Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwegein verdeeld zijn.

1. We hebben heerlijk gegeten en een heel gezellige avond gehad,alleen vonden wij een minpuntje:ze zijn te aanhoudend om je drankjes te laten bestellen,ons advies is:wacht met vragen tot de glazen leeg zijn,het werd zelfs storend.Verder is het echt een aanrader,super!!!!!!!

2. Rob

Zaterdag 7 april prima schotels gehaald. Uitstekende giros, souvlaki en bifteki. Leuk om een klein flesje ouzo mee te nemen!

3. Gina

4. Ik had voor 1 persoon gereserveerd, omdat ik, ja, alleen ging gaan eten. Ik kreeg de dag na mijn reservatie een telefoontje om te horen of dit wel correct was. Dat vond ik heel attent
    Maar ik dacht daarna van, ik ga hier in een hoekje geduwd worden dicht tegen de wc of ergens anders in een hoekje waar ik totaal geen zicht heb, maar dat had ik helemaal verkeerd gedacht. Ik kreeg een tafel in het eerste deel van de zaal, maar toch in het midden. Ik had echt zicht over gans het restaurant.

Het eten was heel lekker. Ik had een stoofpotje van kip gevraagd en het was echt om uw vingers van af te lekken. Alleen heb ik 1 minpuntje. De Vlaamse friet die me werd gepresenteerd was geen Vlaamse friet. Als Vlaming zag ik onmiddellijk dat dit niet klopte. Ook de smaak was niet goed. De rare grote frieten waren maar juist gepast gebakken en de kleine frieten waren steenhard. Dat heb ik dan ook gezegd tijdens mijn verblijf daar.
    Ik heb het naamkaartje mee, zodat als ik ooit weer eens in de buurt kom, ik zeker eens terugkeer, want het personeel was ook heel vriendelijk.

karin

5. Afhaal en bezorg Nieuwegein

Ik belde vrij laat, even voor 23:00 uur
    Men kon toch nog bezorgen, ik moest dan wel 45 minuten wachten, geen drama.
    Ik heb een gerecht besteld dat Kapsalon heet.
    Patat, shoarma, gesmolten kaas, ijsbergsla, tomaat, komkommer.
    De sla was wat zacht omdat alles in een bak zat, maar toch goed te eten.
    Vlees was uitstekend, patat goed.
    Beetje vreemde maaltijd maar erg lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Pannenkoekenhuis Nieuwegein

mariël

Prima gegeten. Er is een speciale speelkamer voor kinderen, maar het ontvangst vond ik matig (door eigenaar?). Naar mijn idee kan dat een stuk vriendelijker, meer servicegericht. Meisje in de bediening doet het prima.

7. Jannij Nieuwland

8. Hans

Op uitnodiging van mijn schoonzus en zwager wezen eten bij Minos Pallas, waar we al vaker waren geweest. Grieks smaakt ons altijd goed en de kaart geeft voldoende keuze uit voor- en hoofdgerechten. Het restaurant komt vrij groot over en heeft niet de kleinere sfeer als 'de griek' in Houten, maar ondanks dat hebben we zeer aangenaam gedineerd.

9. Sander Boekhout

Kleine kaart, maar de lunch en het diner waren erg lekker. Goed uitzicht, maar 's avondspits moeilijk wegrijden van de parkeerplaats door de te felle verlichting. We komen zeker terug.

10. Al jaren constante kwaliteit, altijd gezellig, geregeld een grapje als een bruschetta of een drankje erbij, prima!

11. Wil ook een steentje bijdragen in deze tijden van economische recessie. Als afhaal chinees, mijns inziens matig. De maaltijden zijn lauw-warm en de ingredienten kloppen soms niet en summier aanwezig. Ook de haaievinnensoep is inmiddels gedevalueerd naar een slap aftreksel. Dit restaurant heeft zeker betere tijden gekend en is momenteel voor afhaal geen aanrader.

12. Na jaren weer eens geprobeerd. Gelukkig het was weer als van ouds. Het eten was erg lekker en met veel zorg gepresenteerd. De bediening was uiterst vriendelijk. Prijs kwaliteit was goed. Een Chinees met klasse en prima eten. Geen schalen vol bami en rijst, maar verfijnd Chinees eten. Een aanrader en wij gaan er zeker weer terug om een volgend verrassings menu te eten.

13. Vandaag zelf gaan halen! Dat is al geweldig op zich... Een Japanner die bijna geen Nederlands kan, maar de heerlijkste sushi staat te maken!! Echt een aanrader! Top voor Nieuwegein! Goede prijs! Heerlijke smaak!

