere keren echt heerlijk gegeten en gedronken bij de Florijn! Samen, met oma, met ouders en met vrienden elke keer een feestje!

Ook een keer inclusief overnachting omdat we verhuist zijn naar Delft en beide van het wijn arrangement wilde genieten!

18. Wilma Ranke-Kraan's profielfoto
    Wilma Ranke-Kraan heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Wilma Ranke-Kraan

Al meerdere jaren eten we op speciale gelegenheden bij de Florijn...Telkens worden we weer opnieuw verrast door de variaties op culinair gebied... Die dan òòk nog persoonlijk door Michiel of Brenda worden toegelicht.....In èèn woord AF !!!!

19. Harriet Gargoskij's profielfoto
    Harriet Gargoskij heeft De Florijn toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Frans
    • Regionaal
    Weijland 82 Nieuwerbrug
  20. Wessel Burger's profielfoto
    Wessel Burger heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Voor een etentje met de oudste zoon en zijn vrouw wilden mijn vrouw en ik wel eens een ander adres dan de bekende. Via een tip kwamen we terecht bij de Florijn in Nieuwerbrug.
    We hebben genoten van een heerlijk 4-gangenmenu met verrassende indeling van het huis. Gedurende 3 aangename uurtjes konden we genieten van kleine maar voldoende porties met voorgerecht, soep, hoofdgerecht en dessert. Vooraf werden de onderdelen op een groot bord toegelicht.
    De bediening was correct en steeds op het juiste moment aanwezig en niet opdringerig.
    Het restaurant liep aardig vol maar daar hadden we geen last van. Vermoedelijk omdat we aan de buitenkant een tafel hadden en hadden we dus weing geloop om de tafel.

21. Ruud Pot's profielfoto
    Ruud Pot heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Wij hebben een uitstekende avond gehad. De Florijn heeft een fijne ambiance. De bediening is zeer attent en de keuken weet de gerechten een verfijnde smaak te geven. Kortom een aanrader voor diegenen die kwaliteit weten te waarderen.

22. Tinus de Brouwer's profielfoto
    Tinus de Brouwer heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Heerlijk gedineerd hier en keurig bediend door een zeer aardige mevrouw. Maar er is toch ook kritiek. Het interieur is wat ongezellig, de muziek stond fluisterzacht waardoor het soms muisstil was, en de bedienende dame zou meer tot haar recht gekomen zijn als ze net wat meer aandacht aan haar kleding had gegeven. De smaak van het eten verdient het echter om expliciet genoemd te worden.

23. Fam. Willemsen's profielfoto
    Fam. Willemsen heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Fam. Willemsen

Gisteravond met z'n vieren daar gegeten. In een woord: geweldig. Vriendelijk onthaal, prettige bediening en we hebben ons laten verrassen door het 4-gangendiner. Heerlijk!
    Voor herhaling vatbaar.

24. De Florijn heeft een nieuwe foto
  25. De Florijn heeft een nieuwe foto
  26. De Florijn heeft een nieuwe foto
  27. Nelleke49's profielfoto
    Nelleke49 heeft een recensie geschreven voor De Florijn

Na het vriendelijk onthaal, begonnen met een aperitief op het terras in de zithoek. Heerlijk op deze zomerse zaterdag de gelegenheid om rustig bij te praten met vrienden. De chef presenteert het uitdagende afgewogen menu waarvan de eerste gang "Op 50 graden gerookte en gegaarde boeren eendenborst" buiten geserveerd wordt. Helaas de zon is weg en het koelde af. Er wordt gevraagd of wij de warme gerechten en het resterende diner wellicht binnen willen gebruiken. Een zeer gezellig restaurant is gereed, de tafels mooi verzorgd met lopers en het glaswerk erop. Bij de gerechten drinken wij bij passende wijnen die de sommelier met uitleg schenkt. Heerlijk Spätbugunder rosé bij de eend Top!!. Wij denken terug aan een complete avond waar de gastvrouwen en heren begrijpen wat gastvrijheid is en waar de keuken origineel en lekker eten bereidt.

28. Lilianne van den Broek's profielfoto
    Lilianne van den Broek heeft een recensie geschreven voor De Florijn

We aten met een groep van zes personen. Men was erg flexibel toen een deel een wijziging op het maandmenu wilde maken en men liet zich ook niet uit het veld slaan toen één gast pas na de eerste gang arriveerde. Goed gedaan. Het eten is goed zonder uitspringers. Behalve het hoofdgerecht, drie bereidingen van lam. Dat viel tegen. Het borstlapje was taai, de ragout miste smaak en van het stukje zwezerik is alleen de smaak van de paneer bijgebleven. Ook waren de porties aan de kleine kant, ik had nog trek na afloop. Er zijn betere adressen in de buurt.