Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwegein verdeeld zijn.

Altijd heerlijke broodjes en Roti rollen.. Broodje Pom echt het lekkerst hier van alle tentjes in de omgeving! Jammer dat ze niet meer bezorgen overdag vooral op kantoor.

Erg lekker ijs, maar als je ijsjes mee wilt nemen naar huis dan wordt er veel te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. 4 stukken aluminimumfolie om 2 ijsjes mee te nemen, nee daar moet echt even naar gekeken worden hoe dat milieuvriendelijker kan. Succes met de oplossing.

Vanavond 16-7-2018 ijsje gehaald(in nieuwegein) Snickers bovenop....geen smaak aan. Ijs veels te hard om de stukjes snickers te proeven. Onderop had ik citroen waar ik stapel op ben, smaak supergoed, alleen veel van die harde stukjes bevroren ijs erin. De dame die ons hielp was bloedscharijnig echt een uitkonst voor de zaak zeker reclame....voorlopig niet meer iig. Doe er je voordeel mee zou mr frank zeggen.

4. Australisch Nieuwegein

Zeer traag. Duurt te lang voordat je het eten krijgt.

1,3
  5. Internationaal Nieuwegein

Jan Bosch

Vrijdag 11 juli gereserveerd bij Wills Nieuwegein waren daar om 6 uur wat te drinken besteld en ongeveer 15 tot twintig minuten later het voorgerecht niks mis mee. Het hoofdgerecht kwam om kwart voor acht dik een uur en twintig minuten zitten wachten. Een minuut voor het hoofdgerecht opgediend werd kreeg je te horen dat er wat mis gegaan was. Rond uit belachelijk. Ook de sanitaire voorzieningen zijn zeer slecht 1 toilet voor de heren en 1 voor de dames gelukkig was het niet druk anders sta je echt in de rij. Verdere opmerking oubollig interieur. Dit is eens maar nooit meer.

6. Afhaal en bezorg Nieuwegein

Pita gyros en kipkluifjes besteld. Anderhalf uur na de internet bestelling een half verbrand gewoon Pitabroodje ipv een Grieks Pitabroodje gevuld met iets wat op gyros moest kijken erg droog en sterk op slechte shoarma lijkend vlees ontvangen samen met de Uber droge kipkluifjes.
    De buitenkant van de plastic zak was wel zo vet als t maar kan. Vlekken op onze stoffen bank getver. De eerste en gelijk allerlaatste bestelling bij dit zeer onprofessionele frietkot ojah en beleefdheid is ook ver te zoeken. Rob geus kom er maar in en schrik niet. T is gwn zonde van je geld als je hier besteld.

7. Chinees-Indisch Nieuwegein

Stephan

Lekkere gerechten maar we moesten wel vrij lang wachten. Het komt wat krom over dat alcohol vrij bier en wit bier niet onder "dîner all in" vallen en extra betaald moeten worden. Ook de air-conditioning laat sterk te wensen over. Far East, doe er jullie voor deel mee en pas wat aan !

jj heijmans

Altijd goed altijd goede service en heel belangrijk laat je verrassen door de verrassing van de chef neem een ibo.

Voor heel weinig geld goed eten.

We hebben toch al wel vaker besteld bij Mr Sushi en Miss Wok Nieuwegein maar dat we na twee uur nog geen eten hadden viel erg tegen, we kregen ook geen telefoon dat het langer zou duren. We hebben zelf gebeld en er werd beterschap beloofd, echter is dit niet de eerste keer dat we hierover gebeld hebben. Elke keer wordt er beterschap beloofd maar dat gebeurt dus niet.

Tevens was lang niet alles vers, de Tonijn was grijs en de ebi tempura roll was zacht geworden. Voorgaande keren was het eten lekkerder. Misschien moet er geinvesteerd worden in extra personeel? Je kan niet een hoop bestellingen opsparen en dan 1 grote bezorgronde doen met de auto. Dan verpietert het eten onderweg.

marleen

Ron Lodewijks

Geweldig restaurant. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader van de bovenste plank. TOP.

