Jack's Grillhouse in Nieuwegein

1442832086 79
1492046337 74
1520168766 75
1527199373 77

1. Prima gegeten, verwacht geen culinaire hoogstandjes, vlees kwalitatief goed.

2. Tja tja

Laatste keer dat ik hier geweest ben. Geen goed woord voor over.

7 persoons tafel gereserveerd en kregen een 6 persoons tafel. 1 persoon zat schuin op de hoek.
    Duurde verschrikkelijk lang allemaal terwijl de halve zaak leeg was. Slechte bediening. Toen het eten eindelijk kwam, was de helft koud. Echt geen goed woord voor over, zonde van de avond en het geld!

3. Top! Met 11 man heerlijke vleesschotels gegeten! Echt goed! Wij zijn dik tevreden.

Serveerster (met bril) was erg enthousiast en ontzettend gastvrij! Rest van de bediening was ook vriendelijk en heeft ons netjes geholpen.

Als wij weer een personeelsuitje hebben komen we zeker bij dit restaurant terug!

4. we hebben regelmatig lekker gegeten , maar de laatste keer ook goed gegeten en afgerekend 70,- euro en daarna nog een paar drankjes bij besteld, en toen moesten we 76,-euro betalen, ik had uitgelegd dat ik de 70,- euro al betaald had maar dat was niet te controleren in de kassa, ik had wel twee kassabonnen dat ik betaald had maar ik heb de tweede keer ook moeten betalen, jammer van zo n goede zaak met goed eten dat personeel het verpest, wij komen met ons groepje nooit meer naar deze oplichterszaak, wees op u hoede als u daar gaat eten gr gerrit

5. Weer erg goed bevallen! Het eten was top en heerlijk! Goede bediening en gezellig sfeertje! Het was alleen erg veel haha... We komen zeker nog terug!

6. Zal er nooit meer komen. Ze waren heel erg onvriendelijk en de saté was rauw. Jammer.

7. john van imbosch

23/8/2014, op een verjaardag feest van mijn zus. Het was voortreffelijk, de schalen waren goed opgemaakt. Genoeg voor iedereen en was het op kon je bijbestellen. Goed geregeld, kan niet anders zeggen. We hadden een top avond, voor herhaling vatbaar.

8. Niet best op zijn zachtst gezegd. Mijn vriendin mag geen gluten dus kreeg zij de "glutenvrije kaart" wat inhoudt dat er eigenlijk niks over blijft behalve het vlees. Een beetje met room een soort van een saus maken behoorde niet tot de mogelijkheden daar de kok kennelijk zijn keuken op een bepaalde tijd dicht wou gooien. Daarnaast ook nog eens een pin storing dus mocht ik "even" naar de bank of ik moest het een en ander aan id's achter laten. Voor de mensen die alles kunnen eten zal het best goed zijn maar voor die prijs had ik "iets" meer verwacht.

9. Jeanette

Na een tijdje er niet geweest te zijn weer heerlijk gegeten. Ik eet glutenvrij en lactosevrij. Helemaal geen probleem. Alles was goed bereid en smaakte uitstekend. Zelfs de appelmoes volgens mij zelf gemaakt.

10. van dijk

Super !! Voor ons de favoriete plek om lekker te eten! Grote stukken vlees, lekker mals! Bediening goed, speelruimte voor de kids. En bewaakte parkeerplaats! Top!!

11. Heerlijk restaurant met fantastisch eten, goede bediening en zeer redelijke prijzen. En geschikt voor iedereen. Daarom van mij een 10 voor heerlijk tafelen.

12. Het is ons goed bevalen, eten is echt lekker, we zijn er al vaak geweest en bevelen het ook aan onze vrienden en kennisen. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat ze pas woensdag open gaan. Parkeren is goed georganiseerd, zelfs een jongen die op de auto's past in weer en wind, die verdient een fooitje.
    Tot gauw weer.

13. Buffet was ok-ish. Niet bijzonder, maar ook niet direct heel slecht. De spareribs vielen tegen en ze zijn veel minder goed dan 1-2 jaar geleden. We wilde bij het buffet nog extra gamba's (die ooit gewoon in het buffet zaten) bestellen. Dat kon niet. Raar hoor.
    Hoogtepunt van dit restaurant? De gratis bewaakte parkeerplaats. We hebben een deel van de fooi maar aan de parkeerwachter gegeven die in de regen daar stond te bewaken...