14. Gisteravond heerlijk gegeten in de Eeterie.

Erg gezellig sfeer. Had zelf voor het verrassingsmenu gekozen en dat is zeer bevallen. Je krijgt het gevoel dat men weet wat ze doen.

En als je dan de rekening krijgt wordt het alleen maar beter.

Prima restaurant zeer aan te raden.

15. Gisteren voor 2e keer Joe's Spareribs gehaald, zijn zijn zo heerlijk met een gepofte aardappel en verse koolsalade en saus, een aanrader voor iedereen. Volgende week ga ik de combi proberen.

16. Chinees-Indisch Nieuwegein

Beste Chinees in Nieuwegein. Eten is super. Alleen verschrikkelijk ongezellig binnen. Geen enkele sfeer

17. Zo, als je daar één keer ben geweest wil je nergens anders meer spareribs eten. Wat is zijn geheim? Ik word vaste klant. Jammer dat het niet elke dag kan, woon iets te ver weg maar kwam er bij toeval langs.

18. Internationaal Nieuwegein

Ga er zo vaak mogelijk eten, toptent!

19. Via een kortingsbon een spareribmenu gehaald (€ 10,-). Was een grote verassing: Wat een lekkere ribbetjes! Het is lang geleden dat ik zulke lekkere spareribs heb gehad. Ik had de zoete variant, volgende keer de scherpe eens proberen. Voor mij sinds vanavond the best in town.

20. Peter & Chantal

Er hing een goede sfeer en de bediening was vriendelijk en snel. Lekker eten en niet te duur.. De Prijs/kwaliteit verhouding is helemaal super! We komen zeker een keertje terug.

21. Vriendelijke begroeting, een erg relaxt restaurant wat betreft tijd. Als gast kom je eerst tot rust met een drankje en amuse en daarna krijg je de kaart.
    Leuk menu voor goede prijs, of kiezen uit 5/6 voorgerechten en 5? hoofdgerechten met naast de kaart nog specials. Erg lekker gegeten, borden zagen er ook mooi uit, wijnadvies erbij was goed.
    Al met al een herhaling waard.

22. Gister hier wezen eten met de familie en het was erg gezellig. De kinderen konden zich prima vermaken in de leuk ingerichte kinderhoek zodat mijn vrouw en ik lekker konden genieten van de sfeer en het eten.

De bediening was goed en de gastheer erg vriendelijk. Het eten was erg lekker en meer dan genoeg (en ik ben een grote eter). Erg fijn was dat we een mandje stokbrood van het huis kregen, de kinderen zijn daar altijd dol op.

Al met al een leuk restaurant en ik kom zeker weer eens langs.

23. Chinees-Indisch Nieuwegein

Ik vind dat deze restaurant goed bezig is, lekkere sfeer, smakelijke eten die ik heb gekregen, lekker gezellig, ik vond het erg leuk en lekker, geen klachten dus. Ik kom de volgende keer weer eten, en btw.. als jullie voor deze restaurant klachten hebt, ga dan niet lopen zeiken, of jullie beter kunnen koken? nee :D

Ik kom volgende keer zeker :D

24. Van de week met een groepje vriendinnen wezen eten. Het was ontzettend gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Ook de service was helemaal top, het personeel is vriendelijk en ook de gastheer kwam een leuk praatje maken. Omdat één van ons jarig was, kreeg zij een bord waar met chocola 'Gefeliciteerd' op stond met een vuurwerkje bij het dessert, heel leuk! Leuke sfeer, aangenaam personeel en overheerlijk eten en drinken. Een echte aanrader dus!

25. Goeie cafetaria, ben zelf dol op hamburger Sabina, is een hele maaltijd, voor weinig geld. toppie

26. Ik ben er de afgelopen week nogmaals geweest, weliswaar op uitnodiging van een collega. Best lekker gegeten maar al bij al best wel prijzig in vergelijk met andere griekse restaurantjes. Niet bijzonder, lekker maar daar blijft het dan ook bij. En parkeren is hier nagenoeg niet te doen

5,7
  27. Heerlijk om hier te lunchen, qua eten dan.. Zou eigenlijk iets groter mogen zijn, maar heeft wel iets schattigs zo'n kleine lunchroom die vaak vol zit.. Goede service desalniettemin. Broodje warm vlees met pindasaus is een aandrader!

28. Een dure griek in een mooie setting, met best lekker eten..

6,7
  29. Super lekker en gezellig gegeten voor een betaalbare prijs.
    Hier gaan wij zeker vaker eten!

30. Lekker 3-gangenmenu genoten met rode huiswijn.
    Eten was van goede kwaliteit maar niet echt bijzonder van smaak. Wijn was prima. Service attent, correct en vriendelijk.