13. Internationaal Nieuwegein

Prijzen van sommige gerechten zijn best pittig maar het lekkere eten en de fijne ambiance en sfeer in het restaurant maken dat ruimschoots goed. Wij hebben hier met vier personen heerlijk gegeten. Was hier al eerder geweest maar we komen zeker terug. Aanrader!

14. Kleine eetwaren Nieuwegein

Olga

Prima gegeten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, vlees kwalitatief goed.

Het was heerlijk, vriendelijk personeel en alles prima. 1 ding: ik had als enige voorgerecht beef tataki wat er wel vreemd bruin uitzag maar verder prima van smaak was. We hebben een heerlijke avond gehad.

De sushi was wel lekker alleen een mega zoute sojasaus! En wat ik heel erg vond was de kiploempia's met rauwe kip erin! Toen ik het zag gelijk weggegooid dus hopelijk word ik niet ziek echt super slecht!!!!!
    Heb het 20 min geleden bezorgd gekregen!
    22/04/2018

Hele goede ervaring altijd goed eten, alleen ben ik met één ding teleurgesteld en dat is dat ze geen tjauw min hebben alleen bami(spaghetti met Surinaamse flavor). Dat vind ik toch min punt!! De rest is top!

Lekker eten maar 2 uur wachten en tas met bestellingen op de galerij leggen en zelf uitzoeken wat mijn bestelling was (maak maar even open, kunt u zien wat van u is)… dat kan dus niet.

Leuke gezellige knusse restaurant lekker eten er is variatie en kwa prijs is het leuk om is een avondje uit te zijn.

22. Internationaal Nieuwegein

Mary de Graaf

Er was een pianist, helaas is de ruimte daar niet geschikt voor, te overheersend!

Klant sinds de start in 2016
    Altijd tevreden geweest.
    Waar voor je geld.
    Snel en lekker.
    Altijd behulpzaam personeel!

24. Frank Jutte

Keuze uit pannenkoekenhuis, bistro en eetcafe. Bediening pannenkoekenhuis door onervaren jonge meisjes. Eten redelijk. De eindafrekening inclusief drankjes was volledig fout. Dus het afvinken van drankje, goed controleren!

25. Kleine eetwaren Nieuwegein

Prima smaakvolle gerechten. Haal hier met enige regelmaat wat. Als je van te voren telefonisch een bestelling doet, ben je ook zo weer weg. Het gemiddelde cijfer voor deze uitbater wordt enorm naar beneden gehaald, omdat het er niet gezellig is, maar dat hoeft ook niet, je kunt alleen maar afhalen.

Anoniem.

Waren zelfs te beroerd om een reservering aan te nemen omdat ik een zogehete ; gift for you bon had. Zeer slechte service!

Vriendelijke bediening en snel, lekker eten voor een redelijke prijs. Een echte aanrader wat mij betreft, ik kon het personeel niet maar we raakte al gauw aan de praat met mekaar. Een cafetaria zoals je een cafetaria zou verwachten en zelfs nog iets meer.

Marco Janssen

Eten was heel lekker, bediening slecht.
    Laatste hap nog in de mond, bord werd meteen weggehaald. 3 Jonge mensen in de bediening, hielden constant in de gaten als een glas of bord leeg was. Als de een wegliep, Kwam de volgende meteen weer langs.
    Dessert moest ook meteen na de hoofdmaaltijd zodat de tafel zo snel mogelijk leeg was voor de volgende klant.

Vertaal van English naar Nederlands

Deze zaak is geen één ster waard. Ik ben verschrikkelijk naar en onvriendelijk behandeld door de eigenaar. Je zou denken dat ze nu juist vriendelijk moeten zijn tegen hun betalende klanten sinds het niet goed gaat met hun zaak. Maar volgende keer ga ik gewoon weer naar de Kwalitaria om de hoek waar ze hun gasten wel waarderen!