14. Jip uit Bunnik

Vreetschuur, eten is matig en redelijk smaakloos. Vies kan je het niet vinden maar lekker ook niet! Sfeer is gemaakt.

15. Top avond gehad, vlees was goed mals, de sfeer was erg gezellig. Serveerster vergat soms dingen, waarschijnlijk omdat het gezellig druk was.

16. Spareribs zijn zalig, overigens niet alleen de spareribs. Onbeperkt buffet is echt aan te raden! Ook is de bediening goed en vrolijk.

AANRADER.

17. Patrick

Prima restaurant met zeer goed eten en erg leuke en vriendelijke bediening.

Kindvriendelijk en zeer redelijk geprijsd.

Aanrader voor iedereen!

18. Spareribs zijn nergens lekkerder dan hier!

De kipvleugeltjes waren helaas niet om over naar huis te schrijven maar voor de rest prima eten voor een goede prijs! En ze hebben een jongetje over de parkeerplaats lopen die op je auto let:D heel leuk!

19. Ik heb hier gegeten met mijn vriendin om ons 1 jaar samen zijn te vieren. Het eten was erg lekker en we waren beide blij verrast met de service. Opgewekt personeel en erg behulpzaam. Zelfs toen mijn vriendin haar vinger verbrande (niet ernstig, een rood vlekje) was het niet teveel om binnen enkele minuten met goedwerkende zalf bij de tafel te staan. Ook toen de rekening kwam werden we blij verrast. Al met al een geslaagd avondje uit eten.

20. Ik vind het hier echt super, ga er vaak eten met vriendinnen of m'n man die helemaal gek is op de spareribs, nog nooit waren ze ergens zo lekker als hier.

We hebben vorig jaar ook de 50e verjaardag van m'n man hier gevierd, tafel was versierd en de bediening was en is altijd zeer goed en vriendelijk.

21. Met zijn 4en heerlijk gegeten, sommige producten iets aan de droge kant.

Spareribs heerlijk. Personeel vriendelijk. In voor een geintje en een dolletje.

Volgende keer biggest burger proberen.

22. Na het lezen van recensies van andere gasten hebben wij het ook maar 1 keer geprobeerd.

Wij hadden ieder 1 mixed grill besteld.

Wat ons opviel was dat al het vlees van de schotel eerst gekookt was en daarna gegrild. Hierdoor leken het net sponzen.

Het viel erg tegen en ook de hoeveelheid was eigenlijk onder de maat.

Het bier was wel lekker. ( Erdinger weisse uit het vat )

23. Afgelopen zaterdagvond heerlijk gegeten van een mixed grill voor 2 personen. De bediening was goed en er ontbrak ons aan niets! De opmaak van de mixed grill en de smaak was werkelijk super! Wij zijn stevige eters, maar toch was de schotel ruim voldoende. Qua prijs kwaliteit-verhouding zeer goed!

24. Heb er altijd met plezier gegeten. Supervriendelijk personeel. Maar vond de prijzen de laatste x behoorlijk gestegen. Jammer.

25. Uitstekend! Wij konden zonder reserveren aanschuiven, hebben onbeperkt kunnen genieten van het buffet wat veel uitgebreider is geworden. De spareribs worden op bestelling klaargemaakt en zijn super, net als bv de kippepootjes, het vlees komt goed van het bot af. Het buffet raad ik iedereen aan!

Echt superrrrrrr.

26. ik 17 punten

Snap nog steeds niet waar de ophef vandaan komt dat je hier geweldig kan eten...

Het is niet slecht... maar lekker en smaakvol is anders..

27. Heerlijk! Ik kom er regelmatig! En telkens weer heerlijk! Spareribs zijn verrukkelijk! Ook het Mixed grill menu is aan te raden voor als je wat variatie wilt.

En ook helemaaaal niet duur!

