Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwegein verdeeld zijn.

Absoluut geen rotiplaat maar wrap achtig iets. Jammer..mis ook de verse ingredienten zoals knoflook en gember...poedergebruik?.

Altijd goed eten daar. Alleen de vegetarische roti mag wat meer diversiteit..bv met kool en meer groenten ipv veel aardappel. De rotiplaat is top en broodjes enz heerlijk.

Super goede prijs kwaliteit verhouding en erg enthousiaste medewerkers die je echt een leuke avond uit willen bezorgen. Aanrader!

We gingen eten met z'n tweetjes. De reservering klopte. We kwamen aan en werden direct geholpen. Meneer legte alles aan ons uit. Wat we wel en niet konden bestellen en hoe alles werkte.
    Eten smaakt prima, sommige gerechten konden beter.
    Kwa inrichting ziet het er redelijk uit.
    Voor die prijs is het wel echt waard om er naartoe te gaan.
    Voor mij is het voor herhaling vatbaar, maar ik ben ook niet veel eisend.

Heerlijk gegeten, aardige bediening.
    Alleen reservering ging niet goed.
    Wij stonden niet op de lijst,
    Maar wij zijn prima geholpen.

Ria van Es

We hadden een heel gezellige avond, met lekker eten, wat voor onze neus aan de bakplaat bereid werd.
    Dit was een leuke ervaring voor ons.
    Leuk dat het dessert boven werd geserveerd, zodat wij een mooie indruk van het gehele restaurant kregen.
    Het is iets om aan te bevelen in onze kennissenkring.

Een perfecte service. Ontzettend vriendelijk. Heel erg smakelijk gegeten.
    Het zou inderdaad prettig zijn als er een website zou komen met een menu lijst.

Marlies huls

Altijd heerlijke pizza's en vriendelijke bediening.

Elly asmuruf

Heerlijk gegeten goeie service als er geen hamburger was kwamen ze gelijk zeggen, en voor de bestelling andere keuze maken. Uitleg. Heel duidelijk. Als compensatie daarvan koffie / thee van de zaak… Heel duidelijke oplossing… Eten was zooo lekker. De witte wijn is ook zo lekker. Past goed bij de maaltijd. 👍👍. En het toetje was lekker, leuk gezongen voor haar verjaardag echt leuk. Wij komen gauw weer eten. Brechje top 👍👍…

P.s.. Hoe heet de witte wijn. Was een Duitse naam 👍👍…

Tot Gauw… 🖐🖐

10. Kleine eetwaren Nieuwegein

Thea peek

Afgelopen week, twee keer eten besteld. Lekker gegeten en een gezellige dame achter de Balie!

TEGENVALLER. Zaterdag avond, het was er redelijk druk maar voor ons was er nog 'n plaatsje. Het is ons echt tegengevallen omdat we bijvoorbeeld een mix-grill schotel hadden besteld zonder dat we ook maar het idee hadden dat daar GEEN groente bij zit. Zelfs niet 1 plakje komkommer of zo terwijl ik gewend ben op zijn minst een schaaltje salade erbij te krijgen. Een unieke ervaring moet ik zeggen. Navraag bij de ober leverde het volgende antwoord op 'vroeger gaven we er rauwkost bij maar dat liet iedereen staan zodat we het weg moesten gooien'. De wereld op zijn kop zou je zeggen, de rauwkost is niet te vreten en dan stoppen we er maar mee zonder op het idee te komen op iets aan die groente / salade te gaan doen. De grill schotel zag er dus niet aantrekkelijk uit en wij hebben het gemis aan groente als niet prettig ervaren. Eerst wilde we groente bijbestellen net zoals een extra drankje, maar de bediening had het erg druk en geen oog voor ons, je moest dus zelf naar de bar lopen om gezien te worden. Een van de serveersters was ook snipverkouden, lekker hygiënisch over je drankje hoesten en aan je eten zitten, niet echt fris en je verwacht van de eigenaar dat hij niet iemand die snip verkouden is laat werken met voedsel! De smaak van het vlees was ook erg eenzijdig, verschillende soorten vlees (redelijk mals) maar wel met gelijke smaak, valt ook tegen. De zaak is leuk opgezet maar erg rumoerig, slechte akoestiek waardoor je je stem moet verheffen om met je partner te kunnen praten. Kortom, prijs kwaliteit verhouding is ver onder de maat en ik ga er niet meer naar toe, vandaar ik mijn betoog begon met TEGENVALLER! Ik hoop dat ze iets doen met mijn ervaring.

