Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwegein verdeeld zijn.

Vorige week met mijn gezin koffie gedronken met gebak.
    Cheesecake was echt niet lekker. Heel kruimelig, leek meer op geschift gebak. Muffin was wel in orde. Cappuchino was goed.
    Absoluut geen 2e keer meer.

Mooi restaurant, vriendelijke bediending en prijs kwaliteit is erg goed. Zeker een aanrader.

3. Internationaal Nieuwegein

Heerlijk gegeten. Goede bediening. Mooi en gezellig restaurand.
    Zijn hier voor de 2 keer geweest. Een aanrader. Komen hier zeker terug.

Het was prima bij Bregje, bedankt voor het reserveren.

Ongelofelijke lage prijs voor een driegangen menu, namelijk 12,50. Eten was van redelijke kwaliteit. Akoestiek echter belabberd, door het lawaai kun je de mensen aan jouw tafel moeilijk verstaan. Echter leuke inrichting, prima eten, voor een spot goedkop prijs.

Zojuist een patat met besteld, met een flesje Cola Light en een Cheesburger. Het eten smaakte goed, alleen je wordt hier wel behoorlijk opgelicht. Ik moest voor dit 10 euro betalen.

Ze moeten niet gaan zeggen dan heb je een menu besteld, want dat is niet zo. Kreeg patat in een bakje. Cheesburger op een bord en uiteraard een los flesje. Maar er zat totaal geen garnituur naast de Cheesburger, dus een menu is het niet.

Voel me behoorlijk genaaid door Kwalitaria. Er zijn betere snackbars waar je een stuk goedkoper eet. Helaas voor Galecop mij zie je hier NOOIT EN NOOIT meer terug omdat ze dus veel en veel te duur zijn.

Ruud vd Woude

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Alleen de hoge tafels met stoelen voor oudere mensen niet prettig.

Goed restaurant erg kindvriendelijk. Leuke speelgoed kan alleen wel een poetsbeurt gebruiken.
    Heerlijke pannenkoeken leuke sporten zoals frikandel of kapsalon. Waren niet te dik. En de kinderpannenkoeken als eerst.

Wij hadden eten besteld en we werden opgeroepen met ‘ DIE CHINEES DAAR’ super raar en discriminerend kwam het over. Klantvriendelijk zijn ze dus absoluut niet!

Altijd heerlijke broodjes en Roti rollen.. Broodje Pom echt het lekkerst hier van alle tentjes in de omgeving! Jammer dat ze niet meer bezorgen overdag vooral op kantoor.

Erg lekker ijs, maar als je ijsjes mee wilt nemen naar huis dan wordt er veel te veel verpakkingsmateriaal gebruikt. 4 stukken aluminimumfolie om 2 ijsjes mee te nemen, nee daar moet echt even naar gekeken worden hoe dat milieuvriendelijker kan. Succes met de oplossing.

Vanavond 16-7-2018 ijsje gehaald(in nieuwegein) Snickers bovenop....geen smaak aan. Ijs veels te hard om de stukjes snickers te proeven. Onderop had ik citroen waar ik stapel op ben, smaak supergoed, alleen veel van die harde stukjes bevroren ijs erin. De dame die ons hielp was bloedscharijnig echt een uitkonst voor de zaak zeker reclame....voorlopig niet meer iig. Doe er je voordeel mee zou mr frank zeggen.

13. Australisch Nieuwegein

Zeer traag. Duurt te lang voordat je het eten krijgt.

1,3
  14. Internationaal Nieuwegein

Jan Bosch

Vrijdag 11 juli gereserveerd bij Wills Nieuwegein waren daar om 6 uur wat te drinken besteld en ongeveer 15 tot twintig minuten later het voorgerecht niks mis mee. Het hoofdgerecht kwam om kwart voor acht dik een uur en twintig minuten zitten wachten. Een minuut voor het hoofdgerecht opgediend werd kreeg je te horen dat er wat mis gegaan was. Rond uit belachelijk. Ook de sanitaire voorzieningen zijn zeer slecht 1 toilet voor de heren en 1 voor de dames gelukkig was het niet druk anders sta je echt in de rij. Verdere opmerking oubollig interieur. Dit is eens maar nooit meer.