28. Wimster

29. Zondagavond naar Jacks Grillhouse gegaan.

Onbeperkt sparribs eten, nadat 1 streng op was, kregen mijn tafel genoten een tweede streng, ik kreeg er geen. Ober erop gewezen, dit was een foutje, na 20 minuten kreeg ik een tweede zoete streng. Helaas voor de helft verbrand en de andere helft een smerige smaak van verbrand vlees. De rest van het gezelschap was al klaar, dus ik zat alleen te eten. Gezellig he. Bij het afrekenen erop gewezen dat het niet goed was, een louwe reactie van sorry was alles. Ik denk dat ik niet gauw meer bij Jacks ga eten.

30. Ruud 5 punten

Ik kom regelmatig bij Jack's Grillhouse. Elke keer is het weer smullen.
    Vooral de Spare Ribs zijn voortreffelijk. Personeel is vriendelijke en in voor een geintje.

31. Wij waren er op vrijdagavond met 33 man, vlotte bediening en zeer snel was de stokbrood met boter en patat op tafel. De spareribs waren perfect klaargemaakt. De saladebar werd steeds goed en snel bijgevuld. Ook de andere gerechten werden snel bijgevuld. De kip kerrie is een aanrader! Saté daar is menig iemand van ons gezelschap voor terug gegaan. En voor de kinderen was er zelfs een heuse speelhoek.

Dit restaurant is een aanrader.

32. Wat een smerigheid! Gadverdamme.

Lekker zo'n buffet (met twee ff en en niet zoals groot op de kaart staat Bufet) dachten wij....

De spare ribs waren oud en verschrompeld. De sate onder een zwart/ bruine korst (bleek saus te zijn). Vlees wordt ondergedompeld in een zoute derrie. De salades moet je snel bij zijn want die zijn zo op. En de fantasieloosheid van de toetjes, daar zakt je broek van af.

Oh ja, en leuk als je kinderen heb en je eerst moet wachten op je patat voordat je mag lopen. Nou, na een half uur hadden mijn kinderen het wel gehad met stilletjes op een stoel zitten.

En als je mevrouw dit zegt wordt er automatisch 6 euro van je rekening afgetrokken. Ze zijn er volgens mij mee bekend!

Nee nooit meer!

Een echte afrader dit restaurant.

33. Caro & Rob

Wij kwamen al altijd bij het Geintje en ik zij toen al als iets goed is moet je het niet veranderen. Wij komen hier nog wel geregeld maar vinden het momenteel niet altijd even goed. De spareribs zijn altijd fantastisch maar het lopendbuffet doen we niet meer vaak lauw en op. Dus dat doen we niet meer, maar het personeel is erg vriendelijk en het is er erg kindvriendelijk!! Dus daarom komen we hier en eten we gewoon heerlijk spareribs. Maar ik ging liever naar het Geintje dan naar Jacks 'Grillhouse.

34. Jack's of zoals zele nog zeggen het geintje is echt een top restaurant!!

Staat zeker bekend om zijn heerlijke spareribs
    Ik zelf ben helemaal geen sparerib fan maar je hebt hier nog veel meer lekkers, biefstukjes, varkersoester, kipgerechten, genoeg keuze!

De service is hier altijd erg goed en er hangt dan ook een gezellige sfeer, of je nou met zn 2e of met zn 12 komt eten het is altijd heerlijk en gezellig..

35. Fam v.Engelen

Deel helaas niet de mening van de andere recencies voor het eerst gaan eten bij Jack het lopend buffet lauw Slabakken bijna leeg Voor ons al met al een tegenvaller. Heel vervelend dat aan 1 tafel als 1 of 2 personen lopend buffet willen de andere tafelgenoten niet iets anders kunnen bestellen.

36. Margareth

Het eten is heerlijk en altijd een fijne bediening!

37. hans s.

Kom regelmatig met echtgenote eten. altijd weer een feestje.

38. danielle

goed eten! echt een aanrader!

39. jubileum gevierd met 20 pers. en later 12 1/2 jaar gevierd met 38 pers. Locatie iedereen aan te bevelen. In elk opzicht uitstekend.

40. het is een geweldige betaalbaare tent echt een aanrader

41. een top tent ook met kids komen er aL JAREN

42. Moet je doen: buffet!!

43. leuk,gezellig goed eten