Eten is lelijk. Ik heb eendvlees en rundvlees is niet goed. Prijzen te hoog. Beter ga naar Mc Donald, wie is het volgende :-)

Prijzen voor eten te veel! Eten is niet fris. Vlees niet goed gekookt. Ik zal eerlijk zeggen het eten is drama! Alleen het interieur en decor van het restaurant erg leuk. Ik beveel dit restaurant niet aan.

Eef van der Snoek

Heerlijk gegeten. We waren hier voor het eerst maar komen zeker terug.

Gisteravond zijn we hier weer gaan eten! Komen hier regelmatig!! Sushi is hier super lekker!!

Gisteren het AH-menu genomen, heerlijk! Lekker voorgerecht, kleine Chinese hapjes, 5 stuks.
    Hoofdgerecht komt op een schaal, 3 verschillende... Babi Pangang, Kip met zoete saus en ananas. Rundvlees in zwarte Bonensaus.
    Nagerecht kan je kiezen, of ijs of koffie of thee.

Prima sfeer, vinden wij!!

Bediening : Danny en Harry... Altijd vriendelijk, hartelijke mensen!!

We voelen ons hier echt thuis!! Kom je niet vaak tegen!

Tot binnenkort. We komen hier graag!

Als wij daar gaan eten nemen we meestal een vuurpannetje! Erg smaakvol, altijd lekker warm opgediend! Komt rechtstreeks uit een oven! 😄

Is er in de varianten: kip, varkensvlees, vis, en met verschillende saus, pittig of minder pittig. Erg lekker! 👍

Nog nooit afgehaald daar, dus kunnen we niet over oordelen.

Maar let wel op… als je daar gaat eten en je hebt bijvoorbeeld bij je gerecht nasi besteld, en je wilt er later nog wat bij omdat het op is, zetten ze dit doodleuk op de rekening! Belachelijk vinden wij dat!
    Of in ons geval wilden we een beetje witte rijst erbij, omdat de nasi op was, dat betaal je vet voor dat beetje simpele rijst! Dat hebben wij in andere Chinese restaurants NOOIT meegemaakt. 😳😳
    We wilden er niet meer gaan eten, de P- in, dat ze dit doorberekenen, maar laatst toch weer gegaan…

Melden dit ook niet! Zie je pas met afrekenen. Dat vinden wij niet zo netjes!

En jammer dat ze nog steeds geen website hebben, zodat je thuis alvast kan kijken wat je eventueel zou willen eten.

Wordt tijd dat ze daar eens aan gaan werken!

Net 25 min daar geweest na reservering met ah actie. Eerst buiten moeten wachten op de tafel zonder dat er een drankje wordt aangeboden. Toen begon te regenen omdat al meer personen naar binnen waren gegaan en wel een tafeltje kregen, toch naar binnen gegaan en uiteindelijk een onvolledig gedekt tafeltje gekregen. Daarna weer 10 minuten zitten wachten en 6× voorbij gelopen door personeel met dr handen in de zakken en nog geen menu kaart of vraag voor drank gekregen. Dus vertrokken en nu elders al 2× drankje gekregen binnen 5 minuten.

1,7

Prima gegeten voor die prijs, wél wat kleine porties qua hoofdgerecht maar dat is logisch.

Vandaag een pita shoarma gehaald. Zwart gebakken droog vlees, niet te eten. Dit hoor je weg te gooien, en niet te verkopen.

Waardeloos!

20. Internationaal Nieuwegein

"Met spoed op zoek naar een chef-kok" zo iets dergelijks stond er op de site. Ja, dan hoop je maar dat alles goed komt. En dat kwam het!

Goed eten (nog nooit teleurgesteld), vrolijke bediening die ook goed meedacht met bijv de kinderen en hun wensen. Onze middelste zei nog dat 'die ene mevrouw zoveel lacht'.

Ben zelf een horeca man en was erg blij de oplettendheid wat betreft drank en afruimen.

Het was weer goed!

Het was super goed en de gerechten voortreffelijk heerlijk tot toetje toe zuiver! Bregje was een uitmuntende tip van kennissen geweest.

Ga zo door en tot volgende gelegenheid.

Guadalupe

Lekker gegeten, alleen best wel lang gewacht tussen de gerechten.

Anoniem

Gezellig, lekker, maar ook wel een beetje rommelig. Het liep volgens mij niet zo gesmeerd. Ik hoorde van drankjes die wel besteld en niet gebracht werden, misschien later weer wel, dat heb ik nog niet nagevraagd. Maar mijn 2de glaasje wijn bij mijn toetje is dus echt niet gebracht. Maar verder vond iedereen het erg lekker, gezellig en een leuke locatie.

Als ervaren shizen sushi eters, goya nieuwegein is geprobeerd. Nooit meer. Smakeloze sushi, droog, supermarkt kwaliteit. De andere gerechtjes veel te veel zoette saus om de boel op smaak te krijgen. Vaak gewoon chili saus uit fles. Alle kip gekookt. Ook het ijs lijkt ontdooit en opnieuw ingevroren. Veel te warm binnen, geen airco alleen waaiers. Enig pluspunt de jonge garde aan personeel was vriendelijk.

25. Internationaal Nieuwegein

Cora

Idioot duur. 4,00 voor een colaatje en 5,00 voor een cappuccino. Niet voor herhaling vatbaar.

Helma onink

Om even snel wat te eten is het goed genoeg. Snelle, vriendelijke bediening.

27. Eetcafé Nieuwegein

Een stukje pizza met tomaat en mozzarella, prijs 3,25. Op het bonnetje voor de kassa, 3,50. De prijs is omhoog gegaan, O.K. Bij de kassa blijkt het pizzastukje 4,00 te kosten. Als we daarop wijzen, is men lang bezig om het uit te zoeken en moeten we lang wachten. De pizza is koud en taai geworden. We namen ook een broodje tonijn salade, 5,00 Op de kassabon staat krabsalade 5,50, maar dat is niet eens aanwezig. Het lijkt erop dat er veel onervaren personeel werkt, jammer.

B de jager

Eten gehaald. Riist was kletsnat. Sushi's je proefde het bliktonijn er bovenuit en het vlees met zwartebonensaus was zeer slecht.

Heel lang moeten wachten tot we geholpen werden. Vervolgens werd iedereen die net binnen kwam eerder geholpen. Mijn broodje was maar deels belegd (de helft zat er niet op) en toen we wilde betalen riep de jongen achter de balie (manager?) zonder te kijken, naar zijn collega "naam collega, kan jij HAAR ff helpen" Over mijn moeder, terwijl mijn moeder 3× de leeftijd van deze jongen heeft waarschijnlijk. Zeer respectloos en schofterig, zo spreek je mensen niet aan. Op het moment dat we er wat van zeiden zei het meisje achter de kassa "oh" maar meer ook niet. Wij komen hier in ieder geval nooit meer!

Dit is nu de derde keer dat ik bij Bregje in Nieuwegein ben geweest. Heel goed geregeld, goed eten, vriendelijke bediening. Een goed ge-oliede samenwerking. Alleen nu ken ik de menukaart wel. Graag andere menu tjes.