15. Afhaal en bezorg Nieuwegein

Pita gyros en kipkluifjes besteld. Anderhalf uur na de internet bestelling een half verbrand gewoon Pitabroodje ipv een Grieks Pitabroodje gevuld met iets wat op gyros moest kijken erg droog en sterk op slechte shoarma lijkend vlees ontvangen samen met de Uber droge kipkluifjes.
    De buitenkant van de plastic zak was wel zo vet als t maar kan. Vlekken op onze stoffen bank getver. De eerste en gelijk allerlaatste bestelling bij dit zeer onprofessionele frietkot ojah en beleefdheid is ook ver te zoeken. Rob geus kom er maar in en schrik niet. T is gwn zonde van je geld als je hier besteld.

16. Chinees-Indisch Nieuwegein

Stephan

Lekkere gerechten maar we moesten wel vrij lang wachten. Het komt wat krom over dat alcohol vrij bier en wit bier niet onder "dîner all in" vallen en extra betaald moeten worden. Ook de air-conditioning laat sterk te wensen over. Far East, doe er jullie voor deel mee en pas wat aan !

jj heijmans

Altijd goed altijd goede service en heel belangrijk laat je verrassen door de verrassing van de chef neem een ibo.

Voor heel weinig geld goed eten.

We hebben toch al wel vaker besteld bij Mr Sushi en Miss Wok Nieuwegein maar dat we na twee uur nog geen eten hadden viel erg tegen, we kregen ook geen telefoon dat het langer zou duren. We hebben zelf gebeld en er werd beterschap beloofd, echter is dit niet de eerste keer dat we hierover gebeld hebben. Elke keer wordt er beterschap beloofd maar dat gebeurt dus niet.

Tevens was lang niet alles vers, de Tonijn was grijs en de ebi tempura roll was zacht geworden. Voorgaande keren was het eten lekkerder. Misschien moet er geinvesteerd worden in extra personeel? Je kan niet een hoop bestellingen opsparen en dan 1 grote bezorgronde doen met de auto. Dan verpietert het eten onderweg.

marleen

Ron Lodewijks

Geweldig restaurant. Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader van de bovenste plank. TOP.

22. Internationaal Nieuwegein

Prijzen van sommige gerechten zijn best pittig maar het lekkere eten en de fijne ambiance en sfeer in het restaurant maken dat ruimschoots goed. Wij hebben hier met vier personen heerlijk gegeten. Was hier al eerder geweest maar we komen zeker terug. Aanrader!

23. Kleine eetwaren Nieuwegein

Olga

Prima gegeten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, vlees kwalitatief goed.

Het was heerlijk, vriendelijk personeel en alles prima. 1 ding: ik had als enige voorgerecht beef tataki wat er wel vreemd bruin uitzag maar verder prima van smaak was. We hebben een heerlijke avond gehad.

De sushi was wel lekker alleen een mega zoute sojasaus! En wat ik heel erg vond was de kiploempia's met rauwe kip erin! Toen ik het zag gelijk weggegooid dus hopelijk word ik niet ziek echt super slecht!!!!!
    Heb het 20 min geleden bezorgd gekregen!
    22/04/2018

Hele goede ervaring altijd goed eten, alleen ben ik met één ding teleurgesteld en dat is dat ze geen tjauw min hebben alleen bami(spaghetti met Surinaamse flavor). Dat vind ik toch min punt!! De rest is top!

Lekker eten maar 2 uur wachten en tas met bestellingen op de galerij leggen en zelf uitzoeken wat mijn bestelling was (maak maar even open, kunt u zien wat van u is)… dat kan dus niet.

Leuke gezellige knusse restaurant lekker eten er is variatie en kwa prijs is het leuk om is een avondje uit te